Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το έχω άλλα έχει σφίξει τόσο το κωλαράκι  :cry: φίλε μου στα χρόνια που ζούμε, που δεν το κόβω να ξαναμπαίνει. Άσε που της μάνας του έχει "μόνο" 248.000 χλμ. χωρίς την παραμικρή ζημιά.

κρίμα πάντως,έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα δεν μπορούμε να τα χαρούμε πλέον...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κρίμα πάντως,έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα δεν μπορούμε να τα χαρούμε πλέον...

Τα γούστα τέρμα πλέον. Την δουλειά μας να κάνουμε και την υγεία μας να έχουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρτε στα μούτρα και μια photo από τον έναν μου δεινόσαυρο :-D

 

INSOMNIADSC_0004.jpg

Εκπληκτικη κατάσταση ο δεινοσαυρος! Βαλε καμια φωτο απο μηχανη-εσωτερικο να χαζεψουμε λιγακι και εμεις οι νοσταλγοι....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι φωτογραφίες είναι από πέρσι τον Σεπτέμβριο. Τώρα είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση (δεν κάνω πλάκα), απλά θέλει μπάνιο :-D

 

test_DSC_0014.jpgDSC_0006.jpgDSC_0004.jpgDSC_0013.jpg

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντός άνετα μαντράς το πουλάει με 20.000 χλμ, για τέτοια κατάσταση μιλάμε

Πριν 4 μήνες σε ανακύκλωση της περιοχής μου είχε ένα κόκκινο του 1988 1.8 φουλ έξτρα :) σε κατάσταση καλύτερη από το δικό μου. Το είχε ένας παππούς αγορασμένο από Γερμανία (όπως και το δικό μου), ο οποίος είχε πάθει εγκεφαλικό πριν χρόνια και δεν οδηγούσε. Δεν το πουλούσε τότε γιατί το είχε αγοράσει όταν βγήκε στην σύνταξη από την Γερμανία και το ήθελε να του θυμίζει τα παλιά. Τελικά ο παππούς έφυγε από την ζωή και οι κόρες το έδωσαν. Ο υπεύθυνος της ανακύκλωσης - μάντρας με πούλησε και το έδωσε σε έναν από Σκόπια για 600€ (εγώ του έδινα μέχρι και 1000€). Το αμάξι στο ταμπλό έγραφε 41.000 χλμ τα οποία πιστεύω ήταν τα πραγματικά του (δεν είχε μηδενισει). Ακόμα το σκέφτομαι :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

aloha guys! 

βολταρουμε στα ψηλα! 

Αντε να βαλω και εγω μια παρομοια οσο φαινεται τελος παντων.(ετσι για τα γιαπωνεζικα λιγο να ανεβει η αιγλη τους).

IMG_1073.jpg

  • Like 20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 4 μήνες σε ανακύκλωση της περιοχής μου είχε ένα κόκκινο του 1988 1.8 φουλ έξτρα :) σε κατάσταση καλύτερη από το δικό μου. Το είχε ένας παππούς αγορασμένο από Γερμανία (όπως και το δικό μου), ο οποίος είχε πάθει εγκεφαλικό πριν χρόνια και δεν οδηγούσε. Δεν το πουλούσε τότε γιατί το είχε αγοράσει όταν βγήκε στην σύνταξη από την Γερμανία και το ήθελε να του θυμίζει τα παλιά. Τελικά ο παππούς έφυγε από την ζωή και οι κόρες το έδωσαν. Ο υπεύθυνος της ανακύκλωσης - μάντρας με πούλησε και το έδωσε σε έναν από Σκόπια για 600€ (εγώ του έδινα μέχρι και 1000€). Το αμάξι στο ταμπλό έγραφε 41.000 χλμ τα οποία πιστεύω ήταν τα πραγματικά του (δεν είχε μηδενισει). Ακόμα το σκέφτομαι :(

Οταν λες φουλ εξτρα; Τι εξτρα να ειχαν τοτε;

Παντως τοτε σε πολλες μαρκες τα αμαξια που ερχοντουσαν ελλαδα ηταν χειροτερα απο αυτα που πουλουσαν γερμανια, ισως για αυτο και η μακροζωια του δικού σου. Ο πατερας μου πχ. ειχε φερει Alfa 33 1.3 απο γερμανια, κυκλοφορει ακομα ενω τα 33 1.2 που πουλουσαν στην ελλαδα ελιωσαν ολα απο την σκουργια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λες φουλ εξτρα; Τι εξτρα να ειχαν τοτε;

Παντως τοτε σε πολλες μαρκες τα αμαξια που ερχοντουσαν ελλαδα ηταν χειροτερα απο αυτα που πουλουσαν γερμανια, ισως για αυτο και η μακροζωια του δικού σου. Ο πατερας μου πχ. ειχε φερει Alfa 33 1.3 απο γερμανια, κυκλοφορει ακομα ενω τα 33 1.2 που πουλουσαν στην ελλαδα ελιωσαν ολα απο την σκουργια.

 

Και όμως είχε πάνω του: ηλεκτρικούς καθρέπτες, 3ακτινο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, κεραία ηλεκτρική, μόνωση στο πάτωμα, ηλιοροφή, καλύτερο ράδιο κασετόφωνο, πίσω φώτα ομίχλης (εμένα έχει μόνο τον διακόπτη), στα πίσω καθίσματα τεμπέλη, ταπετσαρία καλύτερη έπιανε σχεδόν όλη την πόρτα, καθίσματα ανώτερα, στροφόμετρο. Αυτά ήταν που θυμάμαι ,πάντως η διαφορά ήταν εμφανής.

Για την προέλευση που λες ήταν κάτι που άκουγα από μικρός να το λένε. Δεν έχω τις γνώσεις αν όντως ίσχυε ή ήταν ένας μύθος. Το δικό μου ξέρω ότι έβγαινε σε Γερμανία, Αγγλία (άλλαζε μόνο το σήμα (vauxhall)) και Βέλγιο. Ένας μάστορας κάποτε μου είχε πει ότι τα εισαγωγής στην Ελλάδα ήταν από το Βέλγιο. Τώρα κατά πόσο ίσχυε αυτό θα σε γελάσω.

Η κατάσταση του δικού μου οφείλεται για να είμαι ειλικρινής κατά κύριο λόγο στον πατερά μου και σε μένα. Από την πρώτη μέρα σε γκαράζ, δεν το αφήνω στον ήλιο χωρίς λόγο (το βάζω στο γκαράζ ακόμα και αν το βγάλω σε δυο ώρες ξανά), αλλαγή λάδια κάθε 5000 χλμ., μερεμέτια όταν χρειάζονται γίνονται στην ώρα τους, λάστιχα καλοκαιρινά – χειμωνιάτικα καινούργια και ποιοτικά, αμορτισέρ KYB, φρένα αλλαγή και έλεγχος σε φρενά και όχι σε ένα απλό συνεργείο κτλ. κτλ.

Αγαπώ τα παλιά αμάξια και στην εμφάνιση και στην οδήγηση που παλεύεις με το αμάξι, νιώθεις τον δρόμο και ψυχολογείς άλλους οδηγούς και καταστάσεις στη οδήγηση. Δεν είναι σαν PlayStation. To ΣΚ eέπλυνα του θείου (Audi 80 αβγό) μέσα έξω, βγάλσιμο καθίσματα, καθάρισμα μοκέτας και ο άνθρωπος κοιτούσε με ένα βλέμμα που θα μου μείνει αξέχαστο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τελική ρύθμιση στο χαμηλωμα σήμερα ... 1.5 cm κάτω απο μαμά. Άνεση η ίδια αρκετά ποιό σφιχτό σε στροφές και πολλα χλμ.

 

slEUiAl.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...