Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απορω γιατι τις κραταμε και δεν τις πουλαμε στα κοράκια που περιμενουν  :-D

 

Ξαφνικά ολοι εχουν 4Κ monitor και maxαρουν και το resolution scale στο BF 4  :devil:

 

Capture.jpg

 

Εχει παρει κωμικοτραγικες διαστασεις το ολο θεμα...

Δημοσ.

Χμμ....Πάει καλύτερα από αυτό που πόσταρε το computerbase αλλά αυτό λογικά οφείλεται στο ότι εσύ έκανες O/C.Σαν την 980 δεν πάει πάντως..

επειδη οπως σου ειπα psycho,μην στηριζεις την αποψη σε βιντεο απο reviewers αλλα απο χρηστες.Ο reviewer εχει εναν σκοπο,καλο η κακο.Ο χρηστης εχει σκοπο να δειξει τι συμβαινει πραγματικα.

Και το fc4 και unity δεν χρειαζονται την 970 για να εχουν stuttering.Το καταφερνουν πολυ καλα απο μονα τους

Δημοσ.

Η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών ισχυρίζονται ότι για την ώρα δεν έχουν πρόβλημα. Το να του επιτίθεσαι σε αυτή την περίπτωση ούτε κόσμιο είναι, ΔΕΝ σε τιμά και δεν είναι και σύμφωνο με τους κανόνες. Αν έχεις οποιοδήποτε στοιχείο να το αντιτάξεις ελεύθερα αλλά πάντα στα πλαίσια μιας πολιτισμένης συζήτησης. Ξεφεύγει αυτή από τα μεμπτά όρια; Ούτε η μάνα μου η ίδια δεν το γλυτώνει το ban.

 

Για το τελευταίο το να πετάξουν τα δεδομένα στην μνήμη συστήματος είναι λογικότερο ΟΣΟ βρίσκουν να κάνει κάτι η GPU για να ξεπεραστεί η καθυστέρηση πρώτης πρόσβασης. Αν δεν υπάρξει τότε αναγκαστικά πάνε στο αργό τμήμα της μνήμης GPU. Το αστείο είναι ότι όλα τα παιχνίδια σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις χρησιμοποιούν μνήμη συστήματος ακόμα και αν δεν έχει εξαντληθεί η μνήμη της κάρτας γραφικών. Το τραγικό δεν βλέπω στην όλη ιστορία σε αυτό το κομμάτι.

 

Τραγική είναι μόνο η λανθασμένη αναφορά προδιαγραφών και ένα από τα πιο ηλίθια ατοπήματα που έχω δει εδώ και δεκαετίες, αλλά αλλουνού παπά ευαγγέλιο αυτό...

Φίλτατε,

Κρατά την παραπάνω ατάκα

 

No amount of experimentation can ever prove me right; a single experiment can prove me wrong.

 

 

Και πραγματικά, δε ξέρω τι άλλο να πώ σε όσους λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα

Και πάνε να το αποδείξουν κιόλας με τα δικά τους ελλιπή τεστ

Το πρόβλημα υπάρχει – είναι τεχνικό –και εσύ το καταλαβαίνεις

Δημοσ.

΄Ολες οι πληροφορίες μπορεί να είναι χρήσιμες, ακόμα και αυτές που περιπλέκονται με σκοπιμότητες. Βασικό είναι ο χρήστης να μπορεί να ξεκαθαρίσει αν οποιαδήποτε καθυστέρηση είναι χάρη στην μνήμη ή άλλων παραγόντων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

On topic,Αιλουρε,γινεται αυτο που ανεφεραν μερικα site? Δηλαδη να παει ο driver στο αργο τμημα της μνημης για να μεινει ελευθερη ολη η 3,5gb?

 

που πηγε το βιντεακι που εξηγουσε την ατακα? :P μου φενεται καποιοι τους αρεσει να προσβαλουν αλλα να μην προσβαλονται

Επεξ/σία από Sakiz105
εύλογη λογοκρισία
Δημοσ.

Φίλτατε,

Κρατά την παραπάνω ατάκα

 

No amount of experimentation can ever prove me right; a single experiment can prove me wrong.

 

 

Και πραγματικά, δε ξέρω τι άλλο να πώ σε όσους λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα

Και πάνε να το αποδείξουν κιόλας με τα δικά τους ελλιπή τεστ

Το πρόβλημα υπάρχει – είναι τεχνικό –και εσύ το καταλαβαίνεις

 

Θα σε συμβούλευα να πάρεις εσύ τις παραπάνω γραμμές μου στα σοβαρά γιατί η προειδοποίηση ήταν αληθινή. Και όχι ΔΕΝ θα σώσουν κανέναν σας οι οποιεσδήποτε φραστικές τούμπες με παντελή έλλειψη στοιχείων. Βάλε μεταφραστή: http://www.forum-3dcenter.org/vbulletin/showpost.php?p=10509270&postcount=2882

 

Ξαφνικά είναι όλα μια συνομωσία και όλοι γίναμε τόσο τεχνικά αδαής που ΔΕΝ ξέρουμε τι βλέπουμε μπροστά μας. Υπάρχει απενεργοποίηση 18.75% φυσικών μονάδων σε μια 970 που έχει για πρώτη φορά σαν αποτέλεσμα να απενεργοποιείται το 12.5% της μνήμης. Κάτω από φυσιολογικές συνθήκες δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί πριν μπουκάρει η μνήμη θα τις έχουν τελειώσει άλλοι πόροι. Δώστε μου απτά παραδείγματα όπου εμφανίζονται σαφέστατα προβλήματα χάρη στην μνήμη για να μπορούμε να τα αναπαράγουμε επιτέλους, γιατί και εγώ απέτυχα προχθές σε μια σειρά βαριών παιχνιδιών πάνω σε μια 970.

 

Για το ότι έδωσαν λανθασμένες προδιαγραφές καλά να πάθουν να πληρώσουνε μέχρι να ματώσουν. Δεν με ενδιαφέρει.

On topic,Αιλουρε,γινεται αυτο που ανεφεραν μερικα site? Δηλαδη να παει ο driver στο αργο τμημα της μνημης για να μεινει ελευθερη ολη η 3,5gb?

 

Δύσκολα να πάει στο αργό τμήμα και εξήγησα ήδη γιατί.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή Αίλουρε από αυτά που γράφεις, καλά καταλαβαίνω,

ότι η κάρτα είναι στην ουσία 3.5 και απλά καρφώσανε πάνω άλλο 

0.5 επειδή το λέει το κουτί?

 

Συγγνώμη αν το έχεις ξαναγράψει και δεν το είδα, απλά

το θέλω λιανά από κάποιον που νιώθει.

 

ps. το anandtech γράφει ότι εκτός από το ότι είναι

δύσκολο να αναπαραχθούν οι συνθήκες για να

μετρηθεί η όποια διαφορά, γράφει ότι είναι δύσκολο 

να ποσοτικοποιήσουν τη διαφορά. τι εννoούν? oeo?

Δημοσ.

Δηλαδή Αίλουρε από αυτά που γράφεις, καλά καταλαβαίνω,

ότι η κάρτα είναι στην ουσία 3.5 και απλά καρφώσανε πάνω άλλο 

0.5 επειδή το λέει το κουτί?

 

Συγγνώμη αν το έχεις ξαναγράψει και δεν το είδα, απλά

το θέλω λιανά από κάποιον που νιώθει.

 

ps. το anandtech γράφει ότι εκτός από το ότι είναι

δύσκολο να αναπαραχθούν οι συνθήκες για να

μετρηθεί η όποια διαφορά, γράφει ότι είναι δύσκολο 

να ποσοτικοποιήσουν τη διαφορά. τι εννoούν? oeo?

 

Υπάρχουν και τα 4 γίγα πάνω. Το τελευταίο 512 κομμάτι της μνήμης του λείπει η σύνδεση από L2 cache προς τον ελεγκτή μνήμης (MC = memory controller).

 

http://www.anandtech.com/show/8935/geforce-gtx-970-correcting-the-specs-exploring-memory-allocation/2

 

GM204_arch_575px.jpg

 

 

Πάνω πάνω τα SM είναι τα clusters. 13 ενεργά. 3 απενεργοποιημένα.

 

Γιατί δεν μπορούν να αναπαραχθούν οι οποιεσδήποτε συνθήκες;

Δημοσ.

Σε είπα νε με τα κάνεις λιανά και με απάντησες σα να είμαι καθηγητής :-D

 

Πιο απλά δεν γίνεται γιατί είναι ήδη τεχνικά πολύπλοκο το θέμα. Έχεις 8 κομμάτια μνήμης με 512ΜΒ το καθένα. Μέχρι τα 7 σύνολο δηλαδή 3.5γίγα έχεις γρήγορη πρόσβαση. Στο όγδοο λείπει η σύνδεση με το υπόλοιπο αμάξωμα και για να την φτάσεις πρέπει να πας μέσω Κολωπετινίτσας.

  • Like 3
Δημοσ.

Θα σε συμβούλευα να πάρεις εσύ τις παραπάνω γραμμές μου στα σοβαρά γιατί η προειδοποίηση ήταν αληθινή. Και όχι ΔΕΝ θα σώσουν κανέναν σας οι οποιεσδήποτε φραστικές τούμπες με παντελή έλλειψη στοιχείων. Βάλε μεταφραστή: http://www.forum-3dcenter.org/vbulletin/showpost.php?p=10509270&postcount=2882

 

Ξαφνικά είναι όλα μια συνομωσία και όλοι γίναμε τόσο τεχνικά αδαής που ΔΕΝ ξέρουμε τι βλέπουμε μπροστά μας. Υπάρχει απενεργοποίηση 18.75% φυσικών μονάδων σε μια 970 που έχει για πρώτη φορά σαν αποτέλεσμα να απενεργοποιείται το 12.5% της μνήμης. Κάτω από φυσιολογικές συνθήκες δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί πριν μπουκάρει η μνήμη θα τις έχουν τελειώσει άλλοι πόροι. Δώστε μου απτά παραδείγματα όπου εμφανίζονται σαφέστατα προβλήματα χάρη στην μνήμη για να μπορούμε να τα αναπαράγουμε επιτέλους, γιατί και εγώ απέτυχα προχθές σε μια σειρά βαριών παιχνιδιών πάνω σε μια 970.

 

Για το ότι έδωσαν λανθασμένες προδιαγραφές καλά να πάθουν να πληρώσουνε μέχρι να ματώσουν. Δεν με ενδιαφέρει.

 

Δύσκολα να πάει στο αργό τμήμα και εξήγησα ήδη γιατί.

 

Δυσκολεύομαι να καταλάβω το νόημα του από google translate

 

 

Κατά τα άλλα

Δε πρόκειται να γράψουν NUMA-alike-code οι game devs για την περίπτωση της 970. Άλλωστε se DX11 που είμαστε σήμερα δεν έχω δει αντίστοιχες εντολές, άλλα ακόμα και σε cuda δε νομίζω να γράψουν extensions που να διαχωρίζουν τη vram τους σε γρήγορη και αργή. Εάν είχαμε numa-alike εντολές όντως θα μπορούσαμε προγραμματιστικά να διαχωρίσουμε τις δύο περιπτώσεις.

Προφανώς ξέρω περί τίνος γράφω. Έχω προτείνει και τικμποξ sto driver που να απενεργοποιεί την πρόσβαση εντελώς. Εκεί θα άξιζε να δούμε εάν υπάρχει διαφορά μεταξύ της μη χρήσης του τελευταίου 1/8 σε σχέση με τη συμπεριφορά με χρήση. Φυσικά και δεν θα μάθουμε – γιατί σιγά μη το κάνει η nV.

Εάν θές μπορώ να επεκταθώ και άλλο τεχνικά στο τι θα μας προσέφερε εάν όντως το API ήταν ήταν Numa alike. Άλλωστε συνήθως σε numa περιβάλλοντα το μικρό ποσοστό της μνήμης είναι συνήθως γρήγορο και το μεγάλο αργό.

Δεύτερων για τα game engines, εννοείτε ότι φορτώνουν όση μνήμη βρουν με textures ακόμα και όταν αυτά δε χρησιμοποιούνται. Το πόση μνήμη θα βρουν είναι δουλειά του driver σε αυτές τις περιπτώσεις να το αναφέρουν ορθά. Ούτε ‘L3’ δε μπορώ να πώ αυτό το κομμάτι vram, είναι απλά μια αποκομμένη νησίδα. Άλλωστε το PCIe bandwidth είναι εκεί πάντα, παράλληλα με τo όποιο vram bandwidth.

Καταλαβαίνω ότι επικεντρώνεστε στα παίγνια και στην κακή διαφήμιση

Ως συνήθως επικεντρώνομαι στα τεχνικά, και από τη δική μου οπτική γωνία οι GPU δεν είναι μόνο για παίγνια.

Άλλωστε για αυτό από την πρώτη μέρα ρωτώ τι θα γίνει λ.χ. στην επαγγελματική αγορά.

Δημοσ.

Tmjuju, εγώ μιλάω με αποδείξεις.Ανέβασα βιντέακι του BF4 με 50% υψηλότερη ανάλυση από το 4Κ συν 4xMSAA/FXAA με VRAM Usage 3900+MB χωρίς να έχει το παραμικρό κόλλημα.Ναι, δέχομαι ότι η NGreedia τα σκάτωσε, ναι δέχομαι ότι τα 512MB είναι πολύ πιο αργά, αλλά με ενδιαφέρει πως μεταφράζεται και αν μεταφράζεται τελικά αυτό σε πραγματικό χρόνο(Games).Για την ώρα όλα δουλεύουν ρολόι.Τα περί τρολαρίσματος πες τα σε κάναν Orokusaki, εγώ απαντάω πολύ σοβαρά σε όλα τα νήματα.

  • Like 2
Δημοσ.

Δυσκολεύομαι να καταλάβω το νόημα του από google translate

 

 

 

΄Εμπειρος reviewer αδυνατεί να αναπαράγει πρόβλημα σε 3 διαφορετικές 970.

 

Κατά τα άλλα

Δε πρόκειται να γράψουν NUMA-alike-code οι game devs για την περίπτωση της 970. Άλλωστε se DX11 που είμαστε σήμερα δεν έχω δει αντίστοιχες εντολές, άλλα ακόμα και σε cuda δε νομίζω να γράψουν extensions που να διαχωρίζουν τη vram τους σε γρήγορη και αργή. Εάν είχαμε numa-alike εντολές όντως θα μπορούσαμε προγραμματιστικά να διαχωρίσουμε τις δύο περιπτώσεις.

Προφανώς ξέρω περί τίνος γράφω. Έχω προτείνει και τικμποξ sto driver που να απενεργοποιεί την πρόσβαση εντελώς. Εκεί θα άξιζε να δούμε εάν υπάρχει διαφορά μεταξύ της μη χρήσης του τελευταίου 1/8 σε σχέση με τη συμπεριφορά με χρήση. Φυσικά και δεν θα μάθουμε – γιατί σιγά μη το κάνει η nV.

 

Δεν θα χρησιμοποιήσουν ποτέ το τελευταίο κομμάτι της μνήμης όσο μπορούν να καλύψουν την πρώτη υστέρηση του διαύλου. Αν πάνε στο αργό κομμάτι της μνήμης τα περισσότερα αν όχι όλα τα δεδομένα εκείνης της χρονικής στιγμής θα υποβαθμιστούν στα 20+ GB εύρος.

 

 

Εάν θές μπορώ να επεκταθώ και άλλο τεχνικά στο τι θα μας προσέφερε εάν όντως το API ήταν ήταν Numa alike. Άλλωστε συνήθως σε numa περιβάλλοντα το μικρό ποσοστό της μνήμης είναι συνήθως γρήγορο και το μεγάλο αργό.

Δεύτερων για τα game engines, εννοείτε ότι φορτώνουν όση μνήμη βρουν με textures ακόμα και όταν αυτά δε χρησιμοποιούνται. Το πόση μνήμη θα βρουν είναι δουλειά του driver σε αυτές τις περιπτώσεις να το αναφέρουν ορθά. Ούτε ‘L3’ δε μπορώ να πώ αυτό το κομμάτι vram, είναι απλά μια αποκομμένη νησίδα. Άλλωστε το PCIe bandwidth είναι εκεί πάντα, παράλληλα με τo όποιο vram bandwidth.

Καταλαβαίνω ότι επικεντρώνεστε στα παίγνια και στην κακή διαφήμιση

 

Ποιόν νοιάζει η κακή διαφήμιση; ΔΕΝ είναι οι 970 επαγγελματικές κάρτες και όποιος νομίζει ότι αγόρασε Quadro ή Tesla είναι απλά βλαμμένος.

 

Το πότε θα ακουμπήσει το παιχνίδι σε συνεργασία την μνήμη συστήματος είναι απόφαση του λειτουργικού αγαπητέ. Υπάρχουν παιχνίδια που έχεις 3 γίγα μνήμης στην κάρτα και από το πρώτο ΜΒ χρησιμοποιεί ήδη μνήμη συστήματος παράλληλα.

 

Τεχνολογικά αντί να το παραβλέπεις περιμένω επιτέλους μια απάντηση: όταν έχω 13 SMMs/56 ROPs/1.75MB L2 cache τι σκατά σημασία έχει αν έχω προσβάσιμη 3.5, 4 ή και 8 γίγα μνήμης. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων η απόδοση θα είναι ίδια. Γιατί μέχρι σήμερα δεν είδα ΜΙΑ GPU όπου ο iHV την σχεδίασε για 2 γίγα μνήμης, ο κατασκευαστής βάζει 4 γίγα έτσι για να πουλήσει να κάνει έστω και μια σοβαρή διαφορά ακόμα και στην πιο τρελλή ανάλυση; Μήπως γιατί τελειώνουν όλοι οι άλλοι πόροι συμπεριλαμβανομένου και του εύρους εντελώς συνμπτωματικά;

 

Ως συνήθως επικεντρώνομαι στα τεχνικά, και από τη δική μου οπτική γωνία οι GPU δεν είναι μόνο για παίγνια.

Άλλωστε για αυτό από την πρώτη μέρα ρωτώ τι θα γίνει λ.χ. στην επαγγελματική αγορά.

 

Δεν σε είδα να διαμαρτυρηθείς ποτέ για ανάλογες υποσημειώσεις:

 

With ECC on, 6,25% of the GPU memory is used for ECC bits. For example 6GB total memory yields 5,25 GB of user available memory with ECC on.

 

http://www.nvidia.com/object/tesla-servers.html

 

Το μόνο που χρειαζόταν ήταν μια ανάλογη υποσημείωση στις προδιαγραφές όσων αφορά τις μνήμες για την 970. Το παραπάνω είναι εύλογος τεχνικός περιορισμός. Στην περίπτωση της 970 γιατί ακριβώς ΔΕΝ είναι;

Δημοσ.

Tmjuju, εγώ μιλάω με αποδείξεις.Ανέβασα βιντέακι του BF4 με 50% υψηλότερη ανάλυση από το 4Κ συν 4xMSAA/FXAA με VRAM Usage 3900+MB χωρίς να έχει το παραμικρό κόλλημα.Ναι, δέχομαι ότι η NGreedia τα σκάτωσε, ναι δέχομαι ότι τα 512MB είναι πολύ πιο αργά, αλλά με ενδιαφέρει πως μεταφράζεται και αν μεταφράζεται τελικά αυτό σε πραγματικό χρόνο(Games).Για την ώρα όλα δουλεύουν ρολόι.Τα περί τρολαρίσματος πες τα σε κάναν Orokusaki, εγώ απαντάω πολύ σοβαρά σε όλα τα νήματα.

 

 

Psycho, και το benchmark που απλά δεσμεύει μνήμη που απαξιώνεις, απόδειξη είναι και αυτή ότι κάτι τρέχει. Μάλιστα είναι επαρκής απόδειξη ΙΜΗΟ και απλός self explaining κώδικας, ευκαιρία και σε όποιον δε τον κατέχει να διαβάσει τον κώδικα να πάρει μια ιδέα.

Δε διαφωνώ ότι θα βρείτε χιλιάδες περιπτώσεις όπου δεν θα έχετε απόδειξη του προβλήματος. Εξ ου και η παραπάνω ατάκα.

Είναι θέμα τύχης σε κάτι το τόσο περίπλοκο όσο ένα game σα το bf4 που στρεσάρει παράλληλα πολλά άλλα υποσυστήματα.

Έχεις ρίξει πολύ δουλειά πάνω στο θέμα, και έχεις παρουσιάσει πολλές δοκιμές και αυτό είναι προς τιμή σου. Ενώ γράφω από την αρχή ότι είσαι και most affected user, μιας και εσύ ξέρεις να ανεβάσεις graphics options που η πλειονότητα των χρηστών ούτε εκεί δεν φτάνει και να τρέξεις και κάνα benchmark.

Δήλωσα εξ αρχής δεν έχω 970 να κάνω τεστ, ούτε θα αποκτήσω προφανώς λόγο της παραπάνω άποψης μου, μόνο και μόνο για να κάνω δοκιμές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...