Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το G2 1000 το περιμένω μέσα στην εβδομάδα, να αντικαταστησει τα 6πινα pcie του toughpower. Ενδέχεται να σηκώσει καλύτερο oc η G1 με τα 8πινα και την σαφώς καλύτερη παροχή ρεύματος. Ίδωμεν.. Το πρώτο βήμα για Sli έγινε. Μένει μόνο κουτί τώρα, atx mobo, ε και μια δεύτερη G1 980, ψιλοπραγματα :)

  • Like 1
  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δοκιμασα 4κ dsr στο emulator dolphin του Wii,μπορω να πω οτι το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο

 

 

ehj4gg.jpg

 

nowwwn.jpg

 

 

αρχικη αναλυση παιχνιδιου

 

 

 

donkey-kong-country-returns-beach.jpg

 

frame_0000.jpg

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

δοκιμασα 4κ dsr στο emulator dolphin του Wii,μπορω να πω οτι το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο

 

 

Το δυστύχημα είναι ότι στα πρώτα δύο screenshots δεν φαίνεται ίχνος aliasing και στα 2 τελευταία με DSR την μόνη διαφορά που βλέπω είναι μια ελαφριά επιπλέον θολούρα. Τι μου διαφεύγει;

Δημοσ.

δοκιμασα 4κ dsr στο emulator dolphin του Wii,μπορω να πω οτι το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο

 

 

ehj4gg.jpg

 

 

 

 

αρχικη αναλυση παιχνιδιου

 

 

 

 

 

 

 

Ποιο παιχνιδι ειναι αυτο?

Δημοσ.

Οι πρώτες εικόνες που είναι με DSR φαίνονται πεντακάθαρες, ενώ οι δύο τελευταίες χάλια.Επιπλέον, τι smoothness έχεις επιλέξει ; Το 33% που είναι το default το βρήκα αρκετά θολό εγώ.

Δημοσ.

ναι οι 2 πρωτες ειναι με dsr,οι κατω εικονες ειναι η κανονικη αναλυση του παιχνιδιου,οι φωτο ειναι με 20% smoothness.

 

οροκoυ το Donkey Kong Country Returns ειναι.

Δημοσ.

Δοκίμασα κι εγώ DSR 5120*2880 στο WoW, μιλάμε το δείχνει σαν να είναι 5 χρόνια πιο φρέσκο το παιχνίδι, jaggies 0 κτλ. (με το αντίστοιχο performance hit βέβαια, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε κι όλα)

  • Like 1
Δημοσ.

Το δυστύχημα είναι ότι στα πρώτα δύο screenshots δεν φαίνεται ίχνος aliasing και στα 2 τελευταία με DSR την μόνη διαφορά που βλέπω είναι μια ελαφριά επιπλέον θολούρα. Τι μου διαφεύγει;

αυτο παρατηρησα και εγω  στο nba2k15...μπορει να ειναι η εξομαλυνση καλυτερη με dsr,αλλα προσθετει καπως μουντα-θολα χρωματα λες και εχει ανεβει τερμα το gama...επιπλεον οι επιδοσεις πεφτουν αρκετα,περισσοτερο απο ssaa.

Προσωπικα προτιμω υψηλοτερο ΑΑ παρα dsr...

Δημοσ.

Εγώ πάντως παιδιά στο CS:GO, που είναι και το μόνο παιχνίδι στο οποίο δοκίμασα το DSR μέχρι και χειρότερο μου φάνηκε...

Δημοσ.

Με 20% smoothness δεν είδα καμία θολούρα εγώ και είμαι και αρκετά ευαίσθητος σε τέτοια θέματα.

 

Εμένα είναι 33%. Να το βάλω 20?

Δημοσ.

Ναι ή και πιο κάτω, ανάλογα τι προτιμάς.Όσο το μειώνεις, γίνεται πιο καθαρή η εικόνα αλλά έχεις περισσότερο aliasing.

 

Ωραία. Θα το βάλω 20 και βλέπουμε.

Δημοσ.

Ενα καλο αρθρο για να καταλαβει καποιος βασικες αρχες aliasing και γιατι δεν κανουν ολες οι μορφες AA για ολα

 

Υπαρχει ενας λογος που η Nvidia εχει βαλει το smoothness στο 33%. Σε αρκετες περιπτωσεις κατω απο αυτο παρουσιαζονται moire artifacts και ειναι λογικοτατο..

Ανεβαζεις στο 30+ % και η εικονα γινεται soft (gaussian blur cmon).. Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.. Για αυτο λεμε οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο το DSR ΠΑΝΤΑ (ή πιο σωστα μεχρι να βρει ενα τροπο η Nvidia για την χρυση τομη αναμεσα στα πολλα artifacts και στο blur αναλογα το smoothness),και δεν δινει παντου τα καλυτερα αποτελεσματα, ειδικα οταν μπορεις να χρησιμοποιησεις το κλασσικο MSAA αναλογα την περισταση..

 

edit

Δεν ξερω γιατι αλλα προσωπικα οταν εχω την ευχερεια να χρησιμοποιησω AA παντα προτιμω το πατροπαραδοτο multisampling. Ειναι best of both worlds για εμενα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...