eddie1996 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 Καλησπέρα παιδιά. Ενδιαφέρομαι να πάω forthnet λόγω μιας πολύς καλής προσφοράς της forthnet που με είχαν πάρει πριν από λίγο διάστημα και ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει εμπειρίες από το τεχνικό τμήμα της forthnet εάν είναι καλό πόσο γρήγορα έρχεται τεχνικός κτλ και εάν είναι του οτε πόσο καιρό φτιάχνεται κτλ κτλ όπως επίσης το τηλεφωνικό κέντρο της forthnet πέφτει εύκολα ή είναι καλό και δεν πέφτει καθόλου? Για να ξέρω τι να κάνω για το εάν θα μείνω στον οτε η θα πάω forthnet. Ευχαριστώ πολύ και οποιαδήποτε απάντηση θα είναι καλοδεχούμενη.
Luciddream Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 χαχαχα.... σορρυ που γελάω... δεν έχω ιδέα τι κάνουν οι άλλες εταιρίες αλλα το support της Forthnet είναι για κλάματα! Μόνο δικαιολογίες και ψέματα, και απίστευτη αργοπορία. Επίσης και λάθη, πολλά λάθη. Παρόλα αυτά, είμαι συνδρομητής σχεδόν 2 χρόνια και μάλλον θα συνεχίσω να είμαι. Αλλά αν το κριτίριο σου είναι το support, κάτσε μακριά. Να σου δώσω ένα παράδειγμα, όταν έκανα αίτηση για να πάω στην Forthnet απο την Vivodi, περάσαν πάνω απο 2 μήνες μέχρι να βγάλω άκρη. δεν έβρισκα ποτέ κάποιον υπεύθυνο να μου πει τι τρέχει, πάντα λέγαν οτι θα με καλέσουν πίσω και δεν με κάλεσαν ποτέ. θα μπορούσαν απλα να δουν στα συστήματα τους τι φταίει και να μου το λέγαν. τελικά την άκρη την έβγαλα μέσω της Vivodi, οπου ο υπάλληλος τους με ενημέρωσε το πώς θα ξεμπερδέψω απο αυτην την ατελείωτη αναμονή. Να σου δώσω ένα δεύτερο παράδειγμα, πέρυσι έκανα ανανέωση της VDSL μου 4 μερες πριν περάσει ο χρόνος, και αντί για ανανέωση μου κόψαν το VDSL. Απο εκεί που δεν υπήρχε πρόβλημα, μου το δημιούργησαν μόνοι τους. Φυσικά μέχρι να το κόψουν καναν 15 μέρες, και μέχρι να το ξαναβάλουν άλλες 15, αν και όπως λέγαν "είμαι σε προτεραιότητα". Μετά άλλους 3 μήνες μέχρι να διορθώσουν τον λογαριασμό. Γενικά, θέλουν να βοηθήσουν. αλλα ίσως λόγο φόρτου εργασίας ίσως και λόγο αμπαλοσύνης, δεν τα καταφέρνουν. έχουν και online support στο adslgr.com, τα παιδιά εκεί προσπαθούν να βοηθήσουν, και σχετικά γρήγορα απαντάνε, έχουν αρκετές γνώσεις, αλλα συνήθως στο τέλος αναγκάζεσαι να συνεννοηθείς και πάλι τηλεφωνικά. Και όλα αυτά Αν και όταν βγάλεις άκρη με το τι λάθος κάναν. Εμένα για να μου διορθώσουν έναν λογαριασμό περάσαν 3 μήνες με διορθωτικούς λογαριασμούς με εκπτώσεις κτλπ.. Παρόλα αυτά ξαναλέω, με την Forthnet έχω καλές, γρήγορες, και σταθερές υπηρεσίες σε πολύ χαμηλή τιμή (30 ευρώ συν ΦΠΑ αυτην την στιγμή για VDSL + απεριόριστα σταθερά + 1 ώρα κινητά - μετά απο προσφορά τους - είναι με 40% έκπτωση και δεν ξέρω αν γίνεται γενικά ή αν έγινε κατ' εξαίρεση) και αν και οι αργοπορίες και τα λάθη τους ειναι πολύ εκνευριστικά, μάλλον θα συνεχίσω να ειμαι συνδρομητής τους, εκτώς και αν βρώ κάποια καλύτερη προσφορά. Επίσης δεν ξέρω αν ειναι η μόνη εταιρία που δίνει σχετικά καλα routers(Technicolor), αντί για τα ψευτοκινέζικα ZTE που διαβάζω κατα καιρούς για πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν. 1
KenJiNx Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 Είχα κι εγώ προβλήματα αρκετούς μήνες με την forthnet, έπεφτε κάθε απόγευμα το internet, και κουνήθηκαν λίγο μόνο μετά από καταγγελία στο adslgr.com όπου έχει υποφορουμ με τεχνική εξυπηρέτηση. Γενικότερα από τα χειρότερα support
vrykolakas Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2014 Έτσι όπως τα λένε οι πάνω. Ευτυχώς εγώ έχω γνωστό στη forthnet οπότε αν χρειαστώ ποτέ βοήθεια για κανα φίλο μου, θα 'μαι σε καλύτερη μοίρα. Πάντως, μη νομίζεις ότι οι άλλες εταιρίες έχουν πολύ καλύτερο support. Αυτό που έχω καταλάβει εγώ από την πολυετή επαγγελματική/καταναλωτική μου εμπειρία είναι ότι οι εταιρίες δεν ενδιαφέρονται για το ποια θα έχει το καλύτερο support αλλά ποια θα έχει το λιγότερο κακό.
eddie1996 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και θα παραμείνω τελικά στον οτε για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου. όποιος έχει οποιάδηποτε άποψη θα την δεχτώ άνετα
Luciddream Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και θα παραμείνω τελικά στον οτε για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου. όποιος έχει οποιάδηποτε άποψη θα την δεχτώ άνετα η άποψη είναι να φύγεις απο τον ΟΤΕ αν θέλεις να πληρώνεις λιγότερα, έχω φύγει απο το 2004 και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου.
ramnous32 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Παλαιότερα είχε προβλήματα αλλά τώρα έχει διορθωθεί το τεχνικό της forthnet , που αν τους στείλεις το πρόβλημα σε μήνυμα https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 σεπαίρνουν αυτοί τηλέφωνο και στο λύνουν χωρίς να περιμένεις σε αναμονές στο τηλέφωνο
eddie1996 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 η άποψη είναι να φύγεις απο τον ΟΤΕ αν θέλεις να πληρώνεις λιγότερα, έχω φύγει απο το 2004 και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου. Τα λεφτά που θα έδινα στην φορθεντ είναι 4 ευρώ παραπάνω από ότι δίνω στον οτε τώρα αλλά φυσικά στην φορθνετ με περισσότερες υπηρεσίες και nova. Ευχαριστώ και πάλι
Luciddream Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 εν το μεταξύ αυτήν την μ***ακία του ΟΤΕ δεν την έχω καταλάβει, σου λέει σου δίνω αυτην την καλή τιμή και μετά απο 6 μήνες στο διπλασιάζει (στα μικρά γράμματα βέβαια). Σαν να σου λέω σου πουλάω ένα αυτοκίνητο με 10 ευρώ αλλά μετά απο 1 μήνα θα μου δώσεις 20.000 ευρώ Ο οποιοσδήποτε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του μένει μακριά απο εταιρίες με τέτοιες τακτικές. (όχι οτι οι άλλες είναι καλύτερες αλλα λέμε τώρα)
eddie1996 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 εν το μεταξύ αυτήν την μ***ακία του ΟΤΕ δεν την έχω καταλάβει, σου λέει σου δίνω αυτην την καλή τιμή και μετά απο 6 μήνες στο διπλασιάζει (στα μικρά γράμματα βέβαια). Σαν να σου λέω σου πουλάω ένα αυτοκίνητο με 10 ευρώ αλλά μετά απο 1 μήνα θα μου δώσεις 20.000 ευρώ Ο οποιοσδήποτε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του μένει μακριά απο εταιρίες με τέτοιες τακτικές. (όχι οτι οι άλλες είναι καλύτερες αλλα λέμε τώρα) Συμφωνώ μαζί σου αλλά σε εμένα δεν ισχυεί κάτι τέτοιο γιατί είμαι πολλά χρόνια στον οτε και μια φορά που είχα φύγει και είχα πάει σε μια μ****** εταιρεία την vivodi συνέχεια βλάβες μα συνέχεια κτλ κτλ ξαναγύρισα σε οτε πληρώνοντας ρήτρα και πέρυσι έβαλα vdsl 50 και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Για αυτό ήθελα γνώμες για το τεχνικό τμήμα της forthnet......
Luciddream Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 αν έχεις VDSL 50 σημαίνει ότι είσαι κοντά στο Α/Κ ή έχεις κοντά σου KV οπότε όπου και να πας δεν θα έχεις πρόβλημα με βλάβες, ειδικά στην Forthnet.
eddie1996 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 αν έχεις VDSL 50 σημαίνει ότι είσαι κοντά στο Α/Κ ή έχεις κοντά σου KV οπότε όπου και να πας δεν θα έχεις πρόβλημα με βλάβες, ειδικά στην Forthnet. Ναι είναι πολύ κοντά μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα