Vole Maulder Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Και τη μέση διάρκεια πώς θα την υπολογίσεις ακριβώς; Και το πρώτο παίξιμο τι σημαίνει; Τρέχω από checkpoint to checkpoint για να δω παρακάτω (δε μιλάω για speedrun, μιλάω για βουρ στο επόμενο βελάκι απλώς, και ξέρω αρκετούς που παίζουν έτσι) ή τσεκάρω περιβάλλοντα, εξερευνώ, πειραματίζομαι (όσο μου επιτρέπει το παιχνίδι) ή, ακόμα πιο ειδικά, κάνω role play; Επειδή είμαι σίγουρος πως εδώ μέσα μόνο 3 άτομα να πάρεις θα σου πουν τελείως διαφορετικά πράγματα για το τι εννοούν "κανονικό παίξιμο".
stavros88 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Ναι συμφωνω με αυτο.Δεν αλλαζει κατι ομως απο αυτα που ειπα.Στην τελικη ποιο παιχνιδι θα προτιμησεις?Ενα που κραταει 6 ωρες και μετα δεν εχεις να κανεις τιποτε αλλο ή ενα που μπορεις να ασχοληθεις μαζι του για 20+ ωρες διαρκεια που ξεπερναει ακομα και τα φυσιολογικα single player παιχνιδια?Δεν χρειαζεται να μιλαμε για το the order ή to GZ συγκεκριμενα. Τωρα αν βγαινει ο αλλος και λεει οτι στο ground zeroes δεν μπορεις να κανεις καποια πραγματα που εγω προσωπικα εχω λιωσει τον τελευταιο χρονο τοτε πως να τον παρεις στα σοβαρα? Λοιπον διαρκεια για καποιον μπορει να ειναι 5000 ωρες μπορει να ειναι και 3 λεπτα (οπως το βαζεις το βγαζεις) αναλογα με τα γουστα του καθενός. Για να μη μπλεκομαστε ομως πρεπει να ορισουμε διαρκεια το average completion time του πρωτου playthrough ειναι οκ αυτο?? Για να μην καταλαβαινει ο καθενας οτι θελει..
Spartan117 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Πάντως αυτό για την διάρκεια το καταλαβαίνω μεν, το βρίσκω άσκοπο δε. Πιστεύω ότι προέρχεται από την λογική του budget gamer, που ένα παιχνίδι πρέπει να είναι 50+ ώρες, να είναι open world, να έχει multiplayer, να έχει dlc, να έχει season pass μέχρι του χρόνου, να έχει όμως και γαμάτη ιστορία. Σαν να λες, εγώ αγοράζω βιβλία μονο όταν είναι πάνω από 1000 σελίδες ή ακόμα καλύτερα βλέπω ταινίες μονο από 2 ώρες και πάνω. Άμα δεν πιστεύεις ότι προσωπικά δεν αξίζει η εμπειρία τα λεφτά σου, μην τα δίνεις ρε άνθρωπε. Μην το αγοράζεις, και αμα δεν σου αρέσει τόσο μην το νοικιάσεις καν, δεν σε αναγκάζει κανεις. 6
ADHD Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Και τη μέση διάρκεια πώς θα την υπολογίσεις ακριβώς; Και το πρώτο παίξιμο τι σημαίνει; Τρέχω από checkpoint to checkpoint για να δω παρακάτω (δε μιλάω για speedrun, μιλάω για βουρ στο επόμενο βελάκι απλώς, και ξέρω αρκετούς που παίζουν έτσι) ή τσεκάρω περιβάλλοντα, εξερευνώ, πειραματίζομαι (όσο μου επιτρέπει το παιχνίδι) ή, ακόμα πιο ειδικά, κάνω role play; Επειδή είμαι σίγουρος πως εδώ μέσα μόνο 3 άτομα να πάρεις θα σου πουν τελείως διαφορετικά πράγματα για το τι εννοούν "κανονικό παίξιμο". Θα την υπολογισουμε στο μεσο χρονο που χρειαστήκαμε για να τελειωσουμε το παιχνιδι φυσιολογικά, για παραδειγμα στο dark souls 2 εκανα 90 ωρες το πρωτο playthrough εγω και 40 λεμε ο Stavros και οι 2 ομως εχουμε πανω απο 300 ωρες συνολο. Δεν θα δηλωσουμε 300 ωρες ως διαρκεια αλλα το χρονο του πρωτου playthrough οπως το επαιξε ο καθενας μας για να ειμαστε δικαιοι με τους υπολοιπους.
Vole Maulder Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Η ίδια λογική, επίσης, Σπαρτιάτη, είναι που "χαλάει" άλλα παιχνίδια, που τα φουσκώνουν με χαζά main/side missions ή "φτερά" για να γράφει το ρολόι και να μην γκρινιάζουν κάποιοι. Είναι η λογική που ωθεί τον developer να αγνοήσει το ρυθμό και τη ροή για χάρη κενής ποσότητας. Θεωρητικά όλα αυτά, βέβαια, μπορεί το Order να είναι μάπα γενικά. Οποτε το παίξω θα δω 1
hollow_83 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 To προβλημα με το Order για μενα ειναι οτι μεγαλο κομματι του δεν ειναι καθαρο gameplay, θα το χαρακτηριζα on rails shooter με μεγαλυτερη ελευθερια κινησεων. Ναι επι της ουσιας η διαρκεια δεν εχει νοημα γιατι ο καθενας θελει δικο του χρονο για να τελειωσει ενα παιχνιδι αλλα πανω κατω ολα εχουν το μεσο ορο τους. Επισης στο order τα cutscenes δε γινονται σκιπ γιατι ειναι διαδραστικα ουσιαστικα ειναι μια συνεχομενη εμπειρια οποτε το παιξιμο περιλαμβανει και αυτα μεσα. Εγω γενικα παιζω αργα, απολαμβανω το παιχνιδι, δεν παω τρεχοντας απο το ενα σημειο στο αλλο. Και δυστυχως ειναι και αρκετα ευκολο (για το δικο μου γουστο και επιπεδο). Aκομα και η Πλατινα βγαινει με ενα Playthrough δεν εχει καν τροφυ δυσκολιας. Η αναλογια cutscenes (διαδραστικα τυπου heavyrain) εναντι gameplay γερνει εις βαρος του gameplay. 1
Vole Maulder Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Θα την υπολογισουμε στο μεσο χρονο που χρειαστήκαμε για να τελειωσουμε το παιχνιδι φυσιολογικά, για παραδειγμα στο dark souls 2 εκανα 90 ωρες το πρωτο playthrough εγω και 40 λεμε ο Stavros και οι 2 ομως εχουμε πανω απο 300 ωρες συνολο. Δεν θα δηλωσουμε 300 ωρες ως διαρκεια αλλα το χρονο του πρωτου playthrough οπως το επαιξε ο καθενας μας για να ειμαστε δικαιοι με τους υπολοιπους. Ναι, ρε συ, δε λέω να μετρήσουμε και τις 300 ώρες. Αλλά αν το "φυσιολογικό" παίξιμο για σένα είναι 90 ώρες και για άλλον είναι 40, η έννοια του φυσιολογικού είναι προβληματική, αυτό λέω. Δε μιλάμε για διαφορές 2-3 ωρών αν μιλάμε για κάτι τέτοιο. Φυσικά, πάει αναλογικά. Αν το LoU εμένα μου πήρε 22 ώρες και του άλλου 10, το "φυσιολογικό" πάει περίπατο. Και αυτό πάει αναλογικά ακόμα πιο κάτω (πχ. Left Behind DLC εγώ έγραψα 4κάτι, φίλος μου έγραψε 1μιση ώρα επειδή δεν κοιτούσε και δεν έψαχνε τίποτα. Αλλά αυτό είναι το φυσιολογικό γι' αυτόν. Για μένα χάνει το μισό παιχνίδι έτσι. Γι' αυτόν ο τρόπος που παίζω εγώ είναι καμμένος.) Αναφέρω το LoU, επειδή είναι narrative driven παιχνίδι και πιο σχετικό με το παιχνίδι από το οποίο έχει ξεκινήσει αυτή η συζήτηση απ' ό,τι το Skyrim ή το MGS, που έχουν πιο sandbox φιλοσοφία. Και δυστυχως ειναι και αρκετα ευκολο (για το δικο μου γουστο και επιπεδο). Σε τι δυσκολία το παίζεις (αν το έχεις πει ήδη, my bad);
hollow_83 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Hard χωρις aim. Στο ευκολο ειναι αστειο, one hit enemy kills τα QTE με δυο πατηματα και τετοια πραματα. 1
kostiger Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Συμφωνω απολυτα Vole ( Ubi κανεις; ), αλλά εδω οπως ολα δειχνουν, ενδεχομενως να εχουμε μετατοπιση στο αλλο ακρο εκ μερους της Ready at Dawn. Σε καθε περιπτωση αν δεν ασχοληθω ο ιδιος δεν καταφευγω σε εξαγωγη συμπερασματων. Αν χρειαστω 8 ωρες στο hard, αλλά το παιχνιδι αποδειχθει δυναμιτης, δεν θα επηρεαστει δραματικα η κριση μου για τον τιτλο. Για να δουμε. 1
hollow_83 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Για χρονους τελειωματος εδω ειναι καπως αντικειμενικο: http://howlongtobeat.com/ 2
Spartan117 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δεν ανησυχώ για τα cutscenes άμα η ιστορία αξίζει. Έχω παίξει και το MGS4 το οποιο χωρίς υπερβολές είχε οχτώμισι ώρες cutscenes Και η συνολική διάρκεια του ήταν γύρω στις 14-15 ώρες. Και το ευχαριστήθηκα γιατί η εμπειρία που πρόσφερε το παιχνίδι δεν ήταν σαν κάτι άλλο που είχα παίξει. 1
kostiger Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 50-50 ειναι πανω-κατω αν καταλαβαινω σωστα ο λογος καθαρου gameplay- qte Hollow; Εdit. Tωρα ειδα οτι το εχεις ηδη απαντησει. Και εις βαρος του καθαρου gameplay μαλιστα.
D.Luffy Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Στην τελικη ποιο παιχνιδι θα προτιμησεις?Ενα που κραταει 6 ωρες και μετα δεν εχεις να κανεις τιποτε αλλο ή ενα που μπορεις να ασχοληθεις μαζι του για 20+ ωρες διαρκεια που ξεπερναει ακομα και τα φυσιολογικα single player παιχνιδια?Δεν χρειαζεται να μιλαμε για το the order ή to GZ συγκεκριμενα. Εξαρτάται εαν θέλω να περάσω απλά το χρόνο μου ευχάριστα ή εαν θέλω να κάτσω να ασχοληθώ σοβαρά με κάτι. Αυτό μπορεί να αλλάζει σε καθημερινή βάση. Και στις δυο περιπτώσεις θα το ευχαριστηθώ το ίδιο. Το τι θα προτιμήσουμε είναι κάτι πολύ υποκειμενικό για τον καθένα μας παιδιά. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να βγάλουμε εύκολα συμπέρασμα. Το πόσο διαρκεί κάτι όμως από την αρχή μέχρι το τέλος υπό φυσιολογικές συνθήκες είναι αρκετά αντικειμενικό και από κει και πέρα ο καθένας αποφασίζει σύμφωνα με τα κριτήρια του. Όσο αναφορά για την τιμή, έχει τύχει να παίξω μεγάλο σε διάρκεια τίτλο και κυριολεκτικά να παρακαλάω να τελειώσει (RE6) και να λυπάμαι τα λεφτά που έδωσα, όπως και έχει τύχει να παίξω κάτι με μικρή διάρκεια και να μείνω περισσότερο ευχαριστημένος στο τέλος.
ADHD Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Ε θα παρουμε median/mode η οτι αλλο θες οχι average για να βγαλουμε τα extreme values εφοσον υπαρχουν, δεν ειναι εκει το προβλημα.. 1
ikaruga24 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Για χρονους τελειωματος εδω ειναι καπως αντικειμενικο: http://howlongtobeat.com/ Το συγκεκριμένο site είναι τουλάχιστον αστείο. Οι χρόνοι που έχει για τα περισσότερα παιχνίδια που έχω παίξει και με τον τρόπο που παίζω τα παιχνίδια εγώ μεταξύ τους είναι εντελώς λάθος. Παράδειγμα ας πάρω το Shin megami 3 και shin megami 4. Και τα δυο παιχνίδια τα έχω παίξει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο (παίρνω τον χρόνο μου δηλαδή να χαρώ το δημιούργημα και το όλο artwork) και ενώ γράφει για το SMT 4 ότι έχει 42 ώρες και το SMT 3 στις 52.5 ώρες δεν πρόκειται να δεις τόσο χαμηλά το ρολόι ούτε για το ένα αλλά ούτε και για το άλλο. Ειδικά για το SMT 4 είναι στα πρόθυρα παραπληροφόρησης δεδομένου ότι είναι ποιο μεγάλο από το SMT 3 σε όλα του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα