Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Audi S3 8v2 Sport Sedan (2018). Από τις καλύτερες επιλογές που έχω κάνει. 

C97883EB-1175-490C-A497-6F4628F8E76F.jpeg

Για πούλημα το βλέπω ομως στο car. Πρώτο χέρι;

  • Like 1
  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ideal09 είπε

Για πούλημα το βλέπω ομως στο car. Πρώτο χέρι;

Προέκυψαν διάφορα και πρέπει να πουληθεί. Δεν αναιρεί ότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει.  Δεύτερο χέρι. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/1/2025 στις 11:28 ΠΜ, LabrakisG1992 είπε

Το εκανες Αθηνα η Καλαματα? Αν ειναι Αθηνα, μπορεις να πεις που? Ευχαριστω

Αθήνα, στον MG Details.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πουλήθηκε πρόσφατα λόγω τεκμηρίων (μου ήθελε 2.400 κυβικά ο πισινός μου), αλλά σε κάθε περίπτωση, αμαξάρα και μακάρι να μπορέσω να το αντικαταστήσω με κάποιο αντίστοιχο στο μέλλον. 2.4 V6, υγραέριο. Αντικαταστήθηκε με ένα Α4 Β6 1.6 για την ώρα.Screenshot_20250109_193049_Gallery.jpg.db9eeda99325c9873d82921bdcdb968e.jpg

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 6/1/2025 στις 10:47 ΠΜ, dtk-386 είπε

Ξέχασα να αναφέρω ότι τα 2 που ξέρω που κλάπηκαν ήταν leasing.

Πλέον έχουν στραφει στις κλοπές leasing.

Και στη δουλειά πήραν Cintroen C3 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 09/01/2025 at 19:34, AlienTechGR said:

Πουλήθηκε πρόσφατα λόγω τεκμηρίων (μου ήθελε 2.400 κυβικά ο πισινός μου), αλλά σε κάθε περίπτωση, αμαξάρα και μακάρι να μπορέσω να το αντικαταστήσω με κάποιο αντίστοιχο στο μέλλον. 2.4 V6, υγραέριο. Αντικαταστήθηκε με ένα Α4 Β6 1.6 για την ώρα.Screenshot_20250109_193049_Gallery.jpg.db9eeda99325c9873d82921bdcdb968e.jpg

Από θέματα ζημιών και κόστος ανταλλακτικών / μικρού μεγάλου σέρβις πως ήταν ? Σαν οδήγηση καλό ?

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, morningwood είπε

Από θέματα ζημιών και κόστος ανταλλακτικών / μικρού μεγάλου σέρβις πως ήταν ? Σαν οδήγηση καλό ?

Το είχα ένα γεμάτο χρόνο στη κατοχή μου και έγραψα σχεδόν 40.000χλμ (σε ταξίδια τα περισσότερα λόγω υγραερίου, απλά γυρνούσα την Ελλάδα για βόλτα). 

Χρειάστηκε/χρειαζόταν τα εξής:

1 μοτεράκι ηλεκτρικού χειρόφρενου (70€)

Πίσω φανάρι (ράγισε και ήθελε αλλαγή, κόστος 90€)

Μηχανισμός που στρίβει τον προτζέκτορα στις στροφές (δεν ασχολήθηκα καν)

Θόρυβος και διαρροή στη κρεμαργιέρα (350.000χλμ είναι αυτά, ούτε αυτό πρόλαβα να το φτιάξω μιας και ήθελε επισκευή/αλλαγή όλη η κρεμαργιέρα και δε μου είχε δημιουργήσει θέμα)

Είχε και κάτι χαζομάρες με τους αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα.

Στα σέρβις για καλή μου τύχη, επειδή ψιλοπιάνουν τα χέρια μου, μπουζί, φίλτρα, λάδια τα άλλαζα μόνος μου οπότε ας πούμε ένα 60€ κάθε φορά συν ένα 30€ για τα μπουζί. 

Σαν οδήγηση για τα γούστα μου άψογο. Δεν παίρνεις limo για να στρίβεις εξάλλου. Σε Εγνατία Οδό κτλ ήταν κορυφή. Σταθερό, αθόρυβο (μέχρι να αρχίσω τις ταρζανιές με τα τελικά της εξάτμισης), άνετο, το απόλαυσα σε κάθε χιλιόμετρο εκτός πόλης. Μακάρι κάποια στιγμή να μπορέσω να πάω στον μεγάλο μου έρωτα εκείνης της εποχής, το Α8 D3. :)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...