spartan29gr Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Το θαψιμο που επεσε στο παιχνιδι ηταν τελικως πολυ αδικο(αν η evolution studios καθυστερουσε λιγο ακομα το παιχνιδι)τωρα θα μιλαγαμε για ενα απο τα καλυτερα arcade racing παιχνιδια της τρεχουσας γενιας) 1
Spartan117 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Καλά εντάξει οι "κράχτες" είναι μια ομάδα ανθρώπων που ψάχνει μια καραμέλα να κράξει. Είτε το Driveclub θα είναι, είτε το Unity, είτε οτιδήποτε άλλο. Δεν μιλάω για το σωστό επίπεδο κριτικής που πρέπει να έχει κάθε παιχνίδι αλλα για το κλασικό "δεν το έπαιξα αλλα έχω άποψη γιατί ο x είπε έτσι". Πιστεύω όταν επιτέλους βγάλουν την PS+ έκδοση ότι θα αλλάξει η γνώμη αρκετών. Εγώ ξαναλέω χωρίς να το περίμενα μου άρεσε παρα πολύ. Αυτό το να βάζω tracks να κλείνω το hud απλά να οδηγάω και να το ευχαριστιέμαι κανένα άλλο racing παιχνίδι πρόσφατα δεν μου πρόσφερε σε αυτό το επίπεδο. Immersive μέχρι αηδίας και άμα έχεις "γρήγορους" friends τα challenges είναι εθιστικά.
Spartan117 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Μερικά ακόμα screenshot Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2014 από paredwse spoiler tags added 2
VonLoutsos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2014 οφτοπικ ρε συ και αττικη οδο αν πάρεις. με 100-120 σε βρεγμένο οδόστορμα, τα νερά απο πίσω φευγουν τίγκα σύνεφα!! Επειδή δεν είμαι Αθήνα γενικά, εχει καλή άσφαλτο η Αττική Οδός; Τελευταία φορά που είχα έρθει δεν την έλεγες γυαλί αλλά ούτε και φρέσκια. Οφτοπικ-άρα
Spartan117 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) 405/405 στο tour Και λίγη Ferrari F12 Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2014 από paredwse spoiler tags added
hitman69 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Υποψην ολα αυτα ειναι photo mode (or απο το pc που το εφτιαξαν πριν γινει down scaling) και απεχουν αρκετα απο το real gameplay. Απλα μην τρελαθουμε, το επαιζα στο gaming festival σημερα στο the mall.
Spartan117 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 και απεχουν αρκετα απο το real gameplay Real gameplay Μάλλον άλλο παιχνίδι έπαιξες. Το photo mode βελτιώνει μονο το ΑΑ. Το οποιο είναι μια χαρά στο παιχνίδι. Realtime Με photo mode Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-driveclub-revisited-is-dynamic-weather-a-game-changer Όχι τίποτα αλλα χάνουν και οι λέξεις το νόημα τους και θα σε πιστέψει κανένας παραέξω που δεν έχει παίξει το παιχνίδι. Όταν λέμε απέχει πολύ, εννοούμε απέχει πολύ και όχι πρέπει να δω comparison φωτογραφία side by side για να καταλάβω την διαφορα 2
hitman69 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 In game και παλι δεν ειναι spartan. Αυτα ομως ειναι απο in game model απο project cars (beta v.834) που εχω στη διαθεση μου (και 30 αμαξια στην πιστα)
spartan29gr Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Υποψην ολα αυτα ειναι photo mode (or απο το pc που το εφτιαξαν πριν γινει down scaling) και απεχουν αρκετα απο το real gameplay. Απλα μην τρελαθουμε, το επαιζα στο gaming festival σημερα στο the mall. Troll mode on. 1
Spartan117 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 In game και παλι δεν ειναι spartan. Αυτα ομως ειναι απο in game model απο project cars (beta v.834) που εχω στη διαθεση μου (και 30 αμαξια στην πιστα) Με ακριβώς το ίδιο crop που ανέβασες, δυο αντίστοιχες από το Driveclub χωρίς photo mode ΑΑ. Δεν έχει ακριβώς το ίδιο glossy ασημι αλλα έβαλα το κοντινότερο metallic χρώμα που υπάρχει. PC DC PC DC
hitman69 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Δεν ειναι θεμα χρωματος αλλα full real time environment reflections and shadows (ultra). Το drive club σας κανει πολυ κακο γιατι οταν θα βγει το GT και θα πρεπει να τρεχει στα 60 fps + physics engine θα λετε τι downscaling ειναι αυτο. Το Project C δεν το ακουμπαει κανενα... Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2014 από hitman69
Spartan117 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Δεν ειναι θεμα χρωματος αλλα full environment reflections (ultra). Tα παιχνίδια διαχειρίζονται διαφορετικά το metallic χρώμα. Απλά είναι αρκετά δύσκολο να πετύχεις matching φωτογραφίες μεταξύ των δυο γιατί στο Project Cars ο φωτισμός είναι υπερβολικά flat σε σύγκριση. Τι ενοοώ; Project Cars (v.834) Σε σκιά Σε φως Driveclub (καθαρό gameplay χωρις hud, όχι photomode) Σε σκιά Σε φως Τον Μάρτιο που θα κυκλοφορήσει θα ποστάρω περισσότερα που θα το έχω στην κατοχή μου, PC με GTX 970 έχω, λογικά θα μπορώ να το μαξάρω (έβαλα τον θείο να μου φέρει την 8.29 σε τρείς ώρες αλλα δεν ξέρω το ποσο κοντά ειναι στην 8.34) Τώρα από όσα έχω δει δεν φτάνει για κανένα λόγο το Driveclub. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2014 από paredwse spoiler tags added
Super Moderators paredwse Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Παρακαλούνται θερμά τα μέλη που ανεβάζουν παραπάνω από μία μεγάλη φωτογραφία, να χρησιμοποιούν το spoiler tag. Σε αντίθετη περίπτωση, θα βρεθούμε στην δυσάρεστη θέση να διαγράφουμε τα μηνύματα που δεν συμμορφώνονται με τον παραπάνω κανόνα. Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την συμμετοχή σας.
Spartan117 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Μιας και το moderation team δεν φαίνεται να έχει θέμα με το offtopic versus με το Project Cars. Μια σύγκριση σε setting 3 η ώρα το μεσημέρι, thunderstorm και στα δυο, McLaren P1. Cockpit Project Cars Driveclub Project Cars Driveclub Project Cars Driveclub Δεν μου αρέσει το FOV στο Project Cars γιατί είναι σαν να είσαι κολλημένος στο τιμόνι, λογικά υπάρχει κάποιο setting που το αλλάζει. Exterior Project Cars Driveclub Φρένα Project Cars Driveclub Επίσης για κάποιο λόγο η McLaren P1 δεν υποστηρίζει DRS και IPAS στο Project Cars. Η μεγαλύτερη διαφορα είναι όταν τρέχεις, το Project Cars δεν μου δίνει την αίσθηση της ταχύτητας που δίνει το Driveclub (λογο πολύ υψηλής ποιότητας motion blur) + ότι η βροχή δεν φτάνει για κανένα λόγο το DC(λογο τεχνολογίας). Έχει τρεις μήνες να βγει όμως (και στο X1 και στο Ps4) οποτε θα περιμένω να κρίνω το τελικό προϊόν μιας και ότι βλέπουμε μπορεί να αλλάξει. 1
hitman69 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 project cars drive club οταν μιλαμε για details, reflections μιλαμε μονο project cars! Επισης -> Digital foundry για Driveclub The disappointing factors here come in the form of a low level of anisotropic filtering, which results in ground textures appearing blurry from a few metres away, and a massive reduction in environment.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα