Ailuros Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 ναι axaxa προσπαθω να δω καπου stuttering και δεν μπορω,το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι θελει πολυ προσπαθεια για να περασεις τα 3.5gb χρηση vram Σου έχω νέα: δεν είναι ότι έχεις μόνο 3.5 γίγα μνήμης έχεις π.χ. και 52 ROPs μόνο διαθέσιμα σε single texturing. Kαι για όποιον ρώτησε πριν πάρω το beauty sleep μου: τελικά ναι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το 512MB memory partition στις 970 είναι κατά πολύ πιο αργό από το κύριο των 3.5 γίγα.
parlapipas25 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Το εχουμε πει πολλες φορες,το προβλημα υπαρχει,αν υπαρχει τελικα,μετα 3.5gb μνημη.
Ailuros Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 στην καλύτερη, το κόβω για κάνα 4+4 big.LITTLE μνήμη; Ιτ μεικς νο σενς άρα = νονσενς
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Το θέμα είναι, το δεύτερο partition με τα αργά 512MB, θα επηρεάσουν με κάποιο τρόπο τις επιδόσεις στα παιχνίδια ή θα βλέπουμε απλά χαμηλό bandwidth σε προγραμματάκια που φτιάχνουν διάφοροι ;
noobowarrior Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Εκ μερους μου παιδια το stuttering που ηταν αδικαιολογητο σε 1080p σε bf3/4,titanfall λυθηκε καθως για αγνωστο λογο ειχαν κλειδωθει πυρηνες του cpu.Σε 2Κ αναλυση με dsr δεν υπαρχει κανενα θεμα και στα 4K πεφτουν οι επιδοσεις χωρις να πεφτει το usage της καρτας.Καλο παντως ειναι να περιμενουμε και να μην κινδυνολογουμε.Ας αφησουμε την κινδυνολογια στους masters του ειδους...στους πολιτικους;-) 1
Ailuros Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Το θέμα είναι, το δεύτερο partition με τα αργά 512MB, θα επηρεάσουν με κάποιο τρόπο τις επιδόσεις στα παιχνίδια ή θα βλέπουμε απλά χαμηλό bandwidth σε προγραμματάκια που φτιάχνουν διάφοροι ; Θα είσαστε πάντα κατά το προδιαγεγραμμένο ποσοστό επιδόσεων πίσω από μια 980 για να μπορεί να δικαιολογήσει η πράσινη την τιμή της τελευταίας. Προσωπικά με ενοχλεί περισσότερο που οι χρήστες δεν το ανακάλυψαν νωρίτερα, γιατί ποιός ξέρει πόσο καιρό το κάνουν εφόσον ήταν κοινή πρακτική και στο Kepler. Κατά τα άλλα θέλανε "μέρες" να απαντήσουν από την NV.... 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Άρα αυτοί έχουν ή είχαν σίγουρα σκοπό να το χρησιμοποιήσουν και σε μελλοντικές γενιές..Εύχομαι η AMD να μην κάνει αντίστοιχη λαπαριά και να την προτιμήσω όταν θα χρειαστεί να αλλάξω. 1
aekoupoli Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 αφου ρε παιδια στο AC:U πιανω 4gb vram και δεν εχω καθολου stuttering,αν ηταν δεν θα ειχα αποτομα frame drops στιγμιαιο κολλημα κτλ?λετε να ισχυει αυτο που λενε για τις μνημες?
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Ακούγονται διάφορα για τις ''Hynix'' μνήμες, τι να σου πω..
aekoupoli Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 να κανουμε ενα Poll με μνημες και stuttering
Ailuros Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Άρα αυτοί έχουν ή είχαν σίγουρα σκοπό να το χρησιμοποιήσουν και σε μελλοντικές γενιές..Εύχομαι η AMD να μην κάνει αντίστοιχη λαπαριά και να την προτιμήσω όταν θα χρειαστεί να αλλάξω. Δεν έχω τρόπο να το επιβεβαιώσω αλλά ΔΕΝ θεωρώ ότι μια 290 σκέτη παρουσιάζει το ίδιο φαινόμενο. Κυρίως γιατί είναι άλλη αρχιτεκτονική και δεν μου φαίνεται πιθανό το κλείδωμα ποσοστού μονάδων να παρασέρνει και ποσοστά μνήμης. Μπορεί φυσικά και να κάνω λάθος.
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Πάντως και με 780 απλή ένας που έτρεξε το πρόγραμμα, μετά τα 2.56GB έπεσε απότομα το bandwidth, άρα να φανταστώ ότι την έχουν κάνει και σ' αυτή τη παπατζιά.
Ailuros Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Πάντως και με 780 απλή ένας που έτρεξε το πρόγραμμα, μετά τα 2.56GB έπεσε απότομα το bandwidth. Αφού δεν είναι όλα τα clusters ενεργά, λογικό δεν είναι; Στις Radeon εδώ και γενιές τα ROPs για παράδειγμα είναι decoupled από τον ελεγκτή μνήμης. Στις GeForce πάει το όλο γιουσουρούμ πακέτο, απλά δεν περίμενα να αφορά και την ποσότητα της μνήμης. By crippling 970, they may have reduced the avaible connections for crossbar(s) so that after a certain amount of ram is consumed / adressed, the crossbar(s) dont have enough free connections to connect SMM's with L2, causing stalls / delays. https://forum.beyond3d.com/threads/nvidia-maxwell-speculation-thread.50568/page-57 Και έχει μάλλον δίκιο. Τρέξτε ένα sisoft π.χ. και θα δείτε ότι για L2 δίνει μόνο 1.8ΜΒ. 1
Spartan117 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Άρα αυτοί έχουν ή είχαν σίγουρα σκοπό να το χρησιμοποιήσουν και σε μελλοντικές γενιές..Εύχομαι η AMD να μην κάνει αντίστοιχη λαπαριά και να την προτιμήσω όταν θα χρειαστεί να αλλάξω. Εδώ μας άφηνε να ξεκλειδώνουμε την 6950 σε 6970 με bios flash Κάποιοι είδα κάνανε flash την 290 σε 290x κιόλας.
aetos1988 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Αφού δεν είναι όλα τα clusters ενεργά, λογικό δεν είναι; Στις Radeon εδώ και γενιές τα ROPs για παράδειγμα είναι decoupled από τον ελεγκτή μνήμης. Στις GeForce πάει το όλο γιουσουρούμ πακέτο, απλά δεν περίμενα να αφορά και την ποσότητα της μνήμης. Και η 780ti που έχω το κάνει μετά τα 2,5GB πέφτει απότομα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα