Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λινκιν μηχανικος εισαι ?

 

Oχι φιλε μου, σε καμια περιπτωση. Απλα εχω καποιες μηχανολογικες γνωσεις λογω ενδιαφεροντος πανω στο αντικειμενο και εχω ασχοληθει πολυ με τα συγκεκριμενα μοτερ (2.0 tfsi, 1.8 tfsi, 20vt).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το πιο χοντρό λάδι δε ξέρω πόσο κάνει να μπει, οι κινητήρες αυτοί είναι για ψιλό

 

μια λύση θα ήταν αυτή της seat που στους ίδιους κινητήρες βάζει 5-40 (δε ξέρω πώς την έχει δει τη φάση, ότι εδώ είμαστε ντουμπάι και κάνει τόση ζέστη; ) όμως απλά μένοντας στις προδιαγραφές του κατασκευαστή (και προσέχοντας)  δεν έχεις θέμα 

 

άλλωστε λίγα λίτρα λάδι δεν αξίζουν για να ρισκάρες τη μακροβιότητα κανενός κινητήρα, είναι από τα πιο φθηνά πράγματα που μπορείς να αλλάζεις σε ένα αυτοκίνητο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πιο χοντρό λάδι δε ξέρω πόσο κάνει να μπει, οι κινητήρες αυτοί είναι για ψιλό

 

μια λύση θα ήταν αυτή της seat που στους ίδιους κινητήρες βάζει 5-40 (δε ξέρω πώς την έχει δει τη φάση, ότι εδώ είμαστε ντουμπάι και κάνει τόση ζέστη; ) όμως απλά μένοντας στις προδιαγραφές του κατασκευαστή (και προσέχοντας)  δεν έχεις θέμα 

 

άλλωστε λίγα λίτρα λάδι δεν αξίζουν για να ρισκάρες τη μακροβιότητα κανενός κινητήρα, είναι από τα πιο φθηνά πράγματα που μπορείς να αλλάζεις σε ένα αυτοκίνητο 

 

Aκριβως. Το να συμπληρωνεις ενα λαδακι καθε αραια και που για μενα δεν ειναι και τιποτα το τρομερο. Απο την αλλη, ασχετως τι προτεινει η Seat, αν το δεις το θεμα λιγο πιο "τεχνικα", ενα μοτερ που εχει μαθει και δουλευει 50-60-100κ χλμ με ενα λαδι συγκεκριμενων προδιαγραφων, δεν ξερεις πως θα αντιδρασει αμα του βαλεις ενα εντελως διαφορετικο. Προφανως ενα μοτερ 1400αρι του 90 δεν εχει θεμα, αυτο θα καψει τα παντα. Αλλα ενα συγχρονο μοτερ υψηλης αποδοσης?

 

Πολυς κοσμος συνιστα κιολας με οποια μαρκα λαδι ξεκινησεις, με αυτην να συνεχισεις καθολη την διαρκεια της ζωης του μοτερ. Εγω συγκεκριμενα μονο ενα λαδακι βαζω στο tfsi απο την αρχη.

 

Σε λιγες μερες θα ανεβασω και photo απο το καινουριο μου αποκτημα!!  :-D  :-D  :-D  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aκριβως. Το να συμπληρωνεις ενα λαδακι καθε αραια και που για μενα δεν ειναι και τιποτα το τρομερο. Απο την αλλη, ασχετως τι προτεινει η Seat, αν το δεις το θεμα λιγο πιο "τεχνικα", ενα μοτερ που εχει μαθει και δουλευει 50-60-100κ χλμ με ενα λαδι συγκεκριμενων προδιαγραφων, δεν ξερεις πως θα αντιδρασει αμα του βαλεις ενα εντελως διαφορετικο. Προφανως ενα μοτερ 1400αρι του 90 δεν εχει θεμα, αυτο θα καψει τα παντα. Αλλα ενα συγχρονο μοτερ υψηλης αποδοσης?

 

Πολυς κοσμος συνιστα κιολας με οποια μαρκα λαδι ξεκινησεις, με αυτην να συνεχισεις καθολη την διαρκεια της ζωης του μοτερ. Εγω συγκεκριμενα μονο ενα λαδακι βαζω στο tfsi απο την αρχη.

 

Σε λιγες μερες θα ανεβασω και photo απο το καινουριο μου αποκτημα!!  :-D  :-D  :-D  :-D

τεινω να συμφωνησω  σε αυτο αλλαξα μαρκα στα λαδια μετα απο 110κ με τα εργοστασικα και το μοτερ δεν δουλευε καλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ με 5-30 και αλλαγή στα 7500 , άντε στα 10 άμα βαριέμαι δεν έχω συμπληρώσει ποτέ

 

συνήθως έχουν θέμα αυτοί που αλλάζουν στα 15 ή αυτοί που βάζουν  τηγανόλαδα

 

και πλάκα πλάκα αυτή τη στιγμή έχω μέσα λάδι της karenta και όχι το edge που βάζω συνήθως γιατί δε μου έκοψε

τα 1.4 δεν καίνε ιδιαίτερα έως καθόλου, ούτε και τα 1.8 πολυκαίνε, στα 2λιτρα γίνεται η φάση 

Γιατι το edge δεν ειναι τηγανολαδο? :P...Σιγα..ειδικα για το s3 αν του πινεις το αιμα βαλε κατι καλυτερο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο αμάξι. Ελπίζω όταν τράβαγες την φωτογραφία που δείχνει ότι πας με 240km/h να μην ήσουν σε κάποιον δημόσιο δρόμο αλλά σε κάποιο δυναμόμετρο πχ.

Εγναντια οδος !! 

 

Audi  :wub:

 

65.000km και σου καίει λαδάκι? τσιμουχάκια λογικά! 236 και είχε και άλλο γκάζι ή μπα?

Ολα Stock ειναι παιδια !! δεν εχει αλλαχτει τιποτα απο πανω !! 

Το καλοκαιρι μου εκαψε γυρω στα 750 γραμμαρια !! σκεφτητε εβαζα εβαζα δεν γεμιζε το ατιμο και απο τον αυγουστο μεχρι το σαββατο που ξανακοιταξα μου ειχε καψει γυρω στα 250 με 300 γραμμαρια εβαλα και ολα κομπλε !! 

η αληθεια ειναι πως εχω ακουσει και γω απο πολλα ατομα και γνωστους οτι καινε πολυ λαδι !! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα που δεν καίει καθόλου λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή πρέπει να ανησυχώ; Υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πηγαίνει καλά;

σε Slk r170 2.0lt , που του πίνω το αίμα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα που δεν καίει καθόλου λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή πρέπει να ανησυχώ; Υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πηγαίνει καλά;

σε Slk r170 2.0lt , που του πίνω το αίμα..

οχι ειναι θεμα κατασκευης αυτο , σωστη συντηρηση και τιποτα αλλο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...