Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το smoothness τι κανει ακριβως?

Θολώνει την οθόνη, σαν να βάζεις FXAA ένα πράμα, εγώ το έχω στο 15%. Δοκίμασα το 100% για να δω πως είναι και είναι υπερβολικό.

 

Οποτε παιδια οταν βαζεις dsr δεν ειναι απαραίτητα τα AA?

Αεβαζοντας την αναλυση φτιαχνει και το antialising?

Οι εικόνες που ανέβασα είναι 8xAA vs 0xAA, τα ματια σου τι σου λένε; Και ναι σε υψηλότερες αναλύσεις το AA είναι λιγότερο σημαντικό μιας και έχει υψηλότερο ppi (pixel per inch).

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδη μου λενε πολλα γι αυτο ρωταω μην τυχον και δεν βλεπω καλα.

Χαχαχαχα :)

 

Edit: αναρωτιέμαι αν σε τετοια αναλυση (4κ) τα AA κανουν το παιχνιδι τοσο καλυτερο οπως βοηθανε στα 1080.

Ειδικα στο Crysis που εχεις βαλει και φωτο.Ποσο καλυτερο να γινει?

Δημοσ.

Γνωρίζετε το χρόνο παράδοσης για αγορά από EVGA?

(12€ μεταφορικά και αποστολή με ups αν τα λέω σωστά)

5 Εργάσιμες πλήρωσε την παρασκευή να την έχεις παρασκευή.(μπορεί και πέμπτη).

  • Like 1
Δημοσ.

2007 ε; Ακόμα καλο είναι σε 4k :P

 

Crysis DSR

 

1

 

1080p + 8xAA

 

4k DSR 0xAA

 

 

2

 

1080p + 8xAA

 

4k DSR 0xAA

 

 

3

 

1080p + 8xAA

 

4k DSR 0xAA

 

 

 

 

 

 

Σαφέστατα τριχοτόμηση αλλά:

 

* Δεν υπάρχει 0xAΑ τεχνικά. No antialiasing = 1xAA όπως No anisotropic filtering = 1xAF γιατί απλά υπάρχει ένα δείγμα από κάτι και όχι ένα ‘τίποτα’.

 

* DSR δεν είναι ούτε 1xAA πάλι σε τεχνική βάση τριχοτόμησης. Ανάλογα με τον πολλαπλασιαστή που χρησιμοποιείτε ισοδυναμεί και το αποτέλεσμα με N δείγματα supersampling, γιατί κατά βάση κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά. Aν με το DSR πολλαπλασιαστεί κάθε άξονας με 2.0x τότε το αποτέλεσμα ισοδυναμεί με 4x sample ordered grid Supersampling.

 

Συγγνώμη για την διακοπή για διαφημίσεις :)

Οι εικόνες που ανέβασα είναι 8xAA vs 0xAA, τα ματια σου τι σου λένε; Και ναι σε υψηλότερες αναλύσεις το AA είναι λιγότερο σημαντικό μιας και έχει υψηλότερο ppi (pixel per inch).

 

΄Εχω στο κινητό ανάλυση 1080p σε οθόνη 5". Λογικά δεν θα έπρεπε να βλέπω καμία μορφή aliasing σωστά; Λάθος. Το καλύτερο παράδειγμα θα ήταν alpha test textures για να φανεί άμεσα ότι λείπει antialiasing.

 

Σε συνέχεια της προηγούμενης τριχοτόμησης ανέβασες εικόνες από 8x δείγματα Multisampling (όπου εξομαλύνονται μόνο pixel edges and intersections) έναντι 4x supersampling όπου εξομαλύνεται όλο το pixel ‘μέσα έξω’ γιατί απλά γίνεται το ίδιο up-/down-sampling όπως και στο brute force supersampling. Μην μπερδεύεστε με την μαρκετίστικη ονομασία του DSR.

Λογικα σε 4Κ δεν θα χρειαζεσαι AA.

 

Σε κάθε ανάλυση χρειάζεσαι εξομάλυνση. Στους υπολογιστές η εξομάλυνση είναι ένα ‘παιχνίδισμα‘ με τα χρώματα για να ξεγελάει το ανθρώπινο μάτι ότι κάτι εξομαλύνεται ενώ το ανθρώπινο μάτι το κάνει σε κανονικό χρόνο και σε εξωφρενικά τρελλές αναλύσεις. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα βλέπαμε όλοι τρελλό aliasing παντού με τα μάτια μας.

Δημοσ.

Δηλαδη σε 4κ dsr αν βαλεις και τα AA φιλτρα δεν θα δεις διαφορα?

 

Αν βάλεις το DSR σε 4k είναι σαν να χρησιμοποιείς 4 δείγματα supersampling και μπορεί να σου φάει και μέχρι τα 2/3 των επιδόσεών σου. Πόσο ακόμα ΑΑ να βάλεις πάνω από αυτό και για πιό λόγο ακριβώς. To DSR είναι μια μορφή AA από μόνο του.

Δημοσ.

Εγώ συνεχίζω να πιστεύω από αυτά που βλέπω στην οθόνη ότι με το DSR το μονο που χρειάζεται να βάλεις σε μορφή ΑΑ είναι κάποιου είδους Post ΑΑ (πχ Alien isolation DSR 2k + Smaa T2X) που δεν χειροτερεύει την κατάσταση από άποψη επιδόσεων. Τώρα άμα έχεις quad sli feel free και βάλε msaa με το κιλό :P

Δημοσ.

Παντως ειναι πραγματικα γαμω τις τεχνολογιες. Κανει τρομερη δουλεια.

Είναι πιο εύκολα εφαρμόσιμο Supersampling ουσιαστικά αλλα όντως κάνει καλή δουλειά από ότι έχω δει.

Δημοσ.

Είναι πιο εύκολα εφαρμόσιμο Supersampling ουσιαστικά αλλα όντως κάνει καλή δουλειά από ότι έχω δει.

 

Πάντα το supersampling έκανε τρομερή δουλειά αλλά πάντα έτρωγε και ένα τόνο πόρους/επιδόσεις για κάτι τόσο απλό. Ευχαρίστως να θυσιάσω μέχρι και το 75% από τις επιδόσεις μου για SSAA αρκεί να παίζεται ακόμα το παιχνίδι. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων και ειδικά σε νέα/απαιτητικά παιχνίδια δεν τίθεται ούτε καν συζήτηση για κάτι τέτοιο.

Παντως ειναι πραγματικα φοβερη τεχνολογια. Κανει τρομερη δουλεια.

 

Tόσο φοβερή που υπήρχε ακόμα και στο πανάρχαιο Dreamcast :P

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...