Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο καθένας ότι θέλει δηλώνει.Πάλι καλά που δεν μας είπες πως ήσουν και Paragon και πως μιλάς και φιλανδικά.Όσο για την τρομερή επιτυχία της Carbonite/Carbine πως στον κόρακα λέγεται από τους formers της Blizzard έφτιαξαν το...wildstar...

/facepalm

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

WoW από την αρχή του...Αξέχαστες εποχες που ξεκινουσες για Farm στο Tyr's Hand και κατέληγε σε Guild pvp με τα Ηοrdes..Molten Core...Να περιμένεις ολοκληρο βράδυ να κανει spawn o  Dragon...Δυστιχως μετά το πρωτο expansion εχασε λιγο λιγο την ομορφιά του...Επανασταση Game για μένα και τη γενια μου..Αχ τι μας θύμισες,,,

Δημοσ.

Ποτέ δε κατάλαβα πως είναι δυνατό κάποιος να πληρώνει χαράτσια κάθε μήνα για να παίζει ένα παιχνίδι τη στιγμή που τα περισσότερα παιχνίδια τα αγοράζεις μια φορά και τα παίζεις (σχεδόν) αιώνια.

Τέτοια παιχνίδια έχουν καταστρέψει το gaming, οι παίκτες τους έχουν δώσει το δικαίωμα στις εταιρίες να ξεσαλώσουν και οι απαιτήσεις τους για χωρίς όρια κέρδος να μην έχουν τέλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο καθένας ότι θέλει δηλώνει.Πάλι καλά που δεν μας είπες πως ήσουν και Paragon και πως μιλάς και φιλανδικά.Όσο για την τρομερή επιτυχία της Carbonite/Carbine πως στον κόρακα λέγεται από τους formers της Blizzard έφτιαξαν το...wildstar...

/facepalm

 

Φινλανδικά τυχαίνει να μιλάω μιας και έκανα μεταπτυχιακό εκεί ;)

 

Όσο για την τρομερή επιτυχία της "Carbine", δεν ανέφερα ποτέ τον όρο επιτυχία (ακόμη). Απλά κάποια γεγονότα που πήραν μέρος :)

Δημοσ.

Η Blizzard (και η κάθε Blizzard) δεν είναι η μαμά κανενός που κοιτάζει να ευχαριστήσει τα παιδιά της...
Αν δεν το καταλάβατε είναι εταιρεία και θέλει να βγάλει λεφτά...
Είδε ότι πιθανόν να είχε χασούρα από το TITAN και είπε να παραμείνει με το WoW και τα υπόλοιπα Project της.
Και αν κάποιοι δεν θέλουν, το σταματούν το παιχνίδι και μπορούν να κοιτάξουν προς άλλες κατευθύνσεις όπως Wildstar για να μην τους χαλάσει η απότομη αλλαγή γραφικού περιβάλλοντος ή να δούνε κάτι εντελώς νέο όπως το The Secret World.

Πλέον επιλογές υπάρχουν...
Κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να παίζει οτιδήποτε.

Δημοσ.

Η Blizzard (και η κάθε Blizzard) δεν είναι η μαμά κανενός που κοιτάζει να ευχαριστήσει τα παιδιά της...

Αν δεν το καταλάβατε είναι εταιρεία και θέλει να βγάλει λεφτά...

Είδε ότι πιθανόν να είχε χασούρα από το TITAN και είπε να παραμείνει με το WoW και τα υπόλοιπα Project της.

Και αν κάποιοι δεν θέλουν, το σταματούν το παιχνίδι και μπορούν να κοιτάξουν προς άλλες κατευθύνσεις όπως Wildstar για να μην τους χαλάσει η απότομη αλλαγή γραφικού περιβάλλοντος ή να δούνε κάτι εντελώς νέο όπως το The Secret World.

 

Πλέον επιλογές υπάρχουν...

Κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να παίζει οτιδήποτε.

Μια διόρθωση. Δεν θα έχει χασούρα. Απλά δεν θα έχει τα κέρδη που μπορεί να προσκομίσει λανσάροντας κάτι άλλο.

Δημοσ.

Το καλό από αυτή την ανακοίνψση, ήταν πως ο Chris Metzen είπε πως θα συνεχιστεί η υποστήριξη του WoW "για πάντα" :P

 

Sent from my One using Insomnia

Δημοσ.

Ο Brett "Timetravel" Scheinert με τον οποίο δουλέψαμε μαζί υπό Closed Alpha Testing στο Wildstar, μου είπε πως στον καιρό του στη Blizzard, συμπεριλαμβανομένων των 2πλων account κάτω από το ίδιο όνομα τα μεγαλύτερα κέρδη έρχονταν από εκεί. Οι μοναδικοί παίχτες ήταν κοντά στα 12 μύρια, τα ενεργά accounts έφτασαν κοντά στα 22. Accounts κάτω από το ίδιο όνομα δε δημοσιεύτηκαν ως ανεξάρτητα διότι θα δεχόταν διάφορα σχόλια γι'αυτό το γεγονός η εταιρία κ το απέφυγε. Εγώ προσωπικά είχα 2, και στα guilds μου οι περισσότεροι είχαν τουλάχιστον 4. Εξού και το tripple xp από το recruit a friend, η blizzard δε το έφερε για να προσελκύσει κόσμο, παρά για να πάρει κι'άλλα από τον υπάρχον.

Μπράβο καλά τα λες. Αυτό εννοούσα καρκίνωμα του gaming πιο πριν και κάποιος μου είπε ότι δεν έχω παίξει και δεν ξέρω τι λέω.

Δημοσ.

 

 

Για αυτό το λόγο η Blizzard είναι Blizzard. Αν κάτι δεν αξίζει δε θα βγεί στην αγορά. 

 

Πληροφοριακά για την ενδεχόμενη άγνοια σου. Προς τα τέλη του 2006 καθώς το πρωταρχικό development team του Project Warcraft όπως το ονόμαζαν οι ίδιοι είχε τελειώσει την ανάπτυξη του Burning Crusade και μεγάλου μέρους του Wrath of the Lich King, η Blizzard με τα 21 εκατομμύρια ενεργούς παίχτες τότε αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Και άλλαξε προς το χειρότερο, με την εμπορευματοποίηση του παιχνιδιού στα άκρα και μόνο στόχο το πώς θα αρμέξει αυτές τις δεκάδες εκατομμυρίων παιχτών. Αυτός είναι και ο λόγος που το εν λόγω πρωταρχικό development team που αναφέρω παραπάνω έφυγε εκείνη την περίοδο απο τη Blizzard (17 lead/chief designers) και ίδρυσαν την Carbine Studios. Και εδώ οφείλεται το γιατί το παιχνίδι άρχισε να παίρνει την κατηφόρα από ένα σημείο και μετά. Σήμερα δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι το παιχνίδι τρέχει για να μαζεύει το ετήσιο δισεκατομμύριο από τα δεκάδες mounts/pets και συνδρομητικές παροχές στο e-shop του παιχνιδιού επειδή κάποιοι δε μπορούν πια να ζήσουν χωρίς το καθημερινό log-in. Και αυτά από εμένα, κάποιον που έπαιξε το κλασσικό game και τα 2 πρώτα expansions περισσότερο από όλους που θα απαντήσουν εδώ και σε επαγγελματικό βαθμό για μια περίοδο 4 ετών (The Alterac Deviants/ Nihilum/Method).

 

Οπότε όχι. Η Blizzard στην σημερινή της μορφή δε σταματάει projects επειδή θέλει στην αγορά ότι το καλύτερο. Σταματάει projects διότι η οικονομική της έρευνα της ανέδειξε πιθανό ρίσκο ζημίας που δε θέλει να πάρει. Όμως το γεγονός ότι η Blizzard έχει εμπορευματοποιήσει στα άκρα την εμπειρία μας στα παιχνίδια της δε σημαίνει ότι δεν έχουν αξία. Απλά τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν την πικρή αλήθεια.

Το παιχνίδι δεν πήρε καμία κάτω βόλτα. Εξελίχθηκε και προσαρμόστηκε με βάση την δημοτικότητα που απέκτησε.Δεν θα ήταν δυνατο να μείνει στάσιμο στην αρχή "για να έχεις progression πρέπει να γράψεις άπειρες εργατοώρες".Sent from my One using Insomnia
  • Like 1
Δημοσ.

Dota 2 και LoL έχουν απορροφήσει τους πελάτες που θέλει η Blizzard... Το heroes of the Storm μαντεύω ότι θα είναι το παιχνίδι που πρέπει και μάλλον θα δώσει βάση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνίδι δεν πήρε καμία κάτω βόλτα. Εξελίχθηκε και προσαρμόστηκε με βάση την δημοτικότητα που απέκτησε.Δεν θα ήταν δυνατο να μείνει στάσιμο στην αρχή "για να έχεις progression πρέπει να γράψεις άπειρες εργατοώρες".

Με βάση ποια λογική απαντώ εδώ: Αποκτάς δημοτικότητα. Εξελίσσεσαι για να καλύψεις τις αναπτυσσόμενες ανάγκες του κοινού σου. Μέχρι εδώ είμαστε σε μία κοινή λογική πορεία. Τώρα, αν μετά τη διαδικασία εξέλιξης χάσεις δημοτικότητα, σημαίνει πως τα νέα σου χαρακτηριστικά δεν αρέσουν. Διαφορετικά τουλάχιστον θα είχες την ίδια, εάν όχι περισσότερη. Άκρως λογικά πράγματα.

 

Κοίτα όμως που πραγματικά βασίζεται το downfall του παιχνιδιού για μένα ως άτομο που το λάτρεψε, παθιάστηκε και φώναξε πολλές φορές σε ventrillo/teamspeak μετά από κατορθώματα:

 

Το παιχνίδι πριν πάρει την πορεία (εξαρτάται τα γούστα για το χαρακτηρισμό της) της εξέλιξής του με διασκέδαζε. Με ψυχαγωγούσε. Τώρα πλέον αποτυγχάνει στο 100% να με διασκεδάσει. Όποτε μπήκα βαρέθηκα στο μισάωρο και επειδή έπαιξα end-game σε όλα τα expansions το progress μου ήταν (σε βαθμό δικής μου ανταπόκρισης και προσωπικής δυσκολίας) ακραία γελοίο. Προβλέψιμο. Πανεύκολο. Βαρετό. Αυτοματοποίηση στην αυτοματοποίηση, από κίνηση σε κίνηση.

 

Να γιατί η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί ότι πήρε την κατηφόρα. Επειδή, αν αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι με την χυδαία εμπορευματοποίηση του παιχνιδιού η Blizzard του αφαίρεσε ένα κομμάτι του χαρακτήρα του, το παιχνίδι δε μας διασκεδάζει πλέον. Και αν είναι δύσκολο στην κατανόηση αυτό, να το θέσω κ αλλιώς: για κάποιους το παιχνίδι ήταν τόσο καλό κάποτε, που πλέον δε βρίσκουν νόημα στο γι'αυτούς άσχημα εξελιγμένο περιβάλλον του.

Επεξ/σία από snapshot-
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...