NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) μηπως ψεκαζοντας μεσα μπορεις να κανεις πιο φτωχο το μειγμα κιολας ωστε να κανεις οικονομια ετσι? όχι γιατί δεν θα δουλεύει σωστά ο καταλύτης. Αυτο εξηγουσα κατι ποστ πιο πισω . λ=1. Μιας και το έχουμε συζητήσει ξανά. Αν και αναφέρεται οτι υπάρχει καλύτερος έλεγχος του καυσίμου με τον άμεσο ψεκασμό. Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2015 από NT1G Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 όχι γιατί δεν θα δουλεύει σωστά ο καταλύτης. λ=1. Μιας και το έχουμε συζητήσει ξανά. Αν και αναφέρεται οτι υπάρχει καλύτερος έλεγχος του καυσίμου με τον άμεσο ψεκασμό. Nt1g πραγματικα σηκωνω τα χερια ψηλα... Δεν μπορω να στο εξηγησω απο αποσταση με αλλον τροπο ...Ειχα την ετνυπωση οτι εχεις καποιες βασικες γνωσεις πανω στο θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Μια χαρά γνώσεις έχω πάνω στο θέμα. Σε transient λειτουργία και σε cold start είναι το κέρδος. Από το 1990 ως τώρα το μέγιστο efficiency των βενζινοκινητήρων έχει βελτιωθεί ελάχιστα. Κάτι λέει αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Μια χαρά γνώσεις έχω πάνω στο θέμα. Σε transient λειτουργία και σε cold start είναι το κέρδος. Από το 1990 ως τώρα το μέγιστο efficiency των βενζινοκινητήρων έχει βελτιωθεί ελάχιστα. Κάτι λέει αυτό. Οταν δεν μπορεις να καταλαβεις την διαφορα του αμεσου και στου εμμεσου στην οικονομια καυσιμου τοτε ΔΕΝ νομιζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Οταν δεν μπορεις να καταλαβεις την διαφορα του αμεσου και στου εμμεσου στην οικονομια καυσιμου τοτε ΔΕΝ νομιζω. Δώσε μου κάποιο link. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Δώσε μου κάποιο link. και θα σου βάλω bsfc διαγράμματα να δεις. Τι ακριβως να τα κανω?... ΕΙναι πολυ απλο αυτο που λεμε.... Ειναι δυνατον να ψεκαζουν και τα δυο μπεκ με την ιδια ποσοτητα καυσιμου?.. Την ιδια αποσταση κανει το καυσιμο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Η απόσταση τι σχέση έχει; Εγώ σου λέω οτι ο έμεσος ψεκασμός δίνει καλύτερη ανάμειξη αέρα/καυσίμου π.χ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Η απόσταση τι σχέση έχει; Εγώ σου λέω οτι ο έμεσος ψεκασμός δίνει καλύτερη ανάμειξη αέρα/καυσίμου π.χ. Η συζητηση ξεκινησε για το αν ειναι πιο οικονομικος ο αμεσος η οχι. τι σχεση εχει η αποσταση?.. πλακα κανεις? 1 κυλινδρος πχ χρειαζεται για να κανει καυση 20ml καυσιμο (τελειως μπακαλιστικα) .... Ποσο θα ψεκασει ενα μπεκ αμεσου και ποσο ενα εμμεσου για να γινει σωστη η καυση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Το ίδιο θα έλεγα (αλλά θα το κοιτάξω αύριο) και θα διορθώσει ο αισθητήρας λ μετά ΑΝ είμαστε σε σταθερές συνθήκες λειτουργίας. Ερώτηση. Γιατί κάποιοι κινητήρες λοιπόν έχουν και έμμεσο και άμεσο ψεκασμό ταυτόχρονα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Το ίδιο θα έλεγα (αλλά θα το κοιτάξω αύριο) και θα διορθώσει ο αισθητήρας λ μετά ΑΝ είμαστε σε σταθερές συνθήκες λειτουργίας. Ερώτηση. Γιατί κάποιοι κινητήρες λοιπόν έχουν και έμμεσο και άμεσο ψεκασμό ταυτόχρονα; Ασε τον λαμδα δεν εχει καμια σχεση.. Εαν οπως λες ψεκασουν το ιδιο σε εναν κυλινδρο που χρειαζεται 20ml βενζινης... Τοτε το αμεσου ψεκασμου θα ψεκασει 20 και θα καει ολο το μιγμα ενω το εμμεσου θα ψεκασει 20 και θα φτασουν στον κυλινδρο 16 πχ. Αρα θα χρειαστει να ψεκασει πχ 24 για να φτασουν τα 20.... Αρα?..χρησιμοποιει περισσοτερη βενζινη για τον ιδιο σκοπο και ετσι παραπανω χρηματα. Γιατι το κακο που εχει το αμεσου ειναι οτι ΔΕΝ ξεπλενει τις βαλβιδες και πιανουν λαδιλα και μακα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Τέλος πάντων, μην το παρακουράζουμε, ναι υπάρχει βελτίωση. Πιο πολύ στο cold start και στα transients και λιγότερο στην σταθερή λειτουργία. Τον διπλό ψεκασμό πάντως δεν τον κάνουν -επίσημα-, για να καθαρίζουν τις βαλβίδες. Για καλύτερη ανάμειξη αέρα/βενζίνης το κάνουν,-επίσημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 βαλτε καμια φωτο βρε παιδια uploading images 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
futureshock Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 εκανα την νυχτα μερα! 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 ωραιο το celica .. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Invader Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Το Ζ εννοείς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα