Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό που βλέπω κι εγώ εξ αρχής, δηλαδή! Εσύ όμως, στο post τού γιατρού, βλέπεις φωτογραφία, έτσι ...παλιοβύσμα; :P

 

Στο μήνυμα που έκανες quote;;; Έγινε! Πάω για σχοινί και σαπούνι...

Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο! Για να δείξω τι βλέπω έβγαλα φωτογραφία την οθόνη! :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως κάτι παίζει με τους browsers.

 

Άν είσαι από chrome δοκίμασε αλεπού, αλλιώς το ανάποδο.

Εμένα μου το είχε κάνει με explorer πάντως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ, γιατί στη θέση τής φωτογραφίας, βλέπω αυτό:

 

9b83a9b02d.jpg ;;;

 

Τις προάλλες, το αντιμετώπισε κι ένας άλλος φίλος από το forum, με μια φωτογραφία που πόσταρα εγώ. Ενώ εγώ την έβλεπα κανονικά, εκείνος έβλεπε κάτι αντίστοιχο μ' αυτό που βλέπω εγώ τώρα.

 

Δεν είναι δε η πρώτη φορά που το συναντώ και δεν ξέρω πού οφείλεται...

ένα Forester;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει  punto abarth είναι , εννοώ ιπποδύναμη, κυβικά, αν είναι κωλοφταγμένο  :P κλπ. 

http://www.insomnia.gr/topic/605237-%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-fiat-grande-punto-t-jet/ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι δεν ειναι abarth, ειναι grande punto t jet sporting με τα 120 αλογα turbo. Ειναι full stock το μονο που εχω αλλαξει ειναι τα σηματα γιατι ηθελα να του βαλω και προγραμμα πιο παλια και να το κανω abarth αλλα τελικα αποφασισα να το αφησω stock καο κρατησα το look. Σχετικα με το thread αλλαξα τα λαστιχα τα πισω (michelin pilot sport 3) και το κρατημα του εχει φτιαξει αρκετά!ο λαστιχας μου ειπε οτι τα λαστιχα που ειχα ηταν για πεταμα αναμεσα απο τα τακουνια ειχε σπασει το λαστιχο να φανταστειτε απο τον ηλιο κτλ Τελικα δεν θα αλλαξω ουτε αναρτηση θα το αφησω stock γιατι αν αλλαξω αναρτηση θα αλλαξει και η γεωμετρια της και μετα αρχιζουν τριξιματα και φθορες σε αλλα σημεια ενω τωρα ειναι σαν καινουριο. Το body roll προφανως εξακολουθει να υπαρχει (τα λαστιχα δεν το απαλειφουν) αλλα με σωστη οδηγηση ειναι οκ. Της προαλλες ξαναοδηγησα το mito του ξαδερφου μου και δεν εχει πολυ μεγαλη διαφορα, απλα μου φαινοταν εντελως διαφορετικο οταν ημουν συνοδηγος.. Παντως αν επαιρνα τωρα αμαξι θα επαιρνα fiesta st (το καινουριο).

Επισης το εδωσα να το οδηγησει και ο φιλος μου με το leon που ειπα στο thread μετα την αλλαγη στα λαστιχα και κου ειπε ειναι κομπλε να μην αλλαξω αναρτηση γιατι ουτε σε πιστα θα το βαλω αλλα και γιατι μετα πιεζονται και αλλα μερη τα οποια θα θελουν αλλαγη,εκτος του οτι θα νιωθεις ακομα και την γοπα αμα σκληρυνεις την αναρτηση... Σε σχεση μ το δικο του του(122 tsi) ειπε οτι ο κινητηρας αρπαζει πιο ευκολα και οτι δεν φαινεται τοσο πολυ το lag. Δυστηχως δεν προλαβα να το οδηγησω γιατι το πουλησε... Παντως σαμν συνοδηγος μου φαινοταν οτι καθεται καλύτερα στις στροφες απ'οτι οταν οδηγαω το δικο μου.. Τωρα οδηγος συνοδηγος εχει και διαφορά αλλα αυτο παρατηρησα εγω.

Επεξ/σία από Haris San
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βαλε μια ρυθμιζομενη να νιωσεις γιατι αλλιως το αμαξι σου δε στριβει, οτι κ να σου ειπε ο λαστιχανθρωπος.  :-D

 

 

Επισης το εδωσα να το οδηγησει και ο φιλος μου με το leon που ειπα στο thread μετα την αλλαγη στα λαστιχα και κου ειπε ειναι κομπλε να μην αλλαξω αναρτηση γιατι ουτε σε πιστα θα το βαλω αλλα και γιατι μετα πιεζονται και αλλα μερη τα οποια θα θελουν αλλαγη,εκτος του οτι θα νιωθεις ακομα και την γοπα αμα σκλυρηνεις την αναρτηση...

 

εμεις κ ο άιρτον.... :-D

 

υγ - ρωτας για στριψιμο ανθρωπους που εχουν φαουβε γκρουπ ;;;  :devil:  :devil:  :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βαλε μια ρυθμιζομενη να νιωσεις γιατι αλλιως το αμαξι σου δε στριβει, οτι κ να σου ειπε ο λαστιχανθρωπος. :-D

 

 

 

 

 

εμεις κ ο άιρτον.... :-D

 

υγ - ρωτας για στριψιμο ανθρωπους που εχουν φαουβε γκρουπ ;;; :devil: :devil: :devil:

Τοσο καιρο το ψαχνω πανω σε αναρτησεις κτλ αλλα για να βαλεις κατι καλο σε coilover θες σιγουρα ενα χιλιαρικο και αλλιως παίρνεις entry level καλης μαρκας και εκει μιλαμε παλι για κούτσουρο... Το καλυτερο ειναι να παρεις ενα αμαξι απο την μανα του sport αμα αρχιζεις να αλλαζεις πραγματα γαμιεται μετά...ολα τα μερη ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε να αντεχουν την πιεση της τωρινης αναρτησης. Γι αυτο αργοτερα θα παρω κατι σαν το st...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσο καιρο το ψαχνω πανω σε αναρτησεις κτλ αλλα για να βαλεις κατι καλο σε coilover θες σιγουρα ενα χιλιαρικο και αλλιως παίρνεις entry level καλης μαρκας και εκει μιλαμε παλι για κούτσουρο... Το καλυτερο ειναι να παρεις ενα αμαξι απο την μανα του sport αμα αρχιζεις να αλλαζεις πραγματα γαμιεται μετά...ολα τα μερη ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε να αντεχουν την πιεση της τωρινης αναρτησης. Γι αυτο αργοτερα θα παρω κατι σαν το st...

 

η καυλαντα πληρωνεται και προφανως εξαρταται τι ζητας + τι μπορεις να παρεις με τις ικανοτητες σου.

(και τι μπορεις να πληρωσεις απο ζημιες αρα ποσο ρισκαρεις) !

 

αν προφανως δεν ανεβαινεις / κατεβαινεις βουνα, δεν εχει νοημα να παρεις coilover...

ουτε καν τα φθηνα των 600€ γιατι σου ειναι αχρηστα !

 

υποψιν, κανε test drive στο fiesta st..γιατι δεν πιστευω να δεις μεγαλες διαφορες !!! εκτος αν θες να στριβεις τρενο...οπως οι τυποι με τα σιροκο κ τα γκολφ/πολο gti που νομιζουν πανε γρηγορα σε στροφες  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...