Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει καταλαβαίνω την οργή αλλά δεν είναι σωστο να λέμε τέτοια πράγματα να τον χαλάσουμε μόνοι μας .... και το κατάστημα δεν έχει ευθύνη για αυτά τα προβλήματα του δίσκου.

 

Αν δεν εμπιστεύεσαι την samsung που είναι δικαίωμα σου και αφού λες οτι είχες και αλλά προβλήματα δοκίμασε αλλη εταιρία

Ναι δεν ειναι σωστο να τον χαλασουμε αφου ετσι και αλλιως μας το πουλανε χαλασμενο απλα κρατα τον Ζητα συγνωμη που τον αγορασες !Μην ζηλευεις που δεν σε αγαπαει η εταιρια μαλλον δεν μετρας τοσο ..

Δημοσ.

Σαν να λέμε να επιστρέψουμε τον υπολογιστή μας περιμένοντας να βγει το χι hotfix από την Microsoft.
Όπως στα κινητά, στις τηλεοράσεις, στους δέκτες, στις μητρικές και σε ότι άλλο χρησιμοποιεί λογισμικό, υπάρχουν προβλήματα στο λογισμικό και βγαίνουν αναβαθμίσεις. Έτσι και στους SSD.

H Samsung και το έλεγξε, και όχι δεν το μείωσε (προηγούμενο μοντέλο, όχι πρόβλημα λειτουργίας και άλλες χαζές δικαιολογίες που ακούμε από άλλες εταιρίες) αλλά το αποδέθηκε (πόσα παραδείγματα «σοβαρών» εταιριών υπάρχουν που κάνανε τον Κινέζο) και ανέλαβε την ευθύνη να το ξαναδιορθώσει (εδώ κι αν υπάρχουν παραδείγματα).

Δεν είναι δα σαν να πούλησε άλλο hardware (το λέω επειδή δεν αλλάζει, όπως το λογισμικό) αντί εκείνου που έδωσε ως sample (π.χ Kingston SSDs).

Δημοσ.

Από το να "ξορκίζουμε' το κακό,και στο τέλος να καλέσουμε και καμιά ξεματιαστρα,μήπως όποιος θέλει να πάει να αντικαταστήσει τον SSD του αφού ο νόμος του δίνει το δικαίωμα και αφού υπάρχει παραδοχή για ελαττωματικό προϊόν και αν όχι ελαττωματικό,για προϊόν που δεν πληρεί τις προδιαγραφές του όπως περιγράφονταν την στιγμή αγοράς του ?

 

Το ίδιο ισχύει και για την nVidia γι'αυτο και πολλές εταιρίες έδωσαν το δικαίωμα επιστροφής..

Επίσης δεν βλέπω να χάθηκε και πολύ η εμπιστοσύνη στην Samsung ..

καταλαβαίνετε τι θέλω να πω με αυτά φυσικά,ότι η κίνηση μας να γκρινιάζουμε και από την άλλη να μην κάνουμε σχεδόν τίποτα γι'αυτο,

το μόνο που θα έχει σαν αποτέλεσμα είναι να έρθει η επόμενη εταιρία να κάνει ακριβώς το ίδιο με την προηγούμενη..

Εγώ δεν έχω στην κατοχή μου πια evo 840,απευθύνθηκα σε άλλες εταιρίες αφού τελικά η ονομαστική ταχύτητα είναι λίγο χαμηλότερη αλλά στην τελική,κατά πολύ ταχύτερη και απροβλημάτιστη..

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλά προβλήματα σε πολλές εταιρίες. Προσπαθούν να καινοτομήσουν και σε αυτή τους την προσπάθεια δημιουργούν προβλήματα.

Μήπως γενικότερα οι Sandforce Controllers δεν είναι τόσο καλοί τελικά;

 

 

 

Even though TRIM doesn't work perfectly in any SandForce SSD, there are differences between drives and some do better than others.

http://www.anandtech.com/show/6733/kingston-ssdnow-v300-review/7

 

Έβαζα Samsung. Πλέον βάζω τον οικονομικό V300 και κάποιες φορές τον Intel 530. Τουλάχιστον οι συγκεκριμένοι δίσκοι δεν καυχιόντουσαν ποτέ για κάτι που δεν ήταν.

 

Αν και offtopic το ίδιο με την Corsair. Σταμάτησα να βάζω Corsair για τον ίδιο λόγο. Premium προϊόντα και το Corsair Link, εκτός από το άθλιο UI, δεν δουλεύει σωστά σε Windows 8.1. Ταυτόχρονα είναι δύσκολο να αγοράσεις το Premium καλώδιο (Link). Οπότε πάω σε πιο οικονομικά τροφοδοτικά, κουτιά, κλπ, που δεν μου το παίζουν Premium.

Δημοσ.

Θυμάμαι πριν λίγους μήνες που ψαχνόμουν για ssd πολλοί μου πρότειναν τον 840 evo που έπαιζε στα 70-72€ εγώ λόγω στενού budget αποφάσισα να πάω σε έναν Sandisk στα 62€,τότε βέβαια μου έγραφαν κάτι τέτοια

 

Αν δεν θελεις να εχεις προβληματα παρε τον samsung  χωρις πειραματισμους.

:lol:

 

Ο δικός μου μέχρι σήμερα είναι έτσι http://www.insomnia.gr/topic/542344-προσοχή-bug-στους-samsung-ssd-840-και-840-evo/?p=53787331

 

Βλέπω αρκετούς ακόμα και τώρα να υποτιμούν ssd vendors όπως Sandisk,Crucial,Corsair,Kingston,OCZ και να θεωρούν τη Samsung την ιερή αγελάδα των ssd.

  • Like 3
Δημοσ.

Θελω να πιστευω οτι η samsung δεν θα κανει τον κινεζο σε τετοιο σοβαρο προβλημα.Η θα λυσει μονιμα το προβλημα με νεο firmware update, η θα κανει αντικατασταση του προβληματικου μοντελου.

Αυτοι που προτειναν τον δισκο δεν μπορουσαν να ξερουν το προβλημα που εκρυβε.Θα μπορουσε να συμβει σε οποιοδηποτε δισκο και μαρκα.Και εγω τον αγορασα πριν εναμιση χρονο σε μια προσφορα που ειχε βγαλει το πλαισιο.Ακουγα πολυ καλα λογια και πειστηκα να τον αγορασω.Αναμενουμε την samsung τι θα κανει.Νομιζω εχει υποσχεθει για μονιμη λυση.

Δημοσ.

Θυμάμαι πριν λίγους μήνες που ψαχνόμουν για ssd πολλοί μου πρότειναν τον 840 evo που έπαιζε στα 70-72€ εγώ λόγω στενού budget αποφάσισα να πάω σε έναν Sandisk στα 62€,τότε βέβαια μου έγραφαν κάτι τέτοια

 

:lol:

 

Ο δικός μου μέχρι σήμερα είναι έτσι http://www.insomnia.gr/topic/542344-προσοχή-bug-στους-samsung-ssd-840-και-840-evo/?p=53787331

 

Βλέπω αρκετούς ακόμα και τώρα να υποτιμούν ssd vendors όπως Sandisk,Crucial,Corsair,Kingston,OCZ και να θεωρούν τη Samsung την ιερή αγελάδα των ssd.

Το να μην έχεις προβλήματα, δεν σημαίνει να μην έχεις κάποιο σύμπτωμα. Το να μην έχεις προβλήματα σημαίνει, στην εμφάνιση ενός συμπτώματος να μπορείς να βρεις λύση στο πρόβλημα του, καθώς είναι πολλοί εκείνοι που έχουν το συγκεκριμένο δίσκο, το συγκεκριμένο προϊόν.

 

Το ξαναλέω. Δεν κόβω το κεφάλι μου ότι και άλλοι SSD με Sandforce Controllers δεν έχουν προβλήματα. Ίσως επειδή δεν έχουν πουλήσει τόσο, δεν έχουν κινήσει το ενδιαφέρον του κόσμου, των Reviewers, κλπ.

Δημοσ.

Πληροφοριακά πάντως οι επιδόσεις ειναι εως πχ 540mb/s. To εως ξεκινά απο το 0 οπότε νομικά μια χαρά καλυμένη. Οσοι πάντως περιμένετε αντικατάσταση, πλανάσθε πλανην οικτραν

  • Like 2
Δημοσ.

Έχει διαβάσει κανένας τίποτα νεότερο για το εκ νέου update για το πρόβλημα με τις ταχύτητες? Αν δεν κάνω λάθος είχαν πει μέσα στον Μάρτιο ότι θα έβγαινε αλλά μέχρι σήμερα τίποτα και ο μήνας σχεδόν τελείωσε...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...