linkin Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Λινκιν μηχανικος εισαι ? Oχι φιλε μου, σε καμια περιπτωση. Απλα εχω καποιες μηχανολογικες γνωσεις λογω ενδιαφεροντος πανω στο αντικειμενο και εχω ασχοληθει πολυ με τα συγκεκριμενα μοτερ (2.0 tfsi, 1.8 tfsi, 20vt). 2
qsis Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 το πιο χοντρό λάδι δε ξέρω πόσο κάνει να μπει, οι κινητήρες αυτοί είναι για ψιλό μια λύση θα ήταν αυτή της seat που στους ίδιους κινητήρες βάζει 5-40 (δε ξέρω πώς την έχει δει τη φάση, ότι εδώ είμαστε ντουμπάι και κάνει τόση ζέστη; ) όμως απλά μένοντας στις προδιαγραφές του κατασκευαστή (και προσέχοντας) δεν έχεις θέμα άλλωστε λίγα λίτρα λάδι δεν αξίζουν για να ρισκάρες τη μακροβιότητα κανενός κινητήρα, είναι από τα πιο φθηνά πράγματα που μπορείς να αλλάζεις σε ένα αυτοκίνητο 2
linkin Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 το πιο χοντρό λάδι δε ξέρω πόσο κάνει να μπει, οι κινητήρες αυτοί είναι για ψιλό μια λύση θα ήταν αυτή της seat που στους ίδιους κινητήρες βάζει 5-40 (δε ξέρω πώς την έχει δει τη φάση, ότι εδώ είμαστε ντουμπάι και κάνει τόση ζέστη; ) όμως απλά μένοντας στις προδιαγραφές του κατασκευαστή (και προσέχοντας) δεν έχεις θέμα άλλωστε λίγα λίτρα λάδι δεν αξίζουν για να ρισκάρες τη μακροβιότητα κανενός κινητήρα, είναι από τα πιο φθηνά πράγματα που μπορείς να αλλάζεις σε ένα αυτοκίνητο Aκριβως. Το να συμπληρωνεις ενα λαδακι καθε αραια και που για μενα δεν ειναι και τιποτα το τρομερο. Απο την αλλη, ασχετως τι προτεινει η Seat, αν το δεις το θεμα λιγο πιο "τεχνικα", ενα μοτερ που εχει μαθει και δουλευει 50-60-100κ χλμ με ενα λαδι συγκεκριμενων προδιαγραφων, δεν ξερεις πως θα αντιδρασει αμα του βαλεις ενα εντελως διαφορετικο. Προφανως ενα μοτερ 1400αρι του 90 δεν εχει θεμα, αυτο θα καψει τα παντα. Αλλα ενα συγχρονο μοτερ υψηλης αποδοσης? Πολυς κοσμος συνιστα κιολας με οποια μαρκα λαδι ξεκινησεις, με αυτην να συνεχισεις καθολη την διαρκεια της ζωης του μοτερ. Εγω συγκεκριμενα μονο ενα λαδακι βαζω στο tfsi απο την αρχη. Σε λιγες μερες θα ανεβασω και photo απο το καινουριο μου αποκτημα!! 1
dimitrisOP Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Aκριβως. Το να συμπληρωνεις ενα λαδακι καθε αραια και που για μενα δεν ειναι και τιποτα το τρομερο. Απο την αλλη, ασχετως τι προτεινει η Seat, αν το δεις το θεμα λιγο πιο "τεχνικα", ενα μοτερ που εχει μαθει και δουλευει 50-60-100κ χλμ με ενα λαδι συγκεκριμενων προδιαγραφων, δεν ξερεις πως θα αντιδρασει αμα του βαλεις ενα εντελως διαφορετικο. Προφανως ενα μοτερ 1400αρι του 90 δεν εχει θεμα, αυτο θα καψει τα παντα. Αλλα ενα συγχρονο μοτερ υψηλης αποδοσης? Πολυς κοσμος συνιστα κιολας με οποια μαρκα λαδι ξεκινησεις, με αυτην να συνεχισεις καθολη την διαρκεια της ζωης του μοτερ. Εγω συγκεκριμενα μονο ενα λαδακι βαζω στο tfsi απο την αρχη. Σε λιγες μερες θα ανεβασω και photo απο το καινουριο μου αποκτημα!! τεινω να συμφωνησω σε αυτο αλλαξα μαρκα στα λαδια μετα απο 110κ με τα εργοστασικα και το μοτερ δεν δουλευε καλα 1
Fotis13 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Και εγω παντα την ιδια εβαζα αναλογα το αμαξι που ειχα.Δεν αλλαζα μαρκα οσο το ειχα στην κατοχη μου . 1
igoods Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 εγώ με 5-30 και αλλαγή στα 7500 , άντε στα 10 άμα βαριέμαι δεν έχω συμπληρώσει ποτέ συνήθως έχουν θέμα αυτοί που αλλάζουν στα 15 ή αυτοί που βάζουν τηγανόλαδα και πλάκα πλάκα αυτή τη στιγμή έχω μέσα λάδι της karenta και όχι το edge που βάζω συνήθως γιατί δε μου έκοψε τα 1.4 δεν καίνε ιδιαίτερα έως καθόλου, ούτε και τα 1.8 πολυκαίνε, στα 2λιτρα γίνεται η φάση Γιατι το edge δεν ειναι τηγανολαδο? ...Σιγα..ειδικα για το s3 αν του πινεις το αιμα βαλε κατι καλυτερο 1
KnightRider1996 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2014 Ωραίο αμάξι. Ελπίζω όταν τράβαγες την φωτογραφία που δείχνει ότι πας με 240km/h να μην ήσουν σε κάποιον δημόσιο δρόμο αλλά σε κάποιο δυναμόμετρο πχ. Εγναντια οδος !! Audi 65.000km και σου καίει λαδάκι? τσιμουχάκια λογικά! 236 και είχε και άλλο γκάζι ή μπα? Ολα Stock ειναι παιδια !! δεν εχει αλλαχτει τιποτα απο πανω !! Το καλοκαιρι μου εκαψε γυρω στα 750 γραμμαρια !! σκεφτητε εβαζα εβαζα δεν γεμιζε το ατιμο και απο τον αυγουστο μεχρι το σαββατο που ξανακοιταξα μου ειχε καψει γυρω στα 250 με 300 γραμμαρια εβαλα και ολα κομπλε !! η αληθεια ειναι πως εχω ακουσει και γω απο πολλα ατομα και γνωστους οτι καινε πολυ λαδι !! 1
johnbond Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Εμένα που δεν καίει καθόλου λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή πρέπει να ανησυχώ; Υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πηγαίνει καλά; σε Slk r170 2.0lt , που του πίνω το αίμα.. 1
dimitrisOP Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Εμένα που δεν καίει καθόλου λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή πρέπει να ανησυχώ; Υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πηγαίνει καλά; σε Slk r170 2.0lt , που του πίνω το αίμα.. οχι ειναι θεμα κατασκευης αυτο , σωστη συντηρηση και τιποτα αλλο 1
Liverpool89 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 αν του πινεις το αιμα θα συμβει καποτε και αυτο.. 2
SolicitedCrib4 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 3.0l v6 24v Δεν έχεις ανεβάσει φωτογραφίες φίλε!
vasilisaerox Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2014 Δεν έχεις ανεβάσει φωτογραφίες φίλε! http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2996/4841/7489920008_large.jpg 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα