NT1G Δημοσ. 5 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2015 Και γιατι ειναι τοσο μεγαλου κυβισμου σχεδον ολα τα αυτοκινητα τους; Αρκετά φτηνή βενζίνη και χαμηλότερων οκτανίων (RON) σε σχέση με την Ευρώπη, που επιτρέπει, 1. πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά, (there is no replacement for displacement). 1.1 φαντάζομαι πολύ χαμηλή φορολογία για τους κινητήρες μεγάλου κυβισμού. 1.2 αρκετή ροπή από χαμηλά λόγω του 1. 1.3 χρήση αυτόματων κιβωτίων που δίνουν χαμηλές στροφές λειτουργίας και αξιοπρεπή κατανάλωση λόγω του 1.2 1.4 χαμηλό κόστος κατασκευής κινητήρων (μικρότερες πιέσεις λειτουργίας, δεν χρειάζεται πολύ έρευνα για μικρές βελτιώσεις για κατανάλωση/καυσαέρια, δεν χρειάζονται πολλές επένδύσεις σε νέα μηχανήματα στα εργοστάσια κ.τ.λ.) λόγω 1. 1.4.1 Υπάρχουσα τεχνολογία που είναι αρκετά αξιόπιστη μετά από τόσα χρόνια χρήσης και βελτίωσης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Ξερω οτι γουσταρεις τρελα αρχηγε….. Να μην λες οτι σε αφηνω παραπονεμενο….. το σαραβαλοφιδακι μου…….μετα απο πλυσιμο και γυαλισμα. Αν θες να "κλέψεις" λίγα λεφτά https://www.facebook.com/events/588020307967093/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2015 Αν θες να "κλέψεις" λίγα λεφτά https://www.facebook.com/events/588020307967093/ το evo το gtr και η μαζερατι μονο τα αλλα ειναι σκουπιδια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Ορίστε και το δικό μου: 17 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Ορίστε και το δικό μου: Κουκλί φίλε, να το χαίρεσαι! Γράψε αν θες και μοντέλο, κυβικά, ίππους κλπ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimo69 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 renault clio 1.5 diesel 90hp Ωραιες οι μαυρες λεπομερειες! Εχεις κοιταξει εαν ειναι ευκολο να φτασει τους 110hp αφου σε αλλα αυτοκινητα της renault χρησιμοποιουν τν ιδιο κινητηρα με 110hp. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 renault clio 1.5 diesel 90hp Ωραιες οι μαυρες λεπομερειες! Εχεις κοιταξει εαν ειναι ευκολο να φτασει τους 110hp αφου σε αλλα αυτοκινητα της renault χρησιμοποιουν τν ιδιο κινητηρα με 110hp. Ευχαριστώ, είναι ο επίσημος χρωματισμός του R.S. Trophy Edition (αν εξαιρεσεις το απαραδεκτα μεγαλο σημα μπροστα που το χω βαψει με Plasti-Dip) Ναι κάτι έχω δει, σε όλα τα Turbo ανεβαίνουν σχετικά εύκολα τα άλογα.. αλλα δε του βάζω χέρι όσο ειναι στην εγγύηση..!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Μην συγκρίνεις turbo βενζίνης με turbo diesel, δεν είναι τόσο εύκολο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Ευχαριστώ, είναι ο επίσημος χρωματισμός του R.S. Trophy Edition (αν εξαιρεσεις το απαραδεκτα μεγαλο σημα μπροστα που το χω βαψει με Plasti-Dip) Ναι κάτι έχω δει, σε όλα τα Turbo ανεβαίνουν σχετικά εύκολα τα άλογα.. αλλα δε του βάζω χέρι όσο ειναι στην εγγύηση..!! Τώρα πρόσεξα ότι έχεις βάψει το σήμα μπροστά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2015 Μην συγκρίνεις turbo βενζίνης με turbo diesel, δεν είναι τόσο εύκολο.. Μα δεν το συγκρινα.. Με λεφτά και χρόνο όλα γίνονται: -θες tuning box (για να μη χαθεί εγγύηση) ; -chiptuning με ή χωρίς εξτρά πατέντες; -εξάτμιση μαζί με κατάργηση dpf/egr + πρόγραμμα; Και το καθένα φυσικά με το δικό του ρίσκο και αποτέλεσμα.. το θεμα ειναι πως δεν έχουμε τίποτα απ τα 2 (λεφτά και χρόνο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Μα δεν το συγκρινα.. Με λεφτά και χρόνο όλα γίνονται: -θες tuning box (για να μη χαθεί εγγύηση) ; -chiptuning με ή χωρίς εξτρά πατέντες; -εξάτμιση μαζί με κατάργηση dpf/egr + πρόγραμμα; Και το καθένα φυσικά με το δικό του ρίσκο και αποτέλεσμα.. το θεμα ειναι πως δεν έχουμε τίποτα απ τα 2 (λεφτά και χρόνο) Προφανώς, αλλά γενικά τα turbo βενζίνης, ανεβάζουν πιο εύκολα άλογα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Προφανώς, αλλά γενικά τα turbo βενζίνης, ανεβάζουν πιο εύκολα άλογα. Εννοειται αγαπητε, δεν διαφωνησα ποτε με αυτο Φιλος με Opel Astra (το προηγουμενο Design όχι το καινουργιο το απλό Facelift ανέβασε για πλάκα τα 140 του σε 180) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lnk Hlk Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Και το δικό μου ταπεινό corsaki .. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Και το δικό μου ταπεινό corsaki .. Ταπεινό? είναι τόσο έρωτας αυτά τα Corsa! πόσα cc είναι? Από ασφάλεια πως πάει? όπως και οικονομία! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lnk Hlk Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2015 1.4cc είναι και με συντροφεύει απο το 2005 .. Απο ασφάλεια και οικονομία είμαι υπέρ ευχαριστημένη... Το αγαπούλι μου το έχω τόσα χρόνια κ δεν έχει κάνει κίχ. Αγάπη, βενζίνη κ service στην ώρα του θέλει.Τίποτα άλλο .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα