Lucifer Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Θέλω να κάνω μια ερώτηση, ξεκαθαρίζω πώς για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου ξέρω όσα και για τις βαφές νυχιών και τη βοτανολογία. Εγώ γενικά έχω την τάση να οδηγώ σε χαμηλές στροφές, στο προηγούμενο αυτοκίνητο οι 3000 ήταν σπάνιο φαινόμενο στις αλλαγές, το αγαπημένο μου range ήταν στις 2500 αλλαγή με τη βελόνα να πέφτει λίγο πάνω απ' τις 2. Έχω παρατηρήσει όμως πως με το τωρινό (Astra 2008, μεταχειρισμένο σε εξαιρετική κατάσταση) δεν έχω την ίδια ανταπόκριση που έχω σε σχέση με όταν θα κάνω την αλλαγή αφού γεμίσει λίγο παραπάνω στροφές. Τα πετάγματά του τα κάνει ανάμεσα 3000-3500. Και ερωτώ: είναι καθαρά θέμα κινητήρα/αυτοκινήτου και πρέπει να προσαρμοστώ; Είναι επειδή έτσι το δούλευε ο προηγούμενος και έχει "μάθει" έτσι και αν ναι, μπορεί να ξεμάθει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν έχει "μάθει" έτσι το αμάξι, ούτε παίζει να "ξεμάθει". Είναι σχετικά βαρύ (δεν μας είπες τι οδηγούσες παλιότερα) και 16βάλβιδο, που σημαίνει οτι ροπιάζει σε υψηλότερο φάσμα στροφών έναντι ενός 8βάλβιδου πχ. Μεγάλο ρόλο παίζουν και τα κυβικά. 1.4 ή 1.6 είσαι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Προφανώς το παλιότερο αυτοκίνητο που είχες έβγαζε τη ροπή σε χαμηλότερες στροφές(8βάλβιδο ήταν?). Και όχι, δεν μαθαίνει/συνηθίζει να δουλεύει σε συγκεκριμένες στροφές, το μόνο που μπορεί να πάθει είναι να μπουκώσει όταν δουλεύει συνεχώς σε πολύ χαμηλές στροφές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_saxo vts Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Όπως τα είπαν κ τα παιδιά από πάνω. Είναι ανάλογα το αυτοκίνητο το που βγάζει τη ροπή. Άμα έχει λίγα άλογα κ λίγα κυβικά θα χρειάζεται να ανεβάζεις περισσότερες στροφές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adsl2+ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Οσο ποιο πολύ ψηλά σε στροφές το δουλεύεις η φθορά του κινητήρα είναι ανάλογη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Ίσως να συμβαίνει κάποια προσαρμογή του αυτοκινήτου λόγω εγκεφάλου και ηλεκτρονικών αλλά δε νομίζω οτι έχει σχέση με την περίπτωση που περιγράφεις. Μάλλον έχει να κάνει με τους διαφορετικούς κινητήρες/αμαξώματα κτλ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Το παλιό ήταν μια ηρωική σακαράκα Citroen ZX Monte Carlo. Απ' ό,τι κατάλαβα το δουλεύω εκεί που θέλει αυτό και ξεχνάω ό,τι είχα συνηθίσει. Ευχαριστώ πολύ όλους για τη συμβουλή! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firewalker Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Το δουλεύεις εκεί που σε βολεύει. Αν θέλεις να κάνεις τις αλλαγές στην μέγιστη ροπή του κινητήρα πρέπει να το γκαζώνεις λίγο παραπάνω. Τυπικό διάγραμμα ροπής, ισχύος σε σχέση με τα rpm: Παλιότερα οχήματα είχαν την μέγιστη ροπή σε ποιο χαμηλές στροφές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Γενικά τα 16βάλβιδα αποδίδουν τη ροπή τους σε υψηλότερες στροφές από τα 8βάλβιδα και αυτός είναι ο βασικός λόγος που έχουν μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις (ιπποδύναμη= ροπή επί στροφές). Το Άστρα σου που υποθέτω ότι έχει twinport μοτέρ έχει από τα πιο ροπάτα 16βάλβιδα μοτέρ, είναι όμως πολύ βαρύ ειδικά αν είναι το 1400. Ουσιαστικά είναι σαν το ΖΧ σου φορτωμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris92 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Χωρις να εχω γνωσεις πανω στο θεμα,απλα να αναφερω οτι καπου εχω διαβασει,οτι οσα εχουν ηλεκτρογκαζο(Ολα σχεδον τα αμαξια απο το 92 και μετα),κρατανε μια μνημη,και μπορεις να του κανεις reset για καλυτερη αποκριση στο γκαζι.Για ψαξε για trottle reset Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Χωρις να εχω γνωσεις πανω στο θεμα,απλα να αναφερω οτι καπου εχω διαβασει,οτι οσα εχουν ηλεκτρογκαζο(Ολα σχεδον τα αμαξια απο το 92 και μετα),κρατανε μια μνημη,και μπορεις να του κανεις reset για καλυτερη αποκριση στο γκαζι.Για ψαξε για trottle reset Τοσο παλια οχι δεν νομιζω να υπηρχαν τετοια..Εκτος απο πολυ ακριβα μοντελα..ισως...Αλλα τα τελευταια αυτοκινητα που κυκλοφορουν καθημερινα και ειναι ολα ηλεκτρογκαζα και με καινουριες τεχνολογιες εγκεφαλων κρατανε μνημη απο το πως το πας.Αλλα συνηθως αυτο το κανουν αυτοκινητα τουρμπατα/κομπρεσορατα η πολυστροφα ατμοσφαιρικα.Οταν τα πας πολυ χαλαρα ο εγκεφαλος μπαινει σε μια safe κατασταση και οταν πας να χουφτωσεις το γκαζι βλεπεις οτι το αμαξι δεν παει..μετα απο ενα-δυο ανοιγματα ομως επανερχεται.Επισης αυτο το εχω παρατηρησει και σε συγχρονες μηχανες. Τωρα σε ενα απλο ατμοσφαιρικο δεν ξερω εαν το κανουν αυτο οι εγκεφαλοι και αν υπαρχει λογος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 H σακαρακα ΖΧ που είχες διέθετε τον TU 8βάλβιδο κινητηρα, απο τα μοτέρ που έβγαζαν πολυ ροπη χαμηλα αλλα ψηλα διαμαρτύρονταν. Θα πρεπει να συνηθήσεις να ανεβαζεις στροφές οταν χρειάζεται, αν και μετα τις 3500 ανεβαίνει πολυ και η κατανάλωση. Επίσεις ελπίζω σε προσπεράσεις να μην φοβάσαι να το πας μεχρι 5.500 -6.000 αλλα να αλάζεις ταχύτητα στης 3.500 γιατι φοβασαι μη σκάσει η μηχανη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2014 λουσι αυτό που αναφέρεις ειναι γεγονός... πολλα καινούργια αυτοκίνητα "συνηθίζουν" τον οδηγό και προσαρμόζονται αναλογα με τον τρόπο οδηγησής του... Είχα πάει κάποια στιγμή το δικό μου (E87 facelift) για αναβάθμιση εγκεφάλου ωστε να βάλω κάτι έξτρα που ήθελα και οταν το πήρα νομισα οτι δεν ήταν το δικο μου αυτοκίνητο. Εντελώς διαφορετική/απότομη/ασχημη συμπεριφορά απο πλευράς του κινητηρα (εκανε κακιες παρέες μάλλον με ενα 335 που ειχε δίπλα του στο συνεργείο) και μετά απο μία εβδομάδα++ οδηγησης έστρωσε (και εκαψε και εναν πολλαλασιαστή για γούρι)... Εφόσον το πήρες μεταχειρο μπορείς να δοκιμάσεις το Throttle reset (που βλέπω οτι στο δικό σου γίνεται μόνο με ecu reset) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Παίζουν πολλά! ανάλογα το βάρος, τα κυβικά κ.α.... Πάντως να ξέρεις 1 φορά τον μήνα θέλει άνοιγμα, και όταν λέμε άνοιγμα δλδ 5000+ στροφές. Κρίμα να μπουκώσει το αμάξι γιατί μετά φέρνει και άλλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 lucy , παρομοια φαση εχω και γω με το focus 1.4 που αγορασα (μεταχειρισμενο οπως και συ) . ειναι βαρια αμαξωματα που σε χαμηλες στροφες πνιγονται (ειδικα εντος πολης) . οποτε αν σου φαινεται μπουκωμενο βγαλτο εθνικη και πηγαινε το 130-140 για αρκετη ωρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα