aggeloszog93 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Καλησπέρα στην παρέα, εχω ενα laptop acer 5552g με cpu amd athlon II p340 και gpu ati radeon hd 6470m... Θα ήθελα να αναβαθμίσω ότι γίνεται, αρκεί βέβαια να συμφέρει χρηματικά...ΠΧ διάβασα κάπου τι ένας αντικατέστησε την συγκεκριμένη cpu με την AMD Phenom II P960 Μιας και είμαι εξαιρετικά άσχετος, μήπως θα μπορούσε καποιος να με ενημερώσει για αυτό το θέμα?
TheELF Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Θα πρέπει να ψάξει με βάση το μοντέλο του,σε κάποια δεν αλλάζει καθόλου ο επεξεργαστής και σε άλλα έχουν έναν σορό περιορισμούς αναλόγως το bios και διάφορα άλλα.
aggeloszog93 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Θα πρέπει να ψάξει με βάση το μοντέλο του,σε κάποια δεν αλλάζει καθόλου ο επεξεργαστής και σε άλλα έχουν έναν σορό περιορισμούς αναλόγως το bios και διάφορα άλλα. αν σου πω κάποια χαρακτηριστικά μηπως θα μπορέσεις να δεις τι παιζει?Το μοντέλο ειναι acer 5552g..
vrykolakas Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Πόση μνήμη έχει; Μήπως για αρχή είναι πιο εύκολο να βάλεις λίγη παραπάνω μνήμη, αν δεν έχει μπόλικη;
aggeloszog93 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Πόση μνήμη έχει; Μήπως για αρχή είναι πιο εύκολο να βάλεις λίγη παραπάνω μνήμη, αν δεν έχει μπόλικη; 3GB αλλά νομίζω είναι 2..λογικά η μια ειναι 1 και η αλλη 2...Αυτές μπαίνουν εύκολα και σε όλα τα laptop? Δε θα με χαλούσε η ιδέα να τα κάνω 5-6 gb...
nikos1982 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2014 κατεβασε cpuz δες ποιο τσιπ μητρικης εχει και μετα συμφονα με τι βρεις στο νετ πρατεις.αλλα θα πρεπει να εχεις και το τελευταιο bios στην μητρικη για να πας σε αλλαγη cpu