Προς το περιεχόμενο

The Order: 1886 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε όλα αυτά που γράφεις ποιο είναι το πρόβλημα ?Φοβάσαι μήπως σε ξεγελάσει η σονυ και αγοράσεις την κονσόλα της?Δεν καταλαβαίνω το νόημα αυτών που γράφεις από τη στιγμή που ματια και μυαλό έχουμε και μπορούμε να κρίνουμε ,όταν με το καλό βγουν αυτά τα παιχνίδια , πόσο αξίζουν για τον καθένα μας.Το να γινόμαστε προφήτες και πυθείες και να κρίνουμε ένα παιχνίδι που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα είναι περιττό και ανούσιο. 

 

Το προβλημα ειναι οπως παντα η ψευδης διαφημιση. Οχι στα επιπεδα του Alines Colonial Marines (που και παλι δεν το ξερουμε σιγουρα πριν να κυκλοφορησει ο τιτλος κανονικα) αλλα γενικα μαστροτεχνικα σε επιπεδα trailer blockbuster ταινιας. Απλα αν καταλαβαινεις καποια πραγματα τοτε καταλαβαινεις οτι προκειται για βρωμερες μουφες που θα θελησουν να σου πουλησουν. 

 

Απο τη στιγμη λοιπον που μου πασαρουν και καλα gameplay demo εγω εχω δικαιωμα να κρινω αυτο το οποιο βλεπω και μου πασαρουν. Μπορω να καταλαβω ευκολα μεταξυ του τεχνικου και του μηχανικου τομεα καποιου παιχνιδιου απλα και μονο παρατηροντας το. Ε λοιπον στην παρουσα φαση εχουν επικεντρωθει κατα 99% στο τεχνικο κομματι (λογικο αυτο) αλλα εγω μπορω να διακρινω και το μηχανικο κομματι απο πισω (το οποιο βρωμαει donkey balls) και γι αυτο δεν λενε και πολλα γι αυτο. 

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 974
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Oτι και να πούμε, απο γραφικά και ήχο το παιχνίδι σ-κ-ί-ζ-ε-ι, αυτό που απομένει είναι να έχει και καλό gameplay (χλωμό) γιατί...ναι...
Αμα είναι ένα άλλο "cinematic" ΤPS 7-8 ωρών τίγκα στα QTE άνευ multi και replay value...

Πρόβλεψη : Θα έχει την τύχη των παιχνιδιών της quantic dreams, hype, γραφικά αλλά τίποτα άλλο, μακάρι να κάνω λάθος αλλά δεν το βλέπω δυστυχώς.

Δημοσ.

Oτι και να πούμε, απο γραφικά και ήχο το παιχνίδι σ-κ-ί-ζ-ε-ι, αυτό που απομένει είναι να έχει και καλό gameplay (χλωμό) γιατί...ναι...

Αμα είναι ένα άλλο "cinematic" ΤPS 7-8 ωρών τίγκα στα QTE άνευ multi και replay value...

 

Πρόβλεψη : Θα έχει την τύχη των παιχνιδιών της quantic dreams, hype, γραφικά αλλά τίποτα άλλο, μακάρι να κάνω λάθος αλλά δεν το βλέπω δυστυχώς.

Δεν γνωριζω τι προκειται να μας πει το Order, που ελπιζω να βγει ενα αξιοπρεπες tps, με production values στο θεο, αλλά για το υπογραμμισμενο φιλος θα διαφωνησω πολυ. Ειδικα το Heavy Rain, για 'μενα ηταν κορυφαια εμπειρια και καθολου overhyped.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kosti μου, το Heavy Rain και εγώ το γούσταρα monsieur (όπως το είπες και εσύ, "εμπειρία") αλλά δεν ξέρω το κατα πόσο ήταν "game"...
Tίτλος καθαρά για ενοικίαση και σε καμία περίπτωση αγορά, ναι μεν ειχες επιλογές να διαλέξεις και η ιστορία τραβούσε απο αυτές αλλά, εγώ προσωπικά δεν το θεωρώ gameplay αυτό το πράμα - έμφαση στη λέξη "gameplay" φίλε οπου και αναφέρθηκα σ'αυτήν σχετικά με το The order.

Mπορεί να ακουστεί "κάπως" αλλά...αμα θέλω να δώ ταινία θα ανοίξω το ΒR player μου/Media player classic Home cinema edition στο PC μου και όχι την κονσόλα μου...
Οταν κρατάω χειριστήριο στα χέρια μου θέλω να παίζω και οχι να βλέπω video όλη την ώρα.

^ Προσωπική πάντα άποψη, έτσι ? :)

Επεξ/σία από red1
Δημοσ.

Σεβαστοτατη. Απλως εγω γουσταρω πολυ και τις διαδραστικες ταινιες. Αν και θα τις κατετασσα στη συζητουμενη κατηγορια, τις δημιουργιες του φιλου μου του Δαυιδ.. B)


Το o.s.t παρεμπιπτοντως φαινεται οτι θα ταιριαξει γαντι με το setting. Πρεπει να ειμαι απο τους λιγους θετικα προδιατεθειμενους απεναντι στο παιχνιδι σε τουτο το φορουμ.

  • Like 1
Δημοσ.

οταν βγει το παιχνιδι τοτε να το κρινουμε με εικασιες δε βγενουνε συμπερασματα.ο φλεβαρης ειναι πολυ κοντα.
γραφικα-μουσικη-art direction-setting ειναι γεια σας κ για μενα ο πρωτος τιτλος next gen για το ps4.

το heavy rain ηταν ενα διαδραστικο παιχνιδι,μια εμπειρια απιστευτη βασικα γινοσουν ενα με την πρωταγωνιστη κ αναλογα τις επιλογες σου...επελεγες την μοιρα σου.

καπου 5-6 δεκεμβρη ειναι κ το event της σονυ θα δουμε περισοτερα για το  the order και πολλα νεα αλλα ip.

  • Like 1
Δημοσ.

οταν βγει το παιχνιδι τοτε να το κρινουμε με εικασιες δε βγενουνε συμπερασματα.ο φλεβαρης ειναι πολυ κοντα.

γραφικα-μουσικη-art direction-setting ειναι γεια σας κ για μενα ο πρωτος τιτλος next gen για το ps4.

 

το heavy rain ηταν ενα διαδραστικο παιχνιδι,μια εμπειρια απιστευτη βασικα γινοσουν ενα με την πρωταγωνιστη κ αναλογα τις επιλογες σου...επελεγες την μοιρα σου.

 

καπου 5-6 δεκεμβρη ειναι κ το event της σονυ θα δουμε περισοτερα για το  the order και πολλα νεα αλλα ip.

 

Next Gen εξαρτάται πως το εννοείς... εντάξει, όμορφα γραφικά κτλ, αλλα στην ουσία είναι ενα κινηματογραφικό shooter αλλα οκ, πέρα απο αυτό τι άλλο? έχει να προσφέρει κατι άλλο? έχει βάθος? έχει κάτι καινοτόμο? 

 

όλα αυτά να σας προβληματίζουν... next gen δεν είναι μόνο τα γραφικά αλλα οι καινοτομίες που δείχνει το παιχνίδι. 

  • Like 1
Δημοσ.

όλα αυτά να σας προβληματίζουν... next gen δεν είναι μόνο τα γραφικά αλλα οι καινοτομίες που δείχνει το παιχνίδι. 

 

Κανένα παιχνίδι (δυστυχώς) από όλα αυτά που έχουν κυκλοφορήσει προς το παρόν για την καινούργια γενιά, δεν έχει φέρει καινοτομίες πουθενά σε σχέση με την προηγούμενη. Ούτε καν στα γραφικά.

 

Άρα κανένα δεν θα έπρεπε να θεωρείται next-gen.

 

 

Αν και προσωπικά έχω την αίσθηση ότι το order είναι αρκετά hyped χωρίς ουσιαστικό λόγο, δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο να το κατηγορήσουμε για έλλειψη προτωτυπίας/καινοτομίας.

Δείτε τι κυκλοφορεί στην αγορά αυτή τη στιγμή. Rehashed παιχνίδια με gameplay που έχουμε δει 7 χρόνια πριν και... hd remakes.

Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό ίσως εαν τo παιχνίδι βασίζεται σε γερές βάσεις με καλό gameplay και production values...

 

Όσοι θέλουν καινοτομίες καλύτερα να στραφούν στην indie πλευρά των πραγμάτων. Από μεγάλα studio όπου παίζονται πολλά λεφτά μην περιμένετε να ρισκάρουν για κάτι "καινοτόμο". Αυτό που πουλάει θα βγάλουν.

 

Το θέμα είναι, το order είναι τουλάχιστον χτισμένο πάνω σε γερές βάσεις άλλων παιχνιδιών? Έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από γραφικά?

Μένει να το δούμε όταν κυκλοφορήσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Διαφωνώ γιατί το Dragon Age και το the witcher έχουν δώσει στοιχεία που δεν έχουμε δει ως τώρα

 

Ποια είναι αυτά τα στοιχεία?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^ Give this man a cookie :D

Συμφωνώ, η "καινοτομία" έχει πεθάνει προ πολλού...
ΤPS με κάλυψη που φτάνει πάντα μέχρι τη μέση (του παίκτη), Call of Duty No.7597439543965, FIFA No. 583929543, racing τίτλος Νο. 654256832 (άντε καλά, τα περισσότερα έχουν γίνει open-world Πλέον), τα κλασσικά ετήσια re-skin του Assasin's Creed... Ποια "καινοτομία" ρε παιδιά ? Τα ίδια και τα ίδια πάιζουμε απλά με πιο "γυαλιστερά" γραφικά...
Σχετικά με τα Indie τώρα...διαφωνώ, πάνω-κάτω τα ιδια και εκεί, τα μισά που βγαίνουν είναι είτε rogue-like τίτλοι, είτε puzzle-platformers είτε...

Έχουμε φτάσει στο σημείο να ζητάμε απο παιχνίδι - οχι το να προσφέρει κατι το καινοτόμο - αλλά αυτά που κάνει απλά να τα κάνει καλά, και άμα λάχει, να μην είναι καργα-broken απο την ημέρα κυκλοφορίας του μέχρι και για το επόμενο 2μηνο...για τέτοια standards μιλάμε πλέον κύριοι δυστυχώς...

Η "πρωτοτυπία" και η "καινοτομία" έχει πεθάνει εδώ και πάρα, πάρα πολύ καιρό, ενδεικτικά :

 

1) Jet Grind Radio/Set radio  dreamcast/Xbox - no comment

 

2) Shenmue (open-world RPG με εκείνη την λεπτομέρεια, εκείνα τα γραφικά TOTE - εισήγαγε επίσης στην ουσία τα QTE).

 

3) Splinter cell - μέχρι εκείνη τη στιγμή, κανένας τίτλος δεν "έπαιζε" με το concept του σκοταδιού/φωτός όπως εκείνο (το Thief θα μου πείτε αλλά είναι σχετικά αρχαίο)

 

4) Gears of War - Ναι μεν το Killswitch ηταν αυτό που εισήγαγε το σύστημα κάλυψης σε TPS αλλά το GOW είναι που το έκανε δημοφιλές σε τέτοιο βαθμό ώστε να αρχίσουν να το αντιγράφουν όλοι.

 

5) FF7/ MGS - Η γνωστή πλέον σε όλους "κινηματογραφικότητα", οχι, δεν ηταν τα πρώτα που είχαν video/διαλόγους κτλπ αλλά ηταν αυτά που το έκαναν "mainstream".

Tα παραπάνω ολα επιλεκτικά, έτσι ? Αμα ηταν να εισάγουμε και τίτλους που ξεκίνησαν απο μόνοι τους ολόκληρα είδη/genre... (βλέπε: Wolfenstein, Mario, Alone in the Dark, GTA κτλπ)

Εν κατακλείδι, τα παραπάνω ? ξεχάστε τα...εποχές που δεν ξαναγυρνάνε...
Κάποιο προσπάθησαν με gimmick-ιλες να εισάγουν κάτι το "καινοτόμο" αλλά...γκουχ-γκουχ kinnect/wiimote/PS move (αντιγράφα wiimote μεν) γκουχ...Α ναι, και το 3D που προσπαθούσαν να μας το πουλήσουν/σπρώξουν στα μούτρα για 2-3 χρονάκια (γνωρίζουμε όλοι τι κατάληξη είχε και αυτό)

Για να δούμε τώρα και το VR τι θα λέει και πως θα εισαχθεί σε τίτλους ;)

Επεξ/σία από red1
  • Like 3
Δημοσ.

Ποια είναι αυτά τα στοιχεία?

Τεράστιος χάρτης σε ενα παιχνίδι, 40 διαφορετική τερματισμοί, κόσμος που "ζει" μαζί σου και επηρεάζεται απο τις επιλογές σου, βάθος σε δημιουργία character και βελτιωμένο crafting system (μπορείς να κατασκευάσεις όπλα πανοπλίες με ξεχωριστό κάθε κομμάτι). Τρομερά γραφικά (για open world παιχνίδι). MP σαν τελείως ξεχωριστό κομμάτι (άλλο inventory, skills, crafting system, χάρτες, ήρωες κτλ)

 

μιλάω για rpg παιχνίδι πάντα (γιατι αυτό έχουμε στα χέρια μας τώρα) η αρχή κατά την άποψή μου έγινε, μένει να δούμε ποιος θα πάρει την σκυτάλη 

Δημοσ.

Τεράστιος χάρτης σε ενα παιχνίδι, 40 διαφορετική τερματισμοί, κόσμος που "ζει" μαζί σου και επηρεάζεται απο τις επιλογές σου, βάθος σε δημιουργία character και βελτιωμένο crafting system (μπορείς να κατασκευάσεις όπλα πανοπλίες με ξεχωριστό κάθε κομμάτι). Τρομερά γραφικά (για open world παιχνίδι). MP σαν τελείως ξεχωριστό κομμάτι (άλλο inventory, skills, crafting system, χάρτες, ήρωες κτλ)

 

μιλάω για rpg παιχνίδι πάντα (γιατι αυτό έχουμε στα χέρια μας τώρα) η αρχή κατά την άποψή μου έγινε, μένει να δούμε ποιος θα πάρει την σκυτάλη 

 

Daemonos όλα αυτά που περιγράφεις δεν λέγονται καινοτομίες αλλά βελτίωση ήδη υπάρχοντων στοιχείων. Όλα αυτά τα έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν απλά σε μικρότερο βαθμό.

 

 

Η καινοτομία είναι μεγάλη λέξη και καλό θα ήταν να μην την μπερδεύουμε με τη βελτίωση. 

Ο red παρέθεσε μερικά εύστοχα παραδείγματα παιχνιδιών πιο πάνω.

 

Να προσθέσω και το αγαπημένο μου Super Metroid του οποίου οι αναβαθμίσεις εξοπλισμού έδειναν πρωτόγνωρο νόημα στην εξερεύνηση ενός τεράστιου ενιαίου κόσμου. Το Castlevania SotN ήταν επιτυχημένος κλώνος του και μια που το φερε η κουβέντα, δες το τελευταίο Castlevania πόσο χαμηλά έπεσε και πόσο περιόρισε τα παραπάνω στοιχεία για να πουλήσει στις μάζες. 

 

Έχει ενδιαφέρον να βλέπεις τη βιομηχανία να κάνει μικρά βήματα μπροστά στον τεχνικό τομέα και μεγάλα βήματα πίσω στο gameplay.

Σου δίνει την ευκαιρία να καταλάβεις τι θέλει σήμερα ο μέσος καταναλωτής που τα παιχνίδια έγειναν mainstream. Εύκολο θέαμα. 

  • Like 2
Δημοσ.

To Νemesis System του Shadow of Mordor, για εμενα αποτελει καινοτομο στοιχειο και δικαιολογει τον τιτλο του next gen, για ενα παιχνιδι με πολλα δανεια απο τη last gen...

 

Το ORDER περαν του ενδιαφεροντος setting του, δεν νομιζω οτι θα συνεισφερει κατι φοβερο στο ειδος, απο την αποψη της καινοτομιας μιλωντας παντα. Για την αξια του παιχνιδιου, ειπαμε ο Φλεβαρης ειναι κοντα και εξακολουθω να ειμαι στους λιγους υπερμαχους.. :P 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...