Προς το περιεχόμενο

Samsung nx300 vs Nikon d3200


dim90

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!

 

Μιας και είμαι αρχάριος στο θέμα φωτογραφία (μια w390 έχω,η οποία δεν με καλύπτει πλέον) θα ήθελα τα φώτα σας για την αγορά μιας entry-level μηχανής.

Μετά από μια μικρή έρευνα κατέληξα σε αυτές τις 2.Ποιά θεωρείτε καλύτερη για πρώτη μηχανή?

Να τονίσω ότι θα με βόλευε λόγω μεγέθους λίγο καλύτερα η mirrorless,αλλά δεν έχω ιδιαίτερο θέμα.

Επίσης το budget είναι περίπου 380-410e,αν έχετε να μου προτείνετε κάποια καλύτερη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nikon 5100 με τον κιτ φακό στα 419 στο σκρουτζ απο μένα.. Περίμενε να σου απαντήσει κάποιος κ για mirror less γτ σε αυτή τη κατηγορία δεν έχω πολύ εικόνα..

 

Sent from my iPad using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε ναι,θα πρωτοτυπησω ξανα και θα προτεινω κι εγω την 5100

κλασσικη αξια :P

αν ψαξεις εδω μεσα βρισκεις σκετο σωμα 5100 με λιγοτερο απο 300 ευρω.

και τα λεφτα που γλιτωνεις τα παιρνεις ενα καλυτερο φακο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eγω θα σου πω να πάρεις Mirrorless. Αν δεν εισαι τρελός χομπίστας θα βαρεθείς σχετικά γρήγορα να κουβαλάς dslr μαζι σου και ειναι πιθανόν να καταλήξει σε ντουλάπι να κάθεται....

 

Σε ποιότητα εικόνας θα εισαι στα ίδια ήτε dslr πάρεις ήτε μια καλή mirrorless. Θα κερδίσεις σε φορητότητα και θα χάσεις σε εργονομία και μερικές ευκολίες μιας dslr που δεν σε πολυ απασχολουν εφόσον δεν έχεις γνώσεις

Επεξ/σία από Rush13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Μιας και είχα ξαναπιάσει στα χέρια μου νικον(3100 και 3200) είπα να πάω να δω και την mirrorless από κοντά.

Γενικώς νομίζω ότι μου ταιριάζει περισσότερο από τις dslr(είναι λίγο πιο φτηνή,έχω συνηθίσει από την compact να κοιτάω την οθόνη για φωτογραφία οπότε δεν είμαι τελείως έξω από τα νερά μου,μου φάνηκε και λίγο πιο γκατζετιά από τις dslr)