Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό που με εκνεύρισε εμένα προσωπικά είναι ότι η NVIDIA δεν είπε εξαρχής αυτή την πατέντα, άσχετα με το εάν επηρεάζει κάτι στις επιδόσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

μόλις το έγραψα. είτε δεν χρειάζεται πάνω από 3,5 ή δεν πάει πάνω από 3,5

Βαλε 1440p + x4MSAA και θα δεις κολλημένο 4,0gb...

 

Ρουφαει οση χρειάζεται...Κατανταει κουραστικο να λεμε το ιδιο και το ιδιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτό που με εκνεύρισε εμένα προσωπικά είναι ότι η NVIDIA δεν είπε εξαρχής αυτή την πατέντα, άσχετα με το εάν επηρεάζει κάτι στις επιδόσεις.

σιγά μην το έλεγε, μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λενε πως ο controller κανει οτι μπορει για να κρατησει την Vram να μην ξεπερασει τα 3.5Gb.Για το UNITY θες και φίλτρα x4/x8 MsAA και ανάλυση για να ξεπεράσει τα 3.5Gb.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

απλά παίρνει credit για την "αποτυχία" της κάρτας από ένα άλλο πρόβλημα που δεν είχε καν εντοπίσει και δεν είχε σχέση με αυτό για το οποίο μιλούσε τότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε 'σεις, αμάν μ' αυτή τη τιμή..Και η 580 με την 570 τέτοια διαφορά είχαν στην τιμή με διαφορά επιδόσεων στο μέσο όρο ~15%.Πάντα το flagship της NVIDIA είχε αδικαιολόγητα πολύ μεγαλύτερη τιμή..Επειδή είναι..Flagship :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολοι ξαφνικά βλεπουν STUTTER στην 970gtx και ειναι σίγουροι οτι η 980gtx στα 4Κ με X8 MSAA δεν εχει stutter και παιζει smooth τα 15 fps.

Βασιζονται στα λογια κατοχων 980 gtx. Αστείες καταστάσεις...
Διαγραμμα και εικονες σε mordor, ac unity..

Επεξ/σία από SPANK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για διαβάστε εδώ :

 

http://www.tweakguides.com

 

The GTX 970 is a very popular GPU, so recent claims from some users that it is effectively limited to 3.5GB of its VRAM, and starts to suffer when using all 4GB, have caused a lot of concern. Nvidia's official response confirms that there is a segmentation of the 970's VRAM between a 3.5GB section and a 512MB section, but that this has no performance impact. I decided to test this out for myself. Running Far Cry 4 at settings just high enough to use around 4GB of VRAM (3,840x2,400 via DSR plus all other settings to maximum, except SMAA) resulted in expectedly lower framerates, but no significant stuttering or hitching as demonstrated in this YouTube Video. See this Screenshot from the video to confirm that 4GB is being used - zoom in on the top left, second entry on the second line of the Afterburner overlay. Unfortunately some people have been "testing" this issue by using system-crippling settings, such as 4K resolution combined with 8x MSAA, and blaming the inevitable 5FPS slideshow on the VRAM. Quite aside from the fact that no current single GPU performs well at those settings, remember that slow or insufficient VRAM manifests itself as severe hitching (longer pauses) and stuttering (frequent brief hiccups), not an overall reduction in FPS. I did notice in my testing however that the GTX 970 definitely prefers using only 3.5GB of its VRAM in most cases; in the VRAM-hungry Watch Dogs for example, as settings were raised the 970 remained stuck at ~3.5GB VRAM usage right up until 8x MSAA was engaged at 4K resolution. After several hours of testing though my conclusion is that there's no discernible practical impact from this issue: the GTX 970 performs smoothly, whether using 3.5 or 4GB of VRAM. If you're experiencing stuttering or low framerates on a 970, in my opinion it is quite likely due to a general system issue or excessive GPU load, not VRAM segmentation.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια εγω δεν βλεπω πουθενα stuttering,με 4κ sto da:i  ειμαι στα 3,100 vram ακομα και στο war room δεν εχω καθολου stuttering και ειμαι στα 30 frames,αν βαλω 4msaa η μνημη φτανει στα 3.500 αλλα παλι καθολου stuttering,το ιδιο και στο som που η μνημη μου φτανει μεχρι 3.700

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mόλις διάβασα ότι το φαινόμενο υπήρχε και στις GTX660Ti/670 π.χ. και απλά δεν το είχε παρατηρήσει κανείς.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

΄Οσων αφορά για τους εκάστοτε τυφλοπόντικες προειδοποίησα για τυφλά τρολλαρίσματα γιατί όταν ορισμένοι πηγαίνανε εγώ γύριζα δεύτερη φορά.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι axaxa

Προσπαθω να δω καπου stuttering και δεν μπορω,το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι θελει πολυ προσπαθεια για να περασεις τα 3.5gb χρηση vram

 

edit: μολις δοκιμασα ac:u στα 4κ πιανει 4051 vram και παλι δεν εχω καθολου stuttering,τρεχω τοση ωρα στην πολη και δεν εχω δει το παραμικρο frame drop.Διαβασα καπου οτι παιζει ρολο απο πια εταιρεια ειναι οι μνημες της καρτας,πχ εμενα λεει οτι ειναι απο samsung στο gpuz,γιατι και αλλοι με samsung δεν βλεπουν καθολου stuttering

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...