Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τελικα απο οτι διαβαζω αριστερά-δεξιά η λύση ήταν απλα ένα κομματι κωδικα που απλα κανει refresh τα δεδομενα και μειώνει τη ζωή του δίσκου μας...δε ντρεπομαστε λιγο λεω εγω;

 

και εχουν σπεύσει όλοι και εριξαν τη σελίδα για να κατεβασουν αυτή την εφαρμογή-λύση που ειναι καταφωρη κοροιδια...

Δημοσ.

Παει ο δικος μου εφυγε εμεινα χωρις υπολογιστη παλι καλα που το κινητο εχει 6.3 οθονη. 

 

Ισως αυριο παω να παρω τον 850 pro 128gb

Δημοσ.

Πάρε τον 256 καλύτερα. Έμενα αν με βγάλει κάνα εξάμηνο θα χτυπήσω 2 sandisk 240 pro που και αυτή έχουν 10 χρόνια εγγύηση και δεν έχει ακουστή κάτι. Τα ίδια λεφτά έχει με τον 256 pro.

Δημοσ.

Παει ο δικος μου εφυγε εμεινα χωρις υπολογιστη παλι καλα που το κινητο εχει 6.3 οθονη. 

 

Ισως αυριο παω να παρω τον 850 pro 128gb

 

Εσύ δεν έλεγες ότι άμα δεν το φτιάξει η samsung δεν θα ξανα αγοράσεις?  :P

 

Πέρα από την πλάκα, δεν ξέρω αν μου πάει να τον πουλήσω τον δικό μου εφόσον έχουν πρόβλημα οι 840 evo και το ξέρω. Δηλαδή το βρίκω κρίμα, ακόμα και αν τον δώσω 20 ευρώ και σε κάποιον που δεν θα καταλάβει ουσιαστικά το πρόβλημα.

 

ΥΓ: Δεν το παίζω ηθικός. Τη σκέψη μου γράφω.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεκτό όπως το θέτεις.

 

Σε αυτή την περίπτωση τον καίς και τον κάνεις RMA στην ίδια την εταιρία (Sapsung) που σε ξεγέλασε.

 

Ηθικά τίμιο αυτό σαν λύση Και σίγουρα δε ζημιώνεται κανείς end user. :)

 

 

Από ό,τι βλέπω γενικά, το πρόβλημα σε σημαντικό βαθμό το έχουν οι 120άρηδες.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά εχω την εντύπωση ότι στους μεγαλύτερους δε συναντάται τόση πτώση επιδόσεων ή αστάθεια.

Δημοσ.

Όχι, δεν τον καίς.

 

Στέλνεις email στη Samsung και δείχνεις το πρόβλημα που έχεις με στοιχεία που έχεις ή μπορεί να σου ζητήθουν και λες τους λόγους για τους οποίους δεν κάνει σωστά αυτό που έκανε πριν το πρόβλημα ή δεν κάνει όσα υπόσχεται.

 

Πχ εγώ αν στείλω θα πω:

 

''Κύριοι (χμ κύριοι... λέμε τώρα...), να βίντεο πρίν το restoration και πώς μου φόρτωνε τα εικονικά μου όργανα και να πώς τα φόρτωνέ μετά το restoration και να πώς τα φορτώνει τώρα μετά το νεο firmware και advanced performance''

 

Δηλαδή παίζει να το προσπαθήσω μπας και καταφέρω κάτι.

Δημοσ.

Εγω παντως τον εδωσα σε αυτον που μου τον ειχε πουλησει.

 

Τον ειχε σε φορητο που πουλησε και τωρα μου τον πηρε για μοναδα.

Δημοσ.

Τότε αλλάζει.  :-D (όχι ότι άμα τον έδινες σε ξέμπαρκο θα μου έπεφτε λόγος, απλά είπα για τον εαυτό μου παραπάνω πώς το βλέπω)

 

Και πολύ καλά έκανες... πάρε τον πίσω κύριε, τι πράγματα είναι αυτά, τί μου δώσατε...

Δημοσ.

Τα αμετάβλητα δεδομένα δεν απασχολούν με καθημερινές εγγραφές την flash που καταλαμβάνουν (όπως ισχύει για τα φρέσκα), άρα δεν τίθεται θέμα επιρεασμού της διάρκειας ζωής του SSD από επανεγγραφή τους.
Ακόμη κι αν η επανεγγραφή γινόταν σε όλα τα δεδομένα αδιακρίτως και υποθέτοντας ότι επανεγγράφει κάθε μήνα τα πάντα, σε βάθος δεκαετίας σημαίνει 120 επανεγγραφές, άρα σταγόνα στον ωκεανό.

Δημοσ.

Πάρε τον 256 καλύτερα. Έμενα αν με βγάλει κάνα εξάμηνο θα χτυπήσω 2 sandisk 240 pro που και αυτή έχουν 10 χρόνια εγγύηση και δεν έχει ακουστή κάτι. Τα ίδια λεφτά έχει με τον 256 pro.

Μου ειναι αχρηστα τα 256gb τον εχω μονο για το λειτουργικο και δεν τρωω πανω απο 50-60gb

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...