Προς το περιεχόμενο

H Blizzard τερματίζει την ανάπτυξη του διαδόχου του World Of Warcraft


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όσον αφορά στο titan και το ghost ποτέ δεν μας εξήγησαν ακριβώς περί τίνος πρόκειται. μόνο κάτι ωραία πόστερ βλέπαμε στο δίκτυο και στα κουτιά των παιχνιδιών. Οπότε τι είχαμε τι χάσαμε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απολύθηκα από φαντάρος το 2005, θυμάμαι το παιχνίδι είχε μόλις πρωτοβγεί...

 

Πέρασαν 10 χρόνια σχεδόν... Wait, ακόμα αυτό εδώ είναι???

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Για αυτό το λόγο η Blizzard είναι Blizzard. Αν κάτι δεν αξίζει δε θα βγεί στην αγορά. </p>

 

Πληροφοριακά για την ενδεχόμενη άγνοια σου. Προς τα τέλη του 2006 καθώς το πρωταρχικό development team του Project Warcraft όπως το ονόμαζαν οι ίδιοι είχε τελειώσει την ανάπτυξη του Burning Crusade και μεγάλου μέρους του Wrath of the Lich King, η Blizzard με τα 21 εκατομμύρια ενεργούς παίχτες τότε αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Και άλλαξε προς το χειρότερο, με την εμπορευματοποίηση του παιχνιδιού στα άκρα και μόνο στόχο το πώς θα αρμέξει αυτές τις δεκάδες εκατομμυρίων παιχτών. Αυτός είναι και ο λόγος που το εν λόγω πρωταρχικό development team που αναφέρω παραπάνω έφυγε εκείνη την περίοδο απο τη Blizzard (17 lead/chief designers) και ίδρυσαν την Carbine Studios. Και εδώ οφείλεται το γιατί το παιχνίδι άρχισε να παίρνει την κατηφόρα από ένα σημείο και μετά. Σήμερα δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι το παιχνίδι τρέχει για να μαζεύει το ετήσιο δισεκατομμύριο από τα δεκάδες mounts/pets και συνδρομητικές παροχές στο e-shop του παιχνιδιού επειδή κάποιοι δε μπορούν πια να ζήσουν χωρίς το καθημερινό log-in. Και αυτά από εμένα, κάποιον που έπαιξε το κλασσικό game και τα 2 πρώτα expansions περισσότερο από όλους που θα απαντήσουν εδώ και σε επαγγελματικό βαθμό για μια περίοδο 4 ετών (The Alterac Deviants/ Nihilum/Method).

 

Οπότε όχι. Η Blizzard στην σημερινή της μορφή δε σταματάει projects επειδή θέλει στην αγορά ότι το καλύτερο. Σταματάει projects διότι η οικονομική της έρευνα της ανέδειξε πιθανό ρίσκο ζημίας που δε θέλει να πάρει. Όμως το γεγονός ότι η Blizzard έχει εμπορευματοποιήσει στα άκρα την εμπειρία μας στα παιχνίδια της δε σημαίνει ότι δεν έχουν αξία. Απλά τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν την πικρή αλήθεια.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά δεν θέλω ποτε να τελειώσει το wacraft οπως θέλουν αλλοι , αυτο που περίμενα με το titan ηταν ενα καινούργιο mmo με γραφικά της εποχής απο την blizzard τώρα με αυτην την απόφαση ισως το δούμε καποια στιγμή στο warcraft

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βγάζουν καλύτερα κάνα strategy πχ WARCRAFT 4 γαμώ....

Το 3 άφησε εποχή και ακόμα και μέχρι προσφάτως ξέρω άτομα που το έπαιζαν...πήξαμε απο Lineagoφάση και μαλακίες!!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληροφοριακά για την ενδεχόμενη άγνοια σου. Προς τα τέλη του 2006 καθώς το πρωταρχικό development team του Project Warcraft όπως το ονόμαζαν οι ίδιοι είχε τελειώσει την ανάπτυξη του Burning Crusade και μεγάλου μέρους του Wrath of the Lich King, η Blizzard με τα 21 εκατομμύρια ενεργούς παίχτες τότε αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Και άλλαξε προς το χειρότερο, με την εμπορευματοποίηση του παιχνιδιού στα άκρα και μόνο στόχο το πώς θα αρμέξει αυτές τις δεκάδες εκατομμυρίων παιχτών. Αυτός είναι και ο λόγος που το εν λόγω πρωταρχικό development team που αναφέρω παραπάνω έφυγε εκείνη την περίοδο απο τη Blizzard (17 lead/chief designers) και ίδρυσαν την Carbine Studios. Και εδώ οφείλεται το γιατί το παιχνίδι άρχισε να παίρνει την κατηφόρα από ένα σημείο και μετά. Σήμερα δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι το παιχνίδι τρέχει για να μαζεύει το ετήσιο δισεκατομμύριο από τα δεκάδες mounts/pets και συνδρομητικές παροχές στο e-shop του παιχνιδιού επειδή κάποιοι δε μπορούν πια να ζήσουν χωρίς το καθημερινό log-in. Και αυτά από εμένα, κάποιον που έπαιξε το κλασσικό game και τα 2 πρώτα expansions περισσότερο από όλους που θα απαντήσουν εδώ και σε επαγγελματικό βαθμό για μια περίοδο 4 ετών (The Alterac Deviants/ Nihilum/Method).

 

Οπότε όχι. Η Blizzard στην σημερινή της μορφή δε σταματάει projects επειδή θέλει στην αγορά ότι το καλύτερο. Σταματάει projects διότι η οικονομική της έρευνα της ανέδειξε πιθανό ρίσκο ζημίας που δε θέλει να πάρει. Όμως το γεγονός ότι η Blizzard έχει εμπορευματοποιήσει στα άκρα την εμπειρία μας στα παιχνίδια της δε σημαίνει ότι δεν έχουν αξία. Απλά τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν την πικρή αλήθεια.

 

artzie?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

η Blizzard με τα 21 εκατομμύρια ενεργούς παίχτες τότε

 

 

 

12m ενεργοι παιχτες ηταν το peak της.

Ο Brett "Timetravel" Scheinert με τον οποίο δουλέψαμε μαζί υπό Closed Alpha Testing στο Wildstar, μου είπε πως στον καιρό του στη Blizzard, συμπεριλαμβανομένων των 2πλων account κάτω από το ίδιο όνομα τα μεγαλύτερα κέρδη έρχονταν από εκεί. Οι μοναδικοί παίχτες ήταν κοντά στα 12 μύρια, τα ενεργά accounts έφτασαν κοντά στα 22. Accounts κάτω από το ίδιο όνομα δε δημοσιεύτηκαν ως ανεξάρτητα διότι θα δεχόταν διάφορα σχόλια γι'αυτό το γεγονός η εταιρία κ το απέφυγε. Εγώ προσωπικά είχα 2, και στα guilds μου οι περισσότεροι είχαν τουλάχιστον 4. Εξού και το tripple xp από το recruit a friend, η blizzard δε το έφερε για να προσελκύσει κόσμο, παρά για να πάρει κι'άλλα από τον υπάρχον.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληροφοριακά για την ενδεχόμενη άγνοια σου. Προς τα τέλη του 2006 καθώς το πρωταρχικό development team του Project Warcraft όπως το ονόμαζαν οι ίδιοι είχε τελειώσει την ανάπτυξη του Burning Crusade και μεγάλου μέρους του Wrath of the Lich King, η Blizzard με τα 21 εκατομμύρια ενεργούς παίχτες τότε αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Και άλλαξε προς το χειρότερο, με την εμπορευματοποίηση του παιχνιδιού στα άκρα και μόνο στόχο το πώς θα αρμέξει αυτές τις δεκάδες εκατομμυρίων παιχτών. Αυτός είναι και ο λόγος που το εν λόγω πρωταρχικό development team που αναφέρω παραπάνω έφυγε εκείνη την περίοδο απο τη Blizzard (17 lead/chief designers) και ίδρυσαν την Carbine Studios. Και εδώ οφείλεται το γιατί το παιχνίδι άρχισε να παίρνει την κατηφόρα από ένα σημείο και μετά. Σήμερα δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι το παιχνίδι τρέχει για να μαζεύει το ετήσιο δισεκατομμύριο από τα δεκάδες mounts/pets και συνδρομητικές παροχές στο e-shop του παιχνιδιού επειδή κάποιοι δε μπορούν πια να ζήσουν χωρίς το καθημερινό log-in. Και αυτά από εμένα, κάποιον που έπαιξε το κλασσικό game και τα 2 πρώτα expansions περισσότερο από όλους που θα απαντήσουν εδώ και σε επαγγελματικό βαθμό για μια περίοδο 4 ετών (The Alterac Deviants/ Nihilum/Method).

 

Οπότε όχι. Η Blizzard στην σημερινή της μορφή δε σταματάει projects επειδή θέλει στην αγορά ότι το καλύτερο. Σταματάει projects διότι η οικονομική της έρευνα της ανέδειξε πιθανό ρίσκο ζημίας που δε θέλει να πάρει. Όμως το γεγονός ότι η Blizzard έχει εμπορευματοποιήσει στα άκρα την εμπειρία μας στα παιχνίδια της δε σημαίνει ότι δεν έχουν αξία. Απλά τα παραπάνω γεγονότα αποτελούν την πικρή αλήθεια.

Ήθελα να σου δώσω άπειρα μπράβο για αυτά που γράφεις, σκέφτηκα να σε κάνω τον πρώτο μου φίλο να κάνω stalk το profile σου (no homo), να αγκαλιάζω το waifu μαξιλάρι μου τα βράδια που βρήκα έναν ακόμα που θεωρεί ότι όχι το παιχνίδι δεν είναι καλύτερο τώρα επειδή έχει πιο πολλά αστραφτερά κουμπάκια και αλογάκια και ότι όχι η blizzard δεν είναι η ίδια που συντρόφεψε τα τόσα βράδια παρθενίας μας ήθελα τόσα να σου πω...και μετά πάω και βλέπω ότι παίζεις lol....

 

εσύ είσαι ότι χειρότερο έχει να δείξει το gaming. Εσύ φταις για την κατάντια του. Μην μου ξανατηλεφωνήσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα να σου δώσω άπειρα μπράβο για αυτά που γράφεις, σκέφτηκα να σε κάνω τον πρώτο μου φίλο να κάνω stalk το profile σου (no homo), να αγκαλιάζω το waifu μαξιλάρι μου τα βράδια που βρήκα έναν ακόμα που θεωρεί ότι όχι το παιχνίδι δεν είναι καλύτερο τώρα επειδή έχει πιο πολλά αστραφτερά κουμπάκια και αλογάκια και ότι όχι η blizzard δεν είναι η ίδια που συντρόφεψε τα τόσα βράδια παρθενίας μας ήθελα τόσα να σου πω...και μετά πάω και βλέπω ότι παίζεις lol....

 

εσύ είσαι ότι χειρότερο έχει να δείξει το gaming. Εσύ φταις για την κατάντια του. Μην μου ξανατηλεφωνήσεις.

 

Οι καλύτεροι έρωτες πεθαίνουν νέοι. 

 

Ναι παίζω LoL όπως και ενδεχομένως 250+ διαφορετικά άλλα παιχνίδια κάθε είδους και εταιρείας. Τίποτα όπως φαντάζεσαι όμως πλέον μιας και δουλεύω 10 ώρες ημερησίως.

 

Εντελώς πληροφοριακά μπορώ να ποντάρω τις καλές ημέρες της σχέσης μας στο γεγονός ότι δε θα φτάσεις τον φανατισμό μου για τις καλές εποχές αυτού του MMO. Ούτε τα πράγματα που προσέφερα (π.χ. τα μισά Graveyards και Sunwell Plateau Glitches που μπήκαν και διορθώθηκαν αντίστοιχα σε patch εν καιρό Burning Crusade ήταν από δικό μου περιγραφικό feedback και το όνομα μου υπάρχει στα credits του εν λόγω patch).

 

Οπότε δε μπορώ να σκεφτώ γιατί η δική μου περίπτωση ενασχόλησης με το LoL θα μπορούσε να καταστρέψει το παιχνίδι μιας και δεν υπήρξε ποτέ κάτι παραπάνω από ελάχιστες ώρες εβδομαδιαίας ενασχόλησης, οι οποίες είναι σαφέστατα πολύ λιγότερες από τις ώρες που δαπάνησα, δαπανώ και θα δαπανήσω σε ένα παιχνίδι όπως το Counter-Strike, το οποίο είναι all time classic για τα δικά μου γούστα. Εξού και το περιληπτικό δικό μου post στο ανάλογο game thread σε αυτή την κοινότητα.

 

Με παρεξήγησες αυθαίρετα, αλλά εν πάση περίπτωση, χαιρετίσματα στον επόμενο!

 

Και επειδή δε θέλω να βγούμε εκτός θέματος περαιτέρω, τα παραπάνω δικά μου post προσφέρουν γνώσεις πάνω σε κάποια αληθινά γεγονότα τα οποία πληροφορήθηκα από Lead Designers του παιχνιδιού μιας και έτυχε να έρθω σε επαφή μαζί τους μέσω της Carbine. Αν και πολλά από αυτά βγάζουν μάτι, ειδικά σε όσους έπαιξαν το παιχνίδι στις παλιές καλές εποχές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Brett "Timetravel" Scheinert με τον οποίο δουλέψαμε μαζί υπό Closed Alpha Testing στο Wildstar, μου είπε πως στον καιρό του στη Blizzard, συμπεριλαμβανομένων των 2πλων account κάτω από το ίδιο όνομα τα μεγαλύτερα κέρδη έρχονταν από εκεί. Οι μοναδικοί παίχτες ήταν κοντά στα 12 μύρια, τα ενεργά accounts έφτασαν κοντά στα 22. Accounts κάτω από το ίδιο όνομα δε δημοσιεύτηκαν ως ανεξάρτητα διότι θα δεχόταν διάφορα σχόλια γι'αυτό το γεγονός η εταιρία κ το απέφυγε. Εγώ προσωπικά είχα 2, και στα guilds μου οι περισσότεροι είχαν τουλάχιστον 4. Εξού και το tripple xp από το recruit a friend, η blizzard δε το έφερε για να προσελκύσει κόσμο, παρά για να πάρει κι'άλλα από τον υπάρχον.

 

επομενως 12 εκατομμυρια ηταν οι ενεργοι παιχτες τους, και οχι 21.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...