Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τι δεν καταλαβες; :)

εσυ που προτείνεις κονσολα σε καποιον που θελει pc τι δεν εχεις καταλαβει; θελω να τον δω να παιζει moba (dota/lol) στο epiplaystation ή ενα απο τα χιλιαδες exlusives.

 

για να θελει pc παει να πει οτι θελει pc.

HackerW32 - 2014

  • Like 4
Δημοσ.

Συγγνώμη ρε παιδιά για να καταλάβω,δηλαδή η 970 είναι λίγο καλύτερη από την 780,συν vram,συν dx12 και είναι σχεδόν και στη μισή τιμή?Τα 329 dollars πως μεταφράζονται εδώ?

Δημοσ.

μια χαρα ειμαι με τις 2 760 4GB,ουτε καν 384 η 512 bit δεν ειναι οι καινουργες οποτε σενιε πενιε

 

Μα δεν χρειαζονται 384 και 512 bit memory bus οι καινουριες....

 

Η GTX980 και η 970 εχουν σχεδον τις διπλασιες επιδοσεις απο την GTX760, και ταυτοχρονα χαμηλοτερη καταναλωση (gtx760 tdp 170W -- gtx980 tdp 165W -- gtx970 tdp 140W).

Η GTX970 που θα κοστιζει ~300 ευρω, περναει σε επιδοσεις την R9 290X και φτανει σχεδον και την GTX780ti.

http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_980/26.html

H GTX760 εξακολουθει να ειναι μια αρκετα δυνατη καρτα οπως και να 'χει, παιζει σχεδον τα παντα σε Max settings στα 1440p, και αν εχεις 2 κιολας δεν θα χρειαστεις αναβαθμιση για αρκετο καιρο.

  • Like 3
Δημοσ.

οτι μακροπροθεσμα θα καταληξει να ξοδεψει περισσοτερα στην κονσολα παρα με ενα καλο pc

Εκτός του ότι δεν είναι ίδιο πράγμα, pc = κάνεις τα πάντα, κονσόλα μόνο games, στον pc ξοδέυεις όσα θες και τα games έχουν πολύ λιγότερο.

Αυτό που μια κονσόλα αντέχει πολλά χρόνια ενώ ένας pc όχι είναι λίγο μύθος.

Άμα δεν ξοδεύεις για upgrade απλά σιγά σιγά στο πέρασμα του χρόνου θα παίζεις τα καινούργια games σε χαμηλότερα settings στον pc. Αλλά σε αυτά τα settings τα games θα είναι σε ίδια και καλύτερα ποιότητα από τα max settings που έπαιζες κάποτε. Και επίσης σε αυτά τα settings θα είναι πάντα μπροστά από την κονσόλα που και αυτή έχει παραμείνει ίδια.

Απλά οι pcαδες υποφέρουμε από το "σύνδρομο του καινούργιου". Για αυτό και μας ακούτε να γκρινιάζουμε. Θέλουμε πάντα το τοπ και όταν βγει κάτι νέο γρήγορα "κλαίμε".... (Πάντως εγώ δεν το έχω αυτό :P).

  • Like 6
Δημοσ.

Όσοι έχουν 780-780ti δεν αξίζει να κάνουν καμία αλλαγή. Για τους λοιπούς υπάρχει μία σημαντική βελτίωση και συμφέρει αν θέλουν να αλλάξουν. Ωστόσο μόνο για την 970 γιατί η διαφορά με την 980 έιναι μηδαμινή για να δικαιολογήσει την τιμή

 

Εξαρταται τι θες. Απο θεμα επιδοσεων μονο φυσικα και δεν αξιζει, απο θεμα D3D12 και συνδεσμολογιας (3xDP 1.2 + πρωτες καρτες που υποστηριζουν HDMI 2.0) ομως ειναι αλλη κουβεντα. Βεβαια οποιος πηρε 780ti ειχε υποψιν οτι θα βγουν dx12 gpus συντομα φανταζομαι,οποτε εχει κανει τις επιλογες του αναλογα.

Για τους υπολοιπους ειναι μια χαρα επιλογες εαν τιμολογηθουν αναλογα και στην Ελλαδα.

Δημοσ.

η 970 εχει και αυτη super dynamic resolution ή ειναι αποκλειστικοτητα της 980 για να δικαιολογησει τη διαφορά της σε χρηματα;

Δημοσ.

η 970 εχει και αυτη super dynamic resolution ή ειναι αποκλειστικοτητα της 980 για να δικαιολογησει τη διαφορά της σε χρηματα;

4x supersampling είναι στην ουσία, με optimized φιλτρο για downscale

Δημοσ.

Πιο πολύ συμφέρει όμως να χρησιμοποιήσεις 4xSSAA σε 1080P παρά το DSR.

Η διαφορά στο performance ssaa με dsr υπάρχει γιατί πολύ απλά αυτό που συγκρίνεις δεν είναι ssaa :) To ssaa θα είχε ίδιο performance με το dsr.

Υπάρχει μόνο msaa, και το MSAA δεν είναι FULL SCREEN antialiasing που είναι το SSAA.

 

http://www.geforce.com/whats-new/guides/aa-af-guide#2

 

"Multisampling still oversamples the frame (renders at a larger resolution) in the same fashion as supersampling, but to conserve processing time each sub-pixel inherits the color value from the sample pixel and only assigns unique depth values to the sub-pixels (whereas supersampling calculates individual color/depth values.) With the GPU being aware of which pixel will be displayed when the frame is downsampled, the final color is calculated by evaluating the depth values: if the sub-pixel depths are inconsistent, the pixel is lying on the edge and will be colored by altering the opacity of the pixel by accounting the number of samples taken and the number of sub-pixels that had different depth values (which for 4x would be 100%, 75%, 50%, 25%, and 0%.) This method comes with a substantially lower performance requirement than supersampling while still providing acceptable frame rates, leading it to typically being available in most 3D games."

 

Οπότε το τρεμόπαιγμα στο video με τα χόρτα που κάνουν demostrate το dsr, μόνο με ssaa θα το αποφύγεις και όχι με msaa.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...