Προς το περιεχόμενο

Η Samsung "κοροϊδεύει" την Apple στη νέα διαφημιστική της καμπάνια "It Doesn't Take a Genius"


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Ξευτιλικια... Μηπως η σαμσουνγκ με αυτες τις αηδιες κανει τσαμπα διαφημιση στην απλ?

 

Sent from my Nexus 5 using Insomnia

 

Θυμάσαι ποτέ στην ιστορία της samsung να έχει κάνει πετυχημένη καμπάνια?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαι κατοχος iphone 5s  και προηγουμενος κατοχος ενος  note 3  και οι δυο συσκευες ειναι αψογες για τα δικα της χαρακτηριστικα η καθε μια. ολοι εχετε δικιο καπου στη μεση ειναι η αληθεια αν και υποκειμενικη δεν ειδα κανενα ομως να αναφερετε ΣΤΟ SAR μεταξυ apple και  samsung δηλαδη δυστυχως καψιμο 1 sar για την apple και 0.5 και κατω για την samsung αν συνεχισει ετσι η apple που μαλλον ετσι φαινεται θα μας καψει τα κεφαλια δυστυχως και κριμα!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συγκρίνεται το note 3 με το 5s, είναι σαν να βάζεις στην ίδια ζυγαριά ντομάτες και κολοκύθια.

 

Οσο για το sar, στην βόρεια αμερική (εκεί μόνο πουλάει η apple), δεν τους ενδιαφέρει το sar, δεν ξέρουν τι είναι, ούτε τους ενδιαφέρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δε μπορώ να πω οτι είναι εμπνευσμένη η διαφήμιση, λογικό είναι να αρπάζει την ευκαιρία η samsung να κοροιδέψει το φιάσκο στην παρουσίαση της apple. Όποια εταιρία και να ήταν στη θέση της το ίδιο θα έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετα αν σε κάποιον αρέσουν ή οχι , οι διαφημίσεις της Samsung τα τελευταία χρονια ειναι επιτυχημενες(ειδικα αυτες που κοροιδευουν ευστοχα αυτους που καθονται στην ουρα), σε αντίθεση με της Apple που εχουν παρει την κατιουσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα, μήπως ξεχάσαμε τις περίφημες διαφημίσεις της Apple?

 

65 διαφημίσεις ασχολίας με τον γείτονα σε διάστημα 4 ετών.

 

 

αυτό σκέφτηκα με την μία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για κάνε μια ανάλυση σε αυτό.

Η apple, οταν ειδε την μεγαλη επιτυχια που ειχαν οι διαφημισεις της samsung Our 'next big thing'  ενοχληθηκε. Υπαρχαν μεχρι και εσωτερικα email του Schiller σχετικα με το θεμα:

Samsung: Our 'next big thing' ads drove Apple's marketing chief 'crazy'

For proof, Quinn brought out an internal email from Schiller to his team that highlighted a story fromThe Wall Street Journal last January entitled "Has Apple lost its cool to Samsung?" Schiller's one-line email said simply "We have a lot of work to do to turn this around."

Quinn says Schiller became "obsessed" with the campaign, writing CEO Tim Cook to suggest the company look into using another ad agency instead of its mainstay TBWA\CHIAT\DAY. That even led to Apple board discussions over the issue, Quinn added.

 

Emails Show Phil Schiller's Displeasure with Ad Agency's Efforts for Apple in Early 2013

 

The advertising agency quickly penned an apology to Schiller and a few weeks later, another email exchange indicated Apple was happy with the advertisements the company was creating for the iPad, but still dissatisfied with iPhone advertising. Schiller noted that he watched Samsung's pre-Super Bowl ad, saying "I can't help but think 'these guys are feeling it'".

 

Αποφασισαν μαλιστα καποια στιγμη να φυγουν απο την διαφημιστικη εταιρια που τους εκανε τις διαφημισεις και να φτιαξουν τις δικες τους διαφημισεις, με χειροτερα οπως αναμενοταν αποτελεσματα που δεν μπορουσαν να φθασουν την επιτυχια των samsung διαφημισεων.

Apple's In-House Advertisements Scoring Lower Than Its Outsourced Ads

"Chicken Fat" is the Apple in-house team's biggest ad success so far, scoring a 611 from Ace Metrix. However, the ad scored lower than two Media Arts ads, "From the Heart" and "Gigantic", since late last year. The lowest scoring ads for Apple include its "Your Verse" campaign, showing off how people are using their iPads in various parts of the world doing different activities, like traveling the world, climbing mountains or directing a Bollywood dance number. None of those ads scored higher than a 600 in Ace Metrix's scale.

Comparatively, Samsung and its agency have had better luck, netting a 739 score for a Samsung Galaxy S5 commercial showing the water-proof phone being used during a water fight. The ad is the second Galaxy ad to top the 700 mark for Ace Metrix.

 -------------------------------------------

Είναι διαφημιστής προφανώς...  :P

Μην τυφλωνεσαι απο το παθος σου και μην αγνοεις τα δεδομενα..

Εσυ αλλωστε ειπες αυτην την ανακριβεια λογω τους τυφλου παθους σου:

 

Θυμάσαι ποτέ στην ιστορία της samsung να έχει κάνει πετυχημένη καμπάνια?

 

Η επιτυχημενες καμπανιες της samsung ηταν που ενοχλησαν την apple .  

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

 

Η επιτυχημενες καμπανιες της samsung ηταν που ενοχλησαν την apple .

 

Ναι σωστά, ποιος θα ξεχάσει ας πούμε:

 

https://www.youtube.com/watch?v=T8nJKWJTsUg

 

Και αυτό: http://www.slate.com/blogs/the_spot/2014/05/29/samsung_galaxy_11_this_is_possibly_the_worst_world_cup_ad_of_all_time.html

 

Και το αγαπημένο σου για το τέλος:

 

:P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συγκρίνεται το note 3 με το 5s, είναι σαν να βάζεις στην ίδια ζυγαριά ντομάτες και κολοκύθια.

 

Οσο για το sar, στην βόρεια αμερική (εκεί μόνο πουλάει η apple), δεν τους ενδιαφέρει το sar, δεν ξέρουν τι είναι, ούτε τους ενδιαφέρει.

Εσυ τελευταια φορα που πηγες σε ευρωπαικη πολη πρεπει να ηταν το μακρινο 1998  η' δεν εχεις παει ποτε η' εισαι τυφλος για να ισχυριζεσαι πως το iphone πουλαει μονο στην Αμερικη .

Οσο για το sar  δεν ειναι ολοι υποχονδριοι εχουν πιο σοβαρα θεματα να ασχοληθουν ,πες μου  οτι καπνιζεις κιολας να το βαλουμε στα ανεκδοτα ολο το ποστ σου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλακίτσα κάνουν σε εμάς που σκάμε €700άρια για να αλλάξουμε τηλέφωνο κάθε χρόνο. Τσιμπάμε στην κόντρα, αγοράζουμε την ναυαρχίδα της κάθε εταιρείας και εξουθενώνουμε τα πληκτρολόγια σε ατέλειωτους flame wars. 

Εγώ γέλασα πάντως και με τα παραπάνω video, όπως και με τα I'm a Mac, παλαιότερα. Επιπλέον θα αγόραζα και S5K και Note 20 και iPhone 6 turbo αλλά δεν μου πάει να τα σκάσω ρε παιδιά, παρόλο που τρέχουν τα σάλια μου. Θα μείνω με το Skroutzάρισμα και την ελπίδα ότι θα πετύχω την προσφορά του αιώνα από το υπέρτατο new comer skroutzoμάγαζο, που θα παρακαλάει να πάρει με απόσυρση την τετραπύρηνη μπακατέλα μου, για να μου προσφέρει την συσκευάρα που ονειρεύομαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πλακίτσα κάνουν σε εμάς που σκάμε €700άρια για να αλλάξουμε τηλέφωνο κάθε χρόνο. Τσιμπάμε στην κόντρα, αγοράζουμε την ναυαρχίδα της κάθε εταιρείας και εξουθενώνουμε τα πληκτρολόγια σε ατέλειωτους flame wars. 

Εγώ γέλασα πάντως και με τα παραπάνω video, όπως και με τα I'm a Mac, παλαιότερα. Επιπλέον θα αγόραζα και S5K και Note 20 και iPhone 6 turbo αλλά δεν μου πάει να τα σκάσω ρε παιδιά, παρόλο που τρέχουν τα σάλια μου. Θα μείνω με το Skroutzάρισμα και την ελπίδα ότι θα πετύχω την προσφορά του αιώνα από το υπέρτατο new comer skroutzoμάγαζο, που θα παρακαλάει να πάρει με απόσυρση την τετραπύρηνη μπακατέλα μου, για να μου προσφέρει την συσκευάρα που ονειρεύομαι. 

 

Μην ξεχνάς πως δεν είμαστε ακριβώς ο μέσος όρος των καταναλωτών σε προϊόντα νέας τεχνολογίας, γι'αυτό και είμαστε στο insomnia!

 

Πολλές φορές η "ευχαρίστηση" (για μη χρησιμοποιήσω την πιο βρώμικη λέξη) κρατάει τόσο λίγο όσο το άνοιγμα της νέας συσκευασίας και το "στήσιμο" της συσκευής! Και μετά θέλουμε κάτι άλλο και πιο μετά κάτι άλλο κλπ κλπ

:)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...