Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βρε και 4 βλεπω εγω στο AC:Unity αλλα με μονη μια χαρα παει το παιχνιδι πουθενα δεν εχει δειγματα να σερνεται ή να εχει sudden drops σε μονη υλοποιηση. Αντιθετως με το SLi τα εχει τα hiccup και ας εχω παραπανω αποδοση στο συγκεκριμενο. 

Ειπαμε εξαρταται τι θα χρησιμοποιηθει στην "αργη" μνημη και κατα ποσο αυτο, θα καθυστερει το γενικοτερο load balancing οντας μεγαλης προτεραιοτητας ή οχι.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν υπαρχει καμια αστοχια υλικου. Διαβασε το αρθρο στο Anandtech.

Νομίζω είμαι ακριβέστατος

Αρχιτεκτονικά ήξεραν τι μπορούν να κάνουν disable και τι όχι. Το τι έκαναν disable προκύπτει από την αρχιτεκτονική. Και στην συνέχει κατά το Binning ακλούθησαν τον δρόμο αυτό. Το που βρίσκετε το defect μέσα στα απενεργοποιημένα Blocks δεν είναι σταθερό, ούτε πάντα ένα σημείο.

Όλες οι 970 είναι δεύτερη διαλογή – δεν είναι κακό αυτό- αυτός είναι ο ορισμός του binning. Όλες οι 970 είναι πυρήνες με defects, σε σχέση με αυτούς που πέρασαν το qualification για 980.

Εν πάση περιπτώση, μπορεί κάτι να μην κατάλαβα καλά, εάν θες μου το εξηγείς. Σου anand το κουτούκι  έχω διαβάσει.

Όσο για τους reviewers , για άλλη μια φορά, είναι επιεικείς

Εγώ εξ αρχής λέω ότι ήταν αρχιτεκτονικό το θέμα, γνωστό χρόνια πριν καν κυκλοφορήσουν οι κάρτες στους μηχανικούς τους.

Και εδω αναμενουμε να δουμε το O/S και οι drivers της nvidia αν θα κανουν σωστα την δουλεια τους, και στην "αργη" μνημη, θα περασουν οτιδηποτε ειναι cached ή οχι υψηλης προτεραιοτητας. Ναι καποια textures υπαρχει το ενδεχομενο να ανηκουν σε αυτη την κατηγορια, αλλα φαντασου οτι για να γεμισεις 3.5Gb σε ενα παιχνιδι δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα.. Στην πραγματικοτητα δεν νομιζω οτι κανενα παιχνιδι σημερα πραγματικα χρησιμοποιει 3.5Gb χωρις ενα σκασμο απο δειγματα εξομαλυνσης σε τεραστιες αναλυσεις και αν κιολας.. Cached ειναι η περισσοτερη, και εχω την εντυπωση οτι αν ποτε συμβει αυτο, τα 4Gb δεν θα σωζουν την κατασταση θα θες τουλαχιστον 6 ή 8.. ;)

 

Σοβαρά τώρα,

Στην περίπτωση του photoshop παραπάνω, και φυσικά όλων των εφαρμογών λ.χ. vray, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

Κατά τα αλλά οι υποσχέσεις για τα παιχνίδια είναι απλά υποσχέσεις. Γιατί είναι τεράστια η περιπλοκότητα των μηχανών παιγνίων. Δε μιλάμε για κάνα μικρό ποσοστό, μιλάμε για το 1:8 της μνήμης.

Δημοσ.

Νομίζω είμαι ακριβέστατος

Αρχιτεκτονικά ήξεραν τι μπορούν να κάνουν disable και τι όχι. Το τι έκαναν disable προκύπτει από την αρχιτεκτονική. Και στην συνέχει κατά το Binning ακλούθησαν τον δρόμο αυτό. Το που βρίσκετε το defect μέσα στα απενεργοποιημένα Blocks δεν είναι σταθερό, ούτε πάντα ένα σημείο.

Όλες οι 970 είναι δεύτερη διαλογή – δεν είναι κακό αυτό- αυτός είναι ο ορισμός του binning. Όλες οι 970 είναι πυρήνες με defects, σε σχέση με αυτούς που πέρας το qualification για 980.

Εν πάση παεριπτώση, μπορεί κάτι να μην κατάλαβα καλά, εάν θες μου το εξηγείς. Σου anand το κουτούκι  έχω διαβάσει.

Όσο για τους reviewers , για άλλη μια φορά, είναι επιεικείς

Εγώ εξ αρχής λέω ότι ήταν αρχιτεκτονικό το θέμα, γνωστό χρόνια πριν καν κυκλοφορήσουν οι κάρτες στους μηχανικούς τους.

 

Ας υποθεσουμε για μια στιγμη οτι εχεις δικιο.. Ολες παρουσιαζαν τον ιδιο αριθμο απο defective parts των units? Γιατι οχι 2-3 block/partitions απο ROP/L2 ας πουμε και παντα ενα μερος μονο; 

Και ηταν τοσες πολλες στατιστικα που χαλαγανε ΜΟΝΟ ενα block/partition που εφταναν για να καλυψουν την τεραστια ζητηση της 970; Και αυτο ηταν ενα πλανο εξ αρχης ή κοβουμε αν δεν εχουμε και οτι defective το ριχνουμε και αυτο μεσα;

Dunno πολλα flaws..

Δημοσ.

Συνεχίστε να λέτε 3.5GB εσείς όταν εγώ βλέπω την VRAM σχεδόν max-αρισμένη χωρίς κανένα πρόβλημα..

 

όταν τρέχουν δύο αμάξια με τελική ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ : 200κμ/ώρα...

 

συγκρίνουμε πόσο γρήγορα φτάνουν τα 200....

 

έ, αν το ένα θέλει 4'' για τα 200 κ το άλλο 4'' για τα 180...

 

κάνε τους υπολογισμούς σου, ορόκου #2...μη με βάζεις να παραθέσω 20 ποστ σου που γκρίνιαζες σα τη μάρθα βούρτση...

Δημοσ.

Κοιτά στατιστικά, 1:8 θα πηγαίνεις στην αργή μνήμη.

Μακροσκοπικά η διαφορά με το να πήγαινες σε RAM πρέπει να είναι αμελητέα, αλλα καλύτερα disabled Να είσαι σίγουρος. Σκέψου ο αντίπαλός σου να φοράει περίεργη πανοπλία, και κατά τύχη τα texture της πανοπλίας του, να είναι στην αργή μνήμη, θα χάνεις καρέ όποτε τον βλέπεις μόνο, και κατά τα αλλά όχι – αυτό είναι που λέω γκαντεμιά.

Αλλά την κακή στιγμή, πες τη διακρότημα, πες τη γκαντεμιά, πες τα άκρα του normal distribution, θα έχεις προβλήματα.

Το μακροσκοπικά άλλωστε , εξομαλύνει τα προβλήματα να ακούγονται μικρότερα. Το μέσος όρος 4% σημάνει ότι κάποιες φορές θα είναι 1% κάποιες φορές θα είναι 8%, κάποιες φορές και 12%. Για αυτό λέω πολύωρα αποτελέσματα δεν δίνει κανένας reviewer, για να φτάσουμε στο πραγματικό στατιστικό αποτέλεσμα που επιμελώς προσπαθούν να αποφύγουν να υπολογίσουν. Σε μια κόλα χαρτί υπολογίζονται, δεν θέλει καν κομπιουτεράκι.

Στο photoshop όμως, για να πιάσω μια εφαρμογή που είναι popular,

Που θα όριζες εσύ το

 

Πόσο καταναλώνουν τα win, που είναι τα 3,5 και που να το βάλεις …

Καταλαβαίνω ότι παίρνεις και εσύ τη γραμμή υπεραπλουστευσης που σέρβιραν στα review sites

‘σιγα για το 4-6%’

Αλλα αυτό είναι μισό πληρωμένο ψεμα τουλαχιστο.

 

΄Οταν έρθει πραγματικά η ώρα να ανησυχήσεις για την ποσότητα της μνήμης θα της έχουν τελειώσει άλλοι πόροι και στην ίδια ακριβώς μοίρα θα είναι και οι 290. 

 

Τώρα το ανακάλυψαν οι ιστοσελίδες χάρη στους χρήστες (όπως γίνεται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων) και στα επόμενα σοβαρά reviews σαφώς και θα το λάβουν υπόψιν τους.

 

Αν το δικό του είναι μισο-πληρωμένο ψέμα (το οποίο παρεμπιπτόντως βασίζεται σε εμπειρία από πρώτο χέρι) τότε αφήνω σε εσένα πως πρέπει να χαρακτηρίσω την δική σου υπερβολή χωρίς άμεση εμπειρία με το συγκεκριμένο κομμάτι hw;

Νομίζω είμαι ακριβέστατος

Αρχιτεκτονικά ήξεραν τι μπορούν να κάνουν disable και τι όχι. Το τι έκαναν disable προκύπτει από την αρχιτεκτονική. Και στην συνέχει κατά το Binning ακλούθησαν τον δρόμο αυτό. Το που βρίσκετε το defect μέσα στα απενεργοποιημένα Blocks δεν είναι σταθερό, ούτε πάντα ένα σημείο.

Όλες οι 970 είναι δεύτερη διαλογή – δεν είναι κακό αυτό- αυτός είναι ο ορισμός του binning. Όλες οι 970 είναι πυρήνες με defects, σε σχέση με αυτούς που πέρασαν το qualification για 980.

Εν πάση περιπτώση, μπορεί κάτι να μην κατάλαβα καλά, εάν θες μου το εξηγείς. Σου anand το κουτούκι  έχω διαβάσει.

Όσο για τους reviewers , για άλλη μια φορά, είναι επιεικείς

Εγώ εξ αρχής λέω ότι ήταν αρχιτεκτονικό το θέμα, γνωστό χρόνια πριν καν κυκλοφορήσουν οι κάρτες στους μηχανικούς τους.

 

Δεν έχει δυστυχώς δεν κατάλαβες καλά, σε αυτές τις περιπτώσεις. Το defect είναι αστοχία υλικού και εφόσον λες ότι ήσουν ακριβέστατος τότε απλά με μαθηματική ακρίβεια πρόκειται για εκφραστική αστοχία αλλά ΟΧΙ αστοχία υλικού.

 

Ναι ήταν προυπολογισμένο να απενεργοποιούνται όλες αυτές οι μονάδες που κατά λέξη σημαίνει ότι πέτυχαν τον στόχο τους και όχι ότι απέτυχαν. Δεν είναι βλάβη, πιο απλά δεν γίνεται.

 

Και όχι δεν έχουν όλες οι 970 βλάβες. Η πλειοψηφία πιθανόν, αλλά με τόσα δείγματα που πούλησαν είναι πιθανότερο να χρησιμοποιήθηκαν πυρήνες χωρίς βλάβη για να καλύψουν την ζήτηση παρά το αντίθετο.

 

 

Σοβαρά τώρα,

Στην περίπτωση του photoshop παραπάνω, και φυσικά όλων των εφαρμογών λ.χ. vray, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

Κατά τα αλλά οι υποσχέσεις για τα παιχνίδια είναι απλά υποσχέσεις. Γιατί είναι τεράστια η περιπλοκότητα των μηχανών παιγνίων. Δε μιλάμε για κάνα μικρό ποσοστό, μιλάμε για το 1:8 της μνήμης.

 

Το 1/8 της μνήμης δεν κάνει καμία διαφορά σε κανένα photoshop. Αν έχεις στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο θα ήθελα μα τον Τουτάτη να τα δω.

Δημοσ.

΄Οταν έρθει πραγματικά η ώρα να ανησυχήσεις για την ποσότητα της μνήμης θα της έχουν τελειώσει άλλοι πόροι και στην ίδια ακριβώς μοίρα θα είναι και οι 290. 

 

Τώρα το ανακάλυψαν οι ιστοσελίδες χάρη στους χρήστες (όπως γίνεται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων) και στα επόμενα σοβαρά reviews σαφώς και θα το λάβουν υπόψιν τους.

 

Αν το δικό του είναι μισο-πληρωμένο ψέμα (το οποίο παρεμπιπτόντως βασίζεται σε εμπειρία από πρώτο χέρι) τότε αφήνω σε εσένα πως πρέπει να χαρακτηρίσω την δική σου υπερβολή χωρίς άμεση εμπειρία με το συγκεκριμένο κομμάτι hw;

Δεν έχει δυστυχώς δεν κατάλαβες καλά, σε αυτές τις περιπτώσεις. Το defect είναι αστοχία υλικού και εφόσον λες ότι ήσουν ακριβέστατος τότε απλά με μαθηματική ακρίβεια πρόκειται για εκφραστική αστοχία αλλά ΟΧΙ αστοχία υλικού.

 

Ναι ήταν προυπολογισμένο να απενεργοποιούνται όλες αυτές οι μονάδες που κατά λέξη σημαίνει ότι πέτυχαν τον στόχο τους και όχι ότι απέτυχαν. Δεν είναι βλάβη, πιο απλά δεν γίνεται.

 

 

 

Το 1/8 της μνήμης δεν κάνει καμία διαφορά σε κανένα photoshop. Αν έχεις στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο θα ήθελα μα τον Τουτάτη να τα δω.

 

 

...

Δημοσ.

΄Οταν έρθει πραγματικά η ώρα να ανησυχήσεις για την ποσότητα της μνήμης θα της έχουν τελειώσει άλλοι πόροι και στην ίδια ακριβώς μοίρα θα είναι και οι 290. 

 

Τώρα το ανακάλυψαν οι ιστοσελίδες χάρη στους χρήστες (όπως γίνεται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων) και στα επόμενα σοβαρά reviews σαφώς και θα το λάβουν υπόψιν τους.

 

Αν το δικό του είναι μισο-πληρωμένο ψέμα (το οποίο παρεμπιπτόντως βασίζεται σε εμπειρία από πρώτο χέρι) τότε αφήνω σε εσένα πως πρέπει να χαρακτηρίσω την δική σου υπερβολή χωρίς άμεση εμπειρία με το συγκεκριμένο κομμάτι hw;

 

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η 290 – εκτός του ότι είμαι κάτοχος μιας, και όσο σκέπτομαι πόσο την είχα πληρώσει, ακόμα δεν τα έχει βγάλει τα λεφτά της  :P

Συγνώμη κιόλας, Αλλά άμεση γνώση των σχηματικών εγώ δεν έχω – ούτε εσύ. Παρόλα αυτά εγώ έχω την υπομονή , εάν μας δώσουν και αλλά διαγράμματα να τα διαβάσω :-)

Τελικά δεν κατάλαβα και ποιον δημοσιογράφο/reviewer τώρα υποστηρίζεις, ότι τα λέει καλά.

 

Να αερολογίσω ξερώ

[αέρας ον ]Ε, εγώ λέω στον αέρα, και πες μου και εσύ λοιόν

Εάν μείνουν ανακμεταλευα τα 1:8 , και μετα χρησημοποιουμε την RAM και όχι vram. Ποσο μικρότερη λες να είναι η αποδοση σε παιχνίδια με τον παραπάνω τρόπο? Να πώ μόλις ένα 2% σε παίγνια, από τον αέρα, να είμαστε οκ ?

[αέρας οφ]

Δημοσ.

Τα 3.5GB έχουν ταχύτητα  192GB/s.

 

Με 28GB/s τα ξεμοναχιασμένα 0.5GB και 16GB/s η απλή RAM, την διαφορά στην απόδοση πρέπει να την δούμε με μικροσκόπιο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

still, από τα 224GB/sec που γράφουν στο site (και λογικά στο κουτί, δεν έχω κοιτάξει ακόμα) λογικά είναι έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας...

  • Like 1
Δημοσ.

Σοβαρά τώρα,

Στην περίπτωση του photoshop παραπάνω, και φυσικά όλων των εφαρμογών λ.χ. vray, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

Κατά τα αλλά οι υποσχέσεις για τα παιχνίδια είναι απλά υποσχέσεις. Γιατί είναι τεράστια η περιπλοκότητα των μηχανών παιγνίων. Δε μιλάμε για κάνα μικρό ποσοστό, μιλάμε για το 1:8 της μνήμης.

 

Τιποτα απο τα features που χρησιμοποιω στο CS6 (και το χρησιμοποιω αρκετα) δεν με κανει να θεωρω απιστευτη την απωλεια της επεξεργαστικης ισχυος(not even close) και της μνημης μιας GPU, που να καθομαι να το θεωρω και αξιο συζητησης.. Απο περιεργεια θες να μου περιγραψεις τι κανεις σε αυτο και σου κανει τοσο απαιτητικη καταρχας την χρηση της GPU και κατα δευτερον το προβλημα που δημιουργει το memory pool segmentation της 970;

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η 290 – εκτός του ότι είμαι κάτοχος μιας, και όσο σκέπτομαι πόσο την είχα πληρώσει, ακόμα δεν τα έχει βγάλει τα λεφτά της   :P

 

΄Εχει άμεση. Δεν την βλέπω να έχει μεγαλύτερη μακροβιότητα, άσχετα αν έχει την "τεράστια" κατά 1/8 περισσότερη σε πλήρη ταχύτητα μνήμη.

 

 

 

Συγνώμη κιόλας, Αλλά άμεση γνώση των σχηματικών εγώ δεν έχω – ούτε εσύ. Παρόλα αυτά εγώ έχω την υπομονή , εάν μας δώσουν και αλλά διαγράμματα να τα διαβάσω

 

΄Εχω αλλά όχι στο σημείο που έχει ο Psycho, γιατί οι επαφές μου με μια 970 είναι λίγες και περιστασιακές. ΄Οταν ο ίδιος σου λέει ότι είναι μέχρι και 6% η διαφορά σε πραγματικό χρόνο τότε μπορεί να ακούγεται εύκολο να το απορρίπτεις σαν μισοπληρωμένο ψέμα επειδή εξυπηρετεί τα επιχειρήματά σου, αλλά σαν στοιχείο χάρη στην άμεση επαφή έχει μεγαλύτερη αξία από το να διαβάσεις 5 *ωλοδιαγράμματα.

 

 

 

Τελικά δεν κατάλαβα και ποιον δημοσιογράφο/reviewer τώρα υποστηρίζεις, ότι τα λέει καλά.

 

Κανένα. Κανένας δεν είδα να ανακαλύψει από μόνος του κάτι τόσο σοβαρό τις τελευταίες δεκαετίες, όπως δεν έχω δει και πολλούς άλλους να το έχουν πετύχει και να εξασκούν στείρα κριτική. Ναι ένας reviewer θα βάλει να τρέξουν 10 benchmarks και θα βγάλει μέσα σε λίγες ώρες αποτελέσματα αλλά αυτό γιατί οι εταιρείες του έχουν βάλει το χέρι στο λαιμό και του λένε σε τόση ώρα επιστροφή υλικού.

 

 

Να αερολογίσω ξερώ

[αέρας ον ]Ε, εγώ λέω στον αέρα, και πες μου και εσύ λοιόν

Εάν μείνουν ανακμεταλευα τα 1:8 , και μετα χρησημοποιουμε την RAM και όχι vram. Ποσο μικρότερη λες να είναι η αποδοση σε παιχνίδια με τον παραπάνω τρόπο? Να πώ μόλις ένα 2% σε παίγνια, από τον αέρα, να είμαστε οκ ?

[αέρας οφ]

 

Ο Psycho είναι ιδιοκτήτης μιας 970. Αερολόγησε όσο θες, μέχρι αποδείξεως τουναντίον ο δικός τους ισχυρισμός έχει περισσότερη πραγματική αξία από το να τον κατηγορείς για μεροληψία. Απλά επειδή δεν ΕΙΔΑ μέχρι στιγμής ούτε σε πραγματικό χρόνο ούτε σε άλλους χρήστες μεγαλύτερες διαφορές.

 

Εδώ πολλοί δεν είναι σε θέση να ξεκαθαρίσουν τα αυγά από τα πασχάλια και όχι δεν είναι κακό. Αλλά σε τόσο λεπτά ζητήματα θέλει να έχεις και μια στοιχειώδη γνώση. Πριν κάμποσες σελίδες ένα παληκάρι ρώτησε γιατί σε διάδρομο Χ οι επιδόσεις είναι σταθερά στα 60+ και μόλις μπει σε δωμάτιο οι επιδόσεις πέφτουν στα τάρταρα. ΄Εχει παραθυράκια στο δωμάτιο....θέλεις να σου εξηγήσω εγώ τι μπορεί να έχει πίσω από τα παράθυρα και πόσους τόνους δεδομένων επεξεργάζονται (άσκοπα) οι κάρτες γραφικών σε εκείνο το σημείο; Είσαι αρκετά έμπειρος για να ξέρεις την απάντηση ήδη. Και όχι αυτές οι περιπτώσεις δεν ανήκουν στην κατηγορία που προσπαθούμε να ξεδιαλύνουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...