Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έκανα καμία σύγκριση , απλά έδωσα ένα παράδειγμα . Είναι ευρέως γνωστό το θέμα με τα toyota που τουμπάρουν εύκολα ...τώρα κατά πόσο έχει βελτιωθεί δεν ξέρω αν και με τις τελευταίες αναφορές φαίνεται πως ακόμα υπάρχει θέμα .

 

http://www.nbcnews.com/id/36568021/ns/business-autos/t/toyota-retest-all-its-suvs-rollover-risk/#.WBcbedKLQ_4

 

 

because its rear slid out too far during sharp turns designed to test the vehicle's handling. That puts the back end at risk of hitting a curb and rolling over.

Δημοσ.

Εσύ που οδηγάς ; στα χωράφια ;

Δεν σε ενδιαφέρει αν κάνεις ελιγμό αποφυγής μέσα στην πόλη  τα ηλεκτρονικά συστήματα να λειτουργούν σωστά ώστε να μην χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου; οποιοδήποτε αυτοκίνητο άμα χτυπήσει στο πεζοδρόμιο έχει μεγάλες πιθανότητες για να τουμπάρει ..το θέμα είναι να λειτουργούν σωστά τα συστήματα ώστε να μην χάνεται ο έλενχος του πίσω μέρους .

Στην περίπτωση της toyota ο κώλος έφευγε στο υπερπέραν . 

Μου φαίνεται αστείο πως αγνοείς την περίπτωση να χτυπήσει το πεζοδρόμιο ..ενώ προφανώς οδηγάς στην πόλη ...whatever μπορεί να οδηγάς στα χωράφια μάλλον ..

Δημοσ.

Ενα απο τα αυτοκίνητα της οικογενείας.. δεν κρύβω οτι του εχω ταιράστια αδυναμία...

αγαπάμε ΤΟΥΟΤΑ... 330 χιλιαδες χλμ..

απροβληματιστο, αγρατζουνιστο και αστρωτο ακόμα :devil: :devil: :devil:

post-401770-0-58052400-1477913762_thumb.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Έχεις δίκιο.

Τουμπάρουν εύκολα.

Ευρέως γνωστό!

 

Ας δούμε άλλο ένα κομμάτι από το τεστ:

 

In the test, the driver approaches a sharp turn unusually fast, then releases the accelerator pedal

 

Κλασική περίπτωση πόλης.

  • Like 1
Δημοσ.

visualizer να βαλω και αλλες φωτο απο την κουκλα μας ως αντιποινα για το hilux Που τουμπαρει? :P

παντως τα αλλα αγροτικα οντως τα πηγαν καλυτερα στο τεστ... δεν ξερω αν παιζει ρολο ομως αν φορουσε διαφορετικο υψος ελαστικου, ρυθμιση κιβωτιου και traction selection που σιγουρα θα εχει κλπ...

παντως εξακολουθει να μονοπωλει παγκοσμια την κατηγορια και δικαιως... πρεπει να εχει μονο του πανω απο 50% απο τις πωλησεις... το ιδιο εννοειται και στην Ελλαδα

Δημοσ.

Οι δοκιμές γίνονται με προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής .

Εγώ είχα ένα corollaki του 92 με 280.000 + χιλιόμετρα .. το είχα πάρει με 130.000.  Μόνο μια φορά είχε βγάλει προβληματάκι , τα παλιά μοτόρια ήταν αλεξίσφαιρα τι να λέμε .

  • Like 1
Δημοσ.

Οι δοκιμές γίνονται με προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής .

Εγώ είχα ένα corollaki του 92 με 280.000 + χιλιόμετρα .. το είχα πάρει με 130.000.  Μόνο μια φορά είχε βγάλει προβληματάκι , τα παλιά μοτόρια ήταν αλεξίσφαιρα τι να λέμε .

παντως και παλι δεν νομιζω οτι δρα αποτρεπτικα απο καποιον που θελει να παρει χαιλουξ το τεστ αυτο... ειναι υπο πολυ """ειδικες"""" συνθηκες...  εμεις οταν ξαναπαρουμε, οταν χαλασει το δικο μας δηλαδη ποτε ή σε 20 χρονια που θα παλιωσει μιας και ειναι 1999 μοντελο, παλι ΤΟΥΟΤΑ :devil:

Και μια πινελια απο εμενα, κατι σαν το αυτοκολλητακι Μ3 απο οδηγους 316i :devil: :devil: :devil:

post-401770-0-17405600-1477916127_thumb.jpg

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

τα παλιά μοτόρια ήταν αλεξίσφαιρα τι να λέμε .

 

Ναι αλλά από ένα σημείο και μετά άλλαξε η πολιτική οπότε ακόμα και τώρα τα βγάζουν για 400.000-500.000χλμ και μετά αντικατάσταση.

Δημοσ.

Τις στροφες προσεχε..! Oλο πεταλα ειναι..  :P

Έπος ηταν η διαδρομή, ευτυχως τη ξερω καλα αφού ειναι τόπος καταγωγής ;) Πήγα με το vw club , πολυ γαματο διήμερο.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...