Προς το περιεχόμενο

The Order: 1886 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

http://www.unboxholics.com/game-reviews/the-order-1886-ps4-review

 

Πολυ καλο review και επειδη εχω διαβασει και αλλα απο τον Σακη που τα γραφει, ειναι ατομο εμπιστοσυνης σε τετοια. Ενα γρηγορο συμπερασμα απο οσα λεγαμε και εμεις εδω και εχοντας δει καποια πραγματα απο το game, ειναι οτι πολλοι απο εμας πεσαμε σε ολα μεσα χωρις καν να το εχουμε ακουμπησει το game μεχρι και τωρα.

 

Χωριο που φαινεται..κτλ κτλ.

 

Το μονο που μενει ειναι να το παιξω και εγω ο ιδιος για να δω αν θα μεινω ευχαριστημενος συνολικα με το game.

  • Like 1
  • Απαντ. 974
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

...θα συμφωνήσω με τον ultralisk...όχι τοσο για την διαρκεια αλλα τοσο για το replayability  λογο των cutscenes....εντωμεταξύ....μπηκα να δω τα user score στο Metacritic και εφρυξα με αυτο που ειδα ....υπαρχει ενας τυπος με αρχικα Abdul και αλλαγμενη την καταληξη που του εχει βαλει μια ντουζινα μηδενικα με το ιδιο σχολιο.....

 

Αυτός είναι ένας λόγος σε συνδυασμό με τα ίδια σκοτεινά και μη ξεκάθαρα κριτήρια του metacritic για το critics score που το site πρέπει (έπρεπε βασικά) να καεί στην πυρά και φυσικά το αηδιαστικό ότι βάση βαθμολογίας οι δημιουργοί θα πληρώνονται μπόνους και λοιπά ή για το αν θεωρείται ότι αξίζει ένα παιχνίδι να έχει συνέχεια ή όχι. Κανένα μα κανένα site που είναι τόσο διάτρητο και σάπιο δεν θα έπρεπε να έχει τέτοιου είδους δύναμη.    

 

Φταίει όμως και ο ξεπερασμένος τρόπος βαθμολόγησης πολλών site που επιμένουν στα μαθηματικά λες και έχει σημασία. Παλιότερα είχε μια βάση που το έκαναν καθώς τα genres ήταν ποιο ξεκάθαρα και επίσης οι gamers γενικότερα (και συνεπώς οι reviewers) ήταν αρκετά ποιο αυστηροί στις βαθμολογίες τους. Οχι όμως πλέον. Αντε να τελειώνουμε το συντομότερο με τους αριθμούς και να τελειώνει και αυτό το site έστω και καθυστερημένα.        

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτός είναι ένας λόγος σε συνδυασμό με τα ίδια σκοτεινά και μη ξεκάθαρα κριτήρια του metacritic για το critics score που το site πρέπει (έπρεπε βασικά) να καεί στην πυρά και φυσικά το αηδιαστικό ότι βάση βαθμολογίας οι δημιουργοί θα πληρώνονται μπόνους και λοιπά ή για το αν θεωρείται ότι αξίζει ένα παιχνίδι να έχει συνέχεια ή όχι. Κανένα μα κανένα site που είναι τόσο διάτρητο και σάπιο δεν θα έπρεπε να έχει τέτοιου είδους δύναμη.    

 

Φταίει όμως και ο ξεπερασμένος τρόπος βαθμολόγησης πολλών site που επιμένουν στα μαθηματικά λες και έχει σημασία. Παλιότερα είχε μια βάση που το έκαναν καθώς τα genres ήταν ποιο ξεκάθαρα και επίσης οι gamers γενικότερα (και συνεπώς οι reviewers) ήταν αρκετά ποιο αυστηροί στις βαθμολογίες τους. Οχι όμως πλέον. Αντε να τελειώνουμε το συντομότερο με τους αριθμούς και να τελειώνει και αυτό το site έστω και καθυστερημένα.        

Dont shoot the messenger εχω να πω εγω.. :P

Δημοσ.

Μόνο εμένα μου φαίνεται ότι τα γραφικά στα προηγούμενα screenshots παραείναι θολά? Έτσι είναι και μέσα στο παιχνίδι? Επίσης αυτές οι μαύρες μπάρες είναι σκέτη αηδία...

Δημοσ.

http://www.unboxholics.com/game-reviews/the-order-1886-ps4-review

 

Πολυ καλο review και επειδη εχω διαβασει και αλλα απο τον Σακη που τα γραφει, ειναι ατομο εμπιστοσυνης σε τετοια. Ενα γρηγορο συμπερασμα απο οσα λεγαμε και εμεις εδω και εχοντας δει καποια πραγματα απο το game, ειναι οτι πολλοι απο εμας πεσαμε σε ολα μεσα χωρις καν να το εχουμε ακουμπησει το game μεχρι και τωρα.

 

Χωριο που φαινεται..κτλ κτλ.

 

Το μονο που μενει ειναι να το παιξω και εγω ο ιδιος για να δω αν θα μεινω ευχαριστημενος συνολικα με το game.

Ο Σάκης από ότι είδα στο framerate λέει το δεύτερο μισό είναι καλύτερο. Αυτό ελπίζω και εγώ γιατί οι πρώτες εντυπώσεις δεν είναι και οι καλύτερες.

 

Μόνο εμένα μου φαίνεται ότι τα γραφικά στα προηγούμενα screenshots παραείναι θολά? Έτσι είναι και μέσα στο παιχνίδι? Επίσης αυτές οι μαύρες μπάρες είναι σκέτη αηδία...

Αν είναι θολές είναι διότι της έβγαλα με το share function και όχι με capture card. Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι αψεγάδιαστα.

 

Τώρα θα συνεχίσω από εκεί που το άφησα στο chapter 4.

Δημοσ.

Εγω αυτο που ακουσα ειναι οτι προκειται για εξαιρετικα γραφικα  και λεπτομερεστατο περιβαλλον αυτο ειναι το δυνατο του σημειο .

Ενταξει bloodborne δεν θα ειναι  που το περιμενουμε και μας τρεχουν τα σαλια  αλλα  πιστευω ειναι τιτλος που πρεπει να παιξουμε (δεν λεω αγορασουμε λογω διαρκειας).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ok σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο chapter 4 το sound design μου έριξε το σαγόνι. Το παίζω με Sennheiser 598 και η λεπτομέρεια στον ήχο μαζί με τα γραφικά δημιουργούν μια πολύ πειστική ατμόσφαιρα.

 

Τα QTE μέχρι στιγμής πάντως να ξέρετε είναι σε cutscene φάση σαν Heavy Rain/Beyond Two Souls. Αντί να το έχουν κανονικά cutscene σου δίνουν ντεμεκ τον έλεγχο. Εγώ δεν θα είχα πρόβλημα να είναι απλά cutscene χωρίς τα QTE γιατί δεν μου αρέσουν και ιδιαιτερα.

 

Το παιχνίδι χωρίζεται σε τρία μέρη μέχρι στιγμής. Cutscene, QTE cutscene και gameplay. Που στο gameplay είτε έχει exploration και περπάτημα (αρκετό περπάτημα) είτε shooting σε μεγάλες αρένες τύπου gears. Όσους σας αρέσει το ψάξιμο και οι λεπτομέρειες θα εκτιμήσετε αρκετά πράματα τουλάχιστον από μεριάς level design/sound design και γραφικών.

Επεξ/σία από Spartan117
Δημοσ.

1. Mικρο studio χωρις μεγαλη ιστορια και project αναλογου μεγεθους.

2. Εδωσαν οτι υποσχεθηκαν τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο

3. Παρεδωσαν ενα παιχνιδι που δουλευει day one

4. Φορεσαν τα γυαλια σε γραφικα, ηχο, μουσικη, ιστορια και ατμοσφαιρα με budget 12 εκατομμυρια δολλαρια και πολυ μικροτερο δυναμικο περι τα 80 ατομα (συγκριτικα με άλλους ''μεγαλους'' τιτλους με σχεδον τετραψηφιο αριθμο εργαζομενων και εως και 15πλασιο budget)

5. Πλην των remaster, ''χορτασαμε'' gameplay next gen...

 

Με γνωμονα τα παραπανω, το παιχνιδι τα πηγε παρα πολυ καλα και θετει μια πολυ καλη βαση για το τεχνικο κομματι που θα πρεπε να εχουν οι περισσοτεροι τιτλοι απο δω και περα και οτι δυστυχως μεγαλα studio που πορευονται αρμεγοντας franchise θα πρεπει να ασχοληθουν λιγο παραπανω. Δεν γινεται το Driveclub και το The Order να ειναι πραγματικα next gen τεχνικα και αυτο το αποτελεσμα να ειναι απο μικρα studio (κοινως πρεπει να σοβαρευτουν τα μεγαλα studio). 

 

M' αρεσει παντως που εχει γινει μανουρα για το παιχνιδι αυτο (οπως ειχε γινει και για το driveclub) και εχει φτασει το θεμα τις 42 σελιδες. 

 

Επισης χτυπησε μονο στην Αμερικη 220.000 προπαραγγελιες.

  • Like 4
Δημοσ.

GoldenEye, ένα δίκιο το έχεις σε αυτά που λες. Δεν το κάνει αυτόματα αυτό καλύτερο παιχνίδι, αλλά ότι υπάρχει η τάση να την πέφτουν όλοι μαζί σαν τα κοράκια στα μικρότερα στούντιο και άλλοι κολοσσοί να βγαίνουν, ουσιαστικά, αλώβητοι από κατααστάσεις που θα έπρεπε να τους κάνουν να ντρέπονται στην καλύτερη, να μετράνε απώλειες με το κιλό στη χειρότερη, είναι δυστυχώς γεγονός.

 

Σπαρτιάτη, οι αρένες στο shooting πώς είναι στημένες; Γίνεται τίποτα ενδιαφέρον ή challenging ή είναι απλώς whack a mole φάση; Το βίντεο του Giantbomb δεν ήταν και ιδιαίτερα ενθαρρυντικό όσον αφορά τη δράση, όπου υπήρχε αυτή. 

Δημοσ.

ολη η μανουρα εχει γινει οτι εχει μικρη διαρκεια,δεν εχεις απολυτο ελεγχο στο gameplay(QTEs)και ειναι τιγκα στο cinematic,το ειχαν πει οτι θα σας προσφερουμε μια τελεια κινηματογραφικη εμπειρια.
απο τεχνικης αποψης βουλωνει στοματα η μικρη RaD σε μεγαλα στουντιος κατι ειναι κ αυτο.
ευχομαι στο sequel αν υπαρξει να μαθουν απο τα λαθη τους και να δωσουν ενα καλυτερο παιχνιδι.
αφου εχουν φτιαξει ενα ωραιο κοσμο-συμπαν που πιστευω μπορει να δωσει πολλα αρκει να δωθει βαση και στο gameplay.

Δημοσ.

πιστευω να καταλαβαινετε πως το ρηχο του gameplay και ο γενικότερος σχεδιασμος του ως προς αυτον τον τομέα το βοηθάνε να έχει τα γραφικά που έχει και πάλι με κομμένη 1080p ανάλυση, με άλλα λόγια προτίμησαν τον φθηνο εντυπωσιασμό από κάτι πιο ουσιαστικό.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...