Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

GeForce Hotfix driver 344.80

 

This is a beta driver that addresses the following issues:

 

  • GeForce GTX 980 displays texture shimmering when Texture Filtering Quality set to High Quality.
  • GPU outputs fuzzy lines over DisplayPort after a period of time following driver updates.
  • System hang up and black screen after power on with some monitors (DP1.2 & 4K/60Hz) + GTX980
 

Έχετε κατά νου ότι μιλάμε για νέο branch(R344.xx, ενώ οι προηγούμενοι ήταν R343.xx) οπότε ο οδηγός μπορεί να είναι καλύτερος γενικότερα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

texture shimmering ειναι κατι σκιες ασπες που βλεπω?πχ βλεπω το οπλο τεραστιο οταν ειμαι πανω σε ποταμι,επισης φτιαχνει και αυτο

System hang up and black screen after power on with some monitors (DP1.2 & 4K/60Hz)

που πολλοι ειχαν προβλημα ειδικα με gigabyte.

να το βαλω λετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπαμε, τον βάζουμε όλοι διότι είναι από νέο branch αυτός ο οδηγός και όταν αλλάζει το branch, συνήθως αλλάζουν πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Texture shimmering... Θυμάμαι όταν έκανα το πρώτο και τελευταίο SLI μου με δυο nvidia 7000 κάτι 512MB η καθεμία προ αμνημονεύτων ετών και γνώρισα για πρώτη φορά το stuttering (SLI) και το shimmering στο anisotropic filtering της nVidia.

Θυμάμαι που όταν ¨διαμαρτυρηθηκα¨ έντονα στο nvnews.net έφαγα το πρώτο και μοναδικό ban στη ζωή μου, γιατι επέμενα οτι υπήρχε πρόβλημα και τους χαλούσα τη σούπα. Τους πήρε χρόνια να το παραδεχτούν.

 

Απο τότε μόνο ΑΤΙ, αλλα τωρα σκεφτόμουν την 970 gtx ως πιθανή αγορά. Psycho να τη βάλω η θα το μετανιώσω?

Νόμιζα οτι η nvidia τα χε ξεπεράσει αυτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Texture shimmering... Θυμάμαι όταν έκανα το πρώτο και τελευταίο SLI μου με δυο nvidia 7000 κάτι 512MB η καθεμία προ αμνημονεύτων ετών και γνώρισα για πρώτη φορά το stuttering (SLI) και το shimmering στο anisotropic filtering της nVidia.

Θυμάμαι που όταν ¨διαμαρτυρηθηκα¨ έντονα στο nvnews.net έφαγα το πρώτο και μοναδικό ban στη ζωή μου, γιατι επέμενα οτι υπήρχε πρόβλημα και τους χαλούσα τη σούπα. Τους πήρε χρόνια να το παραδεχτούν.

 

Απο τότε μόνο ΑΤΙ, αλλα τωρα σκεφτόμουν την 970 gtx ως πιθανή αγορά. Psycho να τη βάλω η θα το μετανιώσω?

Νόμιζα οτι η nvidia τα χε ξεπεράσει αυτα.

 

Δεν ξέρω τι έκανε το nvnews σε μένα πάντως το παραδέχτηκε η ίδια η NV άμεσα και όντας ένα είδος beta tester τότε μου παρείχανε και ανανεωμένους beta οδηγούς που όντως απενεργοποιούσαν τις βελτιστοποιήσεις ανισοτροπικού σε high quality AF mode όπως και έπρεπε. Είχα γράψει και κοντζάμαν άρθρο τότε που πρέπει να το έχω ακόμα κάπου για τους περίφημους 78.03 οδηγούς για την πρώτη 7800 που είχε κυκλοφορήσει. Η πρώτη επισήμανση έγινε πολύ νωρίτερα με την 6800 και σώζεται ακόμα το άρθρο: http://www.mitrax.de/?cont=artikel&aid=24&page=14

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω shimmering στο fc4. Να βαλω λετε το fix; Αν ειναι να μου δημιουργησει και αλλα θεματα, καλυτερα να περιμενω αλλους drivers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

GeForce Hotfix driver 344.80

 

 

Έχετε κατά νου ότι μιλάμε για νέο branch(R344.xx, ενώ οι προηγούμενοι ήταν R343.xx) οπότε ο οδηγός μπορεί να είναι καλύτερος γενικότερα.

 

Παίδες μέσα από το update της Nvidia δεν τους δείχνει καθόλου αυτούς τους drivers, να προχωρήσω να τους περάσω μόνος μου ή όχι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω shimmering στο fc4. Να βαλω λετε το fix; Αν ειναι να μου δημιουργησει και αλλα θεματα, καλυτερα να περιμενω αλλους drivers.

 

2 είναι οι πιο συνήθεις ύποπτοι όταν οι υφές σου παρουσιάζονται σαν μαίανδροι που χορεύουν στην οθόνη:

 

1. underfiltering.... η εφαρμογή ζητάει για Χ υφές π.χ. trilinear και η βελτιστοποίηση του ανισοτροπικού αποφασίζει ότι μια προσέγγιση αυτού είναι καλύτερη....βάζεις high quality και ησυχάζεις. Δεν υπάρχει κανένας λόγος στην εποχή μας να ΜΗΝ έχετε το AF στο high quality στους οδηγούς μιας και οι βελτιστοποιήσεις κάνουν ελάχιστη διαφορά στις επιδόσεις. Οτιδήποτε εκτός high quality = φτου κακά.

 

2. negative LOD bias....ο dev βαριόταν πάλι και θεώρησε ότι για να ανέβει η ευκρίνεια μιας Χ υφής της δίνει αρνητικό LOD (level of detail) όπου παντού και πάντα δεν θα πρέπει να είναι λιγότερο από μηδέν 0.0. Τώρα αν σου τύχει στις σημερινές κάρτες την ψιλοέκατσες μιας και δεν υπάρχει στις καινούργιες κάρτες το "clamp" πλέον και δεν υπάρχει τρόπος να επιβάλεις στους οδηγούς της κάρτας να μην χρησιμοποιεί κάτι με αρνητικό πρόθεμα για υφές. Τα χαιρετίσματα στην Microsoft με την ηλίθια πολιτική της να πρέπει να έχουν οι οδηγοί τον ελάχιστο δυνατό έλεγχο.

 

Aγαπάμε και αναπολούμε τις εποχές =/<DX9 όπου με τρίτες εφαρμογές όπως το Rivatuner κάναμε ενίοτε και παπάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλα στην προκειμενη περιπτωση ο dev φταιει 120%, λογω τεμπελιας. Τεσπα εγω το εβαλα το fix, δεν ειδα καποια βελτιωσω καπου, αλλα καλο ειναι να εχεις οτι πιο καινουριο βγαζουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλα στην προκειμενη περιπτωση ο dev φταιει 120%, λογω τεμπελιας. Τεσπα εγω το εβαλα το fix, δεν ειδα καποια βελτιωσω καπου, αλλα καλο ειναι να εχεις οτι πιο καινουριο βγαζουν. 

 

Το μόνο που μπορεί να σε "σώσει" κάπως είναι ΑΝ το επιτρέπουν οι επιδόσεις να βάλεις DSR.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...