Προς το περιεχόμενο

The Order: 1886 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας μεινουμε καλυτερα στο οτι ειναι οτι καλυτερο οπτικα στις κονσολες,μην αρχιζουμε παλι τα ιδια και τα ιδια :)

If that's what makes you sleep at night

 

Τώρα πέρα από την πλακα,εγώ μιλάω για την προσωπική εμπειρία που έχω με το παιχνίδι. Θα το κράξω για αυτά που κάνει λάθος και θα το παινέψω για αυτά που κάνει σωστά. Το συνολικό οπτικοακουστικό αποτέλεσμα δεν συγκρίνεται με κάτι που έχω ξαναπαίξει.

  • Like 3
  • Απαντ. 974
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οταν τα γραφικά βγαίνουν με τετοιους περιορισμους στο gfx engine προσωπικά δεν τους δινω καμία μα καμια σημασία. 

 

Ενα μικρο στουντιακι ειναι με μια τεράστια προσπάθεια απο μέρους τους. Αυτο μπορουσαν αυτο εκαναν.

 

...και σαφως πιο περιορισμένο απο το RYSE του XBOX ONE.

Δημοσ.

Έχοντας τερματίσει πια το παιχνίδι, όχι δεν είναι πιο περιορισμένο από το Ryse. Όλες οι αρενες που είχε gameplay είναι αρκετά μεγαλύτερες από όσο νομίζετε, ειδικά προς το τέλος. Το δεύτερο μισό σαφώς καλύτερο από το πρώτο.

 

Θα γράψω τις εντυπώσεις μου τώρα από το παιχνίδι, αλλα μπορώ να πω πως με νευρίασε αρκετά.

Δημοσ.

Αν και δεν έχω ακόμη ολοκληρωμένη άποψη (το αγόρασα εχθές και πρόλαβα να το δω μόνο για 10-15 λεπτά), οι πρώτες εντυπώσεις που μου έδωσε είναι θετικές - κυρίως από τον τομέα των γραφικών.

 

Ένα πράγμα μόνο μου έκανε αρνητική εντύπωση και δε μπορώ να καταλάβω:

 

ενώ το περιβάλλον είναι γεμάτο από αντικείμενα και σημεία που προκαλούν αντανακλάσεις, ο ήρωάς μας δεν καθρεπτίζεται πουθενά. Είναι παράβλεψη της εταιρείας, ή παίζει κανένα περίεργο σενάριο του στυλ "ο ήρωάς μας τελικά είναι βαμπίρ" ;  :-D 

Δημοσ.

Αν και δεν έχω ακόμη ολοκληρωμένη άποψη (το αγόρασα εχθές και πρόλαβα να το δω μόνο για 10-15 λεπτά), οι πρώτες εντυπώσεις που μου έδωσε είναι θετικές - κυρίως από τον τομέα των γραφικών.

 

Ένα πράγμα μόνο μου έκανε αρνητική εντύπωση και δε μπορώ να καταλάβω:

 

ενώ το περιβάλλον είναι γεμάτο από αντικείμενα και σημεία που προκαλούν αντανακλάσεις, ο ήρωάς μας δεν καθρεπτίζεται πουθενά. Είναι παράβλεψη της εταιρείας, ή παίζει κανένα περίεργο σενάριο του στυλ "ο ήρωάς μας τελικά είναι βαμπίρ" ;  :-D 

 

 

αστο μην το ψαχνεις σου λεω!

Μην το σκαλίζεις! Για το πόσο real time ειναι αυτα που βλεπεις και το τι κωδικας τρεχει απο πισω και σε ποιο χρονο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, δεν θα αναφέρω γραφικά/ήχο και όλα τα αλλα μιας και δεν χρειάζεται.

 

Το παιχνίδι σε πολλά σημεία δείχνει πως θα έπρεπε να είναι σαν παιχνίδι, το shooting στο δεύτερο μισό είναι υποδειγματικό. Το μονο που μπορώ να σας δώσω να καταλάβετε είναι ότι το shooting είναι μια μίξη Gears με TLOU και Killzone 2. Το πως είναι στημένα τα shooting segment είναι υπερβολικά κοντά στο Killzone 2 οποτε όσοι το παίξατε καταλαβαίνετε άμα θα σας αρέσει ή όχι.

 

Ένα πράμα που με εκνεύρισε είναι ότι το παιχνίδι σου δίνει όσο έλεγχο όσο θέλει αυτό, δεν σου δίνει την παραμικρή ελευθερια σαν παίκτη όταν δεν θέλει. Τι ενοώ; Υπάρχουν μέρη που πρέπει να περπατάς, μέρη που πρέπει να σκύβεις, μέρη που πρέπει να πας stealth όπως και δήποτε(το παιχνίδι το κάνει αυτόματα). Αυτό με εκνεύρισε διότι όταν το παιχνίδι μου έδινε ελευθερια μου άρεζε παρα πολύ. Και όταν στην κόβει ακριβώς το αντίθετο.

 

Μεγάλο μείον τα QTE, όπως είπα ήταν QTE cutscene και όχι όπως το God of War πχ, σαν παιχνίδι Telltale/David Cage αλλα σε ορισμένα σημεία, και για χαζά πράματα όπως να ανοίξεις την πόρτα, να πιάσεις το χέρι κάποιου που πηδάει κτλ. Αυτό και μονο το μέρος με εκνεύρισε αρκετά έτσι ώστε να αφαιρούσα και 2 βαθμούς αν το βαθμολογούσα. Λύση; Κάντα απλά cutscene και μην με βάζεις να πατάω κουμπιά.

 

Η ιστορία γενικά έφτιαξε προς το τέλος, μετά από κάτι σημαντικό που συμβαίνει στην μέση αρχίζει και παίρνει μπρός γρήγορα. Αν και τελειωσε κάπως περίεργα.

 

Τώρα spoiler talk

 

 

Οι μάχες με Lycans απαίσιες, είχαν δυο template και κάνανε copy/paste, ούτε μια διαφορα.

 

Η ιστορία θα μπορούσε να εξελιχθεί καλύτερα αν και δεν απαντάνε πολλά από όσα δείχνουν οποτε μπορεί και να γίνεται αυτό που πιστεύω, ότι όλοι στο The Order είναι βαμπίρ και το blackwater τους κάνει ανθρώπους, μέχρι στιγμής τα βαμπίρ απλά τα είδαμε σε cutscene και δεν εξήγησαν τίποτα.

 

 

Θα μπορούσα να γράψω και αλλα αλλα το συμπέρασμα είναι ότι είναι ένα παιχνίδι που μερικές φορες είναι πραγματικά καλο.

 

Από την εμπειρία μου δεν θα πρότεινα αγορά full price (60/69 ευρώ) που ζητάνε εδώ, τα 45 ευρώ που έδωσα δεν τα κλαίω, αλλα ίσως δεν θα το αγόραζα δεύτερη φορα αφού το έπαιξα. Οποτε συνισταται ενοικίαση. Σίγουρα κάτι που πρέπει να δει/ακούσει ο κάθε κάτοχος Ps4.

 

Έχοντας πει αυτά, πιστεύω ότι άμα τους δοθεί δεύτερη ευκαιρία, ανάλογα με το πως πάει ο τίτλος, μπορούν να κάνουν κάτι πραγματικά καλο.

  • Βγάλε τα QTE cutscene
  • Περισσότερο shooting με πραγματικά setpiece
  • Ανάπτυξη χαρακτήρων, περισσότερο story exposition σε αργά μέρη
  • Κανε το blacksight skill based και όχι auto target, κανε copy paste to Max Payne, δεν είναι κακό
Και έχεις στα χερια σου ένα πολύ καλο παιχνίδι.

 

Και τώρα κάποια θετικά μιας και το έκραξα αρκετά

  • Σίγουρα απίστευτα γραφικά/ατμόσφαιρα/ήχος που ο συνδυασμός τους είναι κάτι πραγματικά εντυπωσιακό και καινούργιο στο gaming και συμφωνώ με τον Σάκη εδώ: http://youtu.be/kvjtjU3QiLs?t=28m16s
  • Παρα πολύ καλο soundtrack, ΠΑΡΑ πολύ καλο
  • Οι χαρακτήρες είναι αρκετά καλογραμμένοι, ειδικά ο Galahad
  • Τα όπλα έχουν ένα βάρος και το shooting με άφησε πολύ ευχαριστημένο (ειδικά το Arc Gun και το Shotgun)
  • Το δεύτερο μέρος του παιχνιδιού σου δίνει πολύ περισσότερη ελευθερια και είναι ο λόγος που είναι τόσο καλύτερο του πρώτου μισού
tl;dr: Θα μπορούσε να είναι αρκετά καλύτερο, με απογοήτευσε διότι κάποιες στιγμές είναι απλά εξαιρετικό και δέκα λεπτά μετά σου κρατάει το χέρι, εκνευριστικά controlled εμπειρία με πολύ ωραίο shooting segment. Παραμένει ένας τίτλος που πρέπει να παίξει κάθε κάτοχος Ps4. Άμα του έδινα rating θα ήταν solid rent. Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 8
Δημοσ.

 Παραμένει ένας τίτλος που πρέπει να παίξει κάθε κάτοχος Ps4. Άμα του έδινα rating θα ήταν solid rent.

 

Mε τετοια ξεραΐλα που επεσε σίγουρα!

Τουλάχιστον για κανενα μηνα μεχρι να βγει το BloodBorne.... 

  • Like 1
Δημοσ.

Mε τετοια ξεραΐλα που επεσε σίγουρα!

Τουλάχιστον για κανενα μηνα μεχρι να βγει το BloodBorne.... 

 

Σε αυτό μπορούμε να συμφωνήσουμε. Αν και εγώ οποιαδήποτε ξεραΐλα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχω και ένα αρκετά δυνατό PC που εκεί παίζω συνήθως.

 

Αν πιστεύει κανεις κάτοχος του ps4 ότι δεν έχει παιχνίδια να παίξει καλο θα είναι να παίξει το The Order, δεν είναι κάτι απίστευτο πέραν του τεχνικού τομέα και μπορεί κάποιους να τους κουράσει περισσότερο από κάποιους άλλους αλλα ταυτόχρονα είναι και ένα benchmark σε audio/visual design. Οποιος έχει γερο σύστημα για ήχο και εικόνα θα γουστάρει.

 

Πάντως θα ξαναεπαναλαβω πως η RaD έχει μια πολύ καλή βάση για να στήσει κάτι πραγματικά καλο. Άμα βγάλουν sequel σίγουρα θα το παίξω.

Δημοσ.

Αν ειχε βγάλει ενα καθαρά shooting παιχνίδι βασισμένο στο συμπαν του Theorder με 15 ωριτσες gameplay θα μιλάγαμε αλλιώς αυτή τη στιγμή.Εγω περίμενα ενα Gears of War στο Βικτωριανο Λονδίνο και μου έτρεχαν τα σάλια μέχρι που έπαιξα αυτό πιυ έπαιξα στο demo του Mall και εφριξα.Ειχαν ευκαιρία για κάτι πολύ καλό αλλά τα έκαναν σκατα.Εγω δικαιολογιες του τύπου γραφικαρες που δεν εχουν ξαναυπαρξει και άλλα τέτοια δε τα δέχομαι οταν μιλάμε για σχεδόν ανύπαρκτο gameplay.Η εταιρεία απέτυχε να δώσει αυτό που περίμενε ο κόσμος και μόνο πετυχημένη δε λογιζεται η προσπάθεια αυτή.

  • Like 1
Δημοσ.

Spartan ποσο σου πηρε να το τελειωσεις? Δεν το διαβασα(ειναι και πρωι) στο κειμενο σου αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο. :P

 

Bεβαια εσυ πηρες ολο τον χρονο σου φανταζομαι και το ξεκοκκαλισες.

Δημοσ.

Οταν πρωτος ειπα απο αυτο που ειδα στην εκθεση οτι προκειται για την ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΧΗ παιχνιδιων του στιλ House of the Dead της SEGA με πετροβόλησαν...  :-D

 

Σκοπος να μαζεψουν χρημα και να μεγαλωσουν την ομαδα developing ωστε να δωσουν κατι κοντα στο Gears OF War την επομενη φορα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Spartan ποσο σου πηρε να το τελειωσεις? Δεν το διαβασα(ειναι και πρωι) στο κειμενο σου αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο. :P

 

Bεβαια εσυ πηρες ολο τον χρονο σου φανταζομαι και το ξεκοκκαλισες.

 

Περίπου 10 ώρες πρέπει να μου πήρε και δεν έψαξα αρκετά για να βρω τα πάντα. Και δεν ένιωσα ότι είχε πρόβλημα με την διάρκεια σαν παιχνίδι.

 

Μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι το τερματίζουν πιο γρήγορα όμως. Είναι παιχνίδι που όπως είπα σε κάνει μερικές φορες να σταματας και να κοιτάς. Στο τρίτο chapter σχεδόν μύριζα την υγρασία από το ποσο πειστική ήταν η ατμόσφαιρα, το εντυπωσιακό είναι η λεπτομέρεια και στα γραφικά και στον ήχο, άμα σου αρέσει να προσεχεις διαφορα πράματα στο level design είναι αρκετά εντυπωσιακό παιχνίδι. Σε αυτόν το τομέα δεν έχω ούτε ένα παράπονο αλλα τα γραφικά και ο ήχος μονο δεν φτιάχνουν ένα παιχνίδι.

 

Edit: Tech Analysis - Digital Foundry http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-the-order-1886-tech-analysis

 

It seems pretty clear that Ready at Dawn has emulated this filmic approach and in that sense, we feel they've really nailed it. The upscaling artefacts in Ryse, minimal as they were, are eliminated here and the selected anti-aliasing and post-processing techniques really succeed in delivering the type of image one might find when examining a still frame on a Blu-ray film.

 

 

We're extremely eager to see where this approach goes and hope to discover new examples in the future. It's interesting to note Tim Moss and Christer Ericson are credited as directors of technology on this project - while Mr Ericson has moved on to work for Activision, Tim Moss remains with Sony Santa Monica Studio. Perhaps this connection will filter back into future Santa Monica projects or even other Sony internal titles in development? Either way, what's clear is that current-gen hardware is opening the door to new rendering paradigms that have the scope to revolutionize the way that games are presented - and in future, hopefully we'll see the same kind of innovative spirit applied to the gameplay too.

Και θα συμφωνήσω και με αυτό

 

The Order: 1886 looks superb in still shots, but it's in a different league in motion.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Δημοσ.

Τέτοια ξεφτίλα δεν την περίμενα...το μισό παιχνίδι είναι quick time events και cinematics....ουστ!

 

Άσε που η μεταμόρφωση των Lycans θυμίζει και το Underworld...αίσχος και αναμένω την υπερπαιχνιδάρα Bloodborne

  • Like 1
Δημοσ.

 

ενώ το περιβάλλον είναι γεμάτο από αντικείμενα και σημεία που προκαλούν αντανακλάσεις, ο ήρωάς μας δεν καθρεπτίζεται πουθενά. Είναι παράβλεψη της εταιρείας, ή παίζει κανένα περίεργο σενάριο του στυλ "ο ήρωάς μας τελικά είναι βαμπίρ" ;  :-D 

 

πολύ απλά οι αντανακλάσεις δεν ειναι real time :-(

 

το σχολιάζει και ο Cliff B στο 18:59

 

"this is not real time reflections bullshit!"

http://www.twitch.tv/bosskeyproductions/v/3814095

 

τέτοιες λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...