Προς το περιεχόμενο

Ακούω προτάσεις..


michalis1984

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα κοινότητα.

 

Θέλω να μου προτείνετε μηχανές. Βασικά ενδιαφέρομαι να έχει ενσωματωμένο gps. Θα φωτογραφίζω κυρίως αξιοθέατα ή γενικά τη φύση. Καλό θα ήταν να βγάζει εύκολα πανοραμικές φωτογραφίες..

 

Προϋπολογισμός μέχρι 400 ευρώ, μπορώ να παραγγείλω και απο έξω (κατ' ακρίβεια αυτό σκοπεύω).

 

Τώρα κυκλοφορώ με μια ταπεινή αρχαία canon A100, φυσιολογικά ότι και να επιλέξω θα είναι σούπερ μπροστά σε αυτή που έχω τώρα, αλλά επειδή είμαι λίγο άσχετος με το θέμα, θέλω να αξιοποιήσω όσο γίνεται πιο έξυπνα τα χρήματα μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτη ειναι μια απο τις καλυτερες κομπακτ.

μπορεις βεβαια να πας και σε dslr/mirroless

μερικες δεχονται και εξωτερικο δεκτη gps αν δεν εχουν ενσωματωμενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτη ειναι μια απο τις καλυτερες κομπακτ.

μπορεις βεβαια να πας και σε dslr/mirroless

μερικες δεχονται και εξωτερικο δεκτη gps αν δεν εχουν ενσωματωμενο

 

Πόσο κοστίζει περίπου ο εξωτερικός δέκτης -παίζει μεγάλο ρόλο αυτό; Στο site της sony δεν βρήκα πληροφορίες για εξωτερικό gps. Τι πρέπει να προσέξω για να υποστηρίζεται τέτοιος δέκτης απο μια συσκευή;

 

H RX100 είναι 2 χρονών κάμερα, είναι αρκετά καλύτερη απο την HX400V που είναι καινούρια? Πάντως απ΄ ότι βλέπω zoom δεν κάνει πολύ αλλά μου φανεται καλύτερη στα video. Στη φωτογραφία όμως ποιά νικάει; Δεν θα φωτογραφίζω πρόσωπα, ανθρώπους κτλ. Προορίζεται για μνημεία, παλιά σπίτια, πανοραμικές τοποθεσίες και τέτοια.

Υπαρχουν διαφορα προγραμματα που περνανε το στιγμα εκ των υστερων στα exif των φωτογραφιων αρκει να εχεις κινητο με gps.

 

Ναι το γνωρίζω αυτό αλλά επειδή η κάμερα θα χρησιμοποιείτε -για τον ίδιο σκοπό- συχνά και απο άλλο άτομο που δεν έχει smartphone, είναι προτιμότερο να υπάρχει υποστήριξη απο την κάμερα ή έστω με κάποιο εξωτερικό πομπό.