Προς το περιεχόμενο

The Order: 1886 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Tα παλιά Resi δεν είχαν ούτε co-op ή mp, ούτε ήταν ανοιχτά, ούτε διαρκούσαν 50 ώρες. Να υποθέσω πως ούτε εκείνα είχαν λόγο αγοράς ούτε replay value, σωστά; Τα παίξαμε όλοι από μία φορά και τα βάλαμε στο ράφι...

 

Τυχαίο παράδειγμα, θα μπορούσα να φέρω δεκάδες ακόμα.

 

Εκτός αν εσείς που τα λέτε αυτά είστε 15 χρονών, οπότε πάσο, μπορώ να το καταλάβω.

  • Like 7
  • Απαντ. 974
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πρεπει ομως και το παιχνιδι να ειναι πολυ καλο ή τουλαχιστον να αρεσει σε εσενα.Το the last of us το επαιξα μια φορα οταν βγηκε(17-18 ωρες πρεπει να μου πηρε) και απο τοτε τωρα το ξαναπιασα.Ανετα αξιζει τα 60 ευρω του σε αντιθεση με καποια walking simulators :P

Δημοσ.

μολις εδωσες τον ορισμο του 90% των παιχνιδιων.

Δεν λες κατι καινουριο, απλα περιγραφεις την βασικη κατηγορια παιχνιδιων και την καλυτερη κατ'εμε ,γιατι καλα τα open world,αλλα χανουν καπου στο immersion(του τι θελει να πει ο δημιουργος και μενεις στο immersion του οτι εχεις ελευθερια) oταν θα πρεπει να κανεις εναν αριθμο απο ελεγχομενες απο εσενα επιλογες tasks, αντι να εχεις την ψευδαισθηση οτι γινονται αυθορμητα(ελεγχομενα απο τον dev skripted events και με την σειρα που τα εχει ''σκηνοθετησει'').

 

Eγραψα τα παραπανω ,γιατι εχεις την εντυπωση οτι ειναι αρνητικο, ενω ειναι θετικο.

 

 

Φανταζεσαι το the last of us να ηταν open world και να μην μπορουσε να σου πει το story με τον τροπο-σειρα που το ειπε?Μιλαμε θα εχανε την αξια του το μισο παιχνιδι.

 

 

Για την ακρίβεια από μόνο του δεν είναι ούτε θετικό ούτε αρνητικό.

Είναι απλά ένα στοιχείο του παιχνιδιού. 

  • Like 1
Δημοσ.

 Καλά εδώ παραείναι στον αυτόματο το game.Όντως έχουν αυτοματοποιηθεί αρκετά πράγματα στα games, για μένα καλό όταν κρατάει μια ισορροπία, αλλά εδώ κάθε κίνηση και cinematic. Δεν νομίζω να λέει κάτι παραπάνω από τα γραφικά του, που άμα είναι έτσι το game τι να τα κάνεις και τα γραφικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Πρεπει ομως και το παιχνιδι να ειναι πολυ καλο ή τουλαχιστον να αρεσει σε εσενα.Το the last of us το επαιξα μια φορα οταν βγηκε(17-18 ωρες πρεπει να μου πηρε) και απο τοτε τωρα το ξαναπιασα.Ανετα αξιζει τα 60 ευρω του σε αντιθεση με καποια walking simulators :P

Εννοείται ότι πρέπει να είναι καλό ή/και να σου αρέσει. Απλώς μου φαίνεται κάπως να ξεγράφουν ένα παιχνίδι επειδή δεν έχει co-op/mp. 

 

Επίσης, μου αρέσουν οι προσομοιωτές περιπάτου :P

  • Like 1
Δημοσ.

Tα παλιά Resi δεν είχαν ούτε co-op ή mp, ούτε ήταν ανοιχτά, ούτε διαρκούσαν 50 ώρες. Να υποθέσω πως ούτε εκείνα είχαν λόγο αγοράς ούτε replay value, σωστά; Τα παίξαμε όλοι από μία φορά και τα βάλαμε στο ράφι...

 

Τυχαίο παράδειγμα, θα μπορούσα να φέρω δεκάδες ακόμα.

 

Εκτός αν εσείς που τα λέτε αυτά είστε 15 χρονών, οπότε πάσο, μπορώ να το καταλάβω.

 

νέο preview για το παιχνίδι

 

The Order: 1886 Hands-On Preview | Outdated, Outmoded, and Stuck in the Past

 

Φίλε Vole σεβαστή η αποψή σου, κατ'αρχήν είμαι και 2 χρόνια μεγαλύτερος σου οπότε 15χρονον όπως καταλαβαίνεις λίγο δύσκολο να είμαι... παρόλα αυτά δεν έχει καμία σημασία αυτό που λές με τα Resi του παρελθόντος καθώς υπάρχει και η παράμετρος που λέγεται ΕΞΕΛΙΞΗ... Καθώς είπα λοιπών οτι το παιχνίδι χωρίς Co op με linear gameplay και κλισέ σενάριο το μόνο που το σώζει είναι το Story του αποδικνείεται και στο Preview που παραθέτει ο φίλος BigBOSS

Πρόσεξε όμως... ποτέ δεν είπα οτι θα είναι κακό παχνίδι! απλα το μήνυμα που ήθελα να περάσω (και μάλλον δεν το κατάφερα καλά) είναι οτι απευθύνεται σε πάρα πολύ μικρό (σε πλήθος) κοινό - απο αυτά που έχουμε δεί ως τώρα.

Δημοσ.

Για την ακρίβεια από μόνο του δεν είναι ούτε θετικό ούτε αρνητικό.

Είναι απλά ένα στοιχείο του παιχνιδιού. 

Eχεις δικιο.Ετσι το εγραψα πριν το edit, απλα ηθελα να τονισω οτι υπερισχυει το θετικο για μενα.

 

 

ΥΓ.Εχει πλακα που ο BigBOSS διαλεξε το χειροτερο preview για να ποσταρει.

Παλιοτερα θα διαλεγε το καλυτερο δυνατο ως psfanboy.Χαλαρωσε big:P

Δημοσ.

ενα πολυ αθωο preview που παρακινει τον κοσμο να μην αγορασουν κατι πριν καν δοκιμασουν το τελικο προιον...και ζησαν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα...να θυμισω οτι αυτα τα τιτανομεγιστα site εχουν δωσει κατι 5αρια στο alien που ειναι παιχνιδαρα κατι 6ρια στο evil within που ειναι επισης παιχνιδαρα κατι 3ρια sto zombie u που ειναι και γαμω τα παιχνιδια και κατι 4ρια στο ryse που την ιδια ωρα βαζουν 10 σε κατι mordor και βλεπουν 9ρια καθε χρονο στα cod...

  • Like 1
Δημοσ.

μολις εδωσες τον ορισμο του 90% των παιχνιδιων.

Δεν λες κατι καινουριο, απλα περιγραφεις την βασικη κατηγορια παιχνιδιων και την καλυτερη κατ'εμε ,γιατι καλα τα open world,αλλα χανουν καπου στο immersion(του τι θελει να πει ο δημιουργος και μενεις στο immersion του οτι εχεις ελευθερια) oταν θα πρεπει να κανεις εναν αριθμο απο ελεγχομενες απο εσενα επιλογες tasks, αντι να εχεις την ψευδαισθηση οτι γινονται αυθορμητα(ελεγχομενα απο τον dev skripted events και με την σειρα που τα εχει ''σκηνοθετησει'').

 

Eγραψα τα παραπανω ,γιατι εχεις την εντυπωση οτι ειναι αρνητικο, ενω ειναι θετικο.

 

 

Φανταζεσαι το the last of us να ηταν open world και να μην μπορουσε να σου πει το story με τον τροπο-σειρα που το ειπε?Μιλαμε θα εχανε την αξια του το μισο παιχνιδι.

 

Καποιοι εχετε μπερδεψει ορισμενα πραγματα. Δεν ειναι ολοι οι σχεδιασμοι open world γαματοι αλλα ουτε και ολοι οι συνδιασμοι scripted corridor γαματοι. Υπαρχει λογος που παιχνιδια σαν το Doom, Half Life και Goldeney/Perfect Dark (το πρωτο)/Timesplitters/ Duke Nukem 3d βγαινουν διαρκως στην αναφορα παρα το γεγονος οτι ειναι scripted corridor shooters. Ας παμε στα open world και ας παρουμε τα δυο αδερφια που ειναι το Fallout 3 και New Vegas. Ποσο αδειο και αψυχο ειναι το πρωτο και ποσο γεματο και χαρακτηριστικο ειναι το δευτερο. Οπως καταλαβαινεις δεν ειναι απαραιτητο να εχεις ή το ενα ή το αλλο σχεδιο για immersion. Ειναι καθαρα θεμα σοβαρου σχεδιασμου για το πως θα κανει ο καθε developer τι για να μπορεσει να σου δωσει την "ελευθερια" που χρειαζεσαι στο παιχνιδι του.

 

Open παιχνιδι μπορεις να εχεις και σε ενα ελεγχομενο περιβαλλον. Δεν ειναι απαραιτητο να ειμαστε ή στο ενα ακρο ή στο αλλο. Ενα ωραιο παλιο βιντεακι ειναι αυτο.  

 

 

Επισης...μπορει να ακουστει πολυ μηδενιστικο αυτο αλλα το 90% των παιχνιδιων εκει εξω ειναι μετριουρες και σκατα οποτε εχεις καποια βαση σε αυτο που λες. Στην περιπτωση του The Order αν δεν το εχετε καταλαβει ακομα (για οποιονδηποτε λογο, δεν μπορω να ξερω γιατι) το παιχνιδι κανει μπαμ οτι προκειται για μουφα ολικης. 

 

Και ενα ωραιο βιντεακι περι αυτου που ΟΛΟΙ λενε που δοκιμασαν το παιχνιδι απο κοντα ή/και απο εμας που την μυριστηκαμε τη δουλεια απο την πρωτη κιολας παρουσιαση. 

 

http://www.eurogamer.net/articles/2014-12-12-video-why-you-might-not-want-to-pre-order-the-order

 

edit: με προλαβε ο bigBoss στο συγκεκριμενο θεμα. 

Δημοσ.

Καποιοι εχετε μπερδεψει ορισμενα πραγματα. Δεν ειναι ολοι οι σχεδιασμοι open world γαματοι αλλα ουτε και ολοι οι συνδιασμοι scripted corridor γαματοι.

Δεν εννοουσα κατι διαφορετικο απο αυτο που λες.

Δεν υπαρχει αμφιβολια ομως οτι το καθε ειδος εχει καποια συγκεκριμενα στοιχεια τα οποια και ανεφερα.

Δεν παιζει να μπορει να σου πει το sandbox game ενα story με τον ιδιο τροπο που στο ειπε το the last of us.Ποτε ομως.

Aπο κει και περα υπαρχουν τραγικα γραμμικα παιχνιδια  και open world games καταπληκτικα.

 

Οι αδυναμιες και τα προτερηματα καθε ειδους ειναι εκει ομως.

Ο BigBOSS στο ποστ του μιλαγε λες και ειναι μειονεκτημα το γραμμικο gameplay.Oχι δεν ειναι.

Και εδω θα συμφωνησω με το quote σου και παλι, απλα εγω προτιμω τα γραμμικα.Αυτο εγραψα στο ποστ μου.Οχι γενικες αληθειες που γραφεις παραπανω και σε γενικες γραμμες συμφωνω με αυτες.

 

ΥΓ.Δεν ξερω αν θα ειναι καλο παιχνιδι ή πατατα, απλα μου την δινουν τα post των haters(oπως θα εχεις καταλαβει τοσα χρονια :))

YΓ2.Yπαρχουν και previews που ειναι πολυ θετικα, αλλα ο BB θα ποσταρε το αρνητικο με στοιχηματικη αποδοση 1,0000000001..Εμενα δεν με εχει ενθουσιασει το παιχνιδι απο αυτα που βλεπω btw.Θα δειξει.

Δημοσ.

δεν ειπα οτι απαραιτητα ειναι κακο το γραμμικο gameplay αλλά το γραμμικο gameplay γεματο QTE σε action παιχνιδι.

Δημοσ.

Το συγκεκριμενο γραμμικο gameplay μπορει να ειναι μουφα δεν διαφωνω. Αλλο αυτο ομως.

 

Οπως και να χει ο μονος λογος που μπορει να ειναι καποιος αισιοδοξος για αυτο το παιχνιδι ειναι το στουντιο πισω απο αυτο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...