NickTG Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_8V 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω? άντε και λίγο το bravo αλλά λίγο... Aρχηγε μου προσεχε λιγο τι λες γιατι θα φαγωθουμε! H fiat εχει γραψει ιστορια στην αυτοκινηση. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 εμενα τα bravo-brava γιατι παλι μου αρεσουν σαν ομορφια? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AMD Expert Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Κουκλί είναι φίλε! (αν και το bravo είναι λίγο καλύτερο αλλά οκ ) Και να το αλλάξετε πάλι ιταλικό να πάρετε! Mόνο αυτά τα δύο;; Άλλο ένα πρέπει να σου αρέσει δεν γίνεται! ^^όντως το bravo είναι λίγο ομορφότερο, δεν είναι η εξωτερική εμφάνιση που μας χαλάει Air Condition kaput, Cassette Player kaput, 2-3 φλάντζες κεφαλής μέχρι τώρα πρέπει να'χουμε αλλάξει Χαχαχα αγάπες βλέπω ... Όντως τι ασχήμια αυτή στα παλιά fiat? τα μόνα που μου αρέσουν είναι Punto και 500... Βλέπω Multipla και αλλάζω δρόμο Τα Multipla όντως δεν ξέρω πως στο καλό δόθηκε έγκριση στους designers να το κυκλοφορήσουν τα υπόλοιπα πάντως δεν είναι too bad (εμφανισιακά) Το δικό μας μηχανικά έχει τον 80hp 1.2 16v (no abs, no κρατήματα κλπ) και είναι παναργό γενικώς. Δεν το θέλω :'( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis13 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Αυτά ήταν άσχημα? Ή κανένα τέτοιο αν πάμε πιο παλιά: To barchetta ηταν το δευτερο αυτοκινητο που ειχα ,μολις ειχε πρωτοβγει σε ασημι .Του ειχα και hard top τρελλα ηταν .Κριμα που το κατεστρεψα στην στροφη του Ιπποδρομου γυρνωντας απο το Amfiteatro σε αθλια κατασταση se αδεια απο τον στρατο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Παντως τα επισημα 0-100 σε 12,5 sec δε το λες και "παναργο". Μετριο ή οριακα αξιοπρεπες το λες. Εκεινη την εποχη δεν έπαιρνε και η θειά μου ΤΣΙ και η φορολογία ηταν διαφορετικη. Θυμαμαι ο πατερας μου ειχε πληρωσει 5 εκατομμυρια δρχ περισσοτερα για αυτοκινητο 1.8 εναντι του ιδιου σε 1.6. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AMD Expert Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Παντως τα επισημα 0-100 σε 12,5 sec δε το λες και "παναργο". Μετριο ή οριακα αξιοπρεπες το λες. Εκεινη την εποχη δεν έπαιρνε και η θειά μου ΤΣΙ και η φορολογία ηταν διαφορετικη. Θυμαμαι ο πατερας μου ειχε πληρωσει 5 εκατομμυρια δρχ περισσοτερα για αυτοκινητο 1.8 εναντι του ιδιου σε 1.6. Ας παίρναμε το 16άρι ELX :/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Aν κοστιζε σχεδον οσο 2 1.2, προφανως οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Που να είχατε κανένα Golf με τα 60 αγριεμένα. Μια χαρά κράτημα είχε το Brava πάντως για την κατηγορία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Aρχηγε μου προσεχε λιγο τι λες γιατι θα φαγωθουμε! H fiat εχει γραψει ιστορια στην αυτοκινηση. Χαχα νταξ γνώμη μου έτσι? σε σχεδιασμό δεν μου αρέσουν καθόλου, τώρα μηχανικά είναι άλλο θέμα. Πάντως θυμάμαι το punto έβγαζε αρκετά προβλήματα. Επίσης μισώ τα Uno γιατί παραλίγο να χάσω δικό μου άνθρωπο.. Το πρώτο πράγμα που λύγισε σε τρακάρισμα ήταν η κολόνα στο παρμπρίζ. Η οδηγός πάλι καλά δεν φόραγε ζώνη και την πέταξε από την πόρτα. Το τιμόνι έφτασε στο προσκέφαλο του οδηγού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Moderators Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Χαχα νταξ γνώμη μου έτσι? σε σχεδιασμό δεν μου αρέσουν καθόλου, τώρα μηχανικά είναι άλλο θέμα. Πάντως θυμάμαι το punto έβγαζε αρκετά προβλήματα. Επίσης μισώ τα Uno γιατί παραλίγο να χάσω δικό μου άνθρωπο.. Το πρώτο πράγμα που λύγισε σε τρακάρισμα ήταν η κολόνα στο παρμπρίζ. Η οδηγός πάλι καλά δεν φόραγε ζώνη και την πέταξε από την πόρτα. Το τιμόνι έφτασε στο προσκέφαλο του οδηγού... Ενω ενα αλλο αυτοκινητο της ιδιας κατηγοριας και ηλικιας πιστευεις οτι θα τα ειχε παει καλυτερα; Χαρτια ηταν ολα τα μικρα τοτε. Που να οδηγουσε κανα Cinquecento... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Και τα μεγαλύτερα το ίδιο χάλια ήταν. Δες τη BMW e36. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2015 Ενω ενα αλλο αυτοκινητο της ιδιας κατηγοριας και ηλικιας πιστευεις οτι θα τα ειχε παει καλυτερα; Χαρτια ηταν ολα τα μικρα τοτε. Που να οδηγουσε κανα Cinquecento... Δεν ξέρω τι γίνεται με τα άλλα, μόνο σε αυτό μπορώ να φέρω γνώμη. Τώρα τα άλλα μπορεί να ήταν καλύτερα μπορεί και χειρότερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2015 Που να είχατε κανένα Golf με τα 60 αγριεμένα. Μια χαρά κράτημα είχε το Brava πάντως για την κατηγορία. Η συντριπτικη πλειοψηφια των ιταλικων αυτοκινητων τα τελευταια 30 χρονια στριβουν εμφανως καλυτερα απο τον ανταγωνισμο τους. Εγω εμαθα πανω σε fiat tipo, tempra και alfa gtv(alfetta) και ολα τους εστριβαν απιστευτα καλα. Ειδικα τα 2 πρωτα που απο πολυ κοσμο θεωρουνται απο τα χειροτερα αμαξια που εχει βγαλει η fiat, εστριβαν παααααααρα πολυ καλα ελεω γονατων μακφιερσον πισω και οχι αξονα της κακιας ωρας. Ακομα θυμαμαι ενα τευχος 4Τ του 94-95 που ειχε συγκριτικο κρατηματος ΟΛΩΝ των sedan της αγορας και το κακομοιρο το tempra ειχε παρει την 2η θεση (πισω απο το peugeut 405 νομιζω) και μπροστα απο merc, audi, bmw, toyota etc, Χαχα νταξ γνώμη μου έτσι? σε σχεδιασμό δεν μου αρέσουν καθόλου, τώρα μηχανικά είναι άλλο θέμα. Πάντως θυμάμαι το punto έβγαζε αρκετά προβλήματα. Επίσης μισώ τα Uno γιατί παραλίγο να χάσω δικό μου άνθρωπο.. Το πρώτο πράγμα που λύγισε σε τρακάρισμα ήταν η κολόνα στο παρμπρίζ. Η οδηγός πάλι καλά δεν φόραγε ζώνη και την πέταξε από την πόρτα. Το τιμόνι έφτασε στο προσκέφαλο του οδηγού... Ναι ρε χαβαλε κανω. Νταξει η εξωτερικη ομορφια ειναι υποκειμενικο θεμα αν και πιστευω πως η ιταλοι ακομα και στα "φτωχα" fiat κανουν καλη δουλεια. Οσο για το ατυχημα, πραγματικα λυπαμαι αν και να ξερεις πως οποιοδηποτε αμαξι ιδιας κατηγοριας και χρονολογιας την ιδια συμπεριφορα θα ειχε στο ατυχημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2015 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα