liakinen Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 το έφαγαν τα μνημόνια το καημένο Κράτα το ετοιμοπόλεμο. Πάλι με χρόνια με καιρούς θα βγει να οργώσει την Ελληνική κακοτράχαλη γη
dimitrisOP Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Κράτα το ετοιμοπόλεμο. Πάλι με χρόνια με καιρούς θα βγει να οργώσει την Ελληνική κακοτράχαλη γη Ένα σετακι λάστιχα θέλει και είναι έτοιμο, και ίσως στο μακρινό μέλλον να μπει και ένα λόκερ μπροστά ( μην πάει χαμένο το limited slip πίσω) 1
liakinen Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Πάρτε στα μούτρα και μια photo από τον έναν μου δεινόσαυρο 15
dimitrisOP Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 αν είναι πισωκουνα θα γινονταν τρομερό project
palawiaris Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Φρέσκο φρέσκο,μόλις 3 εβδομάδων η αγορά. Peugeot 508 SW GT. 8
NT1G Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 αν είναι πισωκουνα θα γινονταν τρομερό project Δεν είναι.
liakinen Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 αν είναι πισωκουνα θα γινονταν τρομερό project Τα ASCONA C (1981-1988) που ήταν και τα τελευταία ήταν όλα με μπροστινή κίνηση. 1
liakinen Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Με ποιον κινητήρα είναι; Τώρα (μνημόνιο γαρ) είναι με της μάνας του 1.6N, 75 μουλάρια στις 5600. Καθημερινή χρήση και τραβάει καλά λόγω μικρού βάρους και κοντού κιβωτίου. Στα χρόνια προ κρίσης είχε πάνω τον C20XE 150PS, 16V από το Kadett E GSi. 1
liakinen Δημοσ. 29 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2016 Ελπίζω να το έχεις κρατήσει το μοτέρ αυτό Το έχω άλλα έχει σφίξει τόσο το κωλαράκι φίλε μου στα χρόνια που ζούμε, που δεν το κόβω να ξαναμπαίνει. Άσε που της μάνας του έχει "μόνο" 248.000 χλμ. χωρίς την παραμικρή ζημιά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα