Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι εννοείς ;

 

Απο το προγραμμα της MSI θα εννοει που εχει επιλογες...

 

Παντως εαν θελει καποιος να βρει πανω κατω την αποδοση της Τιταν Χ μπορει να παρει τα FPS της REFERENCE 980gtx και της 960 GTX να τα προσθέσει και απο την σουμα θα αφαιρει ενα ποσοστο 12,5% 

Δηλαδη 

 

Dying Light 1440p

980gtx 54 fps 

960gtx 31 fps 

οποτε GTX Titan X (54+31)= 85  - 85x12,5% = 75 fps

 

GTX Titan X -> 75 fps

980 GTX -> 54 fps

970 GTX -> 48 fps

 

απο guru 3d

Επεξ/σία από Titanomaxos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως 2*970/980 δεν είναι.

 

 

Καλη θα ειναι αλλα θα την καταστρέφει το tdp limit. 

 

Dying Light 1440p

GTX Titan X -> 75 fps

980 GTX reference-> 54 fps

970 GTX reference-> 48 fps

 

Nα θυμίσω οτι το GTX Titan ειχε tdp throttle με 110% το tdp του με το nvidia bios στις default συχνότητες.  :-D

skynet bios σκοτωνε η καρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως 2*970/980 δεν είναι.

 

 H GTX580 ήταν γύρω στα 42+% μέσο όρο γρηγορότερη από την 560Ti και η GTX780Ti γύρω στα 45+% από την GTX680 πάντα σε μέσο όρο. Και ούτε ήταν ποτέ διπλάσιες οι επιδόσεις. Αυτή τη φορά η διαφορά θα είναι μια στάλα κάτω από το 40%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά τα φράγκα για ένα ~40%. Του χρόνου που θα βγει το Pascal@16nm τα ξαναλέμε :)

 

Ο Πασχάλης έχει σχεδόν ίδια ALUs με τον ΚΑΙΦΕ και το μόνο "επαναστατικό" είναι η στοιβαγμένη μνήμη που θα την έχουμε δει κάνα χρόνο πριν στο Fiji.

 

Tώρα για το 40% διαφορά επιδόσεων θέλεις να το παραλληλίσουμε με διαφορές επιδόσεων και τιμών με κάποια premium CPUs π.χ.; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 H GTX580 ήταν γύρω στα 42+% μέσο όρο γρηγορότερη από την 560Ti και η GTX780Ti γύρω στα 45+% από την GTX680 πάντα σε μέσο όρο. Και ούτε ήταν ποτέ διπλάσιες οι επιδόσεις. Αυτή τη φορά η διαφορά θα είναι μια στάλα κάτω από το 40%.

 

Ailure λαθος το βλεπεις! Κοιταμε γενιά με γενια....

 

Γιατι το τοπ KEPLER (780ti gtx) ηταν 110%  καλυτερο απο το τοπ FERMI (580 gtx).

 

image.jpg

image.jpg

 

Το τοπ MAXWELL (οποιο και εαν ειναι αυτο στο τελος της γενιας του) δεν θα ειναι 100% (ουτε 60% αλλα λεμε) καλυτερο απο το τοπ KEPLER (780ti GTX).

 

Mαλλον πεξανε ρολο τα nm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ailure λαθος το βλεπεις! Κοιταμε γενιά με γενια....

 

Γιατι το τοπ KEPLER (780ti gtx) ηταν 110%  καλυτερο απο το τοπ FERMI (580 gtx).

 

 

 

 

Το τοπ MAXWELL (οποιο και εαν ειναι αυτο στο τελος της γενιας του) δεν θα ειναι 100% (ουτε 60% αλλα λεμε) καλυτερο απο το τοπ KEPLER (780ti GTX).

 

Mαλλον πεξανε ρολο τα nm

 

Εμένα το λες; Στον Psycho πες το που είπε ότι δεν φτάνει τις διπλάσιες επιδόσεις ένας Τιτάνας Χ έναντι μιας 970/980. Και να θέλανε πως να το κάνουν όταν υπάρχει μόνο 50% διαφορά μονάδων από GM204 σε GM200;

 

Kαι ναι για το παραπάνω παίξανε σαφώς ρόλο τα πρωτόκολλα κατασκευής. Αρχικά υπήρχε και ένα 32nm ανάμεσα σε 40 και 28nm. ΄Οταν κατάργησε η TSMC τα 32nm οι ISV άλλαξαν και το roadmap τους και επωγελήθηκε κυρίως το Kepler.  ΄Οσο ζούσαν τα 32nm ακόμα υπήρχε mid life kicker σειρά GeForce το οποίο ήταν υπεραπλουστευμένα το front end Fermi & ALUs Kepler για 32nm και μετά στα 28 είχαν προγραμματίσει το Kepler ολοκληρωμένα όπως το ξέρουμε σήμερα.

Ε ναι, δεν θα μπορούσε να πάει παραπάνω αφού και η Titan X στα 28nm είναι.

 

Kαι 16FF να ήταν στην καλύτερη να είχε το GM200 τις FP64 μονάδες που αρχικά περιμέναμε. Τα πρωτόκολλα πλέον όχι μόνο καθυστερούν αλλά δεν επιτρέπουν και τόσο μεγάλες διαφορές με τόση άνεση χάρη στην κατανάλωση. Μπορεί να είναι κακό παράδειγμα γιατί το 20SoC/TSMC είναι προβληματικό αλλά οι ISV GPU δεν το ακούμπησαν γιατί ενώ θεωρητικά επιτρέπει μέχρι και 1,9x φορές τον αριθμό transistors/mm2 η κατανάλωση είναι τόσο υψηλή που δεν θα απείχε και πολύ απ΄τα 28nm.

 

Tα 16/14 FinFET πρωτόκολλα βελτιώνουν τα πράγματα αλλά μην περιμένεις και θαύματα και ούτε σημαίνει ότι επειδή αφήσανε τα 20nm στην άκρη ότι με τα 16/14FF θα έχουμε ανάλογες διαφορές όπως 40nm-->28nm. ΄Οσοι έχουν τέτοια εντύπωση καλό θα κάνουν να το ξεχάσουν.

Ο Πασχάλης(Αντίστοιχη 970) δεν θα έχει επιδόσεις Titan X ας πούμε ;

 

Που να ξέρω από τώρα πόσες μονάδες θα χώσουν σε μια υποθετική GP204; To σημαντικό εδώ είναι ότι δεν φαίνεται να έχουμε μεγάλες αυξήσεις επάρκειας από την ίδια αρχιτεκτονική, αλλά περισσότερο από την αύξηση μονάδων, τα οφέλη του μικρότερου πρωτοκόλλου και το πολύ υψηλό εύρος το οποίο δεν είμαι καν σίγουρος αν για την αρχή θα πάει πιο χαμηλά από το high end.

 

Ρωτήστε ένα engineer να σας το επιβεβαιώσει: στατιστικά οι αυξήσεις επάρκειας είναι συνήθως κατά 80% από την αρχιτεκτονική και ένα μόλις 20% από το πρωτόκολλο κατασκευής και αυτό φυσικά ισχύει και για την περίπτωση Κepler.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια προβλεψη για το αρχείο οταν βγουν...


 


Dying Light 1440p με νουμερακια απο την βαση του guru 3d


 


GTX Titan X -> 73-75 fps


980Ti -> 68-70 fps


390X -> 64-67 fps


980 GTX reference-> 54 fps


970 GTX reference-> 48 fps


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μια προβλεψη για το αρχείο οταν βγουν...

 

Dying Light 1440p με νουμερακια απο την βαση του guru 3d

 

GTX Titan X -> 73-75 fps

980Ti -> 68-70 fps

390X -> 64-67 fps

980 GTX reference-> 54 fps

970 GTX reference-> 48 fps

 

Εγώ πάλι να σου πω αγαπητέ ότι αυτό το ελάχιστο ποσοστό που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτή την κάρτα,αφου θα δωσουν αυτο το γενναιο ποσο,ειδικα για παιχνιδια δεν προκειται να ασχοληθουν καν με το ποσο αποδιδει η καρτα σε σχεση με τις φθηνοτερες καρτες,και προφανώς για αναλυση πιο πιθανον να κοιταζουν σε 4κ που εχει καποιο νοημα κυριως μας και θελουν να δουν αυτο το Premium σε σχεση με τους υπολοιπους,και το λεω αυτο γιατι τα 1440p monitor πλεον ξεκινανε απο τα 310ευρω(Dell U2515)ή απο τα γνωστα κορεατικα monitor.

 

Εγω πχ σκεψου οτι και την 970 που πηρα την θεωρω υπερβολη,παρολο που ειμαι στην παραπανω αναλυση κυριως λογω των Console ports που βγαζουν οι εταιριες,και ειδικα λογω των πολλων προβληματων που παρουσιαζονται και τελευταια(βλεπε Dying Light με Amd,Lords of The Fallen που σε αρκετους δεν παιζει καν το παιχνιδι,AC Unity με τα γνωστα θεματακια κλπ κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...