Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φτιαχτηκε το stuttering μετα τους 347.25 

 

Yπαρχει ακομα σε single card και σε AMD και σε NVIDIA. 

 

Δεν εχω δοκιμασει το 1.9 patch εαν κοψανε κατι αλλο και το εφτιαξαν  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εχει τα microstuttering του το FC4 αλλα η Dunia ειναι μαλλον το θεμα, γιατι μου το εκανε και σε single και σε SLi και σε 1440/2160p

 

Μα ναι ειναι θεμα του engine. Το SLI ειναι μπομπα.

Αφήστε το big boss αυτος εχει παντρευτεί το stutter και μονο απο την 4K TV που εχει.  :-D

 

Εαν θες να παιξεις σωστα το Far Cry 4 θα κανεις το κολπακι ειτε single ειτε sli, ειτε 4gb ram ειτε 24gb ram :-D . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα περισσότερα παιχνίδια εδώ και αρκετό καιρό έχουν stuttering, θεωρώ πολύ τυχερούς όσους δεν τον παρατηρούν ιδιαίτερα, προσωπικά και το παραμικρό ''τακ'' που θα κάνει στην κίνηση θα το δω και θα εκνευριστώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yep me too, επισης δεν αντεχω tearing για κανενα λογο.

 

Κατι αλλο τωρα για να επανελθουμε και στο topic. Εχω τα freemake video converter και το xilisoft ultimate οπου μεχρι και καποιους drivers της nvidia (δεν θυμαμαι ακριβως ποιους) ειχα τις επιλογες για το gpu acceleration cuda και βοηθαγε πολυ. Τωρα λεει δεν υποστηριζεται.

 

Τα cuda cores ειναι ενεργοποιημενα απο τo cp της gpu.

 

Διαβασα οτι αν κανεις rollback τους drivers μπορει να φτιαξει.

 

Εγω νομιζω πως οχι γιατι μπηκα στο σαιτ τους και απο οτι φαινεται το προγραμμα εχει μεινει πισω απο μονο του σε ενημερωσεις.

 

Ξερετε κανενα καλο converter(και ευκολο) που να αξιοποιει το cuda? Σε περιπτωση που δεν μπορω να κανω κατι με τα ηδη υπαρχοντα προγραμματα που προανεφερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναγκαστικά δεν γινεται αλλιως....και σε Τitan X με 60gb ram παλι stutter θα εχει!

οπότε όπως κατάλαβες δεν είναι θέμα δύναμης gpu, ούτε και ποσότητας μνήμης, αλλά κακη και πρόχειρη δουλειά επάνω στην μηχανή γραφικών που έστησαν το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

stuttering δεν υπάρχει σε Titan X/sli ούτε σε ACU,ούτε σε FC4 

το ξέρω από τους χρήστες του overclock.net

 

ACU φτάνει 11.5GB VRAM με MSAA αλλά δεν κολλάει καθόλου,με TXAA είναι γύρω στα 8-9. 

 

τυχαίο? δεν νομίζω..... bad port η όχι το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει stutter ούτε για δείγμα(πάντα μιλάω για 4κ ανάλυση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε όπως κατάλαβες δεν είναι θέμα δύναμης gpu, ούτε και ποσότητας μνήμης, αλλά κακη και πρόχειρη δουλειά επάνω στην μηχανή γραφικών που έστησαν το παιχνίδι.

 

 Σε μενα το λες ? Εγω το ξερω!

 

Big Boss ο Τιτανας Χ θα εχει stutter σε far cry 4 σε 1080p... 

 

H 970gtx, 980gtx, 290X εχουν stutter σε 1080p.... Noμιζεις οτι θα γλυτωσει ο Τιτανας  :-D  ?

Επειδη κανει 1200 ευρω  :-D

 

Far Cry 4 σε 4Κ με το κολπακι παλι το SLI 970gtx (1500/8000) που δοκιμασα παλι βεντουζωνει ασχημα τον Τιτανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι θέμα κάρτας το stuttering στα παιχνίδια(Εκτός και αν βάλεις εξωπραγματικές ρυθμίσεις) αλλά θέμα του engine τους..

 

κι αν από ultra γυρίσεις σε high...γιατί όλα κυλούν ομαλότατα ;

 

γιατί απλώς τόσο αντέχουν τα μοτόρια μας...

 

δηλαδή απλώς γιατί πληρώσαμε σα μ@%ς τις δήθεν ευκαιρίες....για 10~20fps πάνω απ'τις προηγούμενες κάρτες μας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή γιατί το παιχνίδι έχει θέμα με το streaming στα Ultra textures(Far Cry 4).

 

και στο dying light και στο watch dogs και assassin's creed un...

 

δεν λέω μόνο για 970..κ για την 980 τα ίδια παίζουν πάνω κάτω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα ρωτήσεις κάποιους που έχουν titan στο overclock.net θα δεις τι θα απαντήσουν.

Δεν υπάρχει ίχνος stuttering σε κανένα παιχνίδι,ούτε σε αυτά της ubilol ακόμα και με 8X MSAA.

 

Όλα οφείλονται στη vram.Σε 1080π δεν υπάρχει stutering. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφως και οφειλεται το μεγαλυτερο ποσοστο στην vram και στα κακιστα ports λογω των κονσολων και της αχρειαστης μνημης που εχουν πεταξει τα παντα μεσα, αυτο οποιος γνωριζει τα βασικα το καταλαβαινει και το εχουμε τονισει πολλες φορες, οταν αλλοι ακομη εψαχναν αλλες δικαιολογιες. Δεν συμβαινει ομως αυτο με ολα τα παιχνιδια, και αυτο ειναι εμφανεστατο.. Π.χ οταν σε 1080p υπαρχει stuttering και ειδικα χωρις AA οτι ειναι θεμα μηχανης αυτο, ειναι βουλωμενο γραμμα. Ειναι αστειο και μονο που το συζηταμε ετσι; 1+1=2 αυτα τα μαθαιναμε πριν 10 χρονια οχι τωρα.. Υπαρχουν καποια λογικα πλαισια που μια συγκεκριμενη αναλυση με συγκεκριμενα δειγματα εξομαλυνσης και υφες μπορει να κινηθει ενα παιχνιδι σε θεμα μνημης, οσο αλογιστα χρησιμοποιημενη και να ειναι αυτη.. Μερικοι μιλατε για την υπερ του δεοντος υπερβολικη μνημη λες και δεν εχετε ξαναπαιξει παιχνιδια. Και να ειχαμε και ασυμπιεστες υφες σε ολες τις περιπτωσεις να πω παει το παλιαμπελο..

Ουτε σημαινει οτι θα πληρωσω αδρα τα 12GB βεβαια και μονο που το λεω γελαω!!! Μιας way overpriced καρτας φυσικα ειδικα οταν σε κανα διμηνο θα μπορω να εχω αρκετη παραπανω αποδοση και ας βολευτω με τα τσουρουδικα 6.. (Mercy God)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...