FarmaS Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Ουτως ή αλλως για τωρα η μια 970 καλυπτει στα παιχνιδια,και αν χρειαστει να αγορασεις αργοτερα και δευτερη θα εχουν βγει drivers υποστηριξης παιχνιδιων. αρα αν καποιος παιζει σε 1440 με μια 970 ειναι καλυμμενος σωστα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 αρα αν καποιος παιζει σε 1440 με μια 970 ειναι καλυμμενος σωστα? Τα 4gb Vram σε καλυπτουν σε αυτη την αναλυση,οπως και σε Amd μερια αν κοιταξεις. Δεν ξερω βεβαια αν βγει στα τελη του χρονου η 8gb 970,ποσο θα κοστιζει και αν θα αξιζει για 1440p. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Σε 4Κ είναι 14,9% πιο γρήγορη η 980 από την reference 970, το θέμα είναι ότι οι περισσότερες 970 έχουν υψηλότερα clocks και η διαφορά γίνεται ακόμα πιο μικρή, θα πει κάποιος ναι αλλά υπάρχουν και 980 με υψηλότερα ρολόγια, ναι αλλά η διαφορά στην τιμή γίνεται ακόμα πιο γελοία Γενικά, γουστάρετε που έχετε 980 το καταλαβαίνω, έχω σκάσει και 'γω στο παρελθόν για flagship αλλά μην προσπαθείτε τώρα να αλλάξετε την πραγματικότητα, οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους.Αυτά τα πιο σμουθ κλπ δεν ισχύουν, αν είχαν μια διαφορά 25-30% θα μπορούσες να πεις ότι είναι αξιόλογη.Μόνο το GM200 θα φέρει τέτοια διαφορά όμως. Στην παραπομπή που σου έδωσα η διαφορά στα 4k μεταξύ των δύο και στα παιχνίδια-ρυθμίσεις που χρησιμοποίησαν είναι κατά μέσο όρο στο 10%. Μιλάμε πάντα για τις default εκδόσεις. Γιατί αν πάρεις μια κατά 10% υπερχρονισμένη 980 θα σου αντισταθμίσω μια κατά 10% υπερχρονισμένη 970 για να έχουμε apples to apples σύγκριση. Αυτό που (λογικά) εννοεί ο Zaknafein, είναι ότι εκεί που με την 970 θα παίζεις στα 25-26 FPS, άρα και θα είσαι unplayable, έστω κι αν μιλάμε για στιγμιαία drops, με την 980 θα «τη γλυτώνεις», περνώντας το κρίσιμο 30άρι. Κάτω από τα 25 για την 970, κι οι δύο τα ίδια χάλια θα είναι. http://www.computerbase.de/2014-09/geforce-gtx-980-970-test-sli-nvidia/8/ Στο κάτω μέρος έχουν αποτελέσματα στα 4k ανά παιχνίδι. Για δείξε μου σε ΠΟΣΕΣ από τις περιπτώσεις που έχουν μετρήσει ισχύει το παραπάνω ακριβώς; Στην κραυγαλέα πλειοψηφία όπου είναι αμφίβολο το playability στην μία είναι και στην άλλη. Και όχι λυπάμαι αλλά δεν υπάρχει κανένα κρίσιμο 30άρι ούτε κανένα κρίσιμο 60άρι. Το κατά πόσο ομαλό είναι το κάθε παιχνίδι σε κάθε περίπτωση το δείχνουν μόνο τα frametimes@ms που μετράει μέχρι στιγμής μόνο το techreport στα reviews του. αρα αν καποιος παιζει σε 1440 με μια 970 ειναι καλυμμενος σωστα? Οι εκδόσεις με 8GB που θα βγουν κάποια στιγμή και αυτές θα είναι κυρίως για διακοσμητικούς λόγους για τον μέσο χρήστη, εκτός αν χρησιμοποιεί κάποιος επαγγελματικές εφαρμογές με τεράστιες ποσότητες δεδομένων και δεν θέλει να σκάσει μια περιουσία σε αντίστοιχη Quadro. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Ναι απλά εγώ είδα το πινακάκι του techpowerup που έχει μια καλή-φρέσκια γκάμα παιχνιδιών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Αν εκανε 100 ευρω παραπανω η 980 θα το καταλαβαινα, αλλα με τα χρηματα που παιρνεις τωρα μια 980, παιρνεις δυο 970. Ετσι θα ηταν το λογικο και νομιζω ολοι συμφωνουν, αλλα οπως συμβαινει παντα το μεγαλυτερο μοντελο μιας εταιρειας το πληρωνεις αδρα, οπως πληρωνεις αδρα το bleeding edge σε οποιοδηποτε τομεα της τεχνολογιας. Δεν ανακαλυψαμε και τον τροχο με αυτη την γενια της nvidia. πως γινεται να ειναι σωστο να δωσεις 800ευρω για 2 970 οταν ξερεις οτι πολλα παιχνιδια δν υποστηριζουν sli? προτιμοτερο ειναι να παρεις μια 980 την οποια αν θες την κανεις κ oc Επειδη εχω SLI τουλαχιστον 4-5 χρονια κολλητα τωρα, και για να μη σε παω μακρια πισω και ψαχνεις. Θες να μου κανεις μια λιστα με τα τωρινα παιχνιδια που δεν εχω χαρει με SLI να δω τι χανω και εγω (και τα παιζεις ετσι, οχι να μου γραψεις για να γραψεις μερικα) ; Σαφως και υπαρχουν καποια που λογω engine δεν εχουν υποστηριξη αλλα ποσα ειναι μπροστα σε αυτα που υποστηριζουν; Να μην σου πω οτι οσα δεν υποστηριζουν δυσκολα δεν παιζονται με μια καρτα, οπως no harm.. Να μου πεις οτι μερικες φορες αργουν να βγαλουν ενα SLI profile να σου πω εχεις δικιο, αλλα εν ετει 2014 να μιλαμε για υποστηριξη σε παιχνιδια ειναι λιγο τραβηγμενο δεν νομιζεις; Απο την αλλη εαν κατσω και γραψω τι κερδη εχω εγω με 970SLI και O/Ced σε σχεση με μια 980 μονη για 200 ευρω παραπανω, νομιζω οτι τα 800 που εδωσα ειναι "κλεψια". Ακομη και SLI να κανει καποιος με 980 παλι πανω απο 15% δυσκολα με περναει και επρεπε να δωσει 1150-1200, εκει ανοιγει ακομη περισσοτερο η ψαλιδα.. Εβαλα τιμες οταν πηρα εγω στις αρχες, προφανως τωρα μπορεις να βρεις πιο φθηνη 970 οπως και πιο φθηνη 980 οποτε οι αναλογιες παραμενουν ιδιες. Στην παραπομπή που σου έδωσα η διαφορά στα 4k μεταξύ των δύο και στα παιχνίδια-ρυθμίσεις που χρησιμοποίησαν είναι κατά μέσο όρο στο 10%. Μιλάμε πάντα για τις default εκδόσεις. Γιατί αν πάρεις μια κατά 10% υπερχρονισμένη 980 θα σου αντισταθμίσω μια κατά 10% υπερχρονισμένη 970 για να έχουμε apples to apples σύγκριση. http://www.computerbase.de/2014-09/geforce-gtx-980-970-test-sli-nvidia/8/ Στο κάτω μέρος έχουν αποτελέσματα στα 4k ανά παιχνίδι. Για δείξε μου σε ΠΟΣΕΣ από τις περιπτώσεις που έχουν μετρήσει ισχύει το παραπάνω ακριβώς; Στην κραυγαλέα πλειοψηφία όπου είναι αμφίβολο το playability στην μία είναι και στην άλλη. Και όχι λυπάμαι αλλά δεν υπάρχει κανένα κρίσιμο 30άρι ούτε κανένα κρίσιμο 60άρι. Το κατά πόσο ομαλό είναι το κάθε παιχνίδι σε κάθε περίπτωση το δείχνουν μόνο τα frametimes@ms που μετράει μέχρι στιγμής μόνο το techreport στα reviews του. Οι εκδόσεις με 8GB που θα βγουν κάποια στιγμή και αυτές θα είναι κυρίως για διακοσμητικούς λόγους για τον μέσο χρήστη, εκτός αν χρησιμοποιεί κάποιος επαγγελματικές εφαρμογές με τεράστιες ποσότητες δεδομένων και δεν θέλει να σκάσει μια περιουσία σε αντίστοιχη Quadro. This. 100% agreed.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Το SLI έχει βελτιωθεί πολύ η αλήθεια είναι, ειδικά από την σειρά Kepler και μετά έπαψε να υφίσταται και το micro-stuttering.Απλά καμιά φορά οι devs ή οι εταιρείες(AMD/Nvidia) τον ψιλοπαίζουν και δεν αργούν με τα profiles. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Το SLI έχει βελτιωθεί πολύ η αλήθεια είναι, ειδικά από την σειρά Kepler και μετά έπαψε να υφίσταται και το micro-stuttering.Απλά καμιά φορά οι devs ή οι εταιρείες(AMD/Nvidia) τον ψιλοπαίζουν και δεν αργούν με τα profiles. Σέβομαι φυσικά τις επιλογές του καθένα. Το ότι προσωπικά δεν θεωρώ οτιδήποτε mGPU σαν καλή επένδυση είναι γνωστό θα έλεγα. Η βασική μου διαφωνία είναι στο ίδιο το AFR, γιατί καμία από τις 2 εταιρείες δεν μπήκε στον κόπο να δημιουργήσει μια hw λύση αφού βολεύονται τόσα χρόνια με την απλή sw λύση του AFR. Επειδή είναι λίγο άδικο αυτό που λες για τους ISVs μόλις προχθες μίλαγα με ένα dev σε μια από τις γνωστές εταιρείες και μου έλεγε ότι κάνει υπερωρίες που δεν θα τις πληρωθεί ποτέ για να βελτιστοποιήσει το μαμιδο-AFR γιατί αν δεν ασχοληθεί αυτός δύσκολα να δικαιολογήσουν εργατώρες οι εταιρείες για αυτό και οι συνάδελφοί του χρόνο για να το κάνουν να δουλέψει. Και αν ήταν και εξαίρεση δεν θα το ανέφερα καν και ναι τους αξίζει περισσότερη ευγνωμοσύνη και σεβασμός ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ τους από ότι συνήθως τους αποδίδουμε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δυστυχως σχεδον σε καθε εργασιακο τομεα πλεον, αυτη ειναι η νορμα παρα η εξαιρεση. Και φυσικα δεν κριτικαρουμε το προσωπικο, δεν εχουμε αλλωστε να χωρισουμε τιποτα και με κανενα. Σχολιαζουμε την ΑΜD και την NVIDIA σαν εταιρειες και τι δουλεια κανουν σε επιπεδο S/W μιας και αναφερθηκαμε σε αυτο. Οταν τους τιμας με τον οβολο σου (και με το παραπανω ειδικα τετοιες εποχες),εχεις και απαιτησεις, οπως απαιτησεις εχουν και απο εμενα ενα σωρο επαγγελματιες στον τομεα μου, και ας εχω εγω το μαχαιρι στο λαιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aret1 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 δωρεαν το παιχνιδι Metro 2033 από Humble Bumble https://www.humblebundle.com/store/promo/bday2014 (σόρρυ για το άσχετο αλλά θα αναρτήσω και εδω το μήνυμα μου και μετά σβήστε το για να προλάβετε ισχύει για λιγες ώρες ακόμα ! ! ! ! ! ! ) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δυστυχως σχεδον σε καθε εργασιακο τομεα πλεον, αυτη ειναι η νορμα παρα η εξαιρεση. Και φυσικα δεν κριτικαρουμε το προσωπικο, δεν εχουμε αλλωστε να χωρισουμε τιποτα και με κανενα. Σχολιαζουμε την ΑΜD και την NVIDIA σαν εταιρειες και τι δουλεια κανουν σε επιπεδο S/W μιας και αναφερθηκαμε σε αυτο. Οταν τους τιμας με τον οβολο σου (και με το παραπανω ειδικα τετοιες εποχες),εχεις και απαιτησεις, οπως απαιτησεις εχουν και απο εμενα ενα σωρο επαγγελματιες στον τομεα μου, και ας εχω εγω το μαχαιρι στο λαιμο. ΄Οταν βρεθούν σε αδιέξοδο με τα πρωτόκολλα κατασκευής στο μέλλον ειδικά στις επαγγελματικές αγορές να δεις πόσο γρήγορα και πόσο εύκολα η ιστορία θα αλλάξει σε SFR@mGPU w/ hw logic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pappous_soulis Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Καλημέρα guys. Δουλεύεις κανείς στο σύστημα του με gtx970 τροφοδοτικό evga supernova να μου πει αν ειναι όλα οκ ? Ευχαριστώ Asus Strix με το 750άρη G2. Δυο μέρες που την έχω, στα περισσότερα παιχνίδια που δοκίμασα παρατήρησα coil whine, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν αρκετό για να γίνει αντιληπτό όσο έπαιζα. Ειδικά όταν φόραγα headset δεν ακουγόταν τίποτα. Βέβαια αυτό έχει να κάνει με τα fps που βγάζει η κάρτα και εγώ εφαρμόζω σε όλα τα παιχνίδια adaptive vsync απ'το Nvidia CP. Μοναδική εξαίρεση το CS:GO όπου έχω κάνει limit τα fps στα 120 μέσα απ'τη κονσόλα του παιχνιδιού. Το μόνο που με προβληματίζει είναι ένας ήχος που κάνει περιστασιακά και για μικρή διάρκεια όταν είμαι στο desktop. Δεν είναι ψηλός όπως αυτός που παράγει με τα πολλά fps αλλά δυσκολεύομαι να τον περιγράψω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Πολλοί θα έπρεπε να προχωρήσουν το πράγμα παραπέρα και δεν το κάνουν, όπως και οι κατασκευαστές οθόνων όπου ''ανάγκασαν'' τις Nvidia/AMD να βγάλουν τα G-sync/Free-sync.Όσο για τους devs παιχνιδιών, μερικοί είναι σωστοί και αξίζουν το χειροκρότημα, άλλες φορές όμως είναι για τα μπάζα και ο κόσμος νομίζει ότι φταίνε οι Nvidia/AMD.Αυτό που βλέπω εγώ, είναι ότι κανένας δεν κάνει ακριβώς αυτό που θα έπρεπε να κάνει πλέον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 ΄Οταν βρεθούν σε αδιέξοδο με τα πρωτόκολλα κατασκευής στο μέλλον ειδικά στις επαγγελματικές αγορές να δεις πόσο γρήγορα και πόσο εύκολα η ιστορία θα αλλάξει σε SFR@mGPU w/ hw logic. Ανάγκα και θεοί πείθονται .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Semiaccurate για coil whine: http://semiaccurate.com/2014/11/04/coil-whine-problem-everyone/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Μωρέ γενικά υπήρχε στις high-end κάρτες, αλλά με τις GTX900 διαβάζεις πρωτοφανείς τραγικότητες, όπως το να 'χει coil whine κάποιος στο desktop.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα