Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να φτάνει τόσο έστω και σ' αυτό το προγραμματάκι, σημαίνει ότι τα 4GB υπάρχουν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν, το θέμα είναι στα παιχνίδια και φαντάζομαι τα 'χει σκατώσει η πράσινη στους οδηγούς ή το 'χει κάνει και επίτηδες για να έχει μεγαλύτερη διαφορά η 970 με την 980.

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παραμένει το ερώτημα πως σκατά τα καταφέρανε. Δεν γράφουνε ξεχωριστό οδηγό για την 970 και αφού η 980 διαχειρίζεται σωστά όλη τη μνήμη της θα χρειαστεί ιδιαίτερη τέχνη να πετσοκόβει η 970 στα 3.5. Τώρα θα θελα να δω την διαφορά επιδόσεων 970-980 με την 970 ξεκλειδωμένη και δεν μπορεί κάποιος θα βρεθεί να τα καταφέρει.

 

 

Οτι driver εχει βγει για maxwell εχει καταστρεψει τις επιδοσεις σε ολα τα παιχνιδια για ολες τις αλλες καρτες.Ακομα και η 970 εχει fps drops,διαβαστε το φορουμ της geforce.Δεν τιθεται θεμα μνημης,δεν νομιζω να γινεται να μπορει να κοροιδεψει το gpu-z και αλλα τετοια προγραμματα οπως επισης και να συνεχιζει να πουλαει καρτες με 4gb χωρις να ειναι 4.

Επισης μονο οι dx εφαρμογες εχουν προβλημα με την διαχειριση μνημης της 970,οι opencl δεν εχουν καποιο θεμα.

Δημοσ.

Και low GPU Usage αναφέρουν κάποιοι, αλλά δεν έχω θέμα εγώ μ' αυτό.Όντως οι τελευταίοι οδηγοί είναι ψιλο-crap πάντως, διαβάζω κατόχους GK110 ότι μειώθηκαν τα frames τους.

Δημοσ.

 

Βασικα ακυρο λογικα και για την G1 οπως μπορεις να δεις ακομα και αν την βρισκει στα 330 :D[/quote

 

Οχι δεν ειναι ακυρο, το θεμα μου ειναι αν τα αξίζει σαν αγορα για το logo και το πίσω καπάκι φυσικά δεν το δίνω το 50 αν όμως ειναι πιο καλή φυσικά και το δίνω αλλα ειναι και σε τι ?

Δημοσ.

Τιποτα απο ολα αυτα δεν εχω. Επαναλαμβανω δεν αμφισβητω τα λεγομενα καποιων χρηστων. Στις περισσοτερες περιπτωσεις ομως το προβλημα βρισκεται μεταξυ καρεκλας και οθονης..

Δεν πιστευω οτι υπαρχει το παραμικρο ενδεχομενο ο οδηγος να πετσοκοβει μνημη και συνεπαγομενα memory bandwidth  απο την 970.. Ακομη και να το εκανε η διαφορα στις επιδοσεις φανταζει αμελητεα με μια προχειρη σκεψη.

Δημοσ.

Αν και δεν έχει αποδειχτεί ακόμα, πιθανολογούν ότι η πηγή του προβλήματος είναι ότι σε κάποιες ή όλες τις 970 έχουν απενεργοποιήσει ένα 256KB block της L2 cache. ΔΕΝ είναι απαραίτητο να ισχύει για όλους και μην επιμένετε ότι είναι γενικό το κακό. Μόλις διάβασα 16 μαμιδο-σελίδες στο 3DC για να καταλάβω τι παίζει....

Δημοσ.

Ναι σε οσα εχω δοκιμασει την χρησιμοποιουν μια χαρα.. Βεβαια θα ξανατσεκαρω ενδελεχως τωρα που το εχω υπ'οψιν μου αλλα δεν εχει υποπεσει κατι στην αντιληψη μου..

Δημοσ.

Αν και δεν έχει αποδειχτεί ακόμα, πιθανολογούν ότι η πηγή του προβλήματος είναι ότι σε κάποιες ή όλες τις 970 έχουν απενεργοποιήσει ένα 256KB block της L2 cache. ΔΕΝ είναι απαραίτητο να ισχύει για όλους και μην επιμένετε ότι είναι γενικό το κακό. Μόλις διάβασα 16 μαμιδο-σελίδες στο 3DC για να καταλάβω τι παίζει....

Ναι, κάποιοι λένε ότι δεν έχουν θέμα, αλλά αυτοί που έχουν είναι αρκετοί.

Δημοσ.

 

Επισης μονο οι dx εφαρμογες εχουν προβλημα με την διαχειριση μνημης της 970,οι opencl δεν εχουν καποιο θεμα.

 

Εννοείς OpenGL και όχι OpenCL να φανταστώ; Το κρατάω σαν στοιχείο και το στέλνω για διερεύνηση.

Δημοσ.

Ναι σε οσα εχω δοκιμασει την χρησιμοποιουν μια χαρα.. Βεβαια θα ξανατσεκαρω ενδελεχως τωρα που το εχω υπ'οψιν μου αλλα δεν εχει υποπεσει κατι στην αντιληψη μου..

Για ρίξε μερικά τεστάκια στην native ανάλυσή σου με τσιμπημένο το ΑΑ αλλά και σε 4Κ και πες μας τι usage βλέπεις.

Δημοσ.

Ναι, κάποιοι λένε ότι δεν έχουν θέμα, αλλά αυτοί που έχουν είναι αρκετοί.

 

Eγώ εκεί που μπερδεύτηκα είναι τι σκατά σχέση έχει το page file.

Δημοσ.

Ναι και 'γω δεν έχω καταλάβει, από ότι λένε το usage διαφέρει με το αν έχεις το page file ενεργοποιημένο ή απενεργοποιημένο και έχουν ποστάρει και ss πολλοί αποδεικνύοντάς το.Πάντως εγώ να πω ότι με το που έβαλα την 970 με απενεργοποημένο το page file στα ίδια παιχνίδια είχα crashes, ενώ με την 670 όλα ήταν οκ..

Δημοσ.

To page file - τουλάχιστον κατά την Microshaft - δεν θα πρέπει να είναι μόνιμα απενεργοποιημένο. Από εκεί και πέρα η οποιαδήποτε χρήση του (όταν είναι ενεργοποιημένο σε ένα παιχνίδι) είναι καθαρά απόφαση λειτουργικού και άσχετο με το θέμα.

 

Μέχρι στιγμής δεν μπορώ να φανταστώ τι έχουν κάνει. Ούτε η θεωρία της L2 cache μου πολυκολλάει, γιατί δεν παθαίνουν ζημιά συνήθως αυτές για να θέλουν απενεργοποίηση.

 

Προσπαθώ να σκεφτώ μήπως έχει καμία σχέση με 32μπιτο/64μπιτο γιατί εκεί θα είχε λογική να διαβάζεται λανθασμένα η μνήμη. Αλλά γιατί να περιορίζεται στις 970 τότε....

  • Like 1
Δημοσ.

Εννοείς OpenGL και όχι OpenCL να φανταστώ; Το κρατάω σαν στοιχείο και το στέλνω για διερεύνηση.

Ναι opengl εννοουσα.η 970 δεν δουλευει καν με opencl εφαρμογες :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...