Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια! Το πηρα το Σαββατο το αμαξι και ηδη το καραγουσταρω. Εκπληκτικο κρατημα και ελεγχος. Σαν go-cart ειναι. Και απο ηχο, αλλου. Ειδικα το πρωι που ειναι κρυο και κραταει 1800 ρελαντι..... Οι γειτονες ριχνουν καμια καταρα βεβαια.... Επισης τα πλαστικα του ειναι λιγο meh και τα ηχεια του απαραδεκτα αλλα who cares?

 

Αναφορικα με το κοστος, μαζι με φορους, αξεσουαρ κλπ κλπ βγηκε κατι παραπανω απο 30K, ωστοσο το προβλημα εδω εις τας αμερικας δεν ειναι το κοστος κτησης αλλα το κοστος συντηρησης. Γι αυτο τον λογο πληρωσα καποια εξτρα χρηματα και πηρα προπληρωμενη συντηρηση και 4 χρονια no questions asked warranty η οποια για μενα καρα-αξιζει.

 

Περι ασφαλειας, δεν γνωριζω το κοστος στην Αγγλια αλλα εδω Chicago το αμαξι βγαινει περιπου $1200 με μικτη, με 2 οδηγους στην ασφαλεια η οποια γενικα ειναι εκπληκτικα χαμηλη καθοτι και εγω και η γυναικα μου ειμαστε με 0 ατυχηματα και κλησεις. Φιλος με wrx sti με 2-3 ατυχηματα και κλησεις στο ενεργητικο του, πληρωνει 4Κ τον χρονο μονο για ασφαλεια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια! Το πηρα το Σαββατο το αμαξι και ηδη το καραγουσταρω. Εκπληκτικο κρατημα και ελεγχος. Σαν go-cart ειναι. Και απο ηχο, αλλου. Ειδικα το πρωι που ειναι κρυο και κραταει 1800 ρελαντι..... Οι γειτονες ριχνουν καμια καταρα βεβαια.... Επισης τα πλαστικα του ειναι λιγο meh και τα ηχεια του απαραδεκτα αλλα who cares?

 

Αναφορικα με το κοστος, μαζι με φορους, αξεσουαρ κλπ κλπ βγηκε κατι παραπανω απο 30K, ωστοσο το προβλημα εδω εις τας αμερικας δεν ειναι το κοστος κτησης αλλα το κοστος συντηρησης. Γι αυτο τον λογο πληρωσα καποια εξτρα χρηματα και πηρα προπληρωμενη συντηρηση και 4 χρονια no questions asked warranty η οποια για μενα καρα-αξιζει.

 

Περι ασφαλειας, δεν γνωριζω το κοστος στην Αγγλια αλλα εδω Chicago το αμαξι βγαινει περιπου $1200 με μικτη, με 2 οδηγους στην ασφαλεια η οποια γενικα ειναι εκπληκτικα χαμηλη καθοτι και εγω και η γυναικα μου ειμαστε με 0 ατυχηματα και κλησεις. Φιλος με wrx sti με 2-3 ατυχηματα και κλησεις στο ενεργητικο του, πληρωνει 4Κ τον χρονο μονο για ασφαλεια.

Είναι τσιμπημένες οι ασφάλειες ε; Δεν έχετε insurancemarket.gr κλπ εκεί; :P

 

Πόσα κυβικά και πόσους ίππους είναι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια! Το πηρα το Σαββατο το αμαξι και ηδη το καραγουσταρω. Εκπληκτικο κρατημα και ελεγχος. Σαν go-cart ειναι. Και απο ηχο, αλλου. Ειδικα το πρωι που ειναι κρυο και κραταει 1800 ρελαντι..... Οι γειτονες ριχνουν καμια καταρα βεβαια.... Επισης τα πλαστικα του ειναι λιγο meh και τα ηχεια του απαραδεκτα αλλα who cares?

 

Αναφορικα με το κοστος, μαζι με φορους, αξεσουαρ κλπ κλπ βγηκε κατι παραπανω απο 30K, ωστοσο το προβλημα εδω εις τας αμερικας δεν ειναι το κοστος κτησης αλλα το κοστος συντηρησης. Γι αυτο τον λογο πληρωσα καποια εξτρα χρηματα και πηρα προπληρωμενη συντηρηση και 4 χρονια no questions asked warranty η οποια για μενα καρα-αξιζει.

 

Περι ασφαλειας, δεν γνωριζω το κοστος στην Αγγλια αλλα εδω Chicago το αμαξι βγαινει περιπου $1200 με μικτη, με 2 οδηγους στην ασφαλεια η οποια γενικα ειναι εκπληκτικα χαμηλη καθοτι και εγω και η γυναικα μου ειμαστε με 0 ατυχηματα και κλησεις. Φιλος με wrx sti με 2-3 ατυχηματα και κλησεις στο ενεργητικο του, πληρωνει 4Κ τον χρονο μονο για ασφαλεια.

 

ο λόγος του μάπα ηχοσυστήματος είναι οτι υπάρχει η έκδοση με harman kardon...οπου είναι φοβερή εμπειρία !!!

(καλύτερο κ από mini cooper που είναι μικρότερο σε μέγεθος + με πιο ενισχυμένες πόρτες/σασί )

 

φοβερή επιλογή αλλά & του sti, όνειροοοοοοοο !!!!!

 

12112263_1506398033019312_11118369950555
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι τσιμπημένες οι ασφάλειες ε; Δεν έχετε insurancemarket.gr κλπ εκεί; :P

 

Πόσα κυβικά και πόσους ίππους είναι;

 

 

Lol δεν εχω ιδεα τι ειναι το insurance market. Ναι οι ασφαλειες, ειδικα αμα εισαι και λιγο ατακτος, απλα σε γδερνουν ποσο μαλλον σε ενα αμαξι σαν και αυτο που θεωρειται "ειδικης χρησης" απο τις ασφαλιστικες.

 

2.0 FA20DIT boxer turbo αμεσου ψεκασμου με twin scroll τουρμπινα, 270hp , τετρακινητο με κεντρικο διαφορικο 55 πισω-45 μπροστα, 6αρι σασμαν και ηλεκτρονικο μπαρομετρο.  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lol δεν εχω ιδεα τι ειναι το insurance market. Ναι οι ασφαλειες, ειδικα αμα εισαι και λιγο ατακτος, απλα σε γδερνουν ποσο μαλλον σε ενα αμαξι σαν και αυτο που θεωρειται "ειδικης χρησης" απο τις ασφαλιστικες.

 

2.0 FA20DIT boxer turbo αμεσου ψεκασμου με twin scroll τουρμπινα, 270hp , τετρακινητο με κεντρικο διαφορικο 55 πισω-45 μπροστα, 6αρι σασμαν και ηλεκτρονικο μπαρομετρο.  :-D

Σαν μηχανή αναζήτησης που συγκρίνει ασφάλειες είναι, για να βρεις φτηνή. Για πλάκα το είπα :)

 

Καλοτάξιδο και πάλι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

ο λόγος του μάπα ηχοσυστήματος είναι οτι υπάρχει η έκδοση με harman kardon...οπου είναι φοβερή εμπειρία !!!

(καλύτερο κ από mini cooper που είναι μικρότερο σε μέγεθος + με πιο ενισχυμένες πόρτες/σασί )

 

φοβερή επιλογή αλλά & του sti, όνειροοοοοοοο !!!!!

 

12112263_1506398033019312_11118369950555

 

 

To εχεις οδηγησει το sti φιλε μου? Oντως φανταστικο αυτοκινητο αλλα + 8Κ τιμη αγορας σε σχεση με το δικο μου, τα οποια σιγουρα τα αξιζει αλλα μετα μπαινεις σε διαφορετικη αγοραστικη κλιμακα και πληθαινουν οι επιλογες.

 

Ο λογος που δεν το κοιταξα σοβαρα το sti ειναι οτι δεν παλευεται ως daily driver. Κανω καθε μερα περιπου 60 χλμ πηγαινελα δουλεια και το sti ειναι υπερβολικα σκληρο, καιει τον κwΛο του και εχει ενα μοτερ 12ετιας το οποιο παροτι δεν υπολειπεται δυναμης, ειναι σιγουρα ξεπερασμενο. Σε πιστα βεβαια θα ειναι πολυ πιο γρηγορο απο το δικο μου.

Σαν μηχανή αναζήτησης που συγκρίνει ασφάλειες είναι, για να βρεις φτηνή. Για πλάκα το είπα :)

 

Καλοτάξιδο και πάλι!

 

Εχω ηδη πολυ φθηνη ασφαλεια και γι αυτο δεν το εψαξα καν για να ειμαι ειλικρινης. Εχω και την ιδια ασφαλιστικη για το σπιτι οποτε δινει καλα incentives. Υπαρχουν και πιο φθηνες αλλα ειναι γτπ, φιλος ξεμεινε κεντρο Chicago 9 το πρωι και ηρθαν και τον μαζεψαν στις 1:30 το μεσημερι. Να μου λειπει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας δειχνει ενα αμαξι που εδω στην ελλαδα για να το παρουμε θα λρεπει να λααρουμε εφαπαξ. Και μας χαλαει η εκδοση.

 

Καλα εκανες να χεις το γκαζακι.σ.οταν χρειαζεται ολα. Καλοταξιδο και παλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To εχεις οδηγησει το sti φιλε μου? Oντως φανταστικο αυτοκινητο αλλα + 8Κ τιμη αγορας σε σχεση με το δικο μου, τα οποια σιγουρα τα αξιζει αλλα μετα μπαινεις σε διαφορετικη αγοραστικη κλιμακα και πληθαινουν οι επιλογες.

 

Ο λογος που δεν το κοιταξα σοβαρα το sti ειναι οτι δεν παλευεται ως daily driver. Κανω καθε μερα περιπου 60 χλμ πηγαινελα δουλεια και το sti ειναι υπερβολικα σκληρο, καιει τον κwΛο του και εχει ενα μοτερ 12ετιας το οποιο παροτι δεν υπολειπεται δυναμης, ειναι σιγουρα ξεπερασμενο. Σε πιστα βεβαια θα ειναι πολυ πιο γρηγορο απο το δικο μου.

 

μόνο το sti οδήγησα σε ελαφρύ χώμα σε εκδήλωση.

 

στις βασικές εκδόσεις μας είχαν πει η διαφορά θα είναι 6500 (42 / 48, αντίστοιχα), για ελλάδα πάντα !

οι επιλογές έτσι κι αλλιώς ήταν πολλές κ διάλεξες περίεργο αυτοκίνητο..

(γνώμη μου το φοκους είναι μακράν καλύτερο, ακόμη κ για οικογένεια κλπ)

 

η κατανάλωση πηγαίνει αναλογικά με το πόσο βαρύ είναι το δεξί πόδι.

αν πηγαίνεις αργά, καις λίγο.

 

τώρα για το μοτέρ 12ετίας δε συμμερίζομαι τη λογική..

άλλωστε τα περισσότερα μοτερ της αγοράς στηρίζονται σε μια τεχνογνωσία / τεχνοτροπια κ εν τέλει γίνονται οι απαραίτητες παρεμβάσεις !

 

για την άνεση, πάλι δεν καταλαβαίνω...κ τα δύο αυτοκίνητα το ίδιο σύστημα ψαλιδιών, ανάρτησης κλπ χρησιμοποιούν !

Μας δειχνει ενα αμαξι που εδω στην ελλαδα για να το παρουμε θα λρεπει να λααρουμε εφαπαξ. Και μας χαλαει η εκδοση.

 

Καλα εκανες να χεις το γκαζακι.σ.οταν χρειαζεται ολα. Καλοταξιδο και παλι

 

δεν μας χάλασε εμάς η έκδοση...ξαναδιάβασε αν δεν καταλαβες το μήνυμά μου !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Linkin,


Καυλααααα, καλοταξιδο αρχηγε,


Αντε ελα καμια βολτιτσα προς τα εδω να σβουριξουμε τα κουβαδακια μας...... :P



Kαι γω κατα ανοιξη λεω να κανω το transission σε κατι πιο συγχρονο απο το τωρινο. :-D



@zio10


Γενικα εχει αυξημενες τιμες στα insurances εδω περα..... Aλλα και στο Ldn....( 4years ago εδινα 1900 λιρες για ενα αλλο καρο)


$2800 για το τωρινο καρο μου.....  :-(  (με ενα ατυχημα, στο παρελθον και 2 tickets)
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Linkin,

 

 

Καυλααααα, καλοταξιδο αρχηγε,

 

 

Αντε ελα καμια βολτιτσα προς τα εδω να σβουριξουμε τα κουβαδακια μας...... :P

 

 

 

Kαι γω κατα ανοιξη λεω να κανω το transission σε κατι πιο συγχρονο απο το τωρινο. :-D

 

 

 

@zio10

 

 

Γενικα εχει αυξημενες τιμες στα insurances εδω περα..... Aλλα και στο Ldn....( 4years ago εδινα 1900 λιρες για ενα αλλο καρο)

 

 

$2800 για το τωρινο καρο μου.....  :-(  (με ενα ατυχημα, στο παρελθον και 2 tickets)

 

Εντάξει δεν έχεις ανάγκη εσύ, κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοί! :P :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μόνο το sti οδήγησα σε ελαφρύ χώμα σε εκδήλωση.

 

στις βασικές εκδόσεις μας είχαν πει η διαφορά θα είναι 6500 (42 / 48, αντίστοιχα), για ελλάδα πάντα !

 

Θα το φερουν αυτο το αυτοκινητο Ελλαδα? Με τιμες 42/48 το θεωρω αρκετα ακριβο, δεν τα αξιζει.

 

οι επιλογές έτσι κι αλλιώς ήταν πολλές κ διάλεξες περίεργο αυτοκίνητο..

(γνώμη μου το φοκους είναι μακράν καλύτερο, ακόμη κ για οικογένεια κλπ)

 

Οι επιλογες οχι μονο δεν ειναι πολλες, ειναι ελαχιστες σε awd sedan turbo manual <32-33K . Το φοκους ειναι fwd,

 

η κατανάλωση πηγαίνει αναλογικά με το πόσο βαρύ είναι το δεξί πόδι.

αν πηγαίνεις αργά, καις λίγο.

 

Nope. Αν πηγαινεις και με τα 2 ταπα θα καψουν το ιδιο. Σε καθημερινη οδηγηση ομως, το wrx ειναι πολυ πιο οικονομικο ελεω νεας σχεδιασης μοτερ. Mικτο mpg βλεπω περιπου 27-28 αμα πηγαινω χαλαρα, το sti δεν βλεπει πανω απο 22 για κανενα λογο. Εχει ο αδερφος μου το sti και το γνωριζω απο πρωτο χερι το αμαξι.

 

 

τώρα για το μοτέρ 12ετίας δε συμμερίζομαι τη λογική..

άλλωστε τα περισσότερα μοτερ της αγοράς στηρίζονται σε μια τεχνογνωσία / τεχνοτροπια κ εν τέλει γίνονται οι απαραίτητες παρεμβάσεις!

 

Ακριβως. Το ενα ειναι αμεσου ψεκασμου, το αλλο οχι. Η διαφορα, τεραστια. Αμα διαβασεις reviews για το sti, ολοι λενε οτι το μεγαλυτερo μειονεκτημα του ειναι ο κινητηρας του και οτι ειναι outdated. Υπαρχει η φημη οτι ετοιμαζεται FA25DIT για την επομενη εκδοση κατι που πολυς κοσμος περιμενει..

 

για την άνεση, πάλι δεν καταλαβαίνω...κ τα δύο αυτοκίνητα το ίδιο σύστημα ψαλιδιών, ανάρτησης κλπ χρησιμοποιούν !

 

Το ιδιο συστημα αναρτησεων αλλα πολυ διαφορετικα ρυθμισμενο. To sti εχει διαφορετικα ελατηρια, σινεμπλοκ, ειναι πιο χαμηλο, εχει μικροτερο προφιλ το λαστιχο, κλπ κλπ

 

δεν μας χάλασε εμάς η έκδοση...ξαναδιάβασε αν δεν καταλαβες το μήνυμά μου !

 

Μην ξεχνας επισης τα χαρακτηριστικα λειτουργιας των μοτερ, ο 2λιτρος ειναι πολυ πιο ελαστικο μοτερ με ροπη χαμηλα κλπ. Ο 2.5αρης βγαζει την ροπη του πολυ πιο ψηλα, εκει που χρειαζεται στην πιστα.

 

@Linkin,

 

 

Καυλααααα, καλοταξιδο αρχηγε,

 

 

Αντε ελα καμια βολτιτσα προς τα εδω να σβουριξουμε τα κουβαδακια μας...... :P

 

 

 

Kαι γω κατα ανοιξη λεω να κανω το transission σε κατι πιο συγχρονο απο το τωρινο. :-D

 

 

 

@zio10

 

 

Γενικα εχει αυξημενες τιμες στα insurances εδω περα..... Aλλα και στο Ldn....( 4years ago εδινα 1900 λιρες για ενα αλλο καρο)

 

 

$2800 για το τωρινο καρο μου.....  :-(  (με ενα ατυχημα, στο παρελθον και 2 tickets)

 

 

Ρε μαν εσυ εισαι 2-3 κατηγοριες πανω, που να παμε?  :-D  :-D  :-D  :-D  Βαλε χιονολαστιχα και παμε χιονια!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περι ασφαλειας, δεν γνωριζω το κοστος στην Αγγλια αλλα εδω Chicago το αμαξι βγαινει περιπου $1200 με μικτη, με 2 οδηγους στην ασφαλεια η οποια γενικα ειναι εκπληκτικα χαμηλη καθοτι και εγω και η γυναικα μου ειμαστε με 0 ατυχηματα και κλησεις. Φιλος με wrx sti με 2-3 ατυχηματα και κλησεις στο ενεργητικο του, πληρωνει 4Κ τον χρονο μονο για ασφαλεια.

Τι βενζίνες έχετε εκεί; (οκτάνια)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. πολλά αυτοκίνητα είναι υπερκοστολογημένα αλλά έρχονται μια χαρά & κυκλοφορούν !

 

2. το φοκους ειναι 4wd.

 

3. εγώ ξέρω οτι τα αυτοκίνητα καίνε όσο τα πατάς, ενδεχομένως να ξέρεις κάτι παραπάνω. 

 

4. ρίβιουζ από ποιούς & για ποιό λόγο να διαβάσω ; outdated για ποια χρήση ; οεο !

 

5. και τα 2 αυτοκίνητα "ρυθμίζονται" ανετότατα για άνεση ή όχι. φυσικά είναι επιλογή καθενός αν δε θέλει ν'ασχοληθεί.

 

6. τουρμπάτα είναι κ τα 2...αμέτρητη ροπή απο χαμηλά. σίγουρα το νέο 2λιτρο είναι πιο χαλαρό.

 

η καλύτερη λύση θα ήταν 1 μοντέλο, twin turbo και τέλος !!! :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι βενζίνες έχετε εκεί; (οκτάνια)

 

Regular που συνηθως ειναι 87-88 octane, Premium 92-93 octane.

 

Και το mid grade με 89 απο οτι θυμαμαι…. 

Εντάξει δεν έχεις ανάγκη εσύ, κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοί! :P :D

 

Το μεγαλυτερο ''κλεψιμο΄΄ μου το κανει ο parkman….. :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...