Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν καταλαβαίνει ο κόσμος, είναι απλή λογική. Αν έχει ρεαλιστικά γραφικά ένα παιχνίδι, σε βάζει πιο πολύ μέσα, αν δεις το Metro με Ps2 γραφικά θα σ' αρέσει το ίδιο ; ΟΧΙ, εκτός και αν ανήκεις σε άτομα με ειδικές ανάγκες που λένε ότι δεν βλέπουν διαφορές από τα 30 στα 60FPS.

 

Και το χειρότερο απ' όλα είναι ότι παλιότερα, έδινες 6-7 κατοστάρικα για GPU, αλλά τα κοπάναγες όλα Ultra και έβλεπες παπάδες. Πλέον δίνεις 1000+ και βλέπεις κονσολογραφικά και το μόνο που σε ''παρηγορεί'', είναι το 4Κ..Για μένα Νεκτάριε καλύτερα που το παράτησες το άθλημα, δεν αξίζει πλέον όσο παλιότερα..

 

Το gameplay σαν χειρισμός, είναι στάσιμο εδώ και χρόνια παίζουμε με keyboard/mouse και με controller. Του χρόνου με το Oculus Rift θα δούμε διαφορά καλή, αλλά με τις απαιτήσεις που θα 'χει θα πετσοκόβεις κάμποσα πράγματα στον οπτικό τομέα. Βέβαια λένε ότι με το OR ζεις και με χαμηλότερα settings.

 

Γιατί άραγε το λένε αυτό για το τελευταίο; ;)

Το fov δεν είναι η γωνία;

 

FoV = fileld of view? γιατί φαρτ ον βίνεγκαρ μάλλον δεν είναι :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η ανάλυση όχι τόσο, αλλά το FoV είναι.

Και 1000 αλλα δυο μετράνε

Από μικρό παιδί πάντως εκμεταλλευόμουν την μεγαλύτερη ανάλυση, για να βλέπω στην γωνία ένα πιξελάκι = ένας αγκώνας κάποιου πίσω από τη γωνία…

Για αυτό είπα ΙΜΗΟ

Γιατί εμένα μου έχει χρησιμεύει σε πολλές ~μάχες~ :P

Από εκεί και πέρα καθένας έχει και το στιλ του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά να πάθουν, έφαγαν ψωμί από τους PC Gamers και μας έδειξαν middle-finger από το Crysis 2 και μετά.

 

Συμφωνούμε, αλλά δεν είναι να τραγικό να αγοράζεις Titan X και η μόνη διαφορά με το Ps4 να 'ναι η μεγαλύτερη ανάλυση και τα frames ; Άσε να δούμε που θα πάει η φαντασία τους με το VR, θα κάνει μεγάλο άλμα πιστεύω.

 

Δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσο μικρή η διαφορά μεταξύ ενός high end PC και μιας σύγχρονης κονσόλας, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Ο JC μπορεί να κάνει μια προσπάθεια με VR αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος για την επιτυχία του.

 

Και για να είμαι λίγο πιο ακριβοδίκαιος ότι ισχύει για την Crytek παραπάνω ίσχυε και για την iD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FoV = fileld of view? γιατί φαρτ ον βίνεγκαρ μάλλον δεν είναι :D

Εγώ ως fov ξέρω αυτό. Τώρα, αν υπάρχει κάτι άλλο, συγχωρέστε με, δεν το γνωρίζω. 

 

The field of view is usually given as an angle for the horizontal or vertical component of the FOV. A larger angle indicates a larger field of view,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 1000 αλλα δυο μετράνε

Από μικρό παιδί πάντως εκμεταλλευόμουν την μεγαλύτερη ανάλυση, για να βλέπω στην γωνία ένα πιξελάκι = ένας αγκώνας κάποιου πίσω από τη γωνία…

Για αυτό είπα ΙΜΗΟ

Γιατί εμένα μου έχει χρησιμεύει σε πολλές ~μάχες~ :P

Από εκεί και πέρα καθένας έχει και το στιλ του

 

Το Field of View κάνει αυτό που λες, όχι η ανάλυση τόσο..Βέβαια σε 21:9 ανάλυση βλέπεις πιο πολλά δεξιά και αριστερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Field of View κάνει αυτό που λες, όχι η ανάλυση τόσο..Βέβαια σε 21:9 ανάλυση βλέπεις πιο πολλά δεξιά και αριστερά.

 

το FoV είναι λ.χ. 120 μοιρες ή 170 αμβλεία γωνεία οριζόντια - δεν είπα οτι δε βοηθάει , βοηθάει

σου δείχνει τους δεξια και αριστερά οχτρους

 

Αλλο λεω λογο μεγαλήτερης ανάλυσης ... όσο μεγλαήτερη αναλυση τοσο πιο εύκολα βλέπεις καποιον που κρύβετε στην μπροστα σου γωνεία ... το πιξελάκι του χερίου του θα εμφανιστεί, και θα ξέρεις οτι είναι εκει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ως fov ξέρω αυτό. Τώρα, αν υπάρχει κάτι άλλο, συγχωρέστε με, δεν το γνωρίζω. 

 

The field of view is usually given as an angle for the horizontal or vertical component of the FOV. A larger angle indicates a larger field of view,

 

Το γωνία ψιλομπερδεύει στην κατά πολύ πιο πλούσια γλώσσα μας από τις αγγλικούρες :P Οι 180 μοίρες που πιάνει το θεωρητικό οπτικό πεδίο μας μείον πάντα την στραβομάρα του καθένα μας ;) ΄Η πιο απλά ότι είχαν προβλέψει οι αρχαίοι υμών πρόγονοί μας όταν σχεδιάζανε/χτίζανε τον Παρθενώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος μου παίξει σε 4k σε τηλεόραση σε 5 μέτρα απόσταση έχει πάει η χρησιμότητα της ανάλυσης περίπατο.

Oh lawd Jesus nooo!

 

Δωστε γραφικα στο λαο ρε..

Παντως περα απο την niche market με τις Τατιανες αν συνυπολογισεις και τον πληθωρισμό ειναι περιπου ίδιες οι τιμές. . Και τοτε υπηρχαν παιχνιδια που γονατιζαν τα παντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα με τα crashes που ειχα δεν εφταιγε ουτε το OC ουτε τιποτα η δευτερη οθονη με dvi-d ηταν το προβλημα για καποιο λογο, την εβαλα στην igpu οποτε η 970 εχει μονο την main και απο τοτε δεν εχω κανενα προβλημα. Το λεω σε περιπτωση που καποιος αντιμετωπισει το ιδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γωνία ψιλομπερδεύει στην κατά πολύ πιο πλούσια γλώσσα μας από τις αγγλικούρες :P Οι 180 μοίρες που πιάνει το θεωρητικό οπτικό πεδίο μας μείον πάντα την στραβομάρα του καθένα μας ;) ΄Η πιο απλά ότι είχαν προβλέψει οι αρχαίοι υμών πρόγονοί μας όταν σχεδιάζανε/χτίζανε τον Παρθενώνα.

Οκ, το ίδιο λέμε. Γωνία όρασης, πεδίο όρασης κλπ. :-D Τις οπτικές διορθώσεις του Παρθενώνα τις γνωρίζω αρκετά καλά, ωραίο οφτόπικ θέμα.

 

Πάντως, όσο μεγαλώνει η γωνία του FOV, βλέπεις μεν μεγαλύτερη πληροφορία στα πλάγια, αλλά στο κέντρο τα αντικείμενα δε μικραίνουν/απομακρύνονται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά τότε γονάτιζαν τα πάντα με εφέ που μέτραγαν, τώρα γονατίζουν με τρίχες(TressFX/HairWorks) :D

Ενταξει δεν λες και τιποτα τις καλυτερες και πιο λεπτομερεις φωτοσκιασεις που θελουν τρομερη υπολογιστικη ισχυ, τις tesselated surfaces, τις πιο λεπτομερεις υφές και το καλύτερο AO π.χ.. Σίγουρα οι διαφορές όσο προχωράμε δεν βγάζουν ματι οπως παλιοτερα που γινονταν αλματα τεχνολογικα (και πως να μην γινονταν με ανύπαρκτα 3D γραφικα) αλλα παω στοίχημα οτι αν πας να παιξεις ενα παιχνιδι του 09 ή του 10 θα δεις οτι οντως υπαρχει διάφορα στο φωτορεαλισμο και πραγματική. . Οι τριχες δεν ειναι κακοδεχουμενες για εμενα,αλλα το ποσο στοιχίζουν και κυριως το οτι αποτελουν "αποκλειστικοτητες" ειναι μακακια οπως και να το κανουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες φωτοσκιάσεις ρε 'συ ; Samaritan 2011, ακόμα στα παιχνίδια δεν βλέπουμε έτσι..Έχουν βάλει κάνα δυο χαζαμαρούλες μόνο από 'κει..Το Bokeh DoF και τα Light Shafts, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι με λίγα λόγια..Advanced terrain tessellation διαφήμιζε η CDPR στην E3 και τελικά το αφαίρεσαν..Όπως και πολλά άλλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α καλα με το τι βλεπεις στα tech demo πας εσυ; Εδω παιχνιδια δειχνουν 3 χρόνια πριν και μόλις βγαίνουν ειναι 2 σκαλες downgraded :P

Δεν είναι μόνο τα light shafts και το DoF ειναι και τα ολο και καλυτερα και πιο ρεαλιστικα soft shadows και τα ολο και λιγοτερα pre baked fx στα καλα παιχνιδια..

Αντε βαλε state of the art light/shadows και advanced tesselated surfaces σε αχανεις κοσμους και χαρτες οπως το W3 ή το AC:U με τόσους NPCs.. Δεν ειναι τοσο απλα τα πράγματα οπως ενα tech demo που ειναι απλα φτιαγμένο να εντυπωσιασει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...