Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Λοιπόν, με την ολοκλήρωση της πρώτης αποστολής των Ultramarines (και την ηρωϊκή θυσία του heavy μου για να γλιτώσουν οι υπόλοιποι τέσσερις, αφού η τύχη μου έδωσε 4 στους πέντε με μόλις δύο action points, που σημαίνει πως με τη βοήθεια του sergeant πήγαιναν max στους 4, ούτε reload δηλαδή αν πας σε μία υποχώρηση + overwatch) μου δίνει 7% πρόοδο στο campaign, άρα κάπου εκεί πρέπει να είναι το κάθε hulk, 12 αποστολές. Καλά πορεύεται το παιχνίδι, από άποψη επιδόσεων, με μια 660 gtx που έχω, που δε νομίζω να είναι ό,τι πιο τελευταίο κυκλοφορεί στις κάρτες. Υπάρχει και επιλογή για πιο γρήγορα animations (που ήδη πιο γρήγορα μου φαίνονται από του Space Hulk). Πιστεύω θα βγάλουν κι άλλο υλικό (δωρεάν) στην πορεία, εκτός των DLC, γιατί οι Full Control έχουν δείξει πως ακούνε και ανταποκρίνονται στην κριτική. Αν τους πουν αρκετοί ότι δύο εκδοχές με κράνη και τέσσερα χωρίς δε φτάνουν, κάτι θα γίνει πιστεύω. Άντε να δω τώρα πώς θα φτάσω level 5 να ξεκλειδώσω κανένα όπλο, αν και ο sergeant μου το τσίμπησε το power sword ανεβαίνοντας επίπεδο. Υ.Γ. Ωραίο το Valkyria (κι ας μην είμαι φαν των anime) αλλά πολύ σπασμένη η δράση: 4 σκηνές όπου παρακολουθείς διάλογο, για κάθε μία σύγκρουση. Έχει ψωμί όμως, τώρα μόλις έφτασα στο αρχηγείο όπου υπάρχει διαχείριση στρατιωτών/εξοπλισμού. Το πιο σημαντικό παράπονο που έχω είναι ότι επιβραβεύει την ταχύτητα, αντί της σωστής τακτικής ανάπτυξης, τουλάχιστον στις 3-4 πρώτες μάχες που έχω δει. Τελείως άλλο πράγμα από το Ascension, όμως. Αν δεν είχε εκείνη την εφιαλτική συχνότητα διπλών (και άρα jam) το κλασικό Space Hulk, θα ήταν απείρως ευκολότερο. Ή απλά δεν έχω συνηθίσει ακόμη το Ascension. Ή και τα δύο edit: ναι, τα melee animations είναι καινούργια, είχαν ανεβάσει και σχετικά βίντεο. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Ανακοινώθηκε πως το πρώτο DLC για το Ascension θα προσθέσει το τάγμα των Imperial Fists, μέσα από ένα campaign 15 αποστολών + 20 ακόμη flash missions. Αναμένεται μέσα στο μήνα. Αναλυτικότερα (αλλά όχι πολύ), εδώ. 2
hurin Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Η σαδιστική δυσκολία του Space Hulk αποθεώνεται στο Ascension. Εκεί που πάλευες να σώσεις 2-3 Marine, τώρα πρέπει να μην χάνεις κανένα! Κάθε λάθος ισούται με restart, κάθε μλκια που κάνω σε rage quit. Τελικά θα το αγοράσω, μου άγγιξε τις μαζοχιστικές μου χορδές 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δεν ξέρω σε τι δυσκολία παίζεις, εγώ για κάποιο λόγο είπα να ξεκινήσω σε hard, παρότι χάνω επιμένω εκεί και είναι μεγάλο παλούκι. Θάνατος σημαίνει αχρήστευση του squad, αφού ο αντικαταστάτης του βετεράνου είναι rookie, οπότε χάνεις ό,τι bonus είχες μαζέψει ως τότε. Δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνεται στο ανώτατο επίπεδο... Διαβάζω πως το normal είναι υπερβολικά εύκολο, οι Full Control είπαν πως θα εφαρμόσουν ένα πλήρως προσαρμόσιμο σύστημα δυσκολίας, ενδεχομένως να βγει μαζί με το DLC ή λίγο μετά, οπότε εκεί θα μπορεί θεωρητικά ο καθένας να το φέρει στα μέτρα του.
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Space Hulk: Ascension – Salamanders Expansion Now Available on PC, Mac & Linux
Super Moderators Snoob Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Και τα δύο dlc προσθέτουν ενδιαφέροντα τάγματα (Imperial Fists και Salamanders) αλλά περιμένω να μειωθεί η τιμή τους. Παρενθετικά, όποιος ενδιαφέρεται για το παιχνίδι, για τις επόμενες 44 ώρες περίπου βρίσκεται σε έκπτωση στο Gamersgate, στα €18,75 (έχει βγει κάποια στιγμή οριακά φθηνότερα στο Humble Store).
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Space Hulk: Ascension Edition Is Full Control’s Last Game, Studio Will No Longer Develop Games
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Φαινόταν το πράγμα εδώ και καιρό, δυστυχώς. Η αποτυχία να εξασφαλίσουν αρκετά χρήματα για ένα σωστό remake του Jagged Alliance, νομίζω σφράγισε την τύχη τους. Τα δύο Space Hulk ήταν καλά, αλλά όχι αρκετά ώστε να σώσουν την κατάσταση. Το μεν πρώτο είχε θέματα όταν βγήκε, και παρά την καλή υποστήριξη που είχε (στην τωρινή του μορφή είναι μια απόλυτα ικανοποιητική μεταφορά του επιτραπέζιου) δεν μπόρεσε να αποτινάξει το στίγμα του "έλα μωρέ, ίδιο με το επιτραπέζιο είναι", ενώ το Ascension βγήκε αργά, το πλάκωσαν στα DLC και παρότι διαβάζω ότι πήγε καλά, ούτε η αρχική του τιμή, ούτε αυτή των DLC ήταν τέτοιες που θα προσέλκυαν κόσμο, συν του ότι το σύστημα που δημιούργησαν έχει κενά (αν χάσεις βετεράνους στο mid-game και δεν έχεις να τους αντικαταστήσεις, μπορεί να σκαλώσεις άσχημα). Είναι κρίμα, γιατί οι Δανοί προσπάθησαν να προσεγγίσουν σωστά το υλικό τους, αλλά δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν από τα μικρά μεγέθη. Και σε μια χώρα με τους φόρους της Δανίας, συν τα λεφτά που πλήρωναν στη GW για τη χρήση των trademarks, η κατάσταση οδηγήθηκε σε αδιέξοδο. Ουσιαστικά το τέλος είχε ανακοινωθεί με τον τερματισμό της προσπάθειας να στρώσουν το απογοητευτικό Flashback, εδώ και ένα μήνα αν θυμάμαι σωστά. Τώρα έπεσαν και επίσημα τίτλοι τέλους. Θα περιμένουμε καιρό ακόμη, φοβάμαι, για το Necromunda ή/και το Inquisitor. 1
chek2fire Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Πάντως είχαν κάνει φοβερή δουλειά και στα δύο space hulk.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Το Space Hulk ήταν πολύ καλό από την αρχή, απλά ήθελε ένα μήνα ακόμη σωστού beta, γιατί κάποια θέματα που είχε (ανενεργά triggers κτλ.) μπορούσαν πανεύκολα να τσεκαριστούν με ένα playthrougη (τα μικρά μεγέθη που έγραφα πριν). Έφαγε ένα απίστευτο θάψιμο στα reviews, άδικο για μένα τελείως, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη την ταχύτητα με την οποία λύθηκαν τα διάφορα θέματα. Αλλά, η ζημιά είχε ήδη γίνει (το 58% στο metacritic αυτό μαρτυρά) και παρότι ορισμένες κριτικές άγγιζαν τα όρια του παραλογισμού (στο -γενικά- σοβαρό RPS το παράπονο ήταν πως έμοιαζε υπερβολικά με το πρωτότυπο...) του έμεινε η ρετσινιά της μετριότητας, ενώ δεν είναι έτσι. Το Ascension είχε καλές προθέσεις, αλλά στην εκτέλεση μου τα χάλασε. Γλιτώσαμε από το ζάρι στο παιχνίδι και το φάγαμε στη μάπα στο character generation. Άντε τώρα να σου πετάξει 5 terminators με 2 στο move, είσαι καμμένος από την αρχή. Έπειτα, έβγαλαν 2 DLC (μα 8 ευρώ το κομμάτι...) αλλά φαινόταν πως ήταν στριμωγμένοι ήδη. Τους έκαψε το Flashback, αυτό ήταν η ταφόπλακα. Δεν είχαν υλικό αρκετό όταν βγήκαν στο KS, με το ζόρι μαζεύτηκαν κάποια χρήματα, το τελικό αποτέλεσμα εκτός από φτωχό αισθητικά είχε και θέματα ισορροπίας, κάμερας, "λογικής" κτλ. και καμία (όσο άντεξα να ασχοληθώ) πρωτότυπη ιδέα, γεγονός που δείχνει, ίσως, πως τα prequel είναι πολύ πιο ζόρικα από τα sequel. Φοβάμαι, δηλαδή, πως κάπου άπλωσαν τα πόδια παραπάνω από όσο έφτανε το πάπλωμά τους. Δε θα χαθούν, κάπου θα τους ξαναδούμε, μέσα από άλλες εταιρίες, απλά για καιρό αποτελούσαν (για μένα, έστω) τη σοβαρότερη ελπίδα να δούμε ξεχασμένους τίτλους από το σύμπαν του Warhammer σε turn-based μορφή.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Απριλίου 2015 Δημοσ. 16 Απριλίου 2015 Space Hulk: Ascension – Dark Angels Expansion Now Available
panther_512 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Είχα πρωτοπαίξει το πρώτο Space Hulk τότε το 1993-94 και πραγματικά με είχε μαγέψει. Αγόρασα το Space Hulk και το Space Hulk Ascension για συναισθηματικούς λόγους, να στηρίξω την προσπάθεια. Δεν πρόλαβα να παίξω κανένα τους μέχρι τώρα. Έκανα install το Ascension. Προς μεγάλη μου λύπη και ακόμα μεγαλύτερη απογοήτευση είδα ότι οι devs δεν σκέφτηκαν ότι κάποιοι PC gamers παίζουν στο σαλόνι. Tα fonts ακόμα και στις 50 ίντζες είναι λιλιπούτεια. Το χειρότερο δε, ακόμα και αν χαμηλώσεις την ανάλυση, τα γράμματα δεν μεγαλώνουν, απλά θολώνουν....... Κρίμα, πάρα πολύ κρίμα. Τζάμπα αγορά και των δύο παιχνιδιών.
Voodooman Δημοσ. 7 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2016 Παίζοντας Xcom 2 τους τελευταίους 2 μήνες και καθώς έχω αρχίσει να το (ψιλο)βαριέμαι μετά τον πέμπτο τερμετισμό, αξίζει τον κόπο να δοκιμάσω κάποιο από τα προαναφερθέντα; Δεν τα είχα αντιληφθεί καθόλου. Αν ναι, τί να προτιμήσω;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Ιουνίου 2016 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 7 Ιουνίου 2016 Το Space Hulk είναι τελείως πιστή μεταφορά του ομώνυμου επιτραπέζιου: εφόσον πιάσεις τις παραμέτρους για να κριθεί η αποστολή επιτυχής, συνεχίζεις στην επόμενη. Tυχόν απώλειες δεν μεταφέρονται στα επόμενα σενάρια. Το Ascension είναι πιο ελεύθερη εκδοχή του παιχνιδιού, εμπνμευσμένη μεν από το επιτραπέζιο αλλά με ελαφρώς διαφορετικούς μηχανισμούς, κάθε χαρακτήρας έχει δικά του mp, έχει επιλογες στο πώς θα τον κάνεις level-up κτλ. Οι απώλειες είναι οριστικές και, ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας, οι ενισχύσεις είναι ίδιου ή χαμηλότερου επιπέδου. Κανένα από τα δύο, όμως, δεν φέρνει στο XCOM (πέραν του ότι είναι turn-based): το στρατηγικό κομμάτι είναι πολύ περιορισμένο, διακλαδώνεται σε κάποια σημεία αλλά δεν έχει την ελευθερία του XCOM: περισσότερο σε επιτραπέζιο φέρνουν και τα δύο. Το Space Hulk είναι πιο βατή επιλογή, νομίζω: το Ascension, στο hard, είναι πάρα πολύ δύσκολο. Υπόψη, το Δανέζικο στούντιο που τα ανέπτυξε έχει πάψει να λειτουργεί: ο ιδρυτής, σε part-time βάση, με τη βοήθεια κάποιων προγραμματιστών από την παλιά ομάδα, συνεχίζει να υποστηρίζει τα παιχνίδια, όχι με νέο υλικό, αλλά με τη διόρθωση αστοχιών που υπάρχουν, όμως δεν πρέπει να περιμένει κανείς την υποστήριξη που θα είχε κανονικά ένα παιχνίδι. Βγήκε και ένα patch πρόσφατα, αλλά δεν έχω ασχοληθεί να δω τι διόρθωσε. Γενικά, πάντως, και τα δύο είναι σταθερά παιχνίδια: ειδικά το Space Hulk νομίζω πως βρίσκεται σε σχεδόν άριστη κατάσταση. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα