seithan Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2015 Στα 8000 περνεις 5-7fps μόνο από την μνήμη.
Alex21121988 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Το θέμα δεν είναι όμως να παίρνεις fps στα max αλλά στα mins που εκεί όντως βοηθάνε. Oc για ποιο/ποια games αλήθεια; Εδώ οι 960 στα 1080p τα περισσότερα games τα τρέχουν avg από 45fps και πάνω στα ultra settings. Και όταν η gpu σου βγει σιγά σιγά outdated (μοιραίο είναι) σιγά μην σε βοηθήσει το oc πουθενά. Τώρα αυτό με το boost που έχει αναφερθεί πιο πίσω, δεν το καταλαβαίνω. Τι στο καλό παίζει με αυτό; Δεν παίζουν τα ίδια νούμερα και ας μιλάμε για πανομοιότυπα συστήματα; wtf δηλαδή.. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Στα 8000 περνεις 5-7fps μόνο από την μνήμη. Πολυ γενικο και αοριστο αυτο που λες και δεν ισχυει. Εξαρταται απο αναλυση,φιλτρα,υφες και γενικοτερα ποσο bandwidth limited καταστασεις εχουμε ανα παιχνιδι. Και φυσικα απο την αρχιτεκτονικη της καρτας σου και τι διαυλο εχει περα απο την ταχυτητα των μνημων και τον τυπο τους και ποσο αρμονικα συνεργαζεται και αποδιδει σε συνδυασμο με το θεωρητικο memory bandwidth της.
Ailuros Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Πολυ γενικο και αοριστο αυτο που λες και δεν ισχυει. Εξαρταται απο αναλυση,φιλτρα,υφες και γενικοτερα ποσο bandwidth limited καταστασεις εχουμε ανα παιχνιδι. Και φυσικα απο την αρχιτεκτονικη της καρτας σου και τι διαυλο εχει περα απο την ταχυτητα των μνημων και τον τυπο τους και ποσο αρμονικα συνεργαζεται και αποδιδει σε συνδυασμο με το θεωρητικο memory bandwidth της. Σε γενικές γραμμές σε όλες τις κάρτες γραφικών (πλην σπάνιων εξαιρέσεων όπου κάτι δεν πάει καλά) το μεγαλύτερο μέρος αύξησης επιδόσεων έρχεται από την υπερχρονισμό πυρήνα παρά από τον υπερχρονισμό μνήμης. Καθαρά χάρην παραδείγματος αν υπερχρονίσεις μια κάρτα πυρήνα ΚΑΙ μνήμη κατά 15% και βγάλεις =/<15% μεγαλύτερες επιδόσεις το πιθανότερο είναι το 10% να το δίνει ο πυρήνας και το υπόλοιπο η μνήμη (πάντα σε μέσο όρο). Αποκλίσεις υπάρχουν φυσικά στα ποσοστά και στις αναλογίες αλλά κατά ουσία σε μια GPU που δεν περιορίζεται από το εύρος μνήμης της τα αποτελέσματα είναι λίγο πολύ σε αυτά τα επίπεδα. Αυτό κυρίως για την συμμετοχή του φίλου από την Κέρκυρα παραπάνω ο οποίος έχει δίκιο.
d4ydr33m3r Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Σε γενικές γραμμές σε όλες τις κάρτες γραφικών (πλην σπάνιων εξαιρέσεων όπου κάτι δεν πάει καλά) το μεγαλύτερο μέρος αύξησης επιδόσεων έρχεται από την υπερχρονισμό πυρήνα παρά από τον υπερχρονισμό μνήμης. Καθαρά χάρην παραδείγματος αν υπερχρονίσεις μια κάρτα πυρήνα ΚΑΙ μνήμη κατά 15% και βγάλεις =/<15% μεγαλύτερες επιδόσεις το πιθανότερο είναι το 10% να το δίνει ο πυρήνας και το υπόλοιπο η μνήμη (πάντα σε μέσο όρο). Αποκλίσεις υπάρχουν φυσικά στα ποσοστά και στις αναλογίες αλλά κατά ουσία σε μια GPU που δεν περιορίζεται από το εύρος μνήμης της τα αποτελέσματα είναι λίγο πολύ σε αυτά τα επίπεδα. Αυτό κυρίως για την συμμετοχή του φίλου από την Κέρκυρα παραπάνω ο οποίος έχει δίκιο. Μολις τεσταρα 4 παιχνιδια με την Ti σε 4k και ceteris paribus, δηλαδη ρυθμισεις παιχνιδιου και χρονισμους πυρηνα σταθερους και αλλαζοντας μονο την μνημη απο εργοστασιακους χρονισμους σε 7800MHz effective(+400) τα κερδη ηταν τα ακολουθα. Shadow of Mordor : 1 fps που αντιστοιχει σε 0.8% των avg fps Witcher 3 : 0.2fps που αντιστοιχει σε 0.01% που ειναι και στα ορια του στατιστικου λαθους Batman : 1.3 fps που αντιστοιχει στο 0.4% AC:U 1.2fps που αντιστοιχει στο 3% και ηταν το μονο που εδωσε και καποια κερδη αξια αναφορας. Θα ορκιζομουν οτι η ιδια ιστορια επαναλαμβανεται και με αλλα παιχνιδια, αλλα αν δεν κανω κατι τραγικα λαθος δεν νομιζω οτι θα βρω αλλα αποτελεσματα και δη στην συντριπτικη πλειοψηφια τους στο ~5% για να αποτελουν δηλαδη την νορμα και οχι την εξαιρεση. Το ιδιο συνεβαινε και με τα μικρα Maxwell που ειχα απο προσωπικη εμπειρια. Αντιθετως αν αυξησω τον πυρηνα κατα 25% σε χρονισμους τα κερδη σε αποδοση ειναι απο 15-25% χαλαρα ανεξαρτητως μνημων. You get the point προσωπικα απο μνημες ειδικα στην αρχιτεκτονικη Maxwell εγω δεν βλεπω τετοια νουμερα. Βεβαια για να ειμαι σωστος ο Seithan αναφερθηκε σε 5-7fps τα οποια αν τα δεις σαν ποσοστο σε 1080p λογου χαρη, μπορει να αντιστοιχουν σε ενα παιχνιδι με 100+fps μεσο ορο σε ενα 5% περιπου διαφορα σε αποδοση. Που και παλι ειναι πολυ με βαση τα δικα μου ευρηματα αλλα οχι απιθανο. Να μην πω οτι θες πολυ δυνατη gpu για να δεις τετοιες διαφορες ακομη και σε 1080p στα περισσοτερα παιχνιδια.
parlapipas25 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Ποσο oc πρεπει να γινει η 970 g1 για να φτασει την 980 γνωριζει κανεις; Αυτη την στιγμη την εχω +130 πυρηνα και +250 μνημη χωρις ρευματα και μου ειναι σταθερη.
parlapipas25 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 +200 πυρήνα/μνήμη.+200 πυρηνα και να ειναι stable η καρτα πολυ δυσκολο μου φενεται :/
d4ydr33m3r Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 +200 πυρηνα και να ειναι stable η καρτα πολυ δυσκολο μου φενεται :/ Πανε και 1300+ ανετα οι 970 ειδικα με καλη ψυξη, οποτε δοκιμασε το.
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 +200 πυρηνα και να ειναι stable η καρτα πολυ δυσκολο μου φενεται :/ Εύκολα πάνε, εκτός και αν boost-άρει πολύ από τη μάνα της η δικιά σου, γενικά με 1500/7800 έχεις επιδόσεις 980.
parlapipas25 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Η δικια μου χωρις οc αν θυμαμαι καλα μπουσταρει στα 1404,οποτε με +130 ειμαι καλα. Εγω νομιζα οτι ολες οι g1 μπουσταρουν το ιδιο.
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Όχι, κάθε κομμάτι boost-άρει διαφορετικά.
Ailuros Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Μολις τεσταρα 4 παιχνιδια με την Ti σε 4k και ceteris paribus, δηλαδη ρυθμισεις παιχνιδιου και χρονισμους πυρηνα σταθερους και αλλαζοντας μονο την μνημη απο εργοστασιακους χρονισμους σε 7800MHz effective(+400) τα κερδη ηταν τα ακολουθα. Shadow of Mordor : 1 fps που αντιστοιχει σε 0.8% των avg fps Witcher 3 : 0.2fps που αντιστοιχει σε 0.01% που ειναι και στα ορια του στατιστικου λαθους Batman : 1.3 fps που αντιστοιχει στο 0.4% AC:U 1.2fps που αντιστοιχει στο 3% και ηταν το μονο που εδωσε και καποια κερδη αξια αναφορας. Θα ορκιζομουν οτι η ιδια ιστορια επαναλαμβανεται και με αλλα παιχνιδια, αλλα αν δεν κανω κατι τραγικα λαθος δεν νομιζω οτι θα βρω αλλα αποτελεσματα και δη στην συντριπτικη πλειοψηφια τους στο ~5% για να αποτελουν δηλαδη την νορμα και οχι την εξαιρεση. Το ιδιο συνεβαινε και με τα μικρα Maxwell που ειχα απο προσωπικη εμπειρια. Αντιθετως αν αυξησω τον πυρηνα κατα 25% σε χρονισμους τα κερδη σε αποδοση ειναι απο 15-25% χαλαρα ανεξαρτητως μνημων. You get the point προσωπικα απο μνημες ειδικα στην αρχιτεκτονικη Maxwell εγω δεν βλεπω τετοια νουμερα. Βεβαια για να ειμαι σωστος ο Seithan αναφερθηκε σε 5-7fps τα οποια αν τα δεις σαν ποσοστο σε 1080p λογου χαρη, μπορει να αντιστοιχουν σε ενα παιχνιδι με 100+fps μεσο ορο σε ενα 5% περιπου διαφορα σε αποδοση. Που και παλι ειναι πολυ με βαση τα δικα μου ευρηματα αλλα οχι απιθανο. Να μην πω οτι θες πολυ δυνατη gpu για να δεις τετοιες διαφορες ακομη και σε 1080p στα περισσοτερα παιχνιδια. Με μία πρόταση το νόημα είναι ότι μόνο ο υπερχρονισμός μνήμης φέρνει σχεδόν πάντα πολύ ταπεινότερα αποτελέσματα από τον υπερχρονισμό πυρήνα. Τα ποσοστά ήταν καθαρά ενδεικτικά.
d4ydr33m3r Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Με μία πρόταση το νόημα είναι ότι μόνο ο υπερχρονισμός μνήμης φέρνει σχεδόν πάντα πολύ ταπεινότερα αποτελέσματα από τον υπερχρονισμό πυρήνα. Τα ποσοστά ήταν καθαρά ενδεικτικά.Δατ γουος μαι ποιντ αζ γουελ αγαπητέ μου φιλε! Τα τεστ μου ηταν με υπερχρονισμενο πυρηνα στις συγκρισεις (+250MHz). Ετσι απο περιεργεια δοκιμασα και Mordor σε 1080p τωρα που ειναι 100+fps avg, και παλι τα ιδια.. 1fps το πολυ διαφορά..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα