linkin Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Αριστερα M5 ESS Compressor γυρω στα 800, δεξια M5 widebody stroker 5.5 γυρω στα 650. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2017 από linkin 20
ΜΙχαλιεςς Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Eκπληκτικος ατμοσφαιρικος V10 κινητηρας !!! Η αγαπημενη μου M !!! Παει το subaru που ειχες ;;;
linkin Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Ποιο είναι το δικό σου; Και τα δύο;! Μονο το δεξια, θα ηταν λιγο overkill να εχω και τα 2. Βεβαια δεν θα ειναι για πολυ ακομα, το αμαξι ειναι προς πωληση αμα ενδιαφερεται κανεις! Το επομενο ειναι στο καραβι και ερχεται εξ ευρωπης, ελπιζω να παραλαβω μεσα στις επομενες βδομαδες. Λιγοτερο "εξωτικο" αλλα αρκετα ενδιαφερον και πιο καθημερινο. Eκπληκτικος ατμοσφαιρικος V10 κινητηρας !!! Η αγαπημενη μου M !!! Παει το subaru που ειχες ;;; Ειναι απιστευτο μοτερ. Νεκρο χαμηλα αλλα ψηλα αποδιδει απιστευτα και ακουγεται ακομα καλυτερα. Το subaru υπαρχει ακομα και θα υπαρχει για πολυ καιρο ακομα. Απιστευτο value for money. Βεβαια η γυναικα μου φροντισε να του κανει μια μικρη αισθητικη παρεμβαση οποτε ειναι στον φανοποιο. 2
HALF EVIL Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 και με 2λιτρο μοτερ οργωνει ! Από την πρώην Σοβιετική Ένωση το εφερες;
mclein Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Από την πρώην Σοβιετική Ένωση το εφερες; οχι εγω, ο πρωτος ιδιοκτητης. μετα εγινε ολο ανακατασκευη εδω. καποια στιγμη εγινε κ αγωνιστικο.
sargio01 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Όταν λες αγωνιστικό; Το 'περνε δηλαδή ο ιδιοκτήτης του και το 'τρεχε έτσι απλά σε πίστα;
zio10 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 οχι εγω, ο πρωτος ιδιοκτητης. μετα εγινε ολο ανακατασκευη εδω. καποια στιγμη εγινε κ αγωνιστικο. Υπάρχει καμιά φωτογραφία;! 1
mclein Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Όταν λες αγωνιστικό; Το 'περνε δηλαδή ο ιδιοκτήτης του και το 'τρεχε έτσι απλά σε πίστα; ετρεχε σε αναβασεις & κατα κυριο λογο σε χωμα γιατι ειναι τρακτερρρρρρρ !!
sargio01 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Α κατάλαβα, όργωνε! Και τώρα; Άλλαξε αμορτισέρ, ελατήρια, κινητήρες κλπ προκειμένου να το πουλήσει ή απλά πήγαινε για τη χαρά της συμμετοχής και έτρεχαν τα κανονικά τρακτέρ να τον ξεκολλάνε; χαχαχαχα Κομπλέ σε βρίσκω πάντως, αυτοκίνητο με παρελθόν αμαρτωλό. Δεν πιστεύω τις εμπειρίες σου απο την εθνική που περιέγραφες στο άλλο θέμα, να 'ταν μ'αυτό;
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Αξιώθηκα να φτιάξω το πίσω σποιλερ. Το πριν
Liverpool89 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Χτες ηταν παρκαρισμενο... Αν και παλιο πολυ ομορφο, συντηρημενο, προσεγμενο. Με γερμανικες πινακιδες και ζαντες BBS ασημι περιγραμμα και χρυσο το μεσα Επεξ/σία 22 Απριλίου 2017 από Liverpool89 7
tsourakis13 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Το είχε ο πατέρας μου όσο ζούσε και τώρα το τρέχω εγώ...Εργαλείο από τα λίγα που με συντροφεύει στις καλύτερες διαδρομές! Το παλιό μοτέρ έγραψε 348.000 χλμ και από δική μου αμέλεια μας άφησε μιας και έκαιγε λάδια και δεν το πρόσεξα. Ευτυχώς βρέθηκε μοτέρ και δουλεύει μια χαρά...Αθάνατος Ιάπωνας που πάει παντού.. 10
toyo73 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Σχεδον 19 χρονων και 330.000 χιλ. Με τρωει η τσεπη να το κανω galdina gt-t με 260 μαμα αλογακια.Θα δουμε αργοτερα.Κολλαω ομως λιγο, γιατι το χρησιμοποιω και στην πολη και δεν ειναι και οτι καλυτερο και οικονομικοτερο διλιτρο turbo για πολη και σταματα-ξεκινα.Πρεπει να παρω και ενα μικρο. 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα