ikaruga24 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Το συγκεκριμενο γραμμικο gameplay μπορει να ειναι μουφα δεν διαφωνω. Αλλο αυτο ομως. Οπως και να χει ο μονος λογος που μπορει να ειναι καποιος αισιοδοξος για αυτο το παιχνιδι ειναι το στουντιο πισω απο αυτο. Αν δεν κανω λαθος αναφερεις μαλλον αυτην του (bigBoos) ατακα ναι; "αφού απο οτι έχουνε δειξει εως τώρα δειχνει να ειναι ενα corridor auto pilot 3rd person shooter με εντυπωσιακα γραφικά σε ελεχγομενο και περιορισμένο περιβάλλον με scripted συνθήκες." Αν ειναι αυτη τοτε εμενα δεν μου βγαζει οτι μιλαμε για τα γραμμικα παιχνιδια γενικοτερα οτι ειναι μουφες. Γραμμικα παιχνιδια τα γουσταρω και θα τα γουσταρω πανω απο οποιοδηποτε open world παιχνιδι. Open δομη γενικοτερα ειναι αλλο χαρακτηριστικο το οποιο μου αρεσει παρα πολυ στα linear παιχνιδια μου. Παραδειγμα τα Zelda παιχνιδια ειναι γραμμικα αλλα με open σχεδιασμο. Τα παιχνιδια souls ειναι γραμμικα αλλα με open σχεδιασμο. Το ιδιο και τα Shin Megami Tensei παιχνιδια. Κατα την αποψη μου αυτο το στυλ ειναι μακραν το καλυτερο που μπορει να εχει ενα παιχνιδι επισης. Γιατι; Γιατι μπορει να εχει μηχανισμους σοβαρους (για gameplay) χωρις να σου σπαει το immersion και να σου δεινει οπτικα ολα οσα χρειαζεσαι για να τα βγαλεις περα στο παιχνιδι και χωρις να σου συμπεριφερεται σαν να εισαι βλακας. Το the order κανει μπαμ οτι τα πεταει ολα αυτα στα σκουπιδια για να μπορεσει να δωσει ενα αισθητικα αρτιο αποτελεσμα που δειχνει τη δυναμη του PS4 αλλα μεχρι εκει. Πραγματικα η ταμπελα του Ryse for the PS4 ειναι μαλλον απολυτα σωστη.
spartan29gr Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 δεν ειπα οτι απαραιτητα ειναι κακο το γραμμικο gameplay αλλά το γραμμικο gameplay γεματο QTE σε action παιχνιδι. Και το gears of war γραμμικο gameplay ειχε!!!αλλα την επιτυχια του την εκανε σωστα???
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Αν δεν κανω λαθος αναφερεις μαλλον αυτην του (bigBoos) ατακα ναι; "αφού απο οτι έχουνε δειξει εως τώρα δειχνει να ειναι ενα corridor auto pilot 3rd person shooter με εντυπωσιακα γραφικά σε ελεχγομενο και περιορισμένο περιβάλλον με scripted συνθήκες." Αν ειναι αυτη τοτε εμενα δεν μου βγαζει οτι μιλαμε για τα γραμμικα παιχνιδια γενικοτερα οτι ειναι μουφες. Γραμμικα παιχνιδια τα γουσταρω και θα τα γουσταρω πανω απο οποιοδηποτε open world παιχνιδι. Open δομη γενικοτερα ειναι αλλο χαρακτηριστικο το οποιο μου αρεσει παρα πολυ στα linear παιχνιδια μου. Παραδειγμα τα Zelda παιχνιδια ειναι γραμμικα αλλα με open σχεδιασμο. Τα παιχνιδια souls ειναι γραμμικα αλλα με open σχεδιασμο. Το ιδιο και τα Shin Megami Tensei παιχνιδια. Κατα την αποψη μου αυτο το στυλ ειναι μακραν το καλυτερο που μπορει να εχει ενα παιχνιδι επισης. Γιατι; Γιατι μπορει να εχει μηχανισμους σοβαρους (για gameplay) χωρις να σου σπαει το immersion και να σου δεινει οπτικα ολα οσα χρειαζεσαι για να τα βγαλεις περα στο παιχνιδι και χωρις να σου συμπεριφερεται σαν να εισαι βλακας. Το the order κανει μπαμ οτι τα πεταει ολα αυτα στα σκουπιδια για να μπορεσει να δωσει ενα αισθητικα αρτιο αποτελεσμα που δειχνει τη δυναμη του PS4 αλλα μεχρι εκει. Πραγματικα η ταμπελα του Ryse for the PS4 ειναι μαλλον απολυτα σωστη. Σωστα ολα αυτα. Ομως αν εννοουσε αυτο που λες, θα ειχε δωσει αυτος αυτη την απαντηση και οχι εσυ. παρακατω διευκρινισε τι τον ενοχλει:QTE. Γενικα ως προς τις προτιμησεις μας συμφωνουμε.Μια απο τα ιδια και εγω. Τωρα το τι ακριβως θα ειναι το the order, μενει να το δουμε στην πραξη.
Vole Maulder Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Φίλε Vole σεβαστή η αποψή σου, κατ'αρχήν είμαι και 2 χρόνια μεγαλύτερος σου οπότε 15χρονον όπως καταλαβαίνεις λίγο δύσκολο να είμαι... παρόλα αυτά δεν έχει καμία σημασία αυτό που λές με τα Resi του παρελθόντος καθώς υπάρχει και η παράμετρος που λέγεται ΕΞΕΛΙΞΗ... Καθώς είπα λοιπών οτι το παιχνίδι χωρίς Co op με linear gameplay και κλισέ σενάριο το μόνο που το σώζει είναι το Story του αποδικνείεται και στο Preview που παραθέτει ο φίλος BigBOSS. Πρόσεξε όμως... ποτέ δεν είπα οτι θα είναι κακό παχνίδι! απλα το μήνυμα που ήθελα να περάσω (και μάλλον δεν το κατάφερα καλά) είναι οτι απευθύνεται σε πάρα πολύ μικρό (σε πλήθος) κοινό - απο αυτά που έχουμε δεί ως τώρα. Για να μην παρεξηγηθώ, αυτό περί ηλικίας δεν το είπα ως επίθεση/προσβολή. Ελπίζω να μην το πήρες έτσι. Τα παλιά Resi ήταν ένα τυχαίο παράδειγμα, όπως είπα. Εξέλιξη μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα όμως, και όχι εξ' ορισμού θετικά πάντα (εξέλιξη είναι, τυπικά, κι αυτή η τάση να γίνονται όλα semi-MMO permanent online και να περιμένουμε πότε θα δουλέψουν οι σέρβερ σωστά). Linear gameplay είχαν και έχουν πολλά παιχνίδια και στέκονται μια χαρά. Μπορώ να φέρω αμέτρητα παραδείγματα, με πρώτο και καλύτερο οποιοδήποτε παιχνίδι της Platinum. Δε λέω σε καμία περίπτωση πως το Order μοιάζει να είναι αντίστοιχου επιπέδου με το Bayonetta, αλλά ότι διαφωνώ εντελώς με τη γενικότητα πως αν το παιχνίδι είναι linear χωρίς co-op το μόνο που το σώζει (από τι το σώζει ακριβώς; ) είναι η ιστορία. Επίσης, στη διάκριση που κάνεις, σε τι διαφέρει το "Story" από το "κλισέ σενάριο";
Daemonos Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Για να μην παρεξηγηθώ, αυτό περί ηλικίας δεν το είπα ως επίθεση/προσβολή. Ελπίζω να μην το πήρες έτσι. Τα παλιά Resi ήταν ένα τυχαίο παράδειγμα, όπως είπα. Εξέλιξη μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα όμως, και όχι εξ' ορισμού θετικά πάντα (εξέλιξη είναι, τυπικά, κι αυτή η τάση να γίνονται όλα semi-MMO permanent online και να περιμένουμε πότε θα δουλέψουν οι σέρβερ σωστά). Linear gameplay είχαν και έχουν πολλά παιχνίδια και στέκονται μια χαρά. Μπορώ να φέρω αμέτρητα παραδείγματα, με πρώτο και καλύτερο οποιοδήποτε παιχνίδι της Platinum. Δε λέω σε καμία περίπτωση πως το Order μοιάζει να είναι αντίστοιχου επιπέδου με το Bayonetta, αλλά ότι διαφωνώ εντελώς με τη γενικότητα πως αν το παιχνίδι είναι linear χωρίς co-op το μόνο που το σώζει (από τι το σώζει ακριβώς; ) είναι η ιστορία. Επίσης, στη διάκριση που κάνεις, σε τι διαφέρει το "Story" από το "κλισέ σενάριο"; None Taken Ναί, είπα σε προηγούμενο Post, Κλισέ σενάριο: Δηλαδή στάνταρ Ιστρορία, πάντα η ίδια, απο την άλλη όπως προανέφερα, στυλ όπως ήταν το Heavy Rain (you know)
Vole Maulder Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Εννοείς δηλαδή το delivery της ιστορίας; Επειδή ιστορία/σενάριο μου φαίνονται δύο λέξεις για το ίδιο πράγμα. Αν δηλαδή είναι κλισέ το σενάριο αλλά σου δίνει επιλογές με ικανοποιητική ψευδαίσθηση επιρροής στην ιστορία είσαι ΟΚ; Αυτό εννοείς; Επειδή και το Heavy Rain κλισέ ήταν και πολύ αδέξια γραμμένο. Πάντως, δεν είναι και κακό να απευθύνεται κάτι σε μικρό, σχετικά, κοινό. Αρκεί να μπορεί να βγάλει κάποιο κέρδος ώστε να μην καταλήγουν να χάνουν άνθρωποι τις δουλειές τους. Πιο πιθανό είναι να φτιάξεις κάτι με χαρακτήρα και αξιομνημόνευτο, έστω και για λίγους, έτσι, παρά όταν προσπαθείς να τικάρεις κάθε κουτάκι σε μια λίστα (όπως προσπαθεί η Ubi).
Raiden5 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Γραμμικο ξε γραμμικο αν εχει ωραιο σεναριο που σε κραταει ειναι αρκετο, κ αν το gameplay απλα πλησιάζει αυτο του gears εμενα μ αρκει, με γραμικα παιχνιδα μεγαλωσαμε οι περισσοτεροι εξαλλου. Περα απο αυτα, το παιχνιδι φαινεται να εχει τα καλυτερα γραφικα που εχω δει, κ δεν μιλαω για τεχνικες αναλυσεις, για Frames, φιλτρα, 720p η 1080p, μιλαω για αυτο που βλεπω με το ματι... Πραγματικα ειναι λες κ παιζεις ενα CGI video το συγκεκριμένο. Ενα μεγαλο μπραβο για το απίστευτο οπτικό αποτέλεσμα, κ τα αλλα θα τα δουμε στην πορεια. 5
BigBOSS Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Ενα μεγαλο μπραβο για το απίστευτο οπτικό αποτέλεσμα, κ τα αλλα θα τα δουμε στην πορεια.Πραγματικα ειναι λες κ παιζεις ενα CGI video το συγκεκριμένο. Ειναι αυτο που ειπε ο Ikaruga, ειναι εμφανές πως το παιχνίδι παραβλέπει τα πάντα και δειχνει πως μονο ή κύριο στόχο έχει να εντυπωσιάσει οπτικά. Σε αυτή του την στόχευση το βοηθάει αυτου του ειδους το στήσιμο που έχει, με gameplay σε κλειστους χώρους που δεινουν ελάχιστη ελευθερια κινήσεων στον παιχτη συν την προσθήκη πάμπολλων QTE καθαρά για λογους εντυπωσιασμου. Κατά την γνώμη μου τα QTE ειναι κατι που έχει κουράσει και ειδικά η εφαρμογη τους σε action παιχνίδι, ποσο μάλλον η υπερβολική εφαρμογή τους, ειναι απαράδεκτη. Δεν ειπα τυχαία πως ειναι το Ryse του ps4, το ολο του στησιμο και φιλοσοφια Ryse μου θυμιζει.
Alex21121988 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 H Santa Monica και η Ready at Dawn, παρακλαδακια της naughtydog και παιδακια της μαμας Sony δεν ειναι Crytek ρε συ που απλα θα εντυπωσιασει οπτικα στα games της, με σχεδον τιποτα αλλο καλο να σου προσφερει απο ιστορια, immersion κτλ. Κανετε λιγη υπομονη, δυο μηνακια σχεδον μεινανε, θα βγει, να το παιξουμε, να το κρινουμε. Kαλες και οι προβλεψεις και η κουβεντα να γινεται, αλλα μην ημαστε τοσο απολυτοι. Μπορει να βγει κατι που δεν το περιμενουμε απο το game. Οκ δυσκολο ειναι κατι τετοιο λογω του genre του παιχνδιιου, αλλα πιστευω πως το story θα ειναι δυνατο και το gameplay καλο παντα για το ειδος του. Για τα γραφικα τι αλλο να πεις..Τα βλεπει ολος ο κοσμος. 2
kostiger Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Συμφωνω απολυτα Αλεξ. Δεν θεωρω οτι συνεισφερει κατι στη συζητηση, η νιοστη προβλεψη για το ποσο μαπα θα ειναι το παιχνιδι απο τα ιδια ατομα. Ας κυκλοφορησει πρωτα, ας επιβεβαιωθουν οι οποιες εντυπωσεις και τη θαβουμε τοτε, εν χορω ολοι μαζι τη Ready at Dawn. Επισης δεν κατανοω γιατι να διαθετει κανεις τον πολυτιμο χρονο του, σε ενα νημα παιχνιδιου το οποιο δεν τον ενδιαφερει στην ουσια. Μια αναγνωση απο περιεργεια την καταλαβαινω. Μεχρι εκει ομως. 3
metallica 13 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 σωστος ο kostiger τα ατομα που κραζουν και θαβουν ειναι τα ιδια που δεν εχουν καν ps4 εστω για να το δοκιμασουν..πολυ αγχος εχει πεσει!
FromDusk_TillDawn Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Kαλο φαινετε απο οσα εχουμε δει αλλα ας κραταμε μικρο καλαθι.
red1 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 "This video is private". Τι ήταν; viral video οπου δείχνει ρεπορτάζ οπου βρίσκουν τον σκελετό ενός λυκανθρώπου στο Λονδίνο (σημερινή εποχή) Ξυσ'τους πατερόσακους σου δλδ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα