Προς το περιεχόμενο

Space Hulk: Ascension


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Την ανάπτυξη του Space Hulk: Ascension την είχα αναφέρει πρόσφατα στο νήμα για το Space Hulk.  Όμως, καθώς πρόκειται για αυτόνομο παιχνίδι (δεν προϋποθέτει αγορά του Space Hulk) και οι μηχανισμοί είναι διαφορετικοί, σκέφτηκα να ανοίξω ένα νέο νήμα.

 

Αφορμή πήρα από μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Thomas Lund της Full Control στον Alec Meer του RPS.

 

Aναλύει το σκεπτικό τους πίσω από την πιστή τήρηση των κανόνων του επιτραπέζιου, το πώς υποδέχτηκαν την κριτική που τους ασκήθηκε για την (όχι τόσο κακή όσο έλεγαν ορισμένοι) αρχική κατάσταση του παιχνιδιού, το πώς εμπνεύστηκαν από αυτό για να φτιάξουν το Ascension και πολλά ακόμη.

 

Βασικά, παίρνουν τη μυθολογία του Space Hulk και της προσδίδουν στοιχεία διαχείρισης της ομάδας, ανάπτυξης των χαρακτήρων -εάν και εφόσον επιβιώσουν από την προηγούμενη αποστολή- και διαφορετικής προσέγγισης των αποστολών: πλέον ο χάρτης κάθε επιπέδου είναι άγνωστος, αποκαλύπτεται σταδιακά καθώς κινούνται οι Terminators στους διαδρόμους και ανάλογα με την αντίληψη που διαθέτουν ως στατιστική + κάποιο εξοπλισμό.

 

Πρόκειται για ένα στοίχημα, καθώς αλλάζει την προσέγγιση του παιχνιδιού, αλλά θεωρώ ότι προσθέτει ένα βασικό στοιχείο που έλειπε από το κλασικό Space Hulk: αυτό των μόνιμων -και οδυνηρών- συνεπειών για την απροσεξία ή και την ατυχία στην κάθε αποστολή. Στο κλασικό Space Hulk, εφόσον περάσεις το επίπεδο, ξεκινάς την επόμενη αποστολή από το μηδέν. Στο Ascension, έτσι και σκοτωθεί ένας Terminator που είχε συγκεντρώσει εμπειρία και χρήσιμα upgrades νωρίτερα, χάνεται οριστικά και η απώλεια μετράει στην πορεία της εκστρατείας.

 

Η κυκλοφορία του παιχνιδιού αναμένεται ως το τέλος της χρονιάς. Για τους κατόχους του Space Hulk εξετάζεται ένας μηχανισμός ώστε να έχουν έκπτωση για το Ascension, αλλά δεν έχει διευκρινιστεί κάτι ακόμη.

 

 

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

To πρώτο από τα δύο dev diaries, όπου μέλη της ομάδας των Full Control παρουσιάζουν το παιχνίδι, σε επίπεδο σχεδιασμού και σκεπτικού πίσω από τις αλλαγές σε σχέση με το Space Hulk που κυκλοφορεί ήδη.

 

Το παιχνίδι παραμένει tbs, αλλά πλέον η θέση των αντιπάλων αποκαλύπτεται μέσα από την εξερεύνηση και όχι τα blip counters που είχαμε στο επιτραπέζιο και τη μεταφορά του στους υπολογιστές (και όχι μόνο).

 

Ενδιαφέρον έχει και η λογική του command range που διαθέτουν οι sergeants. Εφόσον τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας μένουν μέσα σε αυτό το χώρο, έχουν επιπλέον κινήσεις (τα command points του επιτραπέζιου, που πλέον στο Ascension είναι δεδομένα και όχι τυχαία σε κάθε γύρο), διαφορετικά μόνο αυτά που τους αναλογούν ως μονάδες.

 

 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

To Ascension κυκλοφόρησε σήμερα.

 

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές, υπάρχουν δυνατότητες διαχείρισης των ομάδων, σύνθεσης κατά τις προτιμήσεις του παίκτη αλλά και τα σημεία υπεροχής των -τριών, αρχικά- ταγμάτων (Ultramarines-ranged, Space Wolves-melee, Blood Angels, balanced).

 

Ανάλογα με τις επιδόσεις στις διάφορες αποστολές, εξασφαλίζονται πόντοι εμπειρίας οι οποίοι μετά χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση των terminators, το ξεκλείδωμα όπλων κτλ.

 

Τα διάφορα όπλα (όπως φαίνεται και στο επόμενο βίντεο) έχουν διαφορετικούς τρόπους χρήσης, το (αμφιλεγόμενο, στην κλασική έκδοση του παιχνιδιού, λόγω "αόρατων" ζαριών), μπλοκάρισμα του όπλου που προέκυπτε από δύο ίδια ζάρια τώρα έχει αντικατασταθεί από τον πολύ σαφέστερο -και ελεγχόμενο- μηχανισμό της υπερθέρμανσης και, γενικά, είναι πολύ λιγότερο εξαρτημένο από την τύχη το παιχνίδι.

 

 

Στη σελίδα του στο Steam μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένα και τα υπόλοιπα σύντομα βίντεο που εξηγούν τις διαφοροποιήσεις του Ascension έναντι της boardgame εκδοχής του παιχνιδιού (υπάρχουν και στο Youtube).

 

Καλύτερο animation, εντυπωσιακότερα εφέ και πλέον το ότι ο χάρτης της αποστολής (σε αντίθεση με τις περισσότερες αποστολές στο κλασικό Space Hulk) είναι άγνωστος, προσδίδει μια επιπλέον διάσταση έντασης.

 

Θα χρειαστεί να ασχοληθώ πολύ περισσότερο από το μισάωρο που πρόλαβα να διαθέσω, αλλά νομίζω πως η Full Control πέτυχε κάτι πολύ ενδιαφέρον: να βελτιώσει μια κλασική συνταγή.

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχετε υπόψη οι φίλοι του κλασικού Warhammer ότι μέσα στο Νοέμβριο βγαίνει σε early access και το Mordheim: City of the Damned το οποίο μέχρι στιγμής δείχνει αρκετά καλά στοιχεία ενώ όλο και περισσότερο ακούγονται ψίθυροι για επερχόμενο Inquisitor και... Necromunda.

 

On topic, δεν άντεξα και είδα λίγο ακόμη το Ascension, πολύ ωραία ατμόσφαιρα έχει και το perception είναι υπερπολύτιμο χαρακτηριστικό πλέον, αφού πας στα "τυφλά", χωρίς χάρτη.

 

Οι terminators κουβαλάνε και επιπλέον εξοπλισμό (σε περιορισμένες ποσότητες), ενώ στην πορεία των αποστολών προκύπτουν και προαιρετικοί στόχοι, που δεν είναι -εξ ορισμού, προφανώς- αναγκαίοι για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της αποστολής, αλλά μπορούν να προσφέρουν υπερπολύτιμους πόντους εμπειρίας (ή να στείλουν το αστέρι της ομάδας σε βέβαιο θάνατο... Choices, choices).

 

Κοινώς, το κάψαμε το Σ/Κ πατριώτη... Έχω και το Valkyria Chronicles να δω, κατέβασα και το Massive Chalice (χλιαρά πράγματα, σε πρώτη φάση, αλλά ασχολήθηκα ελάχιστα) να δω τι θα πρωτοπρολάβω. Γράφουν και οι άλλοι για το Dragonfall στο νήμα του Pillars of Eternity, θυμήθηκα ότι δεν έχω δει και το director's cut, δε φτάνουν οι ώρες λέμε.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Θα το ευχαριστηθείς, με νύχια και με δόντια κρατιέμαι να μην το πιάσω από τώρα, τελείωσα το tutorial και ήδη είναι τρελή πόρωση, μου πάτησαν μια ξεγυρισμένη ενέδρα στην τελευταία αποστολή οι genestealers, άλλο πράγμα (αν και τα δύο full squads που σου δίνει είναι υπερβολή, αλλά κάπως πρέπει να χωρέσει sergeant και librarian στο ίδιο σενάριο).

 

Το range των sergeants και librarians, υπερπολύτιμο, όπως και οι έξτρα κινήσεις που προσφέρουν.

 

Δείτε το manual όσοι πιστοί όμως, ή έστω τα βιντεάκια, γιατί -κλασικά- το tutorial είναι λίγο και δεν μπορεί να καλύψει τα πάντα.

Δημοσ.

επειδή δεν μπορώ να τσεκάρω άμεσα, παίζει και σε Linux? αν ναι θα το αγοράσω σήμερα κιόλας ( ξεπορτίζω τις νύχτες αλλά έχω το λαπτοπ μαζι!)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Nαι, και σε Linux.

 

  • MINIMUM:
    • OS: Ubuntu 13.04 
    • Processor: 2 GHz Dual Core 
    • Memory: 2 GB RAM 
    • Graphics: GeForce 400+, AMD Radeon 4000+ 
    • Hard Drive: 4 GB available space 
    • Additional Notes: Dedicated graphics highly recommended
  • RECOMMENDED:
    • OS: Ubuntu 13.04 
    • Processor: 2.0 GHz Quad Core 
    • Memory: 4 GB RAM 
    • Graphics: GeForce 500+, AMD Radeon 5000+ 
    • Hard Drive: 4 GB available space 
    • Additional Notes: Dedicated graphics highly recommended
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν μπορώ να εκφέρω σίγουρη άποψη επ' αυτού, παλεύω την πρώτη αποστολή ακόμη με τους Ultramarines.

 

Υπάρχουν τρία campaigns, αυτό που δένει με τη μυθολογία των Blood Angels είναι το Sin of Damnation, το οποίο υπάρχει και στην εκδοχή του κλασικού boardgame, και εκεί ήταν 12 αποστολές.

 

Αν συνυπολογίσουμε και τις εξτρά (ήδη στους Ultra αμέσως μετά την πρώτη υπάρχει επιλογή για προαιρετική αποστολή) και πούμε χοντρικά x 3 την έκταση του Sin of Damnation, έχει ήδη υπεραρκετή έκταση (και βέβαια, τα DLC είναι δεδομένα, ήδη ακούγεται πως πρώτο τάγμα που θα πάρει σειρά είναι οι Salamanders).

 

Τέσσερα επίπεδα δυσκολίας, με το hard να είναι από την πρώτη αποστολή παλούκι (δε θέλω να σκέφτομαι τι γίνεται στο insane) νομίζω εξασφαλίζουν αρκετό χρόνο.

 

Το μόνο αρνητικό που έχω εντοπίσει ως τώρα (αν εξαιρέσουμε ένα glitch που "χαρίζει" achievements χωρίς να επιτυγχάνονται, το δουλεύουν ήδη για να το αποκαταστήσουν) είναι ότι δεν έχει τελικά αρκετές επιλογές αισθητικού customization των terminators.

 

Επίσης, θα ήθελα όπως εξερευνάς το χώρο, να διαμορφώνεται ένας χάρτης, γιατί είναι πολύ σκοτεινά και εύκολα μπερδεύεσαι (πάλι γύρισα την πλάτη σε duct, πάπαλα ο Brother Lucius).

 

Κατά τα άλλα, το βλέπω να "μεταναστεύει" από σκληρό σε σκληρό για πολλά χρόνια, πόρωση είναι μέχρι στιγμής.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ παίζω normal (δεν είμαι τόσο hardcore τι να κάνω) και πήγα στην 3η αποστολή των Space Wolves.

 

Έγινε κάμποσο πιο βαρύ το παιχνίδι στα γραφικά ε; 

 

Αν και μου άρεσε η shoulder cam (και με thermal) την έκλεισα, γιατί μου έκανε αργή και την κάμερα.

 

Συμφωνώ για το customisation, κρίμα που δεν μπορούμε να έχουμε πιο πολύ στο στυλ του action-adventure Space Marine, αλλά από το τίποτα, καλά είναι. :)

 

Ωραία και τα νέα animations στα melee kills. Νομίζω ότι είναι νέα δηλαδή. :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...