Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

to usage δεν είναι ποτέ 99% 

είναι γύρω στο 97% και πέφτει στο 50-60 όταν συμβαίνουν τα κολλήματα.

 

αυτό σε sli

 

σε μονή κάρτα είναι πάντα 97-99% 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μάλιστα, τελικά η χθεσινή δήλωση της Nvidia είναι αυθεντική. Της εύχομαι καλή τύχη με τα πυρά που δέχεται (και θα συνεχίσει να δέχεται).

 

Όσα λεφτά γλίτωσε με τις πατέντες στην 970, άλλα τόσα και ακόμα περισσότερα θα της στοιχήσει να φέρει πίσω τους πελάτες της που έχασαν την εμπιστοσύνη τους σε αυτήν.

 

Τώρα που ξέρουμε καλύτερα ότι το πρόβλημα ξεκινάει στο hardware επίπεδο, μπορούμε να αναμένουμε εντός της εβδομάδας που έρχονται αναλυτικές hardware-performance αναλύσεις.

 

PS: Πληροφορίες λένε ότι σήμερα η AMD κάνει open house party. Όσοι περνάτε από την περιοχή, κάντε μία βόλτα από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to usage δεν είναι ποτέ 99% 

είναι γύρω στο 97% και πέφτει στο 50-60 όταν συμβαίνουν τα κολλήματα.

 

αυτό σε sli

 

σε μονή κάρτα είναι πάντα 97-99% 

 

 

Ασε το SLI λεμε, κοιταμε SINGLE VS SINGLE! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια εγω σε αυτο το benchmark βλεπω οτι και οι 970 και οι 980 χανουν αποδοση στις τελευταίες τιμες αλλα η 970 ξεκιναει απο 3000gb μνημη ενω η 980 απο τα 3500gb. Οποτε καμια λογικα δεν πιανει αποδοση μεχρι το τελος. Αλλα αφου λενε 3,5gb +0,5gb αυτο δεν θα επρεπε να ειναι στην 980? Στην 970 δειχνει 3gb + 1gb. Τι παιζει? Μπορει παρακαλω να μου εξηγήσει καποιος γιατι δεν τερματιζουν? Ευχαριστω και συγνωμη αν ρωταω κατι κουλο αλλα ηθελα να μου ληθει αυτην η απορια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα επιτρέψω όποια δικαιολογημένη κριτική έναντι της NVIDIA για το θέμα της μνήμης (αλήθεια γιατί άργησαν ΤΟΣΟ να απαντήσουν αφού προφανώς ήξεραν περί τίνος πρόκειται προφανώς; ) και όσο κράξιμο θέλετε. Αυτό που ΔΕΝ θα επιτρέψω είναι τυφλό τρολλάρισμα από τους κοκκινοφρουρούς όπως ΔΕΝ ανέχτηκα κανένα πράσινο κασκόλ αυτά τα χρόνια. Στον επόμενο τόνο έχει απλό ban μπας και ωριμάσουν μερικοί.

 

Και όχι δεν τίθεται προς καμία δημόσια συζήτηση το θέμα όπως προβλέπουν οι όροι χρήσης.


Ρε παιδια εγω σε αυτο το benchmark βλεπω οτι και οι 970 και οι 980 χανουν αποδοση στις τελευταίες τιμες αλλα η 970 ξεκιναει απο 3000gb μνημη ενω η 980 απο τα 3500gb. Οποτε καμια λογικα δεν πιανει αποδοση μεχρι το τελος. Αλλα αφου λενε 3,5gb +0,5gb αυτο δεν θα επρεπε να ειναι στην 980? Στην 970 δειχνει 3gb + 1gb. Τι παιζει? Μπορει παρακαλω να μου εξηγήσει καποιος γιατι δεν τερματιζουν? Ευχαριστω και συγνωμη αν ρωταω κατι κουλο αλλα ηθελα να μου ληθει αυτην η απορια.

 

Για να το απλουστεύσουμε: βρήκαν τρόπο να ευνουχήσουν την 970 παραπάνω για να δικαιολογήσουν την αισχροκέρδεια που έχει σαν τιμή η 980. Τα υπόλοιπα είναι ραδιουργίες των οδηγών τους που μόνο η NV γνωρίζει και θέλει να γνωρίζει.

 

Από την επίσημη απάντησή τους:

 

 

 

The GeForce GTX 970 is equipped with 4GB of dedicated graphics memory. However the 970 has a different configuration of SMs than the 980, and fewer crossbar resources to the memory system. To optimally manage memory traffic in this configuration, we segment graphics memory into a 3.5GB section and a 0.5GB section. The GPU has higher priority access to the 3.5GB section. When a game needs less than 3.5GB of video memory per draw command then it will only access the first partition, and 3rd party applications that measure memory usage will report 3.5GB of memory in use on GTX 970, but may report more for GTX 980 if there is more memory used by other commands. When a game requires more than 3.5GB of memory then we use both segments.

We understand there have been some questions about how the GTX 970 will perform when it accesses the 0.5GB memory segment. The best way to test that is to look at game performance. Compare a GTX 980 to a 970 on a game that uses less than 3.5GB. Then turn up the settings so the game needs more than 3.5GB and compare 980 and 970 performance again.

 

Σε bold η απάντησή σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ουσια ομως και οι 2 ειναι ευνουχισμενες αφου καμια δεν πιάνει την αποδοση που πρεπει στα 4gb. Αλλα αυτο οσων αφορα το τεστ διοτι στα παιχνίδια πανε καλα και οι 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ουσια ομως και οι 2 ειναι ευνουχισμενες αφου καμια δεν πιάνει την αποδοση που πρεπει στα 4gb. Αλλα αυτο οσων αφορα το τεστ διοτι στα παιχνίδια πανε καλα και οι 2.

 

Στην ουσία μας λένε ότι έχουν λαλακισμένο memory allocation το οποίο βέβαια έχει και άμεση σχέση με το τι προυποθέτει το WDDM των windows. Λογικά σε OpenGL θα πρέπει να έχει εντελώς διαφορετική διαφορά ΟΤΑΝ δεν λειτουργεί σε windows περιβάλλον.

 

Τώρα θα ρωτήσει κάποιος εύλογα γιατί οι Radeon δεν έχουν παρεμφερή προβλήματα. Υποψιάζομαι ότι πετσοκόψανε μερικά πραγματάκια παραπάνω στον ΚΑΙΦΕ αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω ακόμα.

Αχ πανάθεμα σε nvidia. 

Αμα το ήξερα από την αρχή θα πήγαινα σε μια 980.

 

Να δούμε τώρα τι θα κάνουμε.......

 

Δεν θα σε έσωνε σε τίποτα σε πραγματικό χρόνο και θα είχες πετάξει και ένα σκασμό λεφτά παραπάνω σχεδόν άδικα. ΄Ωπα μισό έχεις SLi; Εκεί τα έχεις τα ποναλάκια σου έτσι κι αλλιώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει παρακαλω να μου εξηγήσει καποιος γιατι δεν τερματιζουν? Ευχαριστω και συγνωμη αν ρωταω κατι κουλο αλλα ηθελα να μου ληθει αυτην η απορια.

 

Μέρος της μνήμης των καρτών δεσμεύονται από το λειτουργικό. Αναλόγως του τί λειτουργικού έχεις και του τί έχεις φορτώσει από πίσω, είναι λογικό να χρησιμοποιήσεις λιγότερο από 4GB στο παιχνίδι/benchmark που τρέχεις.

 

Αν λοιπόν τα Windows σου τρώνε 300ΜΒ Vram, στο παιχνίδι/benchmark τερματίζεις στα 3,7GB.

 

Τώρα αν και οι 970, 980 έχουν την ίδια μνήμη, η πρόσβαση σε αυτές είναι διαφορετική.

 

Με πάρα πολύ απλά λόγια:

 

Η 980 είναι ένας δρόμος που ενώνει 2 πόλεις. Έχει 4 λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση

Η 970 είναι ένας δρόμος που ενώνει 2 πόλεις. Έχει 3 λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας και έναν παλιό δρόμο που δεν μπορείς να τρέξεις γρήγορα.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις αλλα γενικα ειναι κριμα να παίζουν με τοσο κοσμο που τους τιμαει. Κανονικα θα επρεπε οπως το βλεπω εγω και οι 2 να φτανουν μεχρι το τελος της μνημης χωρις να πεφτει η αποδοση τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ουσία μας λένε ότι έχουν λαλακισμένο memory allocation το οποίο βέβαια έχει και άμεση σχέση με το τι προυποθέτει το WDDM

Ailure το 512mb εχει χειροτερη αποδοση σε performance απο την υπολοιπη 3,5gb ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ailure το 512mb εχει χειροτερη αποδοση σε performance απο την υπολοιπη 3,5gb ?

 

Ανάλογα την περίπτωση. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για αυτό με τόσες διαφορετικές εφαρμογές και τόσο διαφορετική συμπεριφορά.

 

------------------------------------------

panther512,

 

Εύγε. Δυστυχώς μπορώ να σου δώσω μόνο ένα like :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και άλλο stuttering

Τώρα που δοκιμάζω παιχνίδια σε 4K βγαίνουν τα προβλήματα.

Μόλις το DAI πέρασε τα 3500MB αρχίζει να κολλάει και να πέφτουν τα fps. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τα λες αλλα δειξε και ενα σχεδιάγραμμα και εσυ :P Απο την αλλη ομως είσαι και στα 4Κ,δεν ξερω τι ρυθμίσεις μπορει να εχεις, δλδ ηδη ζορίζεται απειρα η καρτα σε αυτην την ανάλυση οπότε ισως και να ειναι λογικο. Βέβαια λογικo δεν θα είναι αμα επαιζες στα 35fps πχ, και μόλις περασες τα 3500mb να ειχες 28 και stuttering.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...