Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για εμάς που ενδιαφερόμαστε να την αγοράσουμε τώρα, το αρνητικό αντίκτυπο της επιλογής της Nvidia είναι, αν κατάλαβα καλά, η μειωμένη απόδοση σε ορισμένα παιχνίδια όταν ξεπερνάμε τα 3.5 GB ή εκεί έχουμε σοβαρά προβλήματα με frame drops και stuttering;

Για εσας που δεν την εχετε παρει ακομα μονο κερδισμενοι βγαινετε απο αυτο καθως ολο και κατι θα γινει ειτε αυτο ειναι μειωση τιμης(εστω και μικρης)ειτε κανενα παιχνιδι δωρο ή δεν ξερω και γω τι μπορουν να σκαρφιστουν.Απλα αυτο που παρατηρουν αρκετοι ειναι οτι ακριβως σε 3.5gb και πανω η καρτα σε αρκετους παρουσιαζε καποια μικρα frame drops.Κλασσικο παραδειγμα και στα Benchmarks ειναι γιατι η καρτα χανει σε υψηλοτερες αναλυσεις οπου γεμιζει η Vram για την πλακα απο R9 290 και 290x σε επιδοσεις.

 

Προς το παρον εγω σε 1440p δεν εχω παρατηρησει κατι στα παιχνιδια που παιζω,βεβαια δεν παιζω τα συγκεκριμενα παιχνιδια οπως AC U ή Mordor  και ουτε εχω μια R9 290 ή 290χ για να δω πως τα πανε μεταξυ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για εμάς που ενδιαφερόμαστε να την αγοράσουμε τώρα, το αρνητικό αντίκτυπο της επιλογής της Nvidia είναι, αν κατάλαβα καλά, η μειωμένη απόδοση σε ορισμένα παιχνίδια όταν ξεπερνάμε τα 3.5 GB ή εκεί έχουμε σοβαρά προβλήματα με frame drops και stuttering;

 

Αν κρίνω απο το videaki που υπαρχει στο youtube για το FC4, μετά τα 3.5 gb έχεις φοβερό stuttering, σε φάση που ειναι unplayable.

Μέχρι τώρα πάντως σε 1080p ανάλυση και μαξ γραφικά, το πρόβλημα δεν έχει γίνει αντιληπτό απο εμένα.

Για τον μέσο gamer δεν υπαρχει προβλημα στα τωρινά παιχνίδια κ νορμαλ αναλύσεις.

 

Αν βέβαια θες να παίζεις σε 4κ αναλυσεις με όλα μαξ, θα εχεις θεμα και καλυτερα να παρεις καμία αλλη κάρτα. Ισως και τα μελλοντικά παιχνίδια να έχουν θέμα που θα θέλουν περισσότερη vram. 

 

Οπως κ να χει, εγώ αισθάνομαι εξαπατημένος απο την nvidia, αν και δεν έχει γίνει αντιληπτό απο εμένα. Αλλα σου διαφημίζει κ αλλα σου πουλάει. Ανεπίτρεπτο για 300+ ε 

... παρουσιαζε καποια μικρα frame drops.

 

Τα frame drops, αν και ενοχλητικά, δεν είναι αυτα που θα με ξενερώσουν τόσο πολύ, όσο το stuttering, το οποιο θα μου σπασει τα νευρα και θα κλεισω το παιχνίδι, παροτι θα μου δείχνει 50-60 fps

 

Περισσότερο επηρεάζει το frame time, ειδικά αν κάνει πολλά σκαμπανευασματα. (Οπως φανταζομαι οτι γίνεται αν απο 192 Gbit/s πέφτει στα 28, και αντίστροφα)

Καλύτερα να περιόριζα μέσω driver την vram στα 3.5 gb και να πω παει στα κομμάτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας όλα αυτά, θα περίμενα η συζήτηση να επικεντρώνεται στο οτι η "εξαπάτηση" αφορά το μέλλον κι όχι το παρόν.Προφανώς ένα "εργαλείο" των 300 ~ 400€, θα παίζει τα πάντα έως το τέλος του 2015 σε ultra ρυθμίσεις. Τουλάχιστον σε αναλύση 1080p (δλδ του μέσου γκέιμερ).

Το θέμα είναι από το '16 τι γίνεται ; εμείς μετα 3.5gb θα υστερούμε πολύ, λίγο, καθόλου ή γενικά πόσο σε σχέση με τις κυκλοφορίες της τότε εποχής..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας όλα αυτά, θα περίμενα η συζήτηση να επικεντρώνεται στο οτι η "εξαπάτηση" αφορά το μέλλον κι όχι το παρόν.Προφανώς ένα "εργαλείο" των 300 ~ 400€, θα παίζει τα πάντα έως το τέλος του 2015 σε ultra ρυθμίσεις. Τουλάχιστον σε αναλύση 1080p (δλδ του μέσου γκέιμερ).

Το θέμα είναι από το '16 τι γίνεται ; εμείς μετα 3.5gb θα υστερούμε πολύ, λίγο, καθόλου ή γενικά πόσο σε σχέση με τις κυκλοφορίες της τότε εποχής..

Μετα θα σου πουνε ξαναπληρωσε αλλα 350ευρω για την 1070 :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμπέρασμα είναι αυτό που είχε πει ο Ailuros εξαρχής, η NVIDIA το έκανε αυτό στην VRAM της 970 για να αυξηθεί η διαφορά μεταξύ 970 και 980(Που ήδη είναι για γέλια στο μέσο όρο σύμφωνα με την διαφορά που έχουν στα λεφτά).Αν δεν είχαν κάνει αυτή την πατέντα, η διαφορά θα ήταν κατά 4-6% μικρότερη σε ''High Memory Utilization Scenario''(4K π.χ.) οπότε μετά δεν θα αγόραζε κανένας 980.

 

 

Δεν το έκαναν για να μειώσουν την απόδοση της 970 - Το έκαναν γιατί υπήρχε defect

Δε θα αφαιρούσαν L2  χωρίς να έχει πρόβλημα

Αρχιτεκτονικά γνώριζαν εξ αρχής το πώς μπορεί να κοπεί ο πυρήνας τους, και μετά το αρχικό τύπωμα γνώριζαν και που έχουν defective areas για να κάνουν το binning

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίστε να λέτε 3.5GB εσείς όταν εγώ βλέπω την VRAM σχεδόν max-αρισμένη χωρίς κανένα πρόβλημα..

 

Κοιτά, το αργό κομμάτι μνήμης εάν υπήρχε τρόπος, με ένα tickbox, εγώ θα το απενεργοποιούσα.

Γιατί , στατιστικά, εφόσον χρησιμοποιείς 4GB, θα έχεις τυχαίες στιγμές – γκαντέμικες στιγμές – frame drops σε παίγνια. Ότι τεστ και να δείς, δεν θα είναι αρκετά μεγάλου χρόνου για να δεις τα μεγαλύτερα προβλήματα να εμφανίζονται, κανένα review site δεν δοκιμάζει 2ωρα, 8ωρα, αλλά εμείς παίζουμε 8ωρα+. Όσο περνά ο χρόνος, τόσο πιο fragmented θα είναι και η μνήμη και άρα πιο κοντά στο 1:8 να χρειάζεται να γίνει access.

Σε εφαρμογές και όχι παίγνια, θα το απενεργοποιούσα πάντα.

Ναι ήταν false alarm. Με τόσες ράδιο αρβύλες που κυκλοφόρησαν επόμενο ήταν.

 

 

Το αυτό η nV το διέσπειρε. Όντως δεν ήταν συμμετρική και τότε η πρόσβαση, αλλά δεν είχε διαφορά ταχύτητας, όπως στην προκειμένη περίπτωση.

Smokescreens....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η 970 θα ειναι μια αποτυχια μπροστα στην 380/380x

Ας βγουν με το καλο οι επιδοσεις και κυριως η τιμη τους και εδω θα ειμαστε να σχολιασουμε στο αναλογο topic :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτά, το αργό κομμάτι μνήμης εάν υπήρχε τρόπος, με ένα tickbox, εγώ θα το απενεργοποιούσα.

Γιατί , στατιστικά, εφόσον χρησιμοποιείς 4GB, θα έχεις τυχαίες στιγμές – γκαντέμικες στιγμές – frame drops σε παίγνια. Ότι τεστ και να δείς, δεν θα είναι αρκετά μεγάλου χρόνου για να δεις τα μεγαλύτερα προβλήματα να εμφανίζονται, κανένα review site δεν δοκιμάζει 2ωρα, 8ωρα, αλλά εμείς παίζουμε 8ωρα+. Όσο περνά ο χρόνος, τόσο πιο fragmented θα είναι και η μνήμη και άρα πιο κοντά στο 1:8 να χρειάζεται να γίνει access.

Σε εφαρμογές και όχι παίγνια, θα το απενεργοποιούσα πάντα.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στα παιχνίδια, το ότι έχει 2 partitions η μνήμη, σου κόβει ένα 4-6% σε ταχύτητα.Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι με λίγα λόγια, τα περισσότερα τελευταία παιχνίδια σχεδόν max-άρουν την VRAM και η εμπειρία είναι butter smooth.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στα παιχνίδια, το ότι έχει 2 partitions η μνήμη, σου κόβει ένα 4-6% σε ταχύτητα.Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι με λίγα λόγια, τα περισσότερα τελευταία παιχνίδια σχεδόν max-άρουν την VRAM και η εμπειρία είναι butter smooth.

 

Κοιτά στατιστικά, 1:8 θα πηγαίνεις στην αργή μνήμη.

Μακροσκοπικά η διαφορά με το να πήγαινες σε RAM πρέπει να είναι αμελητέα, αλλα καλύτερα disabled Να είσαι σίγουρος. Σκέψου ο αντίπαλός σου να φοράει περίεργη πανοπλία, και κατά τύχη τα texture της πανοπλίας του, να είναι στην αργή μνήμη, θα χάνεις καρέ όποτε τον βλέπεις μόνο, και κατά τα αλλά όχι – αυτό είναι που λέω γκαντεμιά.

Αλλά την κακή στιγμή, πες τη διακρότημα, πες τη γκαντεμιά, πες τα άκρα του normal distribution, θα έχεις προβλήματα.

Το μακροσκοπικά άλλωστε , εξομαλύνει τα προβλήματα να ακούγονται μικρότερα. Το μέσος όρος 4% σημάνει ότι κάποιες φορές θα είναι 1% κάποιες φορές θα είναι 8%, κάποιες φορές και 12%. Για αυτό λέω πολύωρα αποτελέσματα δεν δίνει κανένας reviewer, για να φτάσουμε στο πραγματικό στατιστικό αποτέλεσμα που επιμελώς προσπαθούν να αποφύγουν να υπολογίσουν. Σε μια κόλα χαρτί υπολογίζονται, δεν θέλει καν κομπιουτεράκι.

Στο photoshop όμως, για να πιάσω μια εφαρμογή που είναι popular,

Που θα όριζες εσύ το

3D_vram_prefs.jpg

Πόσο καταναλώνουν τα win, που είναι τα 3,5 και που να το βάλεις …

Καταλαβαίνω ότι παίρνεις και εσύ τη γραμμή υπεραπλουστευσης που σέρβιραν στα review sites

‘σιγα για το 4-6%’

Αλλα αυτό είναι μισό πληρωμένο ψεμα τουλαχιστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το έκαναν για να μειώσουν την απόδοση της 970 - Το έκαναν γιατί υπήρχε defect

Δε θα αφαιρούσαν L2  χωρίς να έχει πρόβλημα

Αρχιτεκτονικά γνώριζαν εξ αρχής το πώς μπορεί να κοπεί ο πυρήνας τους, και μετά το αρχικό τύπωμα γνώριζαν και που έχουν defective areas για να κάνουν το binning

 

Link? Defect σε τι και πως αφαιρουσαν παντα το ιδιο κομματι ROP/L2 αρχιτεκτονικα; (εννοωντας πως συνεβαινε και παντα αστοχουσε το υλικο ακριβως κατα ενα partition/block το πολυ; )

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το έκαναν για να μειώσουν την απόδοση της 970 - Το έκαναν γιατί υπήρχε defect

Δε θα αφαιρούσαν L2  χωρίς να έχει πρόβλημα

Αρχιτεκτονικά γνώριζαν εξ αρχής το πώς μπορεί να κοπεί ο πυρήνας τους, και μετά το αρχικό τύπωμα γνώριζαν και που έχουν defective areas για να κάνουν το binning

 

Δεν υπαρχει καμια αστοχια υλικου. Διαβασε το αρθρο στο Anandtech.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειμαι σίγουρος ότι κατι θα δωσει για ολο αυτο το ντορο..

 

Οριστε ενα απο τα petitions που παίζουν στο forum της :P

https://www.change.org/p/nvidia-refund-for-gtx-970

Ψηφισα κι εγω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτά στατιστικά, 1:8 θα πηγαίνεις στην αργή μνήμη.

Μακροσκοπικά η διαφορά με το να πήγαινες σε RAM πρέπει να είναι αμελητέα, αλλα καλύτερα disabled Να είσαι σίγουρος. Σκέψου ο αντίπαλός σου να φοράει περίεργη πανοπλία, και κατά τύχη τα texture της πανοπλίας του, να είναι στην αργή μνήμη, θα χάνεις καρέ όποτε τον βλέπεις μόνο, και κατά τα αλλά όχι – αυτό είναι που λέω γκαντεμιά.

Αλλά την κακή στιγμή, πες τη διακρότημα, πες τη γκαντεμιά, πες τα άκρα του normal distribution, θα έχεις προβλήματα.

Το μακροσκοπικά άλλωστε , εξομαλύνει τα προβλήματα να ακούγονται μικρότερα. Το μέσος όρος 4% σημάνει ότι κάποιες φορές θα είναι 1% κάποιες φορές θα είναι 8%, κάποιες φορές και 12%. Για αυτό λέω πολύωρα αποτελέσματα δεν δίνει κανένας reviewer, για να φτάσουμε στο πραγματικό στατιστικό αποτέλεσμα που επιμελώς προσπαθούν να αποφύγουν να υπολογίσουν. Σε μια κόλα χαρτί υπολογίζονται, δεν θέλει καν κομπιουτεράκι.

Στο photoshop όμως, για να πιάσω μια εφαρμογή που είναι popular,

Που θα όριζες εσύ το

3D_vram_prefs.jpg

Πόσο καταναλώνουν τα win, που είναι τα 3,5 και που να το βάλεις …

Καταλαβαίνω ότι παίρνεις και εσύ τη γραμμή υπεραπλουστευσης που σέρβιραν στα review sites

‘σιγα για το 4-6%’

Αλλα αυτό είναι μισό πληρωμένο ψεμα τουλαχιστο.

 

Και εδω αναμενουμε να δουμε το O/S και οι drivers της nvidia αν θα κανουν σωστα την δουλεια τους, και στην "αργη" μνημη, θα περασουν οτιδηποτε ειναι cached ή οχι υψηλης προτεραιοτητας. Ναι καποια textures υπαρχει το ενδεχομενο να ανηκουν σε αυτη την κατηγορια, αλλα φαντασου οτι για να γεμισεις 3.5Gb σε ενα παιχνιδι δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα.. Στην πραγματικοτητα δεν νομιζω οτι κανενα παιχνιδι σημερα πραγματικα χρησιμοποιει 3.5Gb χωρις ενα σκασμο απο δειγματα εξομαλυνσης σε τεραστιες αναλυσεις και αν κιολας.. Cached ειναι η περισσοτερη, και εχω την εντυπωση οτι αν ποτε συμβει αυτο, τα 4Gb δεν θα σωζουν την κατασταση θα θες τουλαχιστον 6 ή 8.. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φιλο η 290x εφτανε 3400 στο unity.Βγαλτε pitchforks και πυρσους και τρεξτε στο αλλο στρατοπεδο.Oh wait,δεν φταιει η καρτα εκει το παιχνιδι φταιει.Κακια nvidia.Θελετε refund? Εχω περιεργεια να δω τι θα παρετε.

Οσο για την 380x η καρτα θα παει απεναντι στην 980 οποτε μην την περιμενετε κατω απο 600 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...