Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εαν οντως δουλευει εκει που λες να μας πει απο πιο βενζιναδικο παιρνει αναλυσεις να παμε και εμεις..:Ρ

Δεν υπαρχει γρηγορο που να δουλευει σωστα με 95 αρα στην Ελλαδα..Και ειδικα οταν μιλαμε για αμεσου ψεκασμου (vag) ολα κανουν κοψιματα με το παραμικρο εαν το καυσιμο ειναι σκατα.Επειδη τυχαινει να εχουμε ενα στην οικογενεια ετσι ξεχωριζουμε πλεον εαν η 100αρα του βενζινα ειναι καλη η οχι.για 95 ουτε λογος εαν θες να χουφτωνεις το γκαζι

Μπορεί να κάνω λάθος, θα το δει και θα μας πει :)

 

(Πάντως νομίζω μόνο τα group vag θέλουν κατοστάρα, εγώ στο δικό μου που είναι bravo 150hp απλή του βάζω και δεν έχει κάποιο θέμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να κάνω λάθος, θα το δει και θα μας πει :)

 

(Πάντως νομίζω μόνο τα group vag θέλουν κατοστάρα, εγώ στο δικό μου που είναι bravo 150hp απλή του βάζω και δεν έχει κάποιο θέμα)

Οποιοδηποτε αμαξι ειναι πιο ζορισμενο και βγαζει παραπανω αποδοση. Ειδικα ομως στα αμεσου ψεκασμου αφου πεφτει ελαχιστο καυσιμο και πρεπει να ειναι ποιοτικο. Στην Ελλαδα σου ειπα, 100αρα και οχι ολες, να πετυχεις καλο βενζινα. Στο εξωτερικο απο οτι βλεπεις απο τα παιδια με την 92-93 εισαι κομπλε.....Σκεψου τι βαζουμε εδω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικα ομως στα αμεσου ψεκασμου αφου πεφτει ελαχιστο καυσιμο και πρεπει να ειναι ποιοτικο. Στην Ελλαδα σου ειπα, 100αρα και οχι ολες, να πετυχεις καλο βενζινα. Στο εξωτερικο απο οτι βλεπεις απο τα παιδια με την 92-93 εισαι κομπλε.....Σκεψου τι βαζουμε εδω...

 

1. Γιατί πέφτει ελάχιστη βενζίνη στα άμεσου ψεκασμού;

 

2. Το Premium 92-93 που λένε στην Αμερική είναι το αντίστοιχο 98 στην Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Γιατί πέφτει ελάχιστη βενζίνη στα άμεσου ψεκασμού;

 

2. Το Premium 92-93 που λένε στην Αμερική είναι το αντίστοιχο 98 στην Ευρώπη.

Αυτος ειναι και ο λογος που εγιναν τα αμεσου ψεκασμου. Πολυ λιγοτερο καυσιμο αφου ψεκαζεις απευθειας στον κυλινδρο και ετσι δεν το σπαταλας στα τοιχωματα της εισαγωγης.

 

Σωστα στις ηνωμενες πολιτιες και στον καναδα που εχουν διαφορετικη μετρηση. Αλλα οπως και να το κανεις η βενζινη μας δεν συγκρινεται ουτε με τις αγγλιας ουτε με τις περισσοτερες ευρωπαικες. Καθημερινα παραδειγματα με χωμα και νερο....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτος ειναι και ο λογος που εγιναν τα αμεσου ψεκασμου. Πολυ λιγοτερο καυσιμο αφου ψεκαζεις απευθειας στον κυλινδρο και ετσι δεν το σπαταλας στα τοιχωματα της εισαγωγης.

 

Από την στιγμή που κρατάς το λ=1, ίδια ποσότητα δεν θα δώσεις για ίδια ποσότητα αέρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που κρατάς το λ=1, ίδια ποσότητα δεν θα δώσεις για ίδια ποσότητα αέρα;

Πχ συγκρινουμε ενα ιδιο μοτερ με μπεκ εμμεσου και αμεσου ψεκασμου. Αυτο που λες σωστο ειναι , αλλα στο εμμεσου για να πετυχεις το λ=1 θα θες παραδειγμα 20cc βενζινης ενω στο αμεσου 16...Τυχαια ειναι τα νουμερα εντελως ετσι.

 

Και ο λογος ειναι αυτος που ειπα παραπανω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τα 4 έξτρα cc βενζίνης θα μείνουν στα τοιχώματα και δεν θα μπουν στον κύλινδρο, οπότε πάλι 16 θα μπουν σε κάθε περίπτωση. Από την στιγμή που θα δημιουργηθεί το φίλμ, 20 θα ψεκάζεις, κάποιο θα μένει στο φιλμ κάποιο θα μπαίνει στον κύλινδρο, αλλά για το λ=1 θα μπαίνει η σωστή ποσότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τα 4 έξτρα cc βενζίνης θα μείνουν στα τοιχώματα και δεν θα μπουν στον κύλινδρο, οπότε πάλι 16 θα μπουν σε κάθε περίπτωση. Από την στιγμή που θα δημιουργηθεί το φίλμ, 20 θα ψεκάζεις, κάποιο θα μένει στο φιλμ κάποιο θα μπαίνει στον κύλινδρο, αλλά για το λ=1 θα μπαίνει η σωστή ποσότητα.

Το λες και μονος σου. Το ενα ψεκαζει 20 ενω τα 16 χρησιμοποιουνται τελικα για την καυση, ενω το αλλο ψεκαζει 16 και χρησιμοποιει και τα 16. Αρα πιο καιει λιγοτερο καυσιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την καύση, η ίδια ποσότητα χρησιμοποιείται, τα έξτρα 4 πάνε στο φιλμ.

 

Από την άλλη εγώ σου λέω, με το να ψεκάζεις μέσα στον κύλινδρο μειώνεις την θερμοκρασία του αέρα, οπότε έχεις χαμηλότερες θερμοκρασίες συμπίεσης/καύσης κ.τ.λ. άρα λιγότερες πιθανότητες για προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την καύση, η ίδια ποσότητα χρησιμοποιείται, τα έξτρα 4 πάνε στο φιλμ.

 

Από την άλλη εγώ σου λέω, με το να ψεκάζεις μέσα στον κύλινδρο μειώνεις την θερμοκρασία του αέρα, οπότε έχεις χαμηλότερες θερμοκρασίες συμπίεσης/καύσης κ.τ.λ. άρα λιγότερες πιθανότητες για προβλήματα.

Για την καυση προφανως και θα χρησιμοποιησεις την ιδια ποσοτητα...Αλλα σαν συστημα το εμμεσου δεν καιει/σπαταλαει περισσοτερη βενζινη?...Αυτο προσπαθω να σου δωσω να καταλαβεις :P Αρα τα αμεσου ειναι πιο οικονομικα.

 

Βασικα το καθε ενα εχει τα υπερ και τα κατα του σαν συστημα εκτος απο αυτο που λες και συμφωνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να κάνω λάθος, θα το δει και θα μας πει :)

 

(Πάντως νομίζω μόνο τα group vag θέλουν κατοστάρα, εγώ στο δικό μου που είναι bravo 150hp απλή του βάζω και δεν έχει κάποιο θέμα)

κάλα θυμάσαι φίλε zio10  μέρος της δουλειάς μου είναι και αυτό .. χημικός υδρογονανθράκων είμαι..

οι 95 αρές κατά πλειοψηφία είναι εντός ορίων  ( για να μην μπαίνουμε σε αναλύσεις που μονό θα κουράσουν ) από εκεί και πάνω γίνεται το πανηγύρι ... στο πετρέλαιο δε ώρες λάχεις να μιλάς.. η κατάσταση είναι τραγική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι λες βρε που δεν θα μπουμε σε αναλυσεις γιατι μονο θα κουρασουν.λεγε βρε τι να κανουμε και εμεις και τι βενζινες να προτιμαμε.

(προσωπικα βαζω καθε τριτη την vpower που την εχει προσφορα.ψυχολογικο ειναι κυριως φανταζομαι γιατι διαφορες οχι μονο δεν βλεπω αλλα εαν μου πει καποιος οτι βλεπει δεν θα τον πιστεψω κιολας).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζω πάντα απλή αμόλυβδη. Μόνο κατά λάθος μπορεί να βάλω κατοστάρα καμιά φορά και μπορεί να έχω βάλει και 2-3 φορές σε προσφορά. Συνήθως από 1-2 πρατήρια αλλά τώρα που είμαι "εκτός έδρας" βάζω όπου τύχει κι όπου δω καλύτερη τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βαζεις σε ενα δυο το πολυ και οχι οπου δεις καλυτερη τιμη.. την πληρωνεις αλλου την διαφορα.. αν βαζεις οπου να ναι δεν ξερεις ποιος σου εβαλε τι.

 

Εγω βαζω εδω στο χωριο σε εναν. Συνεχεια τα ιδια χιλιομετρα αν και την εχει ακριβοτερη οχ 1,459 αλλου στην κωμόπολη που την εχει 1,38, οποτε και να εβαλα μου χει βγαλει λιγοτερα χιλιομετρα. Το πρωτο ειναι καοιλ, το αλλο αβιν

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...