Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά από διακοπή που έκανα με την Forthnet με πήραν τηλέφωνο για να μου κάνουν μια καλύτερη τιμή για να μείνω σε αυτούς. Εγώ τους απάντησα φυσικά ότι αυτό να το σκεφτόντουσαν τα 5 χρόννια που είμουν συνδρομητής τους, τώρα το πουλάκι πέταξε.

 

Ενώ είχα κάνει εδώ και 10 ημέρες αίτηση διακοπής με πήραν τηλέφωνο για να επιβαιβεώσουν ότι θέλω να φύγω και να μου κάνουν αντιπρόταση. Αρνήθηκα φυσικά και με ενόχλησε που το τραινάρανε.

 

Στο μεταξύ ήρθε ο λογαριασμός του διμήνου. Δεν πήγα να τον πληρώσω με την λογική ότι θα έρθει σε λίγο ο τελικός λογαριασμός που θα έχει και το 70άρι που ζητάνε για διακοπή.

 

Έχει περάσει ένας μήνας και ο λογαριασμός αυτός δεν έχει έρθει ακόμα, αντ'αυτού άρχισαν να με πέρνουν τηλέφωνο από μια εταιρία που εκπροσωπεί την Forthnet για να με πιέσουν να πάω να πληρώσω το 50άρι του διμήνου.

 

Αν έχουν τον θεό τους με πήραν μια φορά το πρωί και με ξύπνησαν και την άλλη πριν από λίγο την ώρα που έτρωγα. Τους έβρισα και το έκλεισα φυσικά.

 

Αυτή είναι η συμπεριφορά μιας εταιρίας προς έναν πρώην πελάτη της (για 5 χρόννια καλοπληρωτής). Και δεν λένε να μου στείλουν ακόμα τον τελικό λογαριασμό όμως.

 

Μακριά! Μακριά και αγαπημένοι

Δημοσ.

Ολες οι εταιριες δειχνουν το "εναλλακτικο" (κακο) τους προσωπο αν δεν πληρωσεις, που ειναι το περιεργο?

 

Εχει γινει η μεταβαση στη νεα εταιρια?

Γιατι αν δεν εχει γινει ακομα... το πιο περιεργο ειναι που εχεις ακομα τηλεφωνο. :P

Δημοσ.

Ολες οι εταιριες δειχνουν το "εναλλακτικο" (κακο) τους προσωπο αν δεν πληρωσεις, που ειναι το περιεργο?

 

Εχει γινει η μεταβαση στη νεα εταιρια?

Γιατι αν δεν εχει γινει ακομα... το πιο περιεργο ειναι που εχεις ακομα τηλεφωνο. :P

 

Την πρώτη φορά που με ενόχλησαν τους είπα ότι περιμένω τον τελικό λογαριασμό για να μην μπλέξω. Πολλές φορές αν πληρώσεις έναν λογαριασμό εκπρόθεσμο σου έρχεται ο επόμενος και συμπεριλαμβάνει και αυτά που ήδη πλήρωσες. Δεν ήθελα να μπω σε περιπέτειες.

 

Τόσα χρόννια σαν καταναλωτής ποτέ δεν είδα να καθιστερίσει ένας λογαριασμός 20 ημέρες και να σε πέρνουν εταιρίες που η δουλειά τους είναι να σε παρενοχλούν και να σε πιέζουν. Για να μην σχολιάσω ότι είναι και αγενέστατοι στο τηλέφωνο, μέχρι να γίνω κι εγώ ακόμα πιο αγενής.

Δημοσ.

Εδω και μια βδομαδα με τον ιδιο εξοπλισμο με το ιδιο ρουτερ χωρις σπλιτερ πρεπει να εχω πανω απο 50 αποσυνδεσεις καθημερινα με forthnet.

Ειμαι 5 χρονια πελατης αλλα νομιζω πως ηρθε η ωρα να δοκιμασω και κατι αλλο.Μαλλον παω σε wind.

 

Aυτο το 70ρι το δινουν ολοι?Εγω δεν εχω κανει ανανεωση συμβολαιου απο το 2011.Υπαρχει

περιπτωση να μου πουν και μενα για 70 ευρω?

 

Δημοσ.
ktf, on 11 Sept 2014 - 2:42 PM, said:

Την πρώτη φορά που με ενόχλησαν τους είπα ότι περιμένω τον τελικό λογαριασμό για να μην μπλέξω. Πολλές φορές αν πληρώσεις έναν λογαριασμό εκπρόθεσμο σου έρχεται ο επόμενος και συμπεριλαμβάνει και αυτά που ήδη πλήρωσες. Δεν ήθελα να μπω σε περιπέτειες.

 

Τόσα χρόννια σαν καταναλωτής ποτέ δεν είδα να καθιστερίσει ένας λογαριασμός 20 ημέρες και να σε πέρνουν εταιρίες που η δουλειά τους είναι να σε παρενοχλούν και να σε πιέζουν. Για να μην σχολιάσω ότι είναι και αγενέστατοι στο τηλέφωνο, μέχρι να γίνω κι εγώ ακόμα πιο αγενής.

Η αγενια ειναι... "μοχλος πιεσης", μην δινεις σημασια.

 

Μερικες φορες, οι ανθρωποι που κανουν αυτη τη δουλεια, καταπιεζονται και οι ιδιοι για να εχουν τετοια συμπεριφορα προς τους καταναλωτες. Μονο αν εισαι αναισθητος επιβιωνεις σε αυτες τις δουλειες. Βεβαια θα μου πεις "και τι με νοιαζει εμενα", και θα εχεις δικιο.

 

Νομιζω παντως πως ~ το 20ημερο μετα τη ληξη του λογαριασμου, ειναι η "προθεσμια" για πληρωμη στη Forthnet, μετα ειναι θεμα χρονου να σε παρουν τηλεφωνο ή να στο κοψουν...

Δημοσ.

θα ήταν πολύ καλύτερα να τους έστελνες μήνυμα με το παραπάνω πρόβλημα και να τους έλεγες αυτά που ήθελες στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799για να βρεις μια λύση και θα σε πάρουν αυτοί τηλέφωνο αφού έτσι έχουν βοηθήθει αρκετοί για να λύσουν το πρόβλημα που είχαν 

Δημοσ.

Aυτο το 70ρι το δινουν ολοι?Εγω δεν εχω κανει ανανεωση συμβολαιου απο το 2011.Υπαρχει

περιπτωση να μου πουν και μενα για 70 ευρω?

 

Διάβασε το συμβόλαιό σου.

Τόσα χρόννια σαν καταναλωτής ποτέ δεν είδα να καθιστερίσει ένας λογαριασμός 20 ημέρες και να σε πέρνουν εταιρίες που η δουλειά τους είναι να σε παρενοχλούν και να σε πιέζουν. Για να μην σχολιάσω ότι είναι και αγενέστατοι στο τηλέφωνο, μέχρι να γίνω κι εγώ ακόμα πιο αγενής.

 

Αυτό είναι ένα απ' τα κακά των ιδιωτικοποιήσεων. Έχει να πέσει βρισίδι και δίψα με τις ιδιωτικοποιήσεις που έπονται...

Δημοσ.

θα ήταν πολύ καλύτερα να τους έστελνες μήνυμα με το παραπάνω πρόβλημα και να τους έλεγες αυτά που ήθελες στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799για να βρεις μια λύση και θα σε πάρουν αυτοί τηλέφωνο αφού έτσι έχουν βοηθήθει αρκετοί για να λύσουν το πρόβλημα που είχαν 

Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα θα στείλουν τον λογαριασμό τον τελικό και θα τον πληρώσω.

 

Το θέμα είναι ότι σαν καταναλωτής βρίσκω τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούνε και τις μεθόδους τους επαίσχυντες και το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να προιδεάσω τους υπόλοιπους για το τι μπορούν να περιμένουν απ'την εν λόγω εταιρία σε ανάλογες περιπτώσεις.

 

Άκου κει να σε πέρνουν τηλέφωνα σε ακατάλληλες ώρες εταιρίες με τις οποίες ουδέποτε είχες μοιραστεί τα προσωπικά σου στοιχεία!

Δημοσ.

Διάβασε το συμβόλαιό σου.

 

 

Μετα τους 12 μηνες ειμαι σε αοριστου χρονου γιατι δεν υπεγραψα νεο συμβολαιο απο τοτε.

Οποτε μαλλον μονο το τελευταιο λογαριασμο πληρωνω και τελος.

 

Μολις ηρθε και ο κουριερ με τα χαρτια της wind.Σε 10 εργασιμες περιπου θα μπει το ιντερνετ χωρις να μεινω μερα χωρις συνδεση.

Δημοσ.

Εδω και μια βδομαδα με τον ιδιο εξοπλισμο με το ιδιο ρουτερ χωρις σπλιτερ πρεπει να εχω πανω απο 50 αποσυνδεσεις καθημερινα με forthnet.

Ειμαι 5 χρονια πελατης αλλα νομιζω πως ηρθε η ωρα να δοκιμασω και κατι αλλο.Μαλλον παω σε wind.

 

Aυτο το 70ρι το δινουν ολοι?Εγω δεν εχω κανει ανανεωση συμβολαιου απο το 2011.Υπαρχει

περιπτωση να μου πουν και μενα για 70 ευρω?

Δεν εισαι ο μονος, εδω κ 6 μηνες τους κραζω κ τπτ... 1 μηνας εμεινε να ληξει το συμβολαιο να σηκωθω να φυγω απο τα λαμογια!!!

Δημοσ.

αν του παίρνεις τηλέφωνο και κράζεις δεν βγαίνει κάτι . προσπάθησε αυτόν τον μήνα που μένει να δοκιμάσεις να στείλεις μήνυμα με το πρόβλημα σου όπως έγραψα και πιο πάνω https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 καινα στο διορθώσουν για να μην σπάνε τα νεύρα σου αφού θα σε πάρουν αυτοί τηλέφωνο και όχι εσύ 

Δημοσ.

Δεν υπάρχουν οι τύποι... και γενικά ότι προσφορές κάνουν γράφουν τους παλιούς συνδρομητές τους. Εδώ και ένα χρόνο είμαι στην Wind και έχω ησυχάσει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...