Vole Maulder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 αυτό ακριβώς κάνεις και ουσιαστικά δεν δέχεσαι οτι το order πηρε τις κριτικές που πηρε επειδή ειναι πράγματι ένα μέτριο παιχνίδι με ένα γυαλιστερό περιτύλιγμα (γραφικά) αλλά οτι πήρε αυτές τις βαθμολογίες που πήρε επειδή ολοι οι κριτικοι ειναι πουλημένοι, haters, χρηματισμένοι απο την microsoft. Sure, αυτό ακριβώς κάνω. Ευτυχώς που μου το είπες, δηλαδή, αλλιώς, θα ζούσα στο σκοτάδι Οχι απλώς το δέχομαι, το επικροτώ κιόλας, όσον αφορά τις κριτικές (τουλάχιστον αυτές που έχω διαβάσει). Μη συγχέεις τα σχόλια που κάνω για αυτό που γίνεται στα φόρα με τα σχόλια για τις κριτικές του Τύπου. Πάντως, από τα λεγόμενα όσων το έχουν παίξει, το shooting του είναι πολύ καλό, οπότε εγώ διαφωνώ με το ότι καλύτερα να το είχαν κάνει σαν του Cage τα παιχνίδια. Το πιο πιθανό είναι πως, ως μικρό στούντιο, έπεσε πάρα πολύ βάρος στον τεχνικό τομέα και μετά έκαναν ό,τι πρόλαβαν από τα υπόλοιπα. Το ενθαρρυντικό για το μέλλον είναι πως τα υπόλοιπα φαίνεται πως είναι καλά, απλώς δεν είναι είτε αρκετά είτε δεμένα σωστά μεταξύ τους. Και ναι, όπως λέει και ο Vag, τέτοιο κράξιμο δεν έφαγε ούτε η Ubi (τότε απλώς έκραζαν κονσόλες), είναι λίγο αστεία η κατάσταση.
Spartan117 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Βασικά άμα δεν είχε τα qte θα ήταν καλύτερο παιχνίδι. Τα qte είναι το πρόβλημα όχι το shooting, το οποιο μου άρεσε αλλα θα ήθελα να κάνουν κάποια πράματα διαφορετικά. Όταν μέσα στα πρώτα 10 λεπτά πέθανα από insta fail qte ήμουν κάπως έτσι Βάλε με να δω cutscene ρε άνθρωπε άμα είναι να βάλεις qte από το 2005 στο παιχνίδι. Παρόλα αυτά από άποψης γραφικών, ατμόσφαιρας και sound design κάθεται μονο του αυτή τη στιγμή και θα το πρότεινα για ένα playthrough σε οποιοδήποτε. 2
Vole Maulder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Ισχύει. Ετσι όπως το είχαν παρουσιάσει, μάλιστα, εγώ νόμιζα ότι τα QTEs στα cut-scenes θα είχαν διαφορετικές εκβάσεις, όχι insta-death. Από τη μία έκαναν τα πάντα για immersion, από την άλλη έβαλαν κάτι που καταστρέφει το immersion με τη μία.
d4ydr33m3r Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Μου κανει εντυπωση παντως που ακουω οτι τα γραφικα του ειναι τα καλυτερα που εχουν δει καποιοι. Μαλλον πρεπει να το αγορασω συντομα να διαπιστωσω ιδιοις ομμασι τι ψαρια πιανει διπλα στο Unity με ολα τα bells & whistles.
kostiger Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Ισχύει. Ετσι όπως το είχαν παρουσιάσει, μάλιστα, εγώ νόμιζα ότι τα QTEs στα cut-scenes θα είχαν διαφορετικές εκβάσεις, όχι insta-death. Από τη μία έκαναν τα πάντα για immersion, από την άλλη έβαλαν κάτι που καταστρέφει το immersion με τη μία. Aυτο ακριβως. Καταδεικνυεται με αυτο τον τροπο πως οι λανθασμενες σχεδιαστικες επιλογες, ενδεχομενως και λογω περιορισμενου budget, καταδικασαν το παιχνιδι σε μια ποιοτικη μοιρα κατωτερη αυτης που του αξιζε. Και το ερωτημα που προκυπτει τωρα ειναι, αν το παιχνιδι αυτοχρηματοδοτηθηκε και απλα στερεψαν τα χρηματα ή η Sony δεν ενεκρινε περισσοτερους πορους στη RaD, παροτι το παιχνιδι φαινοταν οτι θα ειναι μεγαλειωδες ( οπτικα τουλαχιστον ), με αποτελεσμα να το ''χαντακωσει''. Εν τω μεταξυ οπως φανηκε απο τα πρωτα gameplay videos, το παιχνιδι ηταν ταμαμ για co-op campaign. Τα multi για το συγκεκριμενο τιτλο, εμενα προσωπικα δεν θα με ιντριγκαριζε, οπως και δεν ειναι διαθεσιμο αλλωστε...
Vole Maulder Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Καλά, το ότι υπάρχουν NPCs μαζί σου δε σημαίνει κι ότι είναι πάντα καλή ιδέα να βάλεις co-op. Ειδικά όταν πας για heavy narrative είναι μάλλον κακή ιδέα το co-op. Φαντάσου το LoU, ας πούμε Από την άλλη, ένα έξτρα mode με αρένες τύπου horde, αφού έχει καλό shooting το παιχνίδι, θα ήταν σημαντική προσθήκη. Δε θα με εκπλήξει αν το δώσουν ως DLC κάποια στιγμή αυτό.
Spartan117 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Μου κανει εντυπωση παντως που ακουω οτι τα γραφικα του ειναι τα καλυτερα που εχουν δει καποιοι. Μαλλον πρεπει να το αγορασω συντομα να διαπιστωσω ιδιοις ομμασι τι ψαρια πιανει διπλα στο Unity με ολα τα bells & whistles. Εγώ ήμουν αυτός που είχε ζαλίσει το θέμα του Unity στο PC με εικόνες. Το Unity δεν είναι καν κοντά imo και δεν το περίμενα τόσο σύντομα να πω την αλήθεια. Το μονο που μπορώ να πω είναι ότι το ΤΟ1886 είναι ότι πιο κοντινό έχουμε δει σε real-time CGI. Το πως χειρίζεται το material shading είναι next level. 1
kostiger Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Συμφωνοι, εχει πυκνη αφηγηση το Order ομως; Στα ματια μου θα φανταζε ενδιαφερουσα προσθηκη, αν ο λογος gameplay-qte ηταν πιο ηψηλος. Σε καθε περιπτωση με ενδιαφερει πρωτιστως η διαφυλαξη της single-player εμπειριας και τα υπολοιπα τα αντιμετωπιζω - οταν υπαρχουν- ως επιπροσθετα οφελη. Σιγουρα δεν θα διασωζονταν οι εντυπωσεις για το Order, απλα και μονο με την υπαρξη ενος co-op campaign. Aπο οτι διαβαζω ολοι στο ρυθμο εχουν σταθει.
d4ydr33m3r Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Ναι ε; Κοιτα δεν μπορω να κρινω απο videos και compressed images,τα οποια παροτι εντυπωσιακα δεν εδειξαν κατι το ιδιαιτερο τεχνολογικα ειδικα στις φωτοσκιασεις και σε επιπεδο υφων, αλλα για κατι που δεν εχω παιξει δεν μπορω να εκφερω γνωμη. Προς το παρων για εμενα το Unity σε 4k με ultra high settings ειναι απλα ενα επιπεδο πανω απο οτιδηποτε υπαρχει σημερα (θα μου πεις οτιδηποτε σε μεγαλυτερη αναλυση αναδεικνυεται καλυτερα οποτε θα τσεκαρω σε ιδια περιπου αναλυση στην tv για να εχω μια πιο αντικειμενικη γνωμη). Θα το νοικιασω για αρχη και αν οντως ειναι τοσο καλο παει για αγορα..
Fotis13 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Το τερματισα προχτες .Αν και με καλυψε ο spartan117 να πω και εγω την γνωμη μου .Τα γραφικα και ο ηχος ειναι υπερανω κριτικης εχουν κανει πολυ καλη δουλεια .Σε ολους τους υπολοιπους τομεις δεν ειναι κατι ιδιαιτερο μαλλον μετριο θα το χαρακτηριζα με υπερβολικα πολλα cutscenes. Συμπερασματικα θα ελεγα πως ειναι τιτλος που καθε κατοχος ps4 θα πρεπει να παιξει και σιγουρα δεν μετανιωσα στιγμη που το νοικιασα αλλα για αγορα δεν θα το προτεινα .
ADHD Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 To unity ειναι open world και εχει και gameplay μεσα, μια πιο σωστη συγκριση θα ηταν με καποιο αλλο cinematic single player παιχνιδι παντως..
Spartan117 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Και μονο ένα χαρτί να κανεις inspect παθαίνεις πλακα. Το μελάνι αντανακλάει διαφορετικά το φως ανάλογα με την κλήση και επίσης φαίνεται αχνα η γραφή από πίσω όταν έχει φως στο background. Δεν ξέρω τι έκαναν αλλα το PBR στο The Order είναι stand out. Από βίντεο καλο είναι να αποφύγεις youtube, το gamersyde ανέβασε μερικά σε υψηλή ποιότητα άμα θες να δεις, ένα με environments: http://www.gamersyde.com/hqstream_the_order_1886_environments-34085_en.html To unity ειναι open world και εχει και gameplay μεσα, μια πιο σωστη συγκριση θα ηταν με καποιο αλλο cinematic single player παιχνιδι παντως.. Ναι αλλα το Unity δεν είναι space exploration με ατέλειωτο map! Άρα δεν έχει όσο καλά γραφικά επειδή είναι περιορισμένο! /s Όταν μιλάμε για τεχνικό τομέα είναι καλο να παραμένουμε στον τεχνικό τομέα, pls.
ADHD Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Αμα το συγκρινες με space exploration ναι, απλα δεν μπορεις να συγκρινεις παιχνιδια open world με την εκταση του unity με το the order και να λες να εχει καλυτερα γραφικα δεν εχουν και τα 2 τις ιδιες απαιτησεις απο το συστημα.
Spartan117 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Αμα το συγκρινες με space exploration ναι, απλα δεν μπορεις να συγκρινεις παιχνιδια open world με την εκταση του unity με το the order και να λες να εχει καλυτερα γραφικα δεν εχουν και τα 2 τις ιδιες απαιτησεις απο το συστημα. Και το Unity κάνει κόλπα για τα γραφικά που έχει. No day/night cycle, μονο κάποια preset με baked lighting, το pop in που έχει range 90 μετρα που μετά από τα 90 μετρα όλα τα asset είναι low quality. Το έχω ψάξει το θέμα μιας και ακόμα πιστεύω ότι το Unity είναι από τα πιο όμορφα παιχνίδια γενικά. Top 3 σίγουρα. Αλλα το The Order συνολικά είναι καλύτερο και όχι γιατί είναι linear αλλα γιατί χρησιμοποιούν κάποιες τεχνικές διαφορετικά. Σαν σύνολο στα asset το Unity είναι πολύ μεγαλύτερο, σίγουρα. Αλλα εγώ μιλάω για τον τεχνικό τομέα συγκεκριμένα, όχι για το τι παιχνίδι είναι το καθένα. Και το Crysis 3 και το Ryse linear είναι, αναφέρθηκε ποτε σαν αρνητικό στον τεχνικό τομέα; Όχι. Και δεν πρέπει imo. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2015 Θα το δω και θα σου πω δεν αμφιβαλλω οτι μπορει να ειναι αληθεια οσα διαβαζω.. Απλα δεν ειμαι λατρης του chromatic abberation και του πολυ θορυβου.. Τα θεωρω πασπαλισματα για φτηνο εντυπωσιασμο.. Βεβαια ταιριαζουν στην ατμοσφαιρα του παιχνιδιου αλλα και στο Dying Light που για εμενα εχει σαφεστατα top notch φωτισμο τα σιχαινομουν. Κοιτα στο ξαναειπα μην με παρεξηγησεις ειναι καταρχην unfair να συγκρινω ενα 800p?? με ενα παιχνιδι που το παιζω σε 4k και που πραγματικα απογειωνεται σε αυτη την αναλυση ενω στις κατωτερες δειχνει απλα καλο, καθοτι αυτοματα η ευκρινεια,γεωμετρια και η ποιοτητα στις υφες ειναι απλα σε αλλο επιπεδο, αλλα και παλι δυσκολευομαι να πιστεψω οτι θα δω τα soft shadows για παραδειγμα του Unity τα οποια ειναι πολυ καλα implemented. Και για αυτο ειπα οτι πρεπει να το δω. Πολλα παιχνιδια παροτι δεν φερνουν κατι το καινουργιο και καινοτομο σε επιπεδο τεχνολογικο, στο συνολο τους αρτιστικα και φωτορεαλιστικα ειναι αρτιοτερα χωρις αμφιβολια. Τα skin shadow maps και το φως που κανει cast επανω τους απο διαφορα light sources φαινεται μακραν καλυτερο στο Order λογου χαρη.. Θα το δω.. 100% εννοειται ειναι απο τα παιχνιδια που ειχα προσεξει εξ αρχης για το γραφικο τομεα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα