D.Luffy Δημοσ. 5 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2015 Για την ιστορία, οι μαύρες μπάρες ήταν αναγκαίες για να κρατηθεί το performance σε αυτά τα επίπεδα. Οι τύποι χρησιμοποίησαν 4xMSAA(!!) με αυτά τα γραφικά. Σε μια εποχή που η συντριπτική πλειοψηφία βάζει το πολύ καμια post-process τεχνική πάλι στα 30fps... Όσο αναφορά το παιχνίδι καθ'αυτού τα έχουμε πει πολλές φορές και ούτε εγώ θα προσθέσω κάτι. 1
marios_geo Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Το τερμάτισα και εγώ. Δεν ξέρω τί λένε οι πολλοί, εμένα μου άρεσε. Ωραία ιστορία, ωραίος κόσμος και περιβάλλον,μικρη αλλά επαρκή διάρκεια για να μην βαρεθω. 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Η κίνηση έχουν πει ότι ήταν τόσο smooth επειδή χρησιμοποίησαν post-processing φίλτρα και κυρίως temporal AA αλλά φυσικά έπαιξε ρόλο και ότι τα 30FPS ήταν 100% σταθερά χωρίς την παραμική πτώση.
takisdemi Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Το ξεκίνησα σήμερα. Εντυπωσιακά γραφικά! Έχω πάθει πλάκα! Όντως ούτε φαίνεται ότι είναι 30fps. Φυσικά cinematic game αλλά μου άρεσε η υπόθεση. Πιστεύω θα το τελειώσω σύντομα!
Spartan117 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Δείξανε τι μορφή ΑΑ χρησιμοποιούνε στο ΤΟ:1886 εδώ: http://readyatdawn.com/ready-at-dawn-siggraph/ The first component was EQAA, which is a variant of MSAA available on AMD GPU’s. Like Nvidia’s CSAA, it essentially lets you decouple MSAA fragment storage from coverage computations so that you can more finely tune the balance between quality and performance/memory. For The Order we used 2 color fragments and 4 coverage samples, which puts the raw quality somewhere between 2x and 4x MSAA if you’re using a standard hardware resolve. To increase stability, we wrote a custom resolve shader that uses a wider, higher-order reconstruction filter instead of the typical box filter that’s used in hardware. This essentially let us smooth out the signal a bit while resampling, in order to give a result that was more stable under motion. Finally, we combined our resolve pass with a fairly standard temporal antialiasing component. This is done primarily to reduce flickering from shader aliasing, by tracking and reprojecting surface samples from previous frames. Άρα έχει 3 μορφές και μετά περνάνε ένα sharpening φίλτρο από πάνω. Είναι κάτι αντίστοιχο του TXAA της Nvidia αλλα λίγο πιο βελτιωμένο ειδικά σε ότι αφορά το κόστος του. 1
gkalas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 To παιχνίδι δεν είχε ίχνος alliasing.Πολύ μελετημενος ο τεχνικός του τομέας.Gameplay ξεχασανε να βάλουν αλλά μη τα θέλουμε και όλα δικά μας. 2
naruto14 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2015 To παιχνίδι δεν είχε ίχνος alliasing.Πολύ μελετημενος ο τεχνικός του τομέας.Gameplay ξεχασανε να βάλουν αλλά μη τα θέλουμε και όλα δικά μας. Ε ναι ποιος κοιτάει άλλωστε σε ένα παιχνίδι το gameplay?
kajwbtfe Δημοσ. 14 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2015 Τρελα γραφικα..Απιστευτα..Αλλα απο παιχνιδι δυστυχως σχεδον τιποτα.Κριμα γιατι οταν παιζεις ειναι πολυ καλο.Εμενα που μου αρεσουν αυτου του ειδους παιχνιδια(δλδ στυλ Gears)μου αρεσε και λεω κριμα γιατι πιστευω θα μπορουσαν να ειχαν δωσει παραπανω χρονο καθαρου gameplay παρα ολα αυτα τα cinematics και qte.Παντως απο γραφικα ξαναλεω βγαζει ματια..
gkalas Δημοσ. 14 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2015 To θεμα ειναι να βγαζει γουστα το gameplay και οχι ματια τα γραφικα.Αν τα εχει και τα δυο καλοδεχουμενα αλλα απο τα δυο προτιμω το gameplay.Κριμα το παιχνιδι γιατι αν του ειχαν δωσει μεγαλυτερη βαρυτητα στο shooting θα ηταν αρκετα καλο. 1
takisdemi Δημοσ. 15 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2015 Εμένα ρε παιδιά μου άρεσε πάρα πολύ το παιχνίδι . Εντάξει τα γραφικά η ατμόσφαιρα είναι το κάτι άλλο καθώς και η μουσική αλλά και το gameplay και το story ήταν καλό. Εύχομαι να έχει και συνέχεια.
dimyok Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Μαλιστα .Τοσα animation cinematics και Quick Time Events λες και βλεπεις κολοyoutuber να παιζει το παιχνιδι για σενα. Αν πουλαει αυτο το νεο trend την κατσαμε , το gameplay θα ειναι το τελευταιο που θα κοιτανε . Και κριμα ρε γαμωτο γιατι θα μπορουσε να ειναι το Game of the Year οχι Animation Οf the Year . 1
gkalas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Απλά είχε την τύχη να εμφανιστεί μια εποχή που είχε τιγκα ξηρασία από exclusives στο ps4 και πούλησε όσο πούλησε. Άμα βγει 2 και βαδίζει στα μονοπάτια του 1 δε νομίζω να ασχοληθεί και πολύς κόσμος μαζί του.
Fulgore Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Εμένα ρε παιδιά μου άρεσε πάρα πολύ το παιχνίδι . Εντάξει τα γραφικά η ατμόσφαιρα είναι το κάτι άλλο καθώς και η μουσική αλλά και το gameplay και το story ήταν καλό. Εύχομαι να έχει και συνέχεια. Τετοια να γραφεται για να νομιζει ο αλλος οτι τα προηγουμενα παιχνιδια που εχετε παιξει ειναι τιποτα Devil may cry κλπ. Ολος ο κοσμος λεει οτι απο gameplay το παιχνιδι δεν,γιατι ειναι αυτο που ειναι,και πεταγονται και 2-3 που γραφουν το παραπανω και μετα αναρωτιεσαι αν εχουμε παιξει το ιδιο παιχνιδι.
Spartan117 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2015 Αυτό που θέλετε να μην αρέσουν στους άλλους παιχνίδια που δεν αρέσουν σε εσάς ποτε δεν το κατάλαβα. Υπάρχουν άτομα που τους άρεσε το ΤΟ:1886 και βλέπω πολλούς να το λένε αυτό τελευταία που το παίξανε το παιχνίδι μετά από μήνες. Fulgore εσύ το έπαιξες το ΤΟ:1886 και του λες του αλλου να αλλάξει γνώμη; 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα